Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vela-ystävä irtisanoi ystävyyden kun sain lapsen

Vierailija
25.05.2025 |

Syyksi sanoi, että kun mulla ei ole sen jälkeen enää kuitenkaan aikaa muulle. Mielenkiintoista, että keksitään kriteereitä toisen puolesta. Erään toisen ystävänsä kanssa samaa ongelmaa ei ollut vaan tämä toi jopa vauvansa tämän ex-ystäväni luo näytille. 

Tiedän ettei hän myöskään pidä miesystävästäni yhtään, mutta muuten en ymmärrä. En ole pelkkä äiti tai miehen naisystävä. Olin myös ennen menevä ja käytin paljon alkoholia sekä tupakoin. Nykyään en juo tai polta enää ja harrastan lähinnä liikuntaa. En kuitenkaan ole vankina kotona tms. 

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoititko sopparin

Vierailija
2/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole enää menevä vaan kotihiiri. Siinähän se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela-naiset ovat luonnon vastaisia kummajaisia. Naisen tulee kukoistaa. Voin kertoa, että et menettänyt paljoa.

Vierailija
4/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoititko sopparin

Oltiin oltu ystäviä yli pari vuosikymmentä. Kyllähän työelämässäkin pätee suullinen sopimus ja meidän elämä yhteiskunnassakin perustuu yhteiskunrasopimukseen vaikkei se ole mikään fyysinen paperi johon vedetään puumerkki kynällä. ap

Vierailija
5/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, riittikö siihen pelkkä tekstari vai sähköposti, vai pitikö lähettää irtisanomispaperit postitse?

Vierailija
6/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tuli siis tylsä kaveri jonka elämään ei mahdu enää muuta ohjelmaa.

Vierailija
7/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et ole enää menevä vaan kotihiiri. Siinähän se.

Enemmän mä menen kyllä nyt, lenkeille nimittäin ja vauvan kanssa harrastamaan. En ole vankina kotona joten viikonloppuna voin jättää vauvankin kotiin käydäkseni yksin jossain. ap

Vierailija
8/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä on sinun ystäväsi mutta hän ei halua olla samalla vauvan ystävä. Ihan ymmärettävää.

Vierailija
9/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, riittikö siihen pelkkä tekstari vai sähköposti, vai pitikö lähettää irtisanomispaperit postitse?

Maistraattiin vaan paperit vetään ja that's it.

Vierailija
10/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minulla on lapsia, niin niillä lapsilla on myös isä, joten en todellakaan ole jumiutunut vaan kotiin ja tapaan säännöllisesti ystäviä ja harrastan. Erikoinen ennakkoluulo, että lapsia saatuaan nainen ei enää muusta tiedä... Toki juu varmasti tällaisiakin naisia (ja miehiä) on, mutta... Kummasti useammin miehet eivät hylkää toisiaan tällaisissa tilanteissa. 

Vierailija
11/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutuin heti tylsäksi kun kerroin olevani raskaana. Se siis päätettiin mun puolesta. ap

Vierailija
12/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävä on sinun ystäväsi mutta hän ei halua olla samalla vauvan ystävä. Ihan ymmärettävää.

Niin siis vauva ei ole fyysisesti kiinni äidissä vaan se on ihan oma entiteettinsä jos et tiennyt. Et sinäkään varmaan ole juuri nyt kiinni äidissäsi vai oletko? ap

Vierailija
13/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä lapsia saatuani käyttänyt myös alkoholia ja tupakoinutkin :D en tietenkään raskausaikana, mutta jos jossain käyn silloin tällöin viihteellä, niin en juo vain limpparia. 

Vierailija
14/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutuin heti tylsäksi kun kerroin olevani raskaana. Se siis päätettiin mun puolesta. ap

Taidat olla "minä minä" tyyppiä. Ei ihme että veti välit poikki.

Vierailija
15/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minulla on lapsia, niin niillä lapsilla on myös isä, joten en todellakaan ole jumiutunut vaan kotiin ja tapaan säännöllisesti ystäviä ja harrastan. Erikoinen ennakkoluulo, että lapsia saatuaan nainen ei enää muusta tiedä... Toki juu varmasti tällaisiakin naisia (ja miehiä) on, mutta... Kummasti useammin miehet eivät hylkää toisiaan tällaisissa tilanteissa. 

Niinpä. Se on kumma miten velalla voi olla vaikka lemmikkejä joista iloitaan yhdessä ja surraan kun ne sairastuvat ja kuolevat, mutta kun lapseton saa lapsen niin se statuksen muuttuminen lapsettomasta perheelliseksi muuttaa naisen pelkäksi äidiksi johon kuuluu katkoa välit. Toisaalta hyvä näin etten turhaan jatka tällaista "ystävyyttä". ap

Vierailija
16/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä lapsia saatuani käyttänyt myös alkoholia ja tupakoinutkin :D en tietenkään raskausaikana, mutta jos jossain käyn silloin tällöin viihteellä, niin en juo vain limpparia. 

Miten se liittyy tähän mitä sä teet? ap

Vierailija
17/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla "minä minä" tyyppiä. Ei ihme että veti välit poikki.

Olin kyllä aina ystävän tukena hyvinä ja pahoina aikoina ja kuuntelin huolia. ap

Vierailija
18/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että sinun piti oikein erikseen tästä mainita. Minä mainitsin, etten muuttunut edes sitäkään vähää. 

Vierailija
19/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että sinun piti oikein erikseen tästä mainita. Minä mainitsin, etten muuttunut edes sitäkään vähää. 

Niin, yritin pohtia syitä yhtäkkiseen käytökseen joka on niin käsittämätöntä yli 20 vuoden ystävyyden jälkeen. Yksi selitys on se ettei minusta saa enää bilekaveria joten olinko ikinä mitään muutakaan. ap

Vierailija
20/121 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa puhua lapsista silloin kun juodaan viinaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän