Uusi tutkimus: suomalaisten naisten keskipaino on kohta 80kg
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää
Järkyttävää on se, ettet tajua, että eripituiset ihmiset myös painavat eri verran. Ilmeisesti sinulla on jokin enimmäiskilomäärä naiselle, ja jos menee grammankin yli, niin naisenhan täytyy silloin olla hirvittävän lihava? Todellisuudessa et ikinä arvaisi katukuvasta, paljonko kukin nainen painaa. Hoikannäköinen, mutta pitkä ja lihaskunnostaan huolta pitänyt voi hyvinkin painaa 80 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painoin raskaana ollessa 86 kiloa, olin 37-vuotias. Kilot lähtivät heti alaspäin kun synnytin, aloin imettää ja lähdin takaisin lenkkipolulle. Tein pitkiä vaunulenkkejä 2 tuntia vähintään joka päivä, kyllä siinä kilot karisi. Suosittelen. Ei ole kivannäköistä kun on lihava.
Ällöttävän näköistä on olla lihava.
Epäilen vahvasti ettei sinulla ole hajuakaan miltä näyttää 80kg keskimittainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On silti osa miehistäkin ylipainoisia..taitaa olla molemmat sukupuolet 47% noin.
Mitä väliä? Naisten ylipaino on yhteiskunnallisesti merkittävä asia!!
Miehet näyttää hyviltä painonkin kanssa
Ei kyllä se miesten paino on yhteiskunnallisesti merkittävämpi ongelma. Naisilla kun paino kertyy yleensä lantiolle eli ei ole sitä epäterveellistä vyötärölle kertyvää rasvaa niin kuin miehillä.
Tiedän tämän kun olen itse miesmallia eli omenavartalo. Mun vyötärö on lähellä riskirajoja jo näin 60 kiloisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen treenattu mies, pituus 183cm ja paino 75kg. Aika hurjaa jos naiset nykyään minua painavempia suurinosa.
M38
Oletko vapaa ja hyvännäköinen?
Vapaa olen ja komeaksi kehuttu. Äidinpuolelta keskieurooppalaista verta
Mikä on, kun ei suomalainen ollut kelvannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Entä miehen?
Pysy aiheessa Nyt puhutaan naisten painosta
Meneekö läskimooseksella tunteisiin? Naisten vartaloita kyttäät mutta omasta peilistäsi näkyy enemmän kotleetti kuin atleetti :D
ps. Mahdatko edes tietää, mitä kotleetti tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset laihduttamaan porukalla! Syntyvyyskin lisääntyisi
Mä lihoin nimenomaan lasten myötä. Jos nyt onnistun laihtumaan takaisin, niin en todellakaan enää tee lisää lapsia, koska en halua lihoa uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi harrastamaan seksiä yli 80 kg naisen kanssa.
Tämä on ehkä suurin syy miksi naiset lihottavat itsensä.
Tuo on ihan totta, silloin saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies en voisi kuvitella yhtyväni vellovaan ihramereen, saati ottaisi eteen sellainen.
No et ole mies niin luulet vaan. Muhkeat rinnat saa monen villiksi.
Hyvät rinnat on eri kuin läskimeri.
Rintava 80kg ei mitään merta kerää. Varsinkaan jos vartalonmalli on muu kuin omena
Ei siinä mitään, olkaa vaan läskejä sekä naiset että miehet, mutta älkää syyllistäkö hoikkia siitä, että he ovat hoikkia älkääkä valittako läskeistänne. Itse olette ne hommanneet ja itse niistä kärsitte. Ketään muuta ei oikeasti kiinnosta. Jos asia vaivaa, niin tehkää sitten jotain konkreettista läskikerroksen vähenemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo paljon ole jos on pitkä. Lyhyillä menee jo sairaalloisen puolelle.
Kyllä naisen pitää alle 60kg painaa vaikka olisi 180cm pitkä
No silloin ei kyllä enää ole hedelmällinen. Ainakaan minä en ovuloinut noin laihana.
Vierailija kirjoitti:
No on valtavia. Itse 169cm 63kg mies.
Harvoin näkee noin lyhyttä ja hintelää miestä.
Suomimies ei näytä miltään verrattuna esim intiaani-tai latinoverta omaaviin miehiin. Plösähtänyt läski jolla on pieni muna, ei kiitos. Tiedätkö suomimies, keillä on maailman pisimmät kullit?
Vihje: ei ainakaan suomalaisilla
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei näytä miltään verrattuna esim intiaani-tai latinoverta omaaviin miehiin. Plösähtänyt läski jolla on pieni muna, ei kiitos. Tiedätkö suomimies, keillä on maailman pisimmät kullit?
Vihje: ei ainakaan suomalaisilla
Alankomaissa (Eurooppa) tai sitten Afrikan Kongo?
Nainen olen kylläkin mutta muistan nämä ehkä oikein.
Kävin tuossa Triplassa ostoksilla ja ei niistä naisista enää saa selvää, että käveleekö vai pyöriikö ne eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Entä miehen?
174 kg. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
No on valtavia. Itse 169cm 63kg mies.
Oletpas lyhyt mieheksi. Ja liian laiha, salille mars!
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuossa Triplassa ostoksilla ja ei niistä naisista enää saa selvää, että käveleekö vai pyöriikö ne eteenpäin.
Onneksi Suomessa on paljon mamumiehiä jotka antaa munaa myös meille ylipainoisille naisille :)
Vierailija kirjoitti:
Silti komeita miehiä näkee norsujen ja rumienkin kanssa,why? Voiko joku selittää tämän, kun on kauniita ja timmejäkin naisia olemassa.
Hyvät rinnat on eri kuin läskimeri.