Uusi tutkimus: suomalaisten naisten keskipaino on kohta 80kg
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei näytä miltään verrattuna esim intiaani-tai latinoverta omaaviin miehiin. Plösähtänyt läski jolla on pieni muna, ei kiitos. Tiedätkö suomimies, keillä on maailman pisimmät kullit?
Vihje: ei ainakaan suomalaisilla
Onko tämä sitä parempaa rasismia?
Kyllä! Itse matkustan säännöllisesti ulkomaille hakemaan laadukasta seksiä komeilta miehiltä, joihin ei täällä Suomessa törmää. Suomalainen mies on keskimäärin pullero plösö jolla on heikko libido
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se hedelmällisyys palaa enää vaiks miten laihduttelis.
Jättäkää epäilyttävät pandemiarokotteet ottamatta niin saatatte säästyä elinten syöpymiseltä.
Hyvää yötä foliohattu.
Vierailija kirjoitti:
Liian pienet vehkeet on suomalaisilla miehillä keskimäärin, kyllä pituus ja paksuus merkkaa...
Siksi suosin itse ulkolaisia miehiä, niiltä saa kunnon kyydit eikä väliä jos on muutama kilo liikaa
Musta mies on sängyssä kuningas, vaaleiden naisten hurja valtias :)
Yllättävän vähän, kun tuntuu siltä että nykyään näkee pelkkiä läskejä. Me hoikat, lihaksikkaat tiimalasivartaloiset naiset olemme sukupuuton partaalla.
Niin ja miettikää, kaikki suomalaistypyt ei paina edes tota 80 kg, minäkin vain 60. Eli jollain on minunkin puolesta 20 kg ylimääräistä. Hyi!
Suuremmoisia naisia. Ennen sai tyytyä vain ruipeloihin.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän vähän, kun tuntuu siltä että nykyään näkee pelkkiä läskejä. Me hoikat, lihaksikkaat tiimalasivartaloiset naiset olemme sukupuuton partaalla.
Niin ja miettikää, kaikki suomalaistypyt ei paina edes tota 80 kg, minäkin vain 60. Eli jollain on minunkin puolesta 20 kg ylimääräistä. Hyi!
Olet selvästi mies joka yrittää matkia naista. Katsos kun kukaan oikea nainen ei käytä sukupuolestaan termiä "typy" ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomimies ei näytä miltään verrattuna esim intiaani-tai latinoverta omaaviin miehiin. Plösähtänyt läski jolla on pieni muna, ei kiitos. Tiedätkö suomimies, keillä on maailman pisimmät kullit?
Vihje: ei ainakaan suomalaisilla
Onko tämä sitä parempaa rasismia?
Kyllä! Itse matkustan säännöllisesti ulkomaille hakemaan laadukasta seksiä komeilta miehiltä, joihin ei täällä Suomessa törmää. Suomalainen mies on keskimäärin pullero plösö jolla on heikko libido
Pienet munat, paskaset kalsarit ja haisee viinalle.
https://www.is.fi/terveys/art-2000001219936.html
Huippuyliopistojen jättitutkimus: Lihavuus tappaa miehiä kolme kertaa enemmän kuin naisia
Kannattaa miehet olla enemmän huolissaan omasta ylipainostanne kuin naisten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nää suuttuu vielä, kun asiasta sanoo faktoja.
Maksaa Suomelle 35 miljardia/v. Siinä ihan kylmiä monetaarisia arvoja. Ja normaalipainoiset ja terveet ihmiset maksaa lystin.
Woop, woop!
No, Ozempic sitten ilmaiseksi ja reseptivapaaksi ruokakauppoihin. Hopi hopi!
Lääkettä jotta voisi syödä entiseen tapaan, outo yhtälö.
Ozempicin kanssa juuri ei tule syötyä entiseen tapaan, koska se vähentää ruokahalua.
Vierailija kirjoitti:
Mammat, nyt salille ja vähän äkkiä
Lihastreenihän nimenomaan saa painon nousemaan, koska lihas painaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi.lihottaa. Täällä on aika epäterveellinen ruokakulttuuri, huono ilmasto ja ilmapiiri
Oma valinta mitä laittaa suuhun, itsekuri.
Ei se ihan noin mene. Ruokakulttuurin köyhyys ilmenee juurin edullisen jabterveellisen heikossa tarjonnassa. Toki jos on aina aikaa valmistaa terveellistä ruokaa itse niin silloin se on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi harrastamaan seksiä yli 80 kg naisen kanssa.
Mieheni onneksi pystyy, vaikka painan 82 kg. Hän on tissimiehiä. Ollessani laihempi hän vinoilikin, että hänellä on isommat tissit kuin minulla. No minä kasvatin tissit lihomalla 35 kg. Persettäkin on ja mies tuntuu tykkäävän, kun on kokoajan ihollani.
Häh? ollaan puolison kanssa molemmat aika tasan 80 kg eikä se 175 cm ihmiselle ole paha. näyttää solakalta.
Miksi nämä ylipaino pohdinnat menevät aina ulkonäön arvostelemiseksi, kun se ulkonäkö on jokaisen oma asia ja toisarvoinen seikka sen rinnalla, että ylipaino on suuri terveysriski, aiheuttaa ihmisille fyysisiä -ja psyykkisiä ongelmia ja tulee yhteiskunnalle kalliiksi?
Äärimmäisen harva ihminen onnistuu pudottamaan painoaan ilman apua,( tarkoitan laihdutusleikkausta ja näitä uusia lääkkeitä) niin, että laihduttamisen tulos on pysyvä, tämä on fakta.
Se on kyllä kauhee tilanne jos naane on bbw ja pimppikin täytyy kaivaa esille
Hullu aloittaa valheita, hullumpi uskoo niihin ja jatkaa valheen levitystä.
Vaikka olen siskopesueen ainoa ns. Normaalipainoinen (lyhyt ja hoikka painan n. 45kg) olen silti se ainut meistä joka ei ole päässyt naimisiin:(
Enää ei nykynaista kyllä sänkyyn kanneta!
😂