Uusi tutkimus: suomalaisten naisten keskipaino on kohta 80kg
Kommentit (442)
Vierailija kirjoitti:
Painoin raskaana ollessa 86 kiloa, olin 37-vuotias. Kilot lähtivät heti alaspäin kun synnytin, aloin imettää ja lähdin takaisin lenkkipolulle. Tein pitkiä vaunulenkkejä 2 tuntia vähintään joka päivä, kyllä siinä kilot karisi. Suosittelen. Ei ole kivannäköistä kun on lihava.
Ällöttävän näköistä on olla lihava.
Vierailija kirjoitti:
Olen treenattu mies, pituus 183cm ja paino 75kg. Aika hurjaa jos naiset nykyään minua painavempia suurinosa.
M38
Oletko vapaa ja hyvännäköinen?
Painan noin 93 mutta pudotin 30 kg 5 v sitten. Ennen siis 125 kg
Teollisuusmaissa miehet ovat naisia lihavampia joten ap haukkuu väärää puuta. Kannattaisi lukea tilastoja ennen kuin tekee alotuksen ja saa itsensä vaikuttamaan typerältä
Mä oon 83 kg painava nainen. Olen rintava ja lihaksikas. En näytä läskiltä. Moni varmaan yllättyisi jos tietäisisivät painoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen treenattu mies, pituus 183cm ja paino 75kg. Aika hurjaa jos naiset nykyään minua painavempia suurinosa.
M38
Kyllähän noin vanha mies on naimisissa ja ainakin kahden kouluikäisen lapsen isä.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen keskipaino ylittää siis sen 100 kiloa...
Mun ainakin. Eipä haittaa.
73kg. Käykääs tuolta lukemassa suomalaisesta naisesta niin ei tarvitse peräkammaripoikien omiin totuuksiin luottaa.
https://stat.fi/tup/poimintoja-tilastovuodesta/kansainvalinen-naistenpa…
Vierailija kirjoitti:
Aikamoisia mätisäkkejä on suomineidot!🤭 Huhhuh!😲
Trollotiloo ja 0/5
En jaksanut edes naurahtaa tälle provoyritykselle
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi harrastamaan seksiä yli 80 kg naisen kanssa.
Tämä on ehkä suurin syy miksi naiset lihottavat itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Vapaa olen ja komeaksi kehuttu. Äidinpuolelta keskieurooppalaista verta
Ottakaahan huomioon, että me kaikki naiset emme suinkaan ole mitään 150-senttisiä keijukaisia. Minulla on pituutta 180 cm eli 80 kg on vielä normaalipainon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin mies en voisi kuvitella yhtyväni vellovaan ihramereen, saati ottaisi eteen sellainen.
No et ole mies niin luulet vaan. Muhkeat rinnat saa monen villiksi.
No on valtavia. Itse 169cm 63kg mies.
Kannattaa läskimoosesten olla hiljaa ja katsoa peiliin. Valtaosa suomalaisista miehistä on rumia, läskejä ja kaljamahaisia kuvotuksia. Kun taas latinomiehet....nam!
Vierailija kirjoitti:
Lähde? Entä miehen?
Pysy aiheessa Nyt puhutaan naisten painosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
Vapaa olen ja komeaksi kehuttu. Äidinpuolelta keskieurooppalaista verta
Missä asut😁? Kaupunki vaan. Olen kaunis ja urheileva nainen.
Ylipainoisena säästyy miesten ei-toivotulta huomiotta. Minulla on painonpudotus loppunut siihen, kun joku niljake tulee iholle.