Uusi tutkimus: suomalaisten naisten keskipaino on kohta 80kg
Kommentit (442)
Kehorauha
1. Kenenkään kehoon ei kosketa pyytämättä tai ilman lupaa.
2. Kenenkään kehoa ei arvostella eikä kommentoida pyytämättä tai ilman lupaa. Myös hyvää tarkoittava kommentti voi rikkoa kehorauhaa.
3. Jokaisella on lupa pukeutua haluamallaan tavalla riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
4. Jokaisella on lupa syödä syötäväksi tarkoitettuja asioita 24/7/365 riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
5. Jokaisella on lupa liikkua ilman laihdutus- tai kehonmuokkausoletusta.
6. Mieti mitä sinä voit tehdä, jotta kaikenlaiset kehot voivat olla ja osallistua.
7. Kenenkään keho ei ole käyntikortti älä pidä sitä sellaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvoa voisi korjata hakea Thaimaasta siroja neitoja Suomeen.
Ei auta. Thaileiditkin leviää 80-kiloisiksi suomessa. Täytynee olla jotain juomavedessä.
Ja ovat pituudeltaan jotain 140-150 cm. Suomalaiset 160-175 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten miehet lähestyvät enemmän kun on hiukan pyöreämpi. Normipainossa lähinnä vain katselivat kaukaa.
No tasosi on lihomisen myötä selvästi alentunut, helpompi lähestyä.
Jännä miten näiden miesten joukossa on myös treenattuja nuoria miehiä.
Meinaat tosiaan, että kehitys näennäisessä haluttavuudessasi on kausaalista. Oot kyllä melko tavalla yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten miehet lähestyvät enemmän kun on hiukan pyöreämpi. Normipainossa lähinnä vain katselivat kaukaa.
Rumia sellaisia. Ja puhut monikossa, koska elät harhassa omasta markkina-arvostasi.
Oi oi, yksikin nuori liikunnallinen kiinnostunut mies oli kuin jostain naisten "päiväuni"lehden kannesta ja se hänen kohtelias, arvostava käytös, treenattu ja pitkä vartalo 🥰 siinä tunsin itseni naiseksi.
Viime viikolla lähestyi to
Et elä pitkään🥰🥰🥰.
Joudut ostamaan XXL -arkun johon sun ruho ei sinnekään mahdu 🥰🥰🥰🥰. Saati krematorion luukusta!
Ihmis jäte!😂😂
Ap on läskivalas, ihraperse ja aivoton pieni shitti kasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä näitä läskejä joutuu muut katselemaan, paitsi he itse vaan rullamaan eteenpäin tai vaappumaan..taitaa skuutti olla ainoa kulkuväline näillä. Eli laitatte fysiikkanne toisten kiusaksi.
Et osaa katsoa muualle?
Luuletko että joa joudut samaan tilaan että näet mitään muuta kuin sen läskin joka blokkaa koko näkökentän?😀 Miten siinä katselet muualle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä. Ei ole koskaan tullut edes mieleen, että nainen voisi painaa 80kg. Olen tosissani. Sehän on miehen paino. Ei mulla ole lähipiirissäni yhtäkään noin isoa naista. Oma paino on suurimmillaan ollut 72kg ja silloin olin viimeisilläni raskaana. 2kk myöhemmin painoin 58kg. En arvosta läskejä pätkääkään, sori siitä. Aivan turha selitellä mitään geeneistä/ vaihdevuosista/ stressistä/ kiireestä/ mikroista, makroista, hiilareista ja kissanhännistä kun fakta on se, että jokainen ihminen laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Ihan jokainen. Se on puhdasta fysiikkaa.
Aijjaa? Tuo on mutkat suoriksi vedettyä., eikä ainakaan omaa empiriaa tukevaa. Sanotaan joo, että 1kg tarvitsee 7000kcal vajeen saannissa. No, minä olen ollut vähähiilarisella valiolla tässä kaksi viikkoa ja energiansaanti pysynyt välillä 1200...1400kcal/vrk. Makeutusaineita, enkä kevytttuotteita käytä. Enkä margariineja. Yhtään ei ole paino pudonnut. Yhtään. Pallomahasta ei ole lähtenyt senttiäkään. Ikä 50+. Mikä tälle on sinun selityksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiarvoa voisi korjata hakea Thaimaasta siroja neitoja Suomeen.
Jos näkisit heitä muuallakin kuin p ornossa, tietäisit hyvin, että keskiverrot ihmiset siellä ovat yhtä lihavia.
Ainakin ne thaikkunaiset, jotka minä tunnen, eivät ole mitään hoikkia, vaan pikemminkin ylipainoisia ja lisäksi vähemmän kauniita!
Vierailija kirjoitti:
Kehorauha
1. Kenenkään kehoon ei kosketa pyytämättä tai ilman lupaa.
2. Kenenkään kehoa ei arvostella eikä kommentoida pyytämättä tai ilman lupaa. Myös hyvää tarkoittava kommentti voi rikkoa kehorauhaa.
3. Jokaisella on lupa pukeutua haluamallaan tavalla riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
4. Jokaisella on lupa syödä syötäväksi tarkoitettuja asioita 24/7/365 riippumatta siitä, millaisessa kehossa elää.
5. Jokaisella on lupa liikkua ilman laihdutus- tai kehonmuokkausoletusta.
6. Mieti mitä sinä voit tehdä, jotta kaikenlaiset kehot voivat olla ja osallistua.
7. Kenenkään keho ei ole käyntikortti älä pidä sitä sellaisena.
Ihan hyvät ohjeet, jossain maassa jossa toiset eivät sitten maksa kehonrauhan kustannuksia terveydenhuollossa. Jos lihavuudesta saisi puhua samaan sävyyn kuin alkoholismista... ai että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia sellaisia. Ja puhut monikossa, koska elät harhassa omasta markkina-arvostasi.
Oi oi, yksikin nuori liikunnallinen kiinnostunut mies oli kuin jostain naisten "päiväuni"lehden kannesta ja se hänen kohtelias, arvostava käytös, treenattu ja pitkä vartalo 🥰 siinä tunsin itseni naiseksi. <
Ihan oli suomalainen mies. Enkä ole harhainen .painan lähemmäs 80 kiloa, mutta harrastan paljon liikuntaa eli litteä vatsa ja lihasta ja omaan liikunnallisen ulkomuodon. Sun haukku ei osunut oikeaan 😂 harmittaako?
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus on ainoa selitys. Ei jakseta,kun ihra painaa niin paljon. Kyykyt ja vatsalihakset on mahdottomuus. Näin kerran kuntosalilla yhden tosi ylipainoisen, jolla oli crosstrainerissa tuuletin 😂. Siinäpä oli päivän vitsi. Ikinä näitä ylipainoisia ei näe juoksemassa, on se kumma. Taitais rasittaa liikaa niveliä ja rasva hyllyä edes takaisin!
Siis et ole juossut? Jokaisella puolimaratonillani tapahtumissa on tullut vastaan reilusti ylipainoisia juoksijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä. Ei ole koskaan tullut edes mieleen, että nainen voisi painaa 80kg. Olen tosissani. Sehän on miehen paino. Ei mulla ole lähipiirissäni yhtäkään noin isoa naista. Oma paino on suurimmillaan ollut 72kg ja silloin olin viimeisilläni raskaana. 2kk myöhemmin painoin 58kg. En arvosta läskejä pätkääkään, sori siitä. Aivan turha selitellä mitään geeneistä/ vaihdevuosista/ stressistä/ kiireestä/ mikroista, makroista, hiilareista ja kissanhännistä kun fakta on se, että jokainen ihminen laihtuu kun syö vähemmän kuin kuluttaa. Ihan jokainen. Se on puhdasta fysiikkaa.
Aijjaa? Tuo on mutkat suoriksi vedettyä., eikä ainakaan omaa empiriaa tukevaa. Sanotaan joo, että 1kg tarvitsee 7000kcal vajeen saannissa. No, minä olen ollut vähähiilarisella valiolla tässä kaksi viikkoa ja energiansaanti pysynyt välillä 1200...1400kcal/vrk. Makeutusaineita, enkä kevytttuotteita kä
Et liiku ja vedät sokeria, vehnää jne samalla. Makeutusaineet ei ole pahasta pienissä määrin ja steviaa voi käyttää. Palkkaa pt tms? Pitää liikkua, että syvälle kertynyt rasva alkaa poistua elmistöstä ja aineenvaihdunta käyntiin.
Salaatteja, kasviksia ja laadukasta lihaa. Vihreää teetä. Aerobista ja lihaskuntoa. Ihan sama kos istusi kivellä ja miettii miksei paino putoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei noille kuulu lässyttää, vaan sanoa miten asiat on. Kukaan ei ole lässyttänyt minullekaan, mitä urheilu vaatii vaan sitä tekee kunnon vuoksi, vaikkei se aina niin kivaa olekaan.
Ja koska vituttaa niin on oikeus vittuilla sitten muillekin? Taitaisi tehdä hyvää vähän vähempi urheilu jos mielesi menee sillä noin mustaksi.
Ja ei, en ole läski enkä huonossa kunnossa.
"Varmaan kaunistaa ja sulattaa läskisi..😂, voi apua. Ja nuo ovatkin ma tuja. Tiedätkö, että yhteiskunnan pohjasakkaa? Olet ihminen harhainen läskikasa🥰🥰🥰🥰."
Ihan oli suomalainen nuori komea mies. Enkä ole harhainen .painan lähemmäs 80 kiloa, mutta harrastan paljon liikuntaa eli litteä vatsa ja lihasta ja omaan liikunnallisen ulkomuodon. Sun haukku ei osunut oikeaan 😂 harmittaako?
Tulisiko valtion vain laittaa Ozempicit tulille jokaiselle? Maksaisi itsensä turismissa takaisin, kun ulkomailta asti tultaisiin katsomaan sutjakoita, arjalaisia "yli-ihmisiä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laiskuus on ainoa selitys. Ei jakseta,kun ihra painaa niin paljon. Kyykyt ja vatsalihakset on mahdottomuus. Näin kerran kuntosalilla yhden tosi ylipainoisen, jolla oli crosstrainerissa tuuletin 😂. Siinäpä oli päivän vitsi. Ikinä näitä ylipainoisia ei näe juoksemassa, on se kumma. Taitais rasittaa liikaa niveliä ja rasva hyllyä edes takaisin!
Siis et ole juossut? Jokaisella puolimaratonillani tapahtumissa on tullut vastaan reilusti ylipainoisia juoksijoita.
En matatonia..onneksi, läskit yrittää lyllyä. En halua nähdä. Salilla aina se on läskeillä crosstrainer ja pyörä, ei juoksu!
Harmi, että olet pohjasakkaa ja haukut muita harhaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä näitä läskejä joutuu muut katselemaan, paitsi he itse vaan rullamaan eteenpäin tai vaappumaan..taitaa skuutti olla ainoa kulkuväline näillä. Eli laitatte fysiikkanne toisten kiusaksi.
Et osaa katsoa muualle?
Luuletko että joa joudut samaan tilaan että näet mitään muuta kuin sen läskin joka blokkaa koko näkökentän?😀 Miten siinä katselet muualle?
Juupa juu. Ymmärrätkö, miten vastenmieliseksi noin vihamielinen persoona sinut tekee? Voit olla ulkoisesti vaikka minkä ihanteen mukainen, jos luonne on noin ruma se kyllä ennemmin tai myöhemmin huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijjaa? Tuo on mutkat suoriksi vedettyä., eikä ainakaan omaa empiriaa tukevaa. Sanotaan joo, että 1kg tarvitsee 7000kcal vajeen saannissa. No, minä olen ollut vähähiilarisella valiolla tässä kaksi viikkoa ja energiansaanti pysynyt välillä 1200...1400kcal/vrk. Makeutusaineita, enkä kevytttuotteita kä
Energiansaantisi ei ole pysynyt välillä 1200-1400 vaan valehtelet itsellesi.
Et osaa katsoa muualle?