40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille
Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.
Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.
Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan.
Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava. Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?
M47
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Max. 160 cm pitkä. Paino 100 kilua vähintään. Lyhyt /kynitty/ siilitukka. Värjätty shokkivärillä. Käyttää meikkiä. Tykkää pukeutua kaapuihin tai tunikoihin legginsien kanssa. Crocsit tai turvakengät jalkineina. Omistaa koiria. Ei suostu kosketukseen tai seksiin. Paljon sairauksia. Ilkeä luonne. Tämä olisi unelmanainen.
Sairaudet puuttuu, mutta muuten minä :D 158 cm, 110 kg, lyhyt musta tukka jossa pinkki raita edessä, meikkaan paljon, pukeudun tunikoihin ja leggingseihin, käytän mukavia kenkiä, mulla on 2 koiraa. Olen lähes aseksuaali. Saatan olla myös hankala ihminen, en tiedä, en ole juuri ihmisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Kriteereitå? Ei ole.
Haluan naisen joka korjaa minut ehjäksi.
Tuohan on varsin vaativa kriteeri, johon harva haluaa tai yltää.
Vierailija kirjoitti:
Up. Miehet, kertokaa kriteerinne
En nyt tiiä. Halutaan kriteereitä. Sitten tulee arvostelua, että on laittantu kriteereitä.
m55
"Kriteeri on arviointiperuste tai mittapuu, jonka avulla arvioidaan jonkin toiminnan, tuloksen tai laadun tasoa. Se määritellään ennen arvioinnin aloittamista ja voi olla määrällinen tai laadullinen."
Hienon kriteeri-sanan sijasta voisit kysyä mitkä ovat vähimmäisvaatimukset, sillä monet mieltävät kysymyksesi näin.
Esimerkiksi mahdollisen kumppanin ikä on yksi kriteeri ja monille vähimmäisvaatimus on että ikä on korkeintaan oma ikä + 5-10 vuotta.
No jos se nainen leipoo paljon pullaa niin varmaan syökin sitä. Samaan aikaan pitäisi olla hoikka eikä saa olla aktiiviliikkuja. Haluat siis läpipaskon.
Hmm, jotain tälläistä:
- pyöreä/chubby ulkomuoto, luonnollisuus ja aitous
- ei meikkaa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä
- huumorintajuinen, introvertti
- ei tupakoi, alkoholin käyttö vähäistä
- ei lapsia, lemmikit OK
- haluaa tehdä asioita yhdessä
- ikä 24-37v
- ei mt-ongelmia tms haasteita
- käytöstavat ja hygienia kunnossa
- ei ole kiinnostunut penkkiurheilusta tms
Itse 44v. Ainahan sitä tosiaan vaatia saa, eri asia on löytyykö mitään (varsinkaa nykyajan deittimarkkinoilla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max. 160 cm pitkä. Paino 100 kilua vähintään. Lyhyt /kynitty/ siilitukka. Värjätty shokkivärillä. Käyttää meikkiä. Tykkää pukeutua kaapuihin tai tunikoihin legginsien kanssa. Crocsit tai turvakengät jalkineina. Omistaa koiria. Ei suostu kosketukseen tai seksiin. Paljon sairauksia. Ilkeä luonne. Tämä olisi unelmanainen.
Sairaudet puuttuu, mutta muuten minä :D 158 cm, 110 kg, lyhyt musta tukka jossa pinkki raita edessä, meikkaan paljon, pukeudun tunikoihin ja leggingseihin, käytän mukavia kenkiä, mulla on 2 koiraa. Olen lähes aseksuaali. Saatan olla myös hankala ihminen, en tiedä, en ole juuri ihmisten kanssa tekemisissä.
No niin, taas nähtiin, jokaiselle on joku. Ei kun treffaamaan 💞
Vierailija kirjoitti:
Hmm, jotain tälläistä:
- pyöreä/chubby ulkomuoto, luonnollisuus ja aitous
- ei meikkaa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä
- huumorintajuinen, introvertti
- ei tupakoi, alkoholin käyttö vähäistä
- ei lapsia, lemmikit OK
- haluaa tehdä asioita yhdessä
- ikä 24-37v
- ei mt-ongelmia tms haasteita
- käytöstavat ja hygienia kunnossa
- ei ole kiinnostunut penkkiurheilusta tms
Itse 44v. Ainahan sitä tosiaan vaatia saa, eri asia on löytyykö mitään (varsinkaa nykyajan deittimarkkinoilla).
Ei löydy 20 v nuorempaa. Mitä yhteistä ajattelit että teillä olisi?
Juu naisen tulee tottakai olla naisellinen.
Eli kaunis, hoikka, pitkä tukka, meikkaa. Naisten vaatteet -ei jätkätyyli.
Sen sijaan pullukka, woke tai punavihreä "nain
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on enää papparaisiässä merkitystä? Suomalainen mies on tuossa iässä taikinanaamainen porsas - ei juuri kannata kaunokaisia katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on enää papparaisiässä merkitystä? Suomalainen mies on tuossa iässä taikinanaamainen porsas - ei juuri kannata kaunokaisia katsella.
Tämä. Pitäisi olla onnellinen jos edes _joku_ haluaa viettää aikaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tulit tähän ketjuun kun ottaa noin koville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiiä. Halutaan kriteereitä. Sitten tulee arvostelua, että on laittantu kriteereitä.
m55
Oisko noissa kriteereissä silloin tarkasteltavaa, jos tulee kyseenalaistusta? Esimerkiksi tämä, että 40-50 v. ihan tosissaan laittaa kriteeriksi, että naisen oltava 20-30 vuotta nuorempi. Ajattelitteko te IHAN TOSISSANNE, että teillä on mahdollisuuksia, eli että parikymppistä naista kiinnostaa teidän ikäiset, kun oman ikäisistäkin saa valita?
Myös pelkän ulkonäkövaatimusten luetteleminen kerää miinuksia, jos ette jo keksineet itse sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m55
Oisko noissa kriteereissä silloin tarkasteltavaa, jos tulee kyseenalaistusta? Esimerkiksi tämä, että 40-50 v. ihan tosissaan laittaa kriteeriksi, että naisen oltava 20-30 vuotta nuorempi. Ajattelitteko te IHAN TOSISSANNE, että teillä on mahdollisuuksia, eli että parikymppistä naista kiinnostaa teidän ikäiset, kun oman ikäisistäkin saa valita?
Myös pelkän ulkonäkövaatimusten luetteleminen kerää miinuksia, jos ette jo keksineet itse sitä.
Kolmekymppisiä tunnun kiinnostavan eniten. Tulevat itse pyytämään puhelinnumeroa. Itsekin hieman yllättynyt. Tosin olen ihan hyvännäköinen. m49
Vierailija kirjoitti:
18-19v max 49kg. Silarit ja huulitäytteet ok. Blondi. Mitä bimbombi ni sen parempi
No onneksi sentään ymmärrät etsiä bimboa etkä älykästä naista.
Sellaiset, että niitä on turha listata tänne. En ole valmis tinkimään yhtään ja olen mieluummin ilman.
Pitkät hiukset, blondi, väh. 170 pitkä, maks 65 kiloa, fyrkkaa riittävästi, kodin hengetär ja piika.
Kaunis, muodokas, seksikäs, kiero, ahne ja petollinen.
Pari vuosikymmentä nuorempi. Jaksaa sit hoitaa pappaikäistä.
Luokkakaverini tuli setämiehelle aikoinaan raskaaksi 14 vuotiaana. Siinä olisi ap:n unelmanainen. Ei tosin kasvattanut lapsiaan itse, vaan antoi äitinsä vastuulle kasvatuksen ja hoidon.