Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille

Vierailija
24.05.2025 |

Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.

Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.

Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan. 

Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava.  Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?

M47

Kommentit (205)

Vierailija
181/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät ja avioliitto vaikka asutte omissa asunnoissa vai etsitkö vain panoseuraa ja pullanpaistajaa?

Ja mistä sinä häät ja avioliiton keksit? Enhän maininnut niistä sanallakaan.

Feministille kelpaa ehkä kevyt hengailu mutta perinteisempi nainen haluaa avioliiton. Ehkä siksi. En ole alkuperäisen kommentin heittäjä.

Vierailija
182/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Max. 160 cm pitkä. Paino 100 kilua vähintään.  Lyhyt /kynitty/ siilitukka. Värjätty shokkivärillä. Käyttää meikkiä. Tykkää pukeutua kaapuihin tai tunikoihin legginsien kanssa. Crocsit tai turvakengät jalkineina. Omistaa koiria. Ei suostu kosketukseen tai seksiin. Paljon sairauksia. Ilkeä luonne. Tämä olisi unelmanainen.

Jatkan tähän vielä et mulla on tämmöinen nainen, mut haluisin sivusuhteen. Naiseni nimittäin vihaa minua. Itse ihailen häntä kylläkin. Olen itse 168 cm, isomahainen alkkis. En ole aseksuaali vaan impotentti. Siksi ei seksiä. En osaa koskettaa naista, enkä tiedä mitä tekisin jos joku edes hipaisisi minua. Minulla on muitakin terveydellisiä ongelmia ja älyllistä vajautta. Nepsy olen myös. Haluisin vain jakaa jonkun kanssa elämääni. Omaani ei kiinnosta minun tekemiset yhtään. En uskalla puhua puhelimessa. Töissä käyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omat hampaat ja ei kuorsaa kovin paljoa.

Vierailija
184/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v.ja lapset lentäneet pesästä? Etsit siis valk.oroskahoroa. 

Vierailija
185/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Max. 160 cm pitkä. Paino 100 kilua vähintään.  Lyhyt /kynitty/ siilitukka. Värjätty shokkivärillä. Käyttää meikkiä. Tykkää pukeutua kaapuihin tai tunikoihin legginsien kanssa. Crocsit tai turvakengät jalkineina. Omistaa koiria. Ei suostu kosketukseen tai seksiin. Paljon sairauksia. Ilkeä luonne. Tämä olisi unelmanainen.

Jatkan tähän vielä et mulla on tämmöinen nainen, mut haluisin sivusuhteen. Naiseni nimittäin vihaa minua. Itse ihailen häntä kylläkin. Olen itse 168 cm, isomahainen alkkis. En ole aseksuaali vaan impotentti. Siksi ei seksiä. En osaa koskettaa naista, enkä tiedä mitä tekisin jos joku edes hipaisisi minua. Minulla on muitakin terveydellisiä ongelmia ja älyllistä vajautta. Nepsy olen myös. Haluisin vain jakaa jonkun kanssa elämääni. Omaani ei kiinnosta minun tekemiset yhtään. En uskalla puhua puhelimessa. Töissä käyn.

Mul lennähti puhelin kädestä naurunpurskahduksen takia kun kerroit suoraan asian todellisen laidan.

Mitäs impotentti sivusuhteen kaa meinasit "puuhailla'?

Vierailija
186/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-19v max 49kg. Silarit ja huulitäytteet ok. Blondi. Mitä bimbombi ni sen parempi

Ok, aivovammainen turaani. Tilaa Temusta pumpattava Barbara. 

Vierailija
187/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilkeä, negatiivinen tai halveksi muita. Ei ole uraohjus.

Nuorekas. Eli ei ajattele itseään keski-ikäisenä jonka pitää käyttäytyä liian vakavasti. Pieni lapsenmielisyys on aina hyvästä.

Mukava ja ystävällinen. 

Vierailija
188/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40v.ja lapset lentäneet pesästä? Etsit siis valk.oroskahoroa. 

Moni lähtee opiskelemaan peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle. 

Vierailija
189/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 25-vuotias, kristitty tai muslimi. Ei-suomalainen, eikä feministi.

M41

Vierailija
190/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Max. 160 cm pitkä. Paino 100 kilua vähintään. Lyhyt /kynitty/ siilitukka. Värjätty shokkivärillä. Käyttää meikkiä. Tykkää pukeutua kaapuihin tai tunikoihin legginsien kanssa. Crocsit tai turvakengät jalkineina. Omistaa koiria. Ei suostu kosketukseen tai seksiin. Paljon sairauksia. Ilkeä luonne. Tämä olisi unelmanainen"

:::::::::::::::::::::D

Tollanen olis vapailla markkinoilla. Ikää sillä on 65 vuotta. Se vaan, että käykö käärmeennahkakuvioiset leggarit sulle? Veemäinen häirikkö se on ja muutenkin kústa sillä valuu joka reiästä.

Lisäks sillä on pää prseen paikalla.

Vierailija
191/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle 25-vuotias, kristitty tai muslimi. Ei-suomalainen, eikä feministi.

M41

Kaykosina aasialainen? Mina otta sina mies meida kotimaa. Osta meille talo.💓💗

Vierailija
192/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen joka on jo oma itsensä.

Vierailija
193/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinkku olisin, niin vaatimukset olisivat jotain tämän suuntaista:

Ei lapsia. Saa olla ylipainoa, kunhan kasvot ovat omaan mieleen. Riittävä pohjavarallisuus, tai sitten asutaan parisuhde omissa asunnoissa. Se käy minulle, mutta vuokralle en muuta ikinä, siitä ei edes neuvotella. Jos yhteen haluaa muuttaa, niin pitää löytyä omastakin puolesta rahaa em syistä. Mielellään ei korkeakoulutettu, tai jos on, niin poikkeava sellainen. Ei mikään hyvä ihminen jeesustelija, vaan sielultaan pikemminkin hieman sellainen konservatiivinen rahvas. Ei kuitenkaan mikään vähäpäinen juntti. Feminismi ja liberaalit vihreät arvot ehdoton punainen lippu. Normaali neutraali täyspäinen ihminen, joka ei ole minkään nykyajan ideologian sumentama.

Siinäpä sitä jotain.

Vierailija
194/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vagina johon mahtuu alle kolme sormea.

Vierailija
195/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15v nuorempi, hoikka ja urheilullinen, ylempi korkeakoulututkinto muusta kuin huuhaasta, mielellään lapsia, koska en halua lisää. 

Vierailija
196/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10-15v nuorempi, hoikka ja urheilullinen, ylempi korkeakoulututkinto muusta kuin huuhaasta, mielellään lapsia, koska en halua lisää. 

Kayko sina 10 lasta me tulla sinu koti.

Vierailija
197/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluat pullantuoksuisen naisen? Eihän hoikat, sporttiset naiset leivo pullia ja leivonnaisia päivät läpeensä. Miksi pitäisi olla pullantuoksuinen, jos ei ole lapsiakaan. Etsitkö itsellesi feederiä, naisen syöttämään pullia? Varsinkin jos on omat kodit, niin mitä varten naisen pitäisi olla kodinhengetär?

Vierailija
198/205 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, jotain tälläistä:

- pyöreä/chubby ulkomuoto, luonnollisuus ja aitous

- ei meikkaa, ei tatuointeja, ei lävistyksiä

- huumorintajuinen, introvertti

- ei tupakoi, alkoholin käyttö vähäistä

- ei lapsia, lemmikit OK

- haluaa tehdä asioita yhdessä

- ikä 24-37v

- ei mt-ongelmia tms haasteita

- käytöstavat ja hygienia kunnossa

- ei ole kiinnostunut penkkiurheilusta tms

Itse 44v. Ainahan sitä tosiaan vaatia saa, eri asia on löytyykö mitään (varsinkaa nykyajan deittimarkkinoilla).

Ei löydy 20 v nuorempaa.  Mitä yhteistä ajattelit että teillä olisi?

Hän ei kertonut mitä erityistä hänessä on että 20v nuorempi hänet valitsisi oman ikäisen sijasta tai edes 7v nuorempi. Miljonääri kenties?

Vierailija
199/205 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan tähän vielä et mulla on tämmöinen nainen, mut haluisin sivusuhteen. Naiseni nimittäin vihaa minua. Itse ihailen häntä kylläkin. Olen itse 168 cm, isomahainen alkkis. En ole aseksuaali vaan impotentti. Siksi ei seksiä. En osaa koskettaa naista, enkä tiedä mitä tekisin jos joku edes hipaisisi minua. Minulla on muitakin terveydellisiä ongelmia ja älyllistä vajautta. Nepsy olen myös. Haluisin vain jakaa jonkun kanssa elämääni. Omaani ei kiinnosta minun tekemiset yhtään. En uskalla puhua puheli

Juuh. Tätä itsekin oon miettinyt et kuka tällaisen reppana huolisi. Minut pitäisi rakastaa ehjäksi ja vaikeaa se on kun oon tyhmä ja ruma. Alkoholi ja tupakka varmaan syynä impotenssiin. Minkäs teet, kun en voi enkö halua lopettaa. Joskus lähettelin kuvia naisille peniksestä, joka ei seiso. Sain yökkäyksiä. En voi edes runkata. Naisista tykkään, mutta vain tietynlainen kelpaa. Sininen tukka lihavalla naisella on heikkouteni. Naurakaa vain, olen jo tottunut. 

Vierailija
200/205 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-20-vuotias, hoikka, neitsyt, kaunis, suuret rinnat, kireä perse, pituus enintään 167cm, hyvät käytöstavat. 

Harri50