Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille

Vierailija
24.05.2025 |

Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.

Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.

Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan. 

Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava.  Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?

M47

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole yleensä minkälaisia kriteerejä. 

Vierailija
122/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voisi olla iältään 40 -50 vuotta. 160-175 cm pitkä.

Minun omat harastukset lenkkeily, kävely, uiminen, saunominen, marjastus,  penkkiurheilu, metsätyöt, naisen harrastukset luonnollisesti samoja oltava, metsätyöt tietenkin ei pakollinen.

Tykkään olla kotona, puutarha työt ja kasvimaa yms ne harrastukset myös.Joten samoja tietenkin naisellakin.

Lisäksi naisen tykättävä kokkauksesta ja leipomisesta.

Hänen oltava, lapsirakas, huumorintajuinen, ulkoisesti naisellinen, ahkera, raitis, ei miehiä kavereina, ei baarielämää, ei tyttöjen iltoja, vaan panostettava parisuhteeseen, yhteiseen vapaa-aikaan.

Täydelliset tuen offit. Baarielämä, paljon kumppaneita, matkustelu harrastuksena.

Lisäksi työ päivätyötä, ei iltaisin tehtävää työtä, koska yhteinen vapaa-aika iltaisin ja viikonloppuisin.

Ja naisen oltava seksuaalinen,eli rakastelua 200-250 kertaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin uuden, punaisen polkupyörän.

Siis nuoren intiaanitytön?

Vierailija
124/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehjä perhetausta ja lämpimät perhesuhteet

Terveelliset elämäntavat

Normaalipainoisuus

Huumorintajua

Henkistä resilienssiä, jos tulee vastoinkäymisiä

Keskipalkkaa parempi palkkataso, mielellään yli 5000 e/kk

Ylempi korkeakoulututkinto riittää, mutta tohtorintutkinto todella iso plussa

Normaali seksuaalinen halu, a-seksuaalit tai matalan libidon naiset eivät kiinnosta

Aloitteellinen, ei perässä vedettävä

Minua aina ihmetyttää tämä miesten vaatimus korkeakoulutukseen. Tekeekö se naisen automaattisesti  mukavammaksi, älykkäämmäksi empaattisemmaksi, fiksummaksi? Matalammin koulutettu nainen ei ilmeisesti voi olla fiksu, itsestään huolta pitävä ja tienaava, hyvä ja kaunis ihminen? No, pitäkää tunkkinne, yksinkin voi olla. N39

Miehet harvemmin edellyttävät naisilta korkeakoulututkintoa. Tärkeämpää on se, että nainen käy töissä.

Vierailija
125/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.

Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.

Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan. 

Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava.  Tässä näitä jo tulikin minun osalta. 

Täällä mies 48v ja melko sama lista kuin aloittajalla, muutama tarkennus:

Ei lapsia, ei uskovainen, ei vihreänliiton edustaja, ikä 20-35v, paino 45-55kg, pitkät hiukset.

Vierailija
126/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- töissä

- hallitsee itseään ja omaisuuttaan

- perussiisti, asunto ei siis sikolätti, muttei myöskään putsplank joka paikasta kiiltävä

- huolehtii itsestään ja kunnostaan

- lähtee mun seuraksi vaikka Nuuksioon päiväretkelle vaikkei olisi mikään himoliikkuja

- osaa laittaa ruokaa ainakin jollakin tasolla

- pitää seksistä eikä vihaa miehiä

- ei tee joka asiasta mies-nainen vastakkainasettelua tai paasaa 24/7 miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta

- antaa mun hemmotella itseään (vaikka viedä viikonloppureissulle Eurooppaan)

- on peruspositiivinen, ei ahdistu 24/7 maailmanmenosta tai siitä, että joku äänesti Euroviisuissa väärällä tavalla

Aika kovat on vaatimukset työn lisäksi pitäisi vielä kuntoilla ja vapaapäivänä jaksaa rämpiä metsässä tai reissata. Milloin se ihminen lepää niin ettei ala just ahdistua kaikesta ja muutenkin pala loppuun? Kukaan ei jaksa olla aina menossa. Varsinkaan vaihdevuosi-ikäinen nainen.

Vierailija
127/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi kertoa. Mode poistaa koko kehjun. Sanotaan että nykyisten femakkojen kanssa en voi perustaa. Ei siitä sen enempää.

Ihan kun se olisi sinun valintasi 😂

Vierailija
128/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu pitää olla.

Vierailija
129/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea ulkonäkö hlvtin hyvällä perseellä, nuorehko ja hinta siinä 200-250€/tunti.

Olet siis avoin kumppanisi seksityölle. Kaikki eivät sitä sulata. 

Vierailija
130/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveelliset elämäntavat

Normaalipainoisuus

Huumorintajua

Normaali seksuaalinen halu, a-seksuaalit tai matalan libidon naiset eivät kiinnosta

Minua aina ihmetyttää tämä miesten vaatimus korkeakoulutukseen. Tekeekö se naisen automaattisesti  mukavammaksi, älykkäämmäksi empaattisemmaksi, fiksummaksi? Matalammin koulutettu nainen ei ilmeisesti voi olla fiksu, itsestään huolta pitävä ja tienaava, hyvä ja kaunis ihminen? No, pitäkää tunkkinne, yksinkin voi olla. N39

Tuo korkeakoulutus on nykyajan hapatusta. Ihme ettei sitä vaadita vielä siivoojalta kaikkiin sihterintyyppisiin töihinkin sitä vaaditaan joihin ei enne edes korkeakoulutetut olisi suostuneet menemään. Kai miehet luulevat että korkeakoulutus takaa jonkinlaisen tulotason ettei tarvitse alkaa elättämään. Sinänsä kertoo kapeasta maailmankuvasta tuollaiset toiveet. En kyllä haluaisi noin yksinkertaista miestä. Itse pärjään omillani vaikka kk tulot ovat alle 2000€. Säästöönkin jää.

Vierailija
131/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveelliset elämäntavat

Normaalipainoisuus

Huumorintajua

No mutta melko lähelle menee. Olen kyllä lievästi ylipainoinen ja minulla ei ole korkeakoulutusta. Luulen kuitenkin etten minä kelpuuttaisi sinua.

Vierailija
132/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit on helpot: Ei tatutointeja, ei liikaa ylipainoa, mielellään siniset silmät ja haluaa kanssani seksiä vähintään kaksi kertaa viikossa, mielummin useammin.

Työllä ja harrastuksilla ei ole niin merkitystä, kunhan yllä olevat asiat natsaavat.

Vierailija
133/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun omat harastukset lenkkeily, kävely, uiminen, saunominen, marjastus,  penkkiurheilu, metsätyöt, naisen harrastukset luonnollisesti samoja oltava, metsätyöt tietenkin ei pakollinen.

Tykkään olla kotona, puutarha työt ja kasvimaa yms ne harrastukset myös.Joten samoja tietenkin naisellakin.

Hänen oltava, lapsirakas, huumorintajuinen, ulkoisesti naisellinen, ahkera, raitis, ei miehiä kavereina, ei baarielämää, ei tyttöjen iltoja, vaan panostettava parisuhteeseen, yhteiseen vapaa-aikaan.

Täydelliset tuen offit. Baarielämä, paljon kumppaneita, matkustelu harrastuksena.

Lisäksi työ päivätyötä, ei iltaisin tehtävää työtä, koska yhteinen vapaa-aika iltaisin ja viikonloppuisin.

Jännä että oletat naisen karttavan metsätöitä.Tekisin paljon mielummin metsätöitä kuin marjastaisin tai penkkiurheilisin. T.Nainen

Vierailija
134/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen oltava sek

Kumppanini ei tee, ehkä sen takia kirjoitin näin. 

Vierailija
135/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan nuorempien naisten metsästykseen. Kai ymmärrätte että n. 45v alatte itsekin haista vanhalle miehelle eikä ulkoinen olemus kauheasti viehätä edes samanikäisiä naisia.

Vierailija
136/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyl jännä kun seksistä pitää tykätä. Mutta oletan että body countin pitää olla kuitenkin alhainen? Kö?

Alkaa ahdistaa jo pelkkä ajatus jostain seksivelvoitteesta x kertaa viikossa. Noh, onneksi en ole miestä etsimässä. 

Vierailija
137/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveelliset elämäntavat

Normaalipainoisuus

Huumorintajua

Oletko itse kaikkia näitä asioita?

Tottakai. Tästä syystä haluan naisen, jonka kanssa on yhteistä.

Vierailija
138/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että miinusta, koska rakastelu usein.

Vierailija
139/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja naisen oltava sek

Se ja terveet elämäntavat. Ne myrkkyä nykyään naisille.

Vierailija
140/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät ja avioliitto vaikka asutte omissa asunnoissa vai etsitkö vain panoseuraa ja pullanpaistajaa?

Ja mistä sinä häät ja avioliiton keksit? Enhän maininnut niistä sanallakaan.

Minä kysyin: etsitkö vain panoseuraa ja pullanpaistajaa? Mitä iloa naiselle on tuollaisesta suhteesta, jos nainen ei saa häitä ja avioliittoa?

Minä haluaisin avioliiton, en todellakaan mitään häitä. Eikä yhdessä asumista.

N50