Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille

Vierailija
24.05.2025 |

Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.

Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.

Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan. 

Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava.  Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?

M47

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 25-vuotias, kristitty tai muslimi. Ei-suomalainen, eikä feministi.

M41

Kaykosina aasialainen? Mina otta sina mies meida kotimaa. Osta meille talo.💓💗

afrikkalainen tai latinalainen mielellään ja tohtorikoulutettava, joka pärjää omillaan, eikä loisi, kuten suomalaiset naiset

Vierailija
202/205 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen, 18-30v, hoikka, pitkät hiukset, hymyilee, ei wokeile, lapseton, syö e-pillereitä ja on posliini.

Koulutuksella, työllä, harrastuksilla, varallisuudella ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori. Tykkää kuristamisesta

Vierailija
204/205 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen, tykkää myös pukeutua naisellisesti. Haluan, että on lapsia tai valmis hankkimaan niitä. Ei ole runsaasti ylipainoinen. Tykkää tehdä asioita yhdessä, matkustella. Hoitaa valtaosan kotitöistä. Ei tupakoi, alkoholia kohtuudella.

Vierailija
205/205 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot sopivasti pystyt luomutissit noin D-kuppiset ja kauniit kasvot, solakka vartalo ja trimmattu karvakolmio. Sopiva paino max 65 kg.  Hyvä luonne. Siinä ne tärkeimmät

Mulla on luomut D-tissit ja jos mitään tiedät maan vetovoimasta niin sori. Luomuna eivät ole "sopivasti pystyt".