40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille
Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.
Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.
Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan.
Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava. Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?
M47
Kommentit (205)
Suomalainen, 18-30v, hoikka, pitkät hiukset, hymyilee, ei wokeile, lapseton, syö e-pillereitä ja on posliini.
Koulutuksella, työllä, harrastuksilla, varallisuudella ei väliä.
Naisellinen, tykkää myös pukeutua naisellisesti. Haluan, että on lapsia tai valmis hankkimaan niitä. Ei ole runsaasti ylipainoinen. Tykkää tehdä asioita yhdessä, matkustella. Hoitaa valtaosan kotitöistä. Ei tupakoi, alkoholia kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Isot sopivasti pystyt luomutissit noin D-kuppiset ja kauniit kasvot, solakka vartalo ja trimmattu karvakolmio. Sopiva paino max 65 kg. Hyvä luonne. Siinä ne tärkeimmät
Mulla on luomut D-tissit ja jos mitään tiedät maan vetovoimasta niin sori. Luomuna eivät ole "sopivasti pystyt".
afrikkalainen tai latinalainen mielellään ja tohtorikoulutettava, joka pärjää omillaan, eikä loisi, kuten suomalaiset naiset