40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille
Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.
Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.
Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan.
Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava. Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?
M47
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta tai edes tunteita ei ole toistaiseksi mainittu mutta ehkä sellaisiakin miehiä on jossain joille se merkitsee jotain.
Kyllähän meitä on, mutta emme löydä vastaavaa naista, jolla ne tunteet ja rakkaus kestäisivät niin kuin itsellä.
Kunhan sen verran huolehtii ulkonäöstään, että kehtaa yhdessä lähteä kaupungille. Himourheilija ei tarvitse olla, mutta sohvaperunaa en kelpuuta. Jos on lapsia, mielellään olisivat jo lentäneet pesästä.
Eikä koiraa tai kissaa. Tuntuu siltä, että suurimmalla osalla naikkosista, joihin Tinderissä törmää, on joku koira. Ehkä juuri sen takia ovat sinkkuja.
30-46v mies Taiteellinen ja luova. Tietää kulttuurista /kulttuureista laajasti ja on kiinnostunut niistä.
Pitkä yli 178cm mielellään hoikka vartaloinen , sopivasti lihasta ja pläskiä yhdessä. Älykäs ja itsenäinen. Ei pieniä lapsia tai ei ollenkaan lapsia. Eläinrakas mutta ei tarvitse olla lemmikkejä. Aktiivinen elämäntyyli, mutta ei urheiluhulu/urheilija. Aktiivisuus muutakin kuin liikuntaa. Hyvä sängyssä , mukavaa ja miellyttävää seuraa eli sosiaalisesti kyvykäs. Empaattinen itselleen ja muille. Kiinnostunut maailmasta ja innostunut elämisestä , positiivinen elämänasenne, vaikka olisi raskasta tai vaikeaa välillä.
Enempää en vaadi , vähempään en tyydy.
Vierailija kirjoitti:
20-35-vuotias.
Ei polta.
Oikeistolainen.
Ei lapsia.
Ei koiraa.
Ihme kun palstan inkkelineitseet oikein erikseen alleviivaavat koiravihaansa. Muutenkin naurettavat vaatimuslistat takaavat että inkkelien vanhanpojanelo senkun jatkuu.
Ja sanoisin, että hyvä niin. Naisten kannalta.
En koe että minun ikähaarukassa parisuhde olisi miehelle optimaalinen tapa elää. Nykymeininki on sen verran muuttunut, että parisuhteet ei vain kestä. Olen paljon mieluummin vapaa: ei tarvitse rahoittaa toisen elämäntyyliä, ei tarvitse olla kuuntelemassa kun hän päättää että oletkin nyt epäsuosittu omassa elämässäsi, voi tehdä just niitä juttuja mitä haluaa j akäydä niissä maissa joissa haluaa. Sitten kun suhde loppuu niin ei kaduta että mahdollistit hänelle niitä unelmia vuosien ajan, huolehdit ja kuuntelit huolia ja olit läsnä.
Myöskin jää paljon tilaa ja aikaa romansseille ja seikkailuille. Ja elämän kokonaisstressi on matalampi, joten voi keskittyä rahantekoon ja voi muutenkin paremmin.
Jos aseella uhaten pakotettaan olemaan parisuhteessa, niin ehdoton nou nou -lista on tämä:
- Ei suomalainen, suomenruotsalainen käy
- Ei yli 170cm
- vaimomatskua, kykenee olemaan lojaali, ei salaile toimintaansa
- Ei kontrollifiikki tai päällepäsmäri
Asun eteläeuroopassa ja täällä on huomattavasti enemmän konservatiivisia asenteita ja ihmiset uskovat parisuhteeseen enemmän. Perhe on pyhä, joten ei tarvitse pelätä yhtä paljon kuin Suomessa. Se on tosin kulttuurissa erilaista, että joutuu erikseen selittämään etten tarvitse apua siivouksessa, pyykkäämisessä taai ruuanlaitossa. Mutta arvostan toki jos mulle kokataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- töissä
- hallitsee itseään ja omaisuuttaan
- perussiisti, asunto ei siis sikolätti, muttei myöskään putsplank joka paikasta kiiltävä
- huolehtii itsestään ja kunnostaan
- lähtee mun seuraksi vaikka Nuuksioon päiväretkelle vaikkei olisi mikään himoliikkuja
- osaa laittaa ruokaa ainakin jollakin tasolla
- pitää seksistä eikä vihaa miehiä
- ei tee joka asiasta mies-nainen vastakkainasettelua tai paasaa 24/7 miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta
- antaa mun hemmotella itseään (vaikka viedä viikonloppureissulle Eurooppaan)
- on peruspositiivinen, ei ahdistu 24/7 maailmanmenosta tai siitä, että joku äänesti Euroviisuissa väärällä tavalla
Samanlainen lista oli ex-miehellänikin. Hyvältä kuulosti alussa, kunnes tajusin uuskielen. Käännettynä tässä:
- töissä (=ei köyhä)
- hallitsee itseään ja omaisuuttaan (= on yhtä kitsas rahankäyttäjä kuin itse)
- perussiisti (=ei nalkuta, kun vähän murustelen tai jätän siivoamatta jarrujäljet pöntöstä)
- huolehtii itsestään = hoikka, en pidä jos lihoo 2 kg vaan huomautan heti
- lähtee seuraksi = tekee mitä haluan, hänen mielipiteellään ei väliä
- osaa laittaa ruokaa (kumppanilleen)
- pitää seksistä = pitää seksistä
- ei nainen/mies-vastakkinasettelua = naisten työt ja itselläni raskas renkaidenvaihto 2 krt/v
- antaa hemmotella itseään (minulle sopivana ajankohtana, vaikka siihen osuisikin esim.hyvän ystäväsi järjestämät juhlat)
- on peruspositiivinen, niin se piristää. Naisen tehtävähän on tuoda pelkkää iloa ja auringonpaistetta miehen elämään. Ongelmissa käänny jonkun muun puoleen.
Harmittaako, kun viesti on kerännyt niin paljon yläpeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan sen verran huolehtii ulkonäöstään, että kehtaa yhdessä lähteä kaupungille. Himourheilija ei tarvitse olla, mutta sohvaperunaa en kelpuuta. Jos on lapsia, mielellään olisivat jo lentäneet pesästä.
Eikä koiraa tai kissaa. Tuntuu siltä, että suurimmalla osalla naikkosista, joihin Tinderissä törmää, on joku koira. Ehkä juuri sen takia ovat sinkkuja.
Itse olen ihan sievän näköinen, työelämässä, ei ole kissaa eikä koiraakaan, mutta yksin olen saanut olla koko elämäni. Kukaan ei kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Häät ja avioliitto vaikka asutte omissa asunnoissa vai etsitkö vain panoseuraa ja pullanpaistajaa?
Ap etsiikin vakipillua, joka on sitoutunut ap:n, mutta ap saa tehdä mitä vaan.
En minä mitään kumppania enää tässä iässä ottaisi. Naisista on pelkkää harmia.
M42
Kunhan ei kovin riekaleinen perseenreikä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan sievän näköinen, työelämässä, ei ole kissaa eikä koiraakaan, mutta yksin olen saanut olla koko elämäni. Kukaan ei kiinnostu.
Oletko itse koskaan tehnyt aloitteita kiinnostaville miehille? Miehet saattavat olettaa, että sinä olet varattu, eivätkä siksi lähesty sinua.
En ole suunnitellut ottavani uutta kumppania joten kriteerejäkään ei ole. Minusta 25 vuotta pariskuntaelämää eri muodoissaan on ihan riittävästi, sen jälkeen voi vaikka toiset 25 vuotta katsella elämää vähän eri vinkkelistä.
Alle 30, nätti ja söpö, fiksu ja huumorintajuinen, kyltymätön sängyssä. Yhden miehen nainen, ei juokse kikulin perässä. Mielellään omaa vanhaa rahaa, ettei elääkseen joudu työskentelemään. Mielellään länsi-eurooppalainen, ei slaavi tai ugri.