Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille

Vierailija
24.05.2025 |

Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.

Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.

Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan. 

Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava.  Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?

M47

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun sanon että kriteerini ovat timantinkovat nykymaailmassa. Tiedostan myös että jostain voisi joutua hiukan tinkimään. Lämminsydäminen, konservatiivinen, älykäs, huumorintajuinen, siisti. Ei lävistyksiä (ml. korvalehdet) eikä tatskoja. Tykkää monenlaisesta luontoliikunnasta ja olisi valmis kokeilemaan retkeilyä. Neitsyt. 10-25v minua nuorempi. Ulkonäkö silmiäni miellyttävä. Ei meikkaa kuin korkeintaan erityistilanteissa. Sivistynyt. Tuossa pääkohtia; jotain varmaan unohtui.

Vierailija
102/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies haaveilee naisesta, jonka ulkoinen olemus on todella kaunis, seksikäs ja huoliteltu.

Kahden pitkän parisuhteen kokemuksella (olen nainen) sanoisin, että tärkeintä puolisossa on mukava ja empaattinen luonne. Sen jälkeen kriteereinä tulisivat 

-pitää itsestään ja asioistaan huolta eli 

-kohtuu terveelliset elämäntavat

-käy töissä

-jolloin henkilö on fyysisesti melko terve ja hänellä on rahaa, joka mahdollistaa normaalin elämän, jossa tapahtuu välillä kivoja asioita, kuten että voi käydä joskus ulkona syömässä tai vaikka pienellä matkalla

-elämänhallinta kunnossa: esim rahankäyttö järkevää eikä siten, että raha polttelee taskuissa heti kun sitä vähän saa. 

-ei mitään isoa intohimon kohdetta, johon menee kaikki aika (ja raha), esim joku ylimitoitettu harrastus esim liikuntalaji, jota tehdään yli 5 h viikossa

-ajankäytönhallinta kunnossa: eli ymmärtää, että jos seurustelee, ei voi kaikkea aikaa käyttää kaikkeen muuhun kuten ylitöihin, omiin harrastuksiin, omiin kavereihin

-olisihan se mukavaa että kumppani olisi vielä hyvännäköinenkin: astetta paremmannäköiset kasvot, normaalipainossa, keskimittaa pidempi, hyvät hiukset mutta oikeasti riittää, että painoindeksi max 35 ja että kropassa ei ole mitään sellaista erikoisuutta, joka ällöttää ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiiviset/ kristilliset arvot, ei röökiä, viinaa hallitusti, aikuiset , tai lähes aikuiset lapset. Näyttää ja kuulostaa naiselta, eli naisellinen.  Ei pidä parisuhdetta minään kilpailuna. 

Onhan näitä muitakin, mutta tässä muutama. Niin....ei näillä asetuksilla ole mitään toivoa, kun näyttäis olevan enempi noita sinitukka, tatska, naamalävistys, törröhuuli, somefriikki naisia. Noh, saahan sitä toivoa.

Vierailija
104/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt, mutta kokenut.

Vierailija
105/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka ja hyvä perä

Vierailija
106/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- töissä

- hallitsee itseään ja omaisuuttaan

- perussiisti, asunto ei siis sikolätti, muttei myöskään putsplank joka paikasta kiiltävä

- huolehtii itsestään ja kunnostaan

- lähtee mun seuraksi vaikka Nuuksioon päiväretkelle vaikkei olisi mikään himoliikkuja

- osaa laittaa ruokaa ainakin jollakin tasolla

- pitää seksistä eikä vihaa miehiä

- ei tee joka asiasta mies-nainen vastakkainasettelua tai paasaa 24/7 miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta

- antaa mun hemmotella itseään (vaikka viedä viikonloppureissulle Eurooppaan)

- on peruspositiivinen, ei ahdistu 24/7 maailmanmenosta tai siitä, että joku äänesti Euroviisuissa väärällä tavalla

Ensimmäinen oikea vastaus.

Enpä tiedä. Miksi suhtautua noin negatiivisesti naisten ja miesten välisestä tasa-arvosta puhumiseen joka oikeasti ongelma etenkin perheissä? Jos joku nainen paasannut noin, hänellä on varmasti syynsä siihen. Itse en huolisi miestä joka kertoo asiasta noin. Onneksi oma mieheni on feministi itsekin, eikä kenenkään tarvi paasata aiheesta.

Vierailija
107/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- töissä

- hallitsee itseään ja omaisuuttaan

- perussiisti, asunto ei siis sikolätti, muttei myöskään putsplank joka paikasta kiiltävä

- huolehtii itsestään ja kunnostaan

- lähtee mun seuraksi vaikka Nuuksioon päiväretkelle vaikkei olisi mikään himoliikkuja

- osaa laittaa ruokaa ainakin jollakin tasolla

- pitää seksistä eikä vihaa miehiä

- ei tee joka asiasta mies-nainen vastakkainasettelua tai paasaa 24/7 miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta

- antaa mun hemmotella itseään (vaikka viedä viikonloppureissulle Eurooppaan)

- on peruspositiivinen, ei ahdistu 24/7 maailmanmenosta tai siitä, että joku äänesti Euroviisuissa väärällä tavalla

Voitaisko me treffata :)

Voidaan.

Vierailija
108/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häät ja avioliitto vaikka asutte omissa asunnoissa vai etsitkö vain panoseuraa ja pullanpaistajaa?

Ja mistä sinä häät ja avioliiton keksit? Enhän maininnut niistä sanallakaan.

Minä kysyin: etsitkö vain panoseuraa ja pullanpaistajaa? Mitä iloa naiselle on tuollaisesta suhteesta, jos nainen ei saa häitä ja avioliittoa?

No miksi kukaan alle 40 vee nainen edes haluais naimisiin miehen 47 vee kanssa? Vanha ukko jo. 

Tämä on ihan totta!

Hassua kun miehet haluaa tyyliin 10vuotta nuorempia, osa vielä nuorempia! 

Ei siinä, en itsekään panisi pahitteeksi että olisi vähän nuorempi mies. Olen nyt 42v, pitänyt hyvää huolta itsestäni, liikun, käyn salilla säännöllisesti jne. Minua on koko ikäni luultu paljon nuoremmaksi, kiitos pyöreiden kasvojen vaikka muuten olen melko pienikokoinen. 

Jos nyt etsisin miestä niin sanoisin että ihan max 3 vuotta vanhempi, mieluiten ei ollenkaan, mutta voisi olla reilusti nuorempi. Harva edes samanikäinen mies enää sytyttää. Pitäisi olla ihan huikea persoona ja mielellään vähän rahaakin jotta voisin edes kuvitella vanhempaa. Miehet kuolee aiemmin, eivätkä pidä huolta itsestään samalla tavalla kuin naiset. Ei kiitos, en halua omaishoitajiksi.

Vierailija
109/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehjä perhetausta ja lämpimät perhesuhteet

Terveelliset elämäntavat

Normaalipainoisuus

Huumorintajua

Henkistä resilienssiä, jos tulee vastoinkäymisiä

Keskipalkkaa parempi palkkataso, mielellään yli 5000 e/kk

Ylempi korkeakoulututkinto riittää, mutta tohtorintutkinto todella iso plussa

Normaali seksuaalinen halu, a-seksuaalit tai matalan libidon naiset eivät kiinnosta

Aloitteellinen, ei perässä vedettävä

Vierailija
110/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveelliset elämäntavat

Normaalipainoisuus

Huumorintajua

Normaali seksuaalinen halu, a-seksuaalit tai matalan libidon naiset eivät kiinnosta

Oletko itse kaikkia näitä asioita?

Vierailija
111/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistuvaa tyyppiä, imee ja nielee. Ei välitä pillu- tai perseseksistä koska tuonikäisten kroppa ei kiihota. Haluaa nukkua eri huoneessa samasta syystä. Tekee ruokaa ja pitää huushollin siistinä.

Tässä näitä jo tulikin minun osalta.

Vierailija
112/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sellainen AI tyttöystävä monille paras vaihtoehto? Saa timmiä ja nuorta vailla mielipiteitä. Ehkä nukke?

Vierailija
113/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alkuun sanon että kriteerini ovat timantinkovat nykymaailmassa. Tiedostan myös että jostain voisi joutua hiukan tinkimään. Lämminsydäminen, konservatiivinen, älykäs, huumorintajuinen, siisti. Ei lävistyksiä (ml. korvalehdet) eikä tatskoja. Tykkää monenlaisesta luontoliikunnasta ja olisi valmis kokeilemaan retkeilyä. Neitsyt. 10-25v minua nuorempi. Ulkonäkö silmiäni miellyttävä. Ei meikkaa kuin korkeintaan erityistilanteissa. Sivistynyt. Tuossa pääkohtia; jotain varmaan unohtui.

Miksi ei edes korviksia? Onpa outo kriteeri. Kuulostat todella kontrolloivalta. Ei kiitos.

Vierailija
114/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikesta maksat hintaa

Vierailija

16.11.2025 | 08:56

paitsi sosiaalietuuksilla koko elämän elämisestä. 

siinä ollaan saama puolella ilman mitään omaa panosta.

muuten sitten miehelle, se että vaimo käy töissä - jaetut kustannukset = jaetut kotityöt jne. taaakat ja marmatus

+ nainen ei tarvitse miestä taloudellisesti eli voi kaapata lapsen ja laskuttaa elarit. 

raha resurssina on mahtava, koska mies voi mennä ja tehdä mitä huvittaa ja ottaa puolison maasta, jossa resursseja arvostetaan, saat aivan erilaisen kohtelun. tämähän ei suomi femakoille sovi, joten vaimon tuominen ulkomailta suomeen onkin jo hankalaa, jos ei ole jossain erittäin hyvä palkkaisessa työssä.

suomi miehen suomi kohtalo, vaikka olisit hyvätuloinen = vaimo kontrolloi kaikkea, maksat jäätävät verot, rahat valuvat asuntolainaan olet koko ajan tekemässä kotitöitä tai vaihtamassa vaippaa tai tekemässä asioita, joista hiljaa mietit mielessä kuuluuko nämä oikeasti miehelle. Jos sanot jotain tai valittelet saat potkut perseelle elarit maksettavaksi ja menentät isosti rahaa kun asunto eli ansa menee pakkomyyntiin. 

Tämä kaikkien unelma sulha diplomi-insinööri mies on todellisuudessa betha jonka naiset ansoittaa resurssikseen. Alpha mies taas tekee fyrkat itselleen ja menee minne nenävie. Tekee lapsia ehkä monenkin naisen kanssa jos nyt niikseen. Monessakin maassa. 

Jos ei ansoitukseen herää ajoissa, siitä ei pääse koskaan irti, koska ihminen tuppaa ehdollistumaan ja laitostumaan ja kelpuuttamaan huonot vaihtoehdot sellaisenaan. 

Paras siis olla 1) rikas ja vapaa 2) sossupummi (ja vapaa) 

Vierailija
115/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka ja hyvä perä

Siinäpä vasta omaperäinen vastaus

Vierailija
116/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi kertoa. Mode poistaa koko kehjun. Sanotaan että nykyisten femakkojen kanssa en voi perustaa. Ei siitä sen enempää.

Vierailija
117/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies on papparainen.

Vierailija
118/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konservatiiviset/ kristilliset arvot, ei röökiä, viinaa hallitusti, aikuiset , tai lähes aikuiset lapset. Näyttää ja kuulostaa naiselta, eli naisellinen.  Ei pidä parisuhdetta minään kilpailuna. 

Onhan näitä muitakin, mutta tässä muutama. Niin....ei näillä asetuksilla ole mitään toivoa, kun näyttäis olevan enempi noita sinitukka, tatska, naamalävistys, törröhuuli, somefriikki naisia. Noh, saahan sitä toivoa.

Lol, olen kaikkea tätä ja vielä enemmänkin kuin aloituksessasi kerroit, mutta aina olen saanut olla yksin. Kaikki tatuoidut, sinitukkaiset, rumat wt naiset ovat aina parisuhteessa. 

Vierailija
119/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tupakkaa, Alkoa eikä huumeita. Ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Ei ruskeita lapsia. 

Vierailija
120/205 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveelliset elämäntavat

Normaalipainoisuus

Huumorintajua

Minua aina ihmetyttää tämä miesten vaatimus korkeakoulutukseen. Tekeekö se naisen automaattisesti  mukavammaksi, älykkäämmäksi empaattisemmaksi, fiksummaksi? Matalammin koulutettu nainen ei ilmeisesti voi olla fiksu, itsestään huolta pitävä ja tienaava, hyvä ja kaunis ihminen? No, pitäkää tunkkinne, yksinkin voi olla. N39