Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille

Vierailija
24.05.2025 |

Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.

Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.

Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan. 

Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava.  Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?

M47

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- töissä

- hallitsee itseään ja omaisuuttaan

- perussiisti, asunto ei siis sikolätti, muttei myöskään putsplank joka paikasta kiiltävä

- huolehtii itsestään ja kunnostaan

- lähtee mun seuraksi vaikka Nuuksioon päiväretkelle vaikkei olisi mikään himoliikkuja

- osaa laittaa ruokaa ainakin jollakin tasolla

- pitää seksistä eikä vihaa miehiä

- ei tee joka asiasta mies-nainen vastakkainasettelua tai paasaa 24/7 miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta

- antaa mun hemmotella itseään (vaikka viedä viikonloppureissulle Eurooppaan)

- on peruspositiivinen, ei ahdistu 24/7 maailmanmenosta tai siitä, että joku äänesti Euroviisuissa väärällä tavalla

Ensimmäinen oikea vastaus.

Varmasti konservatiivinaisen silmissä.

Juuri näin. Kun mies sanoo noin monella tavalla, että ethän sitten ole mikään feministi, niin aivan tietyntyyppistä naista siinä haetaan. Onneksi näitäkin naisia on olemassa, tähänkin ketjuun jo ilmoittautui monta.

Vierailija
62/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen, sporttinen kroppa, tykkää seksistä ja rakastaa fittiä treenattua vartaloani, mielenterveys kunnossa = tunnistaa elämän vääryydet, mutta ei ole koko ajan puolesta loukkaantumassa ja puolesta uhriutumassa jostain tai päätoimisesti yritä pelastaa koko maailmaa. Ei ole kiinni äidissään tai sisaruksissaan. Tykkää hyvästä ruoasta, juo kohtuudella, tanssii ja bilettää. Omat rahansa riittävät hänelle. Lentomatkustaa (vrt edellä) syö mistä tykkää. Kehittynyt siisteyskäsitys, ei uuvu metatyössä vaan murehtemisen ja aikomisen sijaan tekee asiat ripeästi ja ajallaan. Liberaali arvomaailma muuten, mutta lusmuilusta ja vapaamatkustajista ei tykkää. On oman elämänsä aktiivinen valtiatar eikä massan mukana ajelehtiva. Ei murehdi "mitä muut tästä sanoo".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40 v.

ei lapsia tai lemmikkejä

hoikka

Vierailija
64/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hinku näillä eronneilla on löytää aina uusi kumppani (josta sitten taas erota). Kuudes kerta toden sanoo?

Omat kriteerini alkaisivat eronneiden luotien väistelyllä. Ja jos itse olisin eronnut pitkästä avioliitosta, pysyisin itsekseni.

T. Avioliittoa ja puolisoaan kunnioittava mies

Vierailija
65/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hinku näillä eronneilla on löytää aina uusi kumppani (josta sitten taas erota). Kuudes kerta toden sanoo?

Omat kriteerini alkaisivat eronneiden luotien väistelyllä. Ja jos itse olisin eronnut pitkästä avioliitosta, pysyisin itsekseni.

Vaihtamalla paranee!

Vierailija
66/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan selvästi fantasioinnista eikä kriteereistä. Vanhat miehet voivat haaveilla vaikka siitä että naisella olisi siivet. Aivan yhtä realistista.

Vierailija
67/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kuvailit just naulan kantaan toivenaisen. 😁Intersektionaaliset, älkää vaivautuko. 🙂

Vierailija
68/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis naisen, joka ilman liikuntaa pysyy laihana, mutta luoja on kuitenkin tajunnut pakata rasvaa takapuoleen ja rintoihin, että "tuntuu naiselliselta".

Omat aivot pitää olla, mutta mielellään niitä ei saa käyttää, ettei lipsu feminismin puolelle, ja nainen pysyy pullantuoksuisena miehen palvelijana.

Ja lapset siis tehtynä alle kaksikymppisenä, jotta kriteeri alle nelikymppisenä yksin elämisestä täyttyy.

Nuorena tehtyjen lasten takia opiskelut ovat jääneet amistasolle, mutta hyvä toimeentulo silti suotavaa. 

Kauniskin vielä. 

Taidat työksesi rekrytoida ihmisiä töihin? 

Vierailija
69/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköinen, sporttinen kroppa, tykkää seksistä ja rakastaa fittiä treenattua vartaloani, mielenterveys kunnossa = tunnistaa elämän vääryydet, mutta ei ole koko ajan puolesta loukkaantumassa ja puolesta uhriutumassa jostain tai päätoimisesti yritä pelastaa koko maailmaa. Ei ole kiinni äidissään tai sisaruksissaan. Tykkää hyvästä ruoasta, juo kohtuudella, tanssii ja bilettää. Omat rahansa riittävät hänelle. Lentomatkustaa (vrt edellä) syö mistä tykkää. Kehittynyt siisteyskäsitys, ei uuvu metatyössä vaan murehtemisen ja aikomisen sijaan tekee asiat ripeästi ja ajallaan. Liberaali arvomaailma muuten, mutta lusmuilusta ja vapaamatkustajista ei tykkää. On oman elämänsä aktiivinen valtiatar eikä massan mukana ajelehtiva. Ei murehdi "mitä muut tästä sanoo".

Siisteys ja arjen pyöritys on naisen nakki, ja näistä hommista hänen täytyy suoriutua ripeästi ja aikataulussa. Saman naisen tulee kuitenkin vihata lusmuilua ja vapaamatkustusta. Hmmmmm.

Vierailija
70/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- töissä

- hallitsee itseään ja omaisuuttaan

- perussiisti, asunto ei siis sikolätti, muttei myöskään putsplank joka paikasta kiiltävä

- huolehtii itsestään ja kunnostaan

- lähtee mun seuraksi vaikka Nuuksioon päiväretkelle vaikkei olisi mikään himoliikkuja

- osaa laittaa ruokaa ainakin jollakin tasolla

- pitää seksistä eikä vihaa miehiä

- ei tee joka asiasta mies-nainen vastakkainasettelua tai paasaa 24/7 miesten ja naisten välisestä tasa-arvosta

- antaa mun hemmotella itseään (vaikka viedä viikonloppureissulle Eurooppaan)

- on peruspositiivinen, ei ahdistu 24/7 maailmanmenosta tai siitä, että joku äänesti Euroviisuissa väärällä tavalla

Ensimmäinen oikea vastaus.

No, eikös se kannata kertoa suoraan, millaista naista etsii. Ja jos ei halua feministiä, niin kertoo asian suoraan. Tällöin ei turhaa tuhlaa kummankaan osapuolen aikaa. 

Vierailija
71/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä vaatia saa, asia erikseen saattaako universumi yhteen. Tässä suuntaa-antava listani:

- 23-37v

- ei lapsia

- aasialainen tai länsimaalainen

- ei tatuointeja tai lävistyksiä

- samanlaiset mielenkiinnon kohteet

- tavallisen naapurintyttömäinen, ei meikkaamista, luonnollinen

- ei räväkkä

- ei tupakointia, olematon tai vähäinen alkoholinkäyttö

- introvertti

- käy töissä

- haluaa matkailla ja tehdä juttuja yhdessä (esim. ulkoilu)

- normaalipainoinen tai chubby/pyöreä

- henkilökohtainen hygienia kunnossa

- ymmärtää kummankin ihmisen oman tilan tarpeen jos tarkoitus asua yhdessä

m44

Vierailija
72/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ei se teidän avioliiton kasassa pysyminen ole sinun ja puolisosi erinomaisuutta. Liitoissa on mukana aika paljon asioita, joihin kaikkiin ei voi itse vaikuttaa, ja joita muut eivät voi tietää, ja joskus se vain on se viisain ja kypsin päätös erota. Typerää ylimielisyyttä kertakaikkiaan. 

T. pitkästä liitosta eronnut ja kohta vuosikymmenen yksin ollut

Vierailija
73/87 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siisteys ja arjen pyöritys on naisen nakki, ja näistä hommista hänen täytyy suoriutua ripeästi ja aikataulu

Missä kohtaa tuossa sanottiin, että siisteys ja arjen pyöritys on vain naisen nakki eikä yhtälailla minun? Malliesimerkki kun luetaan kaikki "miessikalasien" läpi ja tulkitaan mitä sattuu.

Vierailija
74/87 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Onko totta, että 40-50-vuotiaat miehet ovat nirsoja?

Vierailija
75/87 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tissiä ja pylly.

häntä ei haittaa ettei koskaan ole erektio toiminut. 

Vierailija
76/87 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän monen kriteerit, mutta olen sinkku

Vierailija
77/87 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuinen, älykäs, hoikka, ei tiukkapipo, tykkää liikunnasta, matkustelusta ja kulttuurista.

Vierailija
78/87 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minulla on sellainen tunne, että nämä naisille ulkonäköön perustuvia listoja tekevät miehet eivät ole kykeneviä rakastamaan oikeasti? Eivätkä ole sellaista kokeneet. Itse yritin  tehdä tuollaista listaa viimeksi teini-ikäisenä. Nykyään aika iso kriteeri ovat samanlaiset arvot. En pysty kyllä kuvittelemaan vakavaa suhdetta miehen kanssa jonka kriteerit perustuvat lähinnä ulkonäköön. 

Vierailija
79/87 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minulla on sellainen tunne, että nämä naisille ulkonäköön perustuvia listoja tekevät miehet eivät ole kykeneviä rakastamaan oikeasti? Eivätkä ole sellaista kokeneet. Itse yritin  tehdä tuollaista listaa viimeksi teini-ikäisenä. Nykyään aika iso kriteeri ovat samanlaiset arvot. En pysty kyllä kuvittelemaan vakavaa suhdetta miehen kanssa jonka kriteerit perustuvat lähinnä ulkonäköön. 

Niinpä, tuollaiset "miehet" voidaan unohtaa. Eivät ole normaaleja.

Vierailija
80/87 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up.

Onko totta, että 40-50-vuotiaat miehet ovat nirsoja?

Ketä kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän