40-50 vuotias mies, kriteerisi uudelle kumppanille
Itse haluan pullantuoksuisen, hoikan, kauniin omilla aivoillaan ajattelevan naisen joka ei ole liikaa feminismiin haksahtanut idealisti. Ei plastiikka kirurgiaa.
Naisellisuus pitää naisessa näkyä ja tuntua. Mielellään alle 40v, lapset pitää olla jo lentäneet pesästä.
Pitää tulla omillaan toimeen, ei käytä alkoholia eikä tupakoi huumeista puhumattakaan.
Omat asunnot, ei 24/7 oleilua, ei liikunta ja eläinhullu. Uskollinen, luotettava. Tässä näitä jo tulikin minun osalta. Mites muilla?
M47
Kommentit (87)
Sain kivan ja rikkaan naisen. Naiseni on tosi varakas ja omistaa jotain 15 rakennusta. Olen tehnyt remonttia niihin rakennuksiin ja naiseni on maksanut palkkaa minulle siitä. Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta. Olen tehnyt kaikenlaista muutenkin. Asutaan naisen omistamassa talossa. Olen aina ihmetellyt miten nainen minuun rakastui. Tavattiin baarissa ja nainen pyysi minut yöksi ja aamulla pyysi että jäisin viikonlopuksi. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä.
No niin miehet, lauantain kunniaksi kriteerejä kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Sain kivan ja rikkaan naisen. Naiseni on tosi varakas ja omistaa jotain 15 rakennusta. Olen tehnyt remonttia niihin rakennuksiin ja naiseni on maksanut palkkaa minulle siitä. Yhdessä ollaan oltu 16 vuotta. Olen tehnyt kaikenlaista muutenkin. Asutaan naisen omistamassa talossa. Olen aina ihmetellyt miten nainen minuun rakastui. Tavattiin baarissa ja nainen pyysi minut yöksi ja aamulla pyysi että jäisin viikonlopuksi. Siitä lähtien ollaan oltu yhdessä.
Ihan selkeä win-win !
Onnittelut, antaa uskoa myös siihen, että kaikki naiset eivät ole semmoisia vinkujia.
Joskus, se että naisella on vaurautta rauhoittaa, ei tarvi aina olla lypsämässä.
Voi ei😅. Täytin sinun kriteerit, mutta olen melkein yhtä vanha, kun sinä. Seuraava😊
Vierailija kirjoitti:
Savuton, aika hyväkuntoinen että jaksaa polkea 20 km fllarilla lenkkiä kanssani.
Kevyesti😁
Aika hankala. Ei ole onneksi tarvinnut miettiä ollenkaan, kun nainen löytyy.
Varmaan ihan ensimmäinen asia on, että hauskaa pitää olla. Eli huumorintaju hyvä ja rento suhtautuminen elämään. Nipottajaa ja suorittajaa en jaksaisi viikkoakaan, vaikka olisi 27-vuotias huippumalli ja tilillä 100 miljoonaa.
Tuohon ikähaarukkaan osuvaa naista.