Älä tyydy työttömyyskorvaukseen.
Jos olet työtön, vaihda status.
Ryhdy taiteilijaksi niin tulotasosi paranee huomattavasti.
Pyörähdä Kiasmassa ja ryhdy täyttämään apurahahakemuksia.
Triplaat tulosi.
Kommentit (13)
Kohtuuttoman suuria korvauksia myönnetään omituiseen taiteeseen jota hyvin suppea joukko ymmärtää tai haluaa katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kohtuuttoman suuria korvauksia myönnetään omituiseen taiteeseen jota hyvin suppea joukko ymmärtää tai haluaa katsoa.
Kohtuuttoman suuret korvaukset (rahaa) ovat juuri sopiva summa minulle. Miten sellaiset voi saada?
Paljonko maksetaan apurahaa jos alkaa muusikoksi? Paukuttaa rumpuja itiksen aulassa ja huutaa äläwäbälää kurkku suorana?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksetaan apurahaa jos alkaa muusikoksi? Paukuttaa rumpuja itiksen aulassa ja huutaa äläwäbälää kurkku suorana?
Tolleen rumpaloimalla voi tienata. Kysyt ensin kauppiaalta paljonko maksaa ettet soita hänen kaupan edessä? Tuossa on bisnesideaa.
Tony Halme sen jo tiesi:
Mitä hyötyä meillä yleensä on koko Kiasmasta? Mä takaan sen, että jos mä väännän kunnon maissipaskat kattilaan ja lyön siihen propellin pystyyn ja vien sen yöllä salaa Kiasman näyttelyyn jonkun feministilesbotaiteilijan nimellä, niin siellä on helsinkiläiset taidekriitikot seuraavana päivänä lääpällään kehumassa että onpa uskomattoman hienoa taidetta.
Reilun kokoinen arkki paperi ja tuherra siihen kuvioita tai heiluta kameraa pitkällä valotuksella.
Pukeudu omituisesti
Esitä boheemia
Varaa jonkilainen galleria
Varaa avajaisiin paljon punaviiniä
Opettele puhumaan sekavia töistäsi
Muutama taiteen fraasi kannattaa opetella
Sitten alat hakea apurahoja säätiöiltä ym. apurahaporukoilta.
Avot! Sinun tulotaso nousee kertaheitolla.
Ai-van mahtava neuvo! Kiitos. Mä otan ensin ison viisivuotisen apurahan ja muita irtoapurahoja siihen seuraksi eri säätiöistä, että voi tehdä taidetta. Sitten alkaa näyttelyt ja myyminen. Vihdoinkin massii tulvii ikkunoista ja ovista. Sit voi kirjoittaa kirjan ja tehdä menestysleffan. Osaan mä vähän laulaakin. Omg! Vain elämää, mä oon jo tulossa.
Mä niin irtisanoudun nyt päivätyöstäni heti maanantaina.
Gör vad fan ni vill, nu då det inte längre är med mina pengar.
Onhan noi myönnetyt rahasummat ihan uskomattomia mitä taiteilijoille myönnetään.
ja samaa taideprojektia työstetään vuodesta toiseen.
Taitelijat on tunnetusti äänekästä porukkaa mut täytyyhän tälläinen verorahasampo nostaa keskusteluun.
Miksi taitelijoille lapioidaan veromarkkoja, jotka tuottaa ns. taidetta jota ymmärtää vain saman kapakan kaverit?
Vierailija kirjoitti:
Reilun kokoinen arkki paperi ja tuherra siihen kuvioita tai heiluta kameraa pitkällä valotuksella.
Pukeudu omituisesti
Esitä boheemia
Varaa jonkilainen galleria
Varaa avajaisiin paljon punaviiniä
Opettele puhumaan sekavia töistäsi
Muutama taiteen fraasi kannattaa opetellaSitten alat hakea apurahoja säätiöiltä ym. apurahaporukoilta.
Avot! Sinun tulotaso nousee kertaheitolla.
Puolet taiteilijoista jotka tunnen ovat alalla tältä pohjalta. Osa jopa sanoo sen suoraan.
Tai jos omaat sopivan luonteen voi alkaa myydä bembbua