Miksi miehet reagoivat oudosti kun kerron harrastavani ratsastusta??
Osalla menee jotenkin pasmat sekaisin, osa alkaa kääntää keskustelua seksiin. Niin ei käy kun mainitsen lenkkeilyn tai lukemisen.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Osalla miehistä on sitten fetissi esim. ratsastussaappaisiin ja valkoisiin ratsastushousuihin, tai siis ratsastajanaisen oletetaan olevan kuuma domina piiska kädessä. Itselläni on siis hevonen, ja näitä mielikuvia kuulemma useammallakin miehellä tulee ekana mieleen. Tietty mulla ei ole mitään noista edellämainituista, ja sängyssäkin olen enemmän sub.
Tuo voi selittyä sillä, että ratsastuksessa kyse on hevosen hallinnasta. Moni kokee hallinnan tunteen - joko hallitsevana tai hallittavana osapuolena - keskeiseksi tekijäksi myös seksissä. Luultavasti nainen, joka hallitsee 600-kiloisen hevosen, koetaan myös seksuaalisessa mielessä itsevarmaksi ja jopa sopivassa määrin dominoivaksi. Sellainen tekee vaikutuksen luullakseni hyvinkin isoon osaan miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunnen pari aktiivisesti ratsastusta harrastavaa naista, niin heillä on upeat vartalot. Eivät ole olleet seksikumppaneitani, vaan muuten kavereita. Eli jos nainen kertoo harrastavansa ratsastusta, oletan hänen olevan hyvävartaloinen.
M40
Eiväthän läskit edes pääse hevosen selkään.
Kun miehet kuulee sanan ratsastus, niiden päässä syntyy mielikuva sinusta nousemassa ja laskemassa heidän kyrvänvartensa ympärillä, huohottamassa kiihtyvään tahtiin ja lopulta ulvomassa orgasmin voimasta.
Niin mikä olikaan kysymys? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta oikea ratsastus kiinteyttää lantionpohjan lihaksia = ratsastajanaisilla on ihanan tiukka pillu ja osa miehistä kyllä tietää sen
Eli kaikki mitä miehen päässä liikkuu, liittyy tavalla tai toisella seksiin, siltähän tuo kuulostaa. Käyn vain kerran viikossa ratsastamassa kevyesti, joten sillä tuskin on toivottua vaikutusta. Tuskin kyllä haittaakaan.
Mies ajattelee seksiä kerran päivässä. Aloittaa aamulla ja lopettaa illalla.
Ei kai nyt sentään miehet yhdistä ratsastusharrastusta seksiin! Itselläsi taitaa olla sellainen luulo, tai paremminkin ehkä haluat, että miehet ajattelisivat niin. Yksi vaihtoehto on vielä, että itse yhdistät sen seksiin! 🙄
Nainen, joka myös harrastaa ratsastusta
No ei, kaikki hevos-, koira harrastaja naiset kannattaa kiertää todella kaukaa.
Ehkä ratsastuksesta puhuminen on vähän outoa sellaisen kanssa joka ei itse ratsasta. Kerrankin kun yks naisystävä laittoi ennen ratsastamaan lähtöä ruiskulla liukkaria sisäänsä ja puki 2 tappiset latekspöksyt jalkaansa, niin tästä kun kysyin niin nainen katsoi minua vähän oudosti. Ihan kuin olisin jotain hölmöä kysynyt? Muistan myös lukeneeni että joku nainen oli saanut orgasmin ratsastaessa. Mene ja tiedä ehkä ratsastus vaan on outoa.
Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija
Tulee mieleen, että määräät minut liikkumaan rytmikkäästi, juuri siten kuin sinä haluat, kunnes käsket lopettamaan. Ja jos en tottele, kehotat raipalla harkitsemaan toisen kerran... ;)
Olin kerran sängyssä ratsastajanaisen kanssa. En tiennyt sitä just silloin, mutta kun se siis oikeasti ratsasti aivan jumalaisesti.
Se siis istui munani päällä aivan kuin ratsastaja hevosen selässä ja keinutti itseään ihanan rytmikkäästi. Just sillain kun ratsastaja siinä hevosen selässä, kun hevonen kävelee eteenpäin. Se tuntui ihan taivaalliselta.
Jälkeenpäin kysyin, että mistä se on opppinut tuon ja silloin sain selville sen olevan ratsastaja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että ainakin minä tiedän 2 ratsastusta harrastavaa naista, jotka ovat kokeilleet sovittaa hevosen jättikalua vulvaansa. Molemmat ovat tämän vielä itse kertoneet ja sen lisäksi muutama muu on kertonut kiihottuneensa, kun ovat nähneet orin erektoituneen kalun.
No höpö höpö! Pennut taas keksii tarinoitaan. Ei ne orit ole kovin helppoja käsitellä, saati niiden sukuelimiä !
moniottelija kirjoitti:
Ehkä ratsastuksesta puhuminen on vähän outoa sellaisen kanssa joka ei itse ratsasta. Kerrankin kun yks naisystävä laittoi ennen ratsastamaan lähtöä ruiskulla liukkaria sisäänsä ja puki 2 tappiset latekspöksyt jalkaansa, niin tästä kun kysyin niin nainen katsoi minua vähän oudosti. Ihan kuin olisin jotain hölmöä kysynyt? Muistan myös lukeneeni että joku nainen oli saanut orgasmin ratsastaessa. Mene ja tiedä ehkä ratsastus vaan on outoa.
Juu niin varmasti 😅 mistä te näitä edes keksitte??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siksi, että ainakin minä tiedän 2 ratsastusta harrastavaa naista, jotka ovat kokeilleet sovittaa hevosen jättikalua vulvaansa. Molemmat ovat tämän vielä itse kertoneet ja sen lisäksi muutama muu on kertonut kiihottuneensa, kun ovat nähneet orin erektoituneen kalun.
No höpö höpö! Pennut taas keksii tarinoitaan. Ei ne orit ole kovin helppoja käsitellä, saati niiden sukuelimiä !
Joo. Veikkaan että jos tuollaisia kuvitteleva nikopetteri vietäisiin täysikokoisen hepan, tai miksei poninkin viereen ja sanottaisiin että no, konttaapa nyt sinne jalkojen väliin, niin kyllä väri pakenisi kasvoilta.
Tää ketju on jo aika hyvä esimerkki siitä, millaisia kommentteja ratsastuksen mainitseminen voi aiheuttaa ihan tosielämässä. Harva alkaa mitään hevosenky.r.päjuttuja suoraan puhumaan, mutta kuitenkin juuri tuon tyylisiä "ai ratsastat vai, heh heh, on se jännä kun tytöt niin tykkää keikkua siellä oriin päällä" Kertoo lähinnä junttiudesta ja huonosta huumorintajusta
Vierailija kirjoitti:
Mitä tunnen pari aktiivisesti ratsastusta harrastavaa naista, niin heillä on upeat vartalot. Eivät ole olleet seksikumppaneitani, vaan muuten kavereita. Eli jos nainen kertoo harrastavansa ratsastusta, oletan hänen olevan hyvävartaloinen.
M40
Kun harrastin ratsastusta, useita kertoja viikossa, niin täytyy sanoa ettei ikinä ole kroppa ollut niin timmissä kunnossa. Harrastan nytkin paljon liikuntaa, mutta moni laji ei ole samanlaista koko vartalon treeniä fyysisesti. Mutta kyllä ratsastajillakin on kaikenlaisia kroppia, varsinkin jos käy vain kerran viikossa eikä muuten liiku, niin saattaa olla ihan tavislöysä kroppa. N43
Koska ratsastus kaikkine varusteineen on syntisen seksikäs harrastus! 😋
Koen nämä naisten höpöttelyt erittäin hintavista ultra"harrastuksista" kuten hevostelu, vuorikiipeily, kilpa-autoilu, basejumpit, syöksyhiihdot Alpeilla yms. jne. etc. joko voimaantumisen höpöttelyoireina tai elitistisenä toiviorehvasteluna, joilla tavallisesti ei ole mitään todellisuuspohjaa. Satulassa istuskeleminen hevosen tallustellessa ei ole ratsastamista, eikä auringon ottamien Alpeilla ole syöksylaskettelua.
Sieluni silmin näen kohtauksen jossa lavatrukilla nostetaan 200 kg wanhusnainen konin kyytiin.
Se johtuu siitä ett he osaavat jo kuvitella sen hevosenpaskan hajun joka paikassa. Autossa vaateissa yms.
Mitä ratsastusta harrastavia naisia tunnen niin tulee ihan kateelliseksi polleille.
Up