Mä ihmettelen näitä sinkkuja jotka eivät löydä muka suhdetta
Olen itse toki ollut suhteessani jo vuosia, mutta jos eroaisin niin varmasti löytäisin aika helpostikin kivan ja fiksun miehen.
Olen ihan normaali nainen, pidän toki kropan ja pään kunnossa.
Mua myös viehättää monenlaiset miehet. Ei tarvitse olla mikään komea adonis tai paljon rahaa, kunhan on huumorintajuinen ja välittää musta. Naiset on varmaan jotenkin nirsoja nykyään.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne naiset ylipäänsä ole kiinnostuneita vastaamaan miesten viesteihin, ihan sama mitä sinne laittaa.
http://static.vecteezy.com/system/resources/previews/050/783/201/non_2x…
Meinaatko, että jättäisivät vastaamatta tai ghostaisivat tämän kuvassa olevan herran?
LOL no todellakin jättäisin, ensinnäkin se olisi tietysti botti/huijari, ja toisekseen mitä minä 45v nainen jollain 22v pojalla tekisin, vaikka olisi miten mallin näköinen. Ei tuollainen ole minusta puoleensa vetävä tai seksikäs, ihan on muovisen ja aivottoman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa. Maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki ja miehistä on valtava ylitarjonta
Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä. Miehet eivät "saa" naista, koska heille eivät kelpaa saatavilla olevat naiset. Eli aivan sama syy kuin miksi naiset eivät saa miestä.
Jep. Miehille kun kelpaavat naiset ikäluokassa 18-35 ja sitä vanhemmat ovat ilmaa. Myös lieväkin ylipaino tai väärän muotoinen keho ovat ehdoton ei. Eli miehet ne kranttuja ovat.
Tai jos on lapsia, tai jos on ollut yli kolme aikaisempaa partneria, tai jos on tatskoja...
No, ihmisellä on oikeus laittaa ihan mitkä tahansa kriteerit haluaa. Mutta ei vain voi jälkeenpäin väittää, että minä en saanut kumppania, nuo muut vain eivät kelpuuttaneet, jos tosiasia on, ettei itsekään olisi kelpuuttanut kuin pienen vähemmistön tarjolla olleista. Jos päättää, että ne, jotka olisi saanut, eivät kelpaa, niin parempi tehdä tämä päätös ihan tietoisesti ja rehellisesti. Eikä väitä, että se olisi vastakkaisen sukupuolen nirsoudesta kiinni.
Suosittelisin avaamaan silmät, puhkaisemaan kuplan ja katselemaan mitä ympärillä tapahtuu. Näet joka päivä lukemattomia erilaisia ihmisiä. Heistä moni on sinkku. Osa on heitä jotka ovat sitä vapaaehtoisesti, osa ei. Osa saa helposti seuraa, osa ei. He ketkä eivät saa ovat niitä sosiaalisesti taitamattomia, ulkonäöllisesti karsastettuja tai heillä on liian korkeat tavoitteet kumppanin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne naiset ylipäänsä ole kiinnostuneita vastaamaan miesten viesteihin, ihan sama mitä sinne laittaa.
Ja ihan samoin toisinpäin. Ylivoimaisesti suurin osa miehistä ei vastaa mitään, kun sinnepäin viestiä lähettelee. Miehet kun laittavat sydämen jokaiselle ja vasta jälkeenpäin ihmettelevät että jaa kuka tämä on. Ja ei, ei ole kyse siitä että laitan viestiä vain jollekin "top 5%" miehille, päinvastoin välttelen heitä koska olen itse ihan tavallinen nainen. Etsin kaltaistani, lapsetonta, normaalivartaloista, rauhallisesta elämästä pitävää. Hyvin vaikea sellaista on löytää tai saada tosiaan edes vastauksia. No, enää en edes ole noissa apeissa ja olen lakannut yrittämästä. Yksin mennään ja hyvä niin.
Ihan uteliaisuudesta: kuinka monelle miehelle sä olet kokeillut laittaa viestiä?
Jos olet toiminut niin että olet valkannut sun tykkääjäpinkasta ne kaikkein komeimmat miehet, ja laitoit heille viestiä, niin silloin teit saman kuin muutkin naiset, ja lähetit viestiä nimenomaan niille miehille jotka saavat paljon viestejä muiltakin naisilta. No, tällaiset miehet sitten vuorostaan valkkaavat ne kauneimmat viestittelijät jatkoon, ja vastaavat heille. Eli sinut on oletettavasti karsittu tässä kohtaa pois "kisasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa. Maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki ja miehistä on valtava ylitarjonta
Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä. Miehet eivät "saa" naista, koska heille eivät kelpaa saatavilla olevat naiset. Eli aivan sama syy kuin miksi naiset eivät saa miestä.
Jep. Miehille kun kelpaavat naiset ikäluokassa 18-35 ja sitä vanhemmat ovat ilmaa. Myös lieväkin ylipaino tai väärän muotoinen keho ovat ehdoton ei. Eli miehet ne kranttuja ovat.
Tai jos on lapsia, tai jos on ollut yli kolme aikaisempaa partneria, tai jos on tatskoja...
No, ihmisellä on oikeus laittaa ihan mitkä tahansa kriteerit haluaa. Mutta ei vain voi jälkeenpäin väittää, että minä en saanut kumppania, nuo muut vain eivät
Se kannattaa tatuointeja ottaessa muistaa, että ne vaikuttavat loppuelämään. Joku mies ei välttämättä niistä tykkää ja toinen taas pitää. Esimerkiksi monet rockhenkiset miehet tykkäävät paljonkin tatuoinneista, mutta eivät välttämättä ne fitness-miehet, joita haluat. Eivätkä sinua 5-10 vuotta nuoremmat fitness-miehet ole välttämättä kiinnostuneet yksinhuoltajaäidistä, jolla on kolme kouluikäistä lasta.
"Etsin kaltaistani, lapsetonta, normaalivartaloista, rauhallisesta elämästä pitävää. "
Sama. Saan tykkäuksiä vain isi-miehiltä tai 20v nuoremmilta seksiä etsiviltä. Olenko nirso kun nämä eivät kelpaa vakavaan lapsettomaan suhteeseen?
Koska haluaa oikean suhteen, eikä muka suhdetta.
Ei kelpaa kuin 10% top status-miehet. Monet ovat lisäksi vanhoja ja/tai yh-roskaa, eli ei kenellekään mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Etsin kaltaistani, lapsetonta, normaalivartaloista, rauhallisesta elämästä pitävää. "
Sama. Saan tykkäuksiä vain isi-miehiltä tai 20v nuoremmilta seksiä etsiviltä. Olenko nirso kun nämä eivät kelpaa vakavaan lapsettomaan suhteeseen?
Sun kannattaisi kysyä itseltäsi kaksi kysymystä:
- miksi saan tykkäyksiä vain miehiltä, jotka eivät kiinnosta minua?
- mitä minun kannattaisi tehdä, jotta jatkossa saisin tykkäyksiä sellaisilta miehiltä, joista itse olen kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mitä minun kannattaisi tehdä, jotta jatkossa saisin tykkäyksiä sellaisilta miehiltä, joista itse olen kiinnostunut?
Koska miehet eivät lue niitä naisten profiileja, jossa mullakin lukee selvästi että haen lapsetonta miestä suhteeseen.
En voi tehdä mitään, koska lapsettomia, fiksuja miehiä ei ole vapaana. Ei tämä ole minusta kiinni. Enkä ala esim käyttämään alkoholia jos alkottomuuteni on jollekin ongelma, mieluummin olen ilman. Ei sinkkuus ole minulle mikään ongelma, alkoholistikumppani olisi.
Itse olen sinkku koska:
A. tykkään olla yksin.
B. aika harva ihminen kiinnostaa, niin että ajattelen hänen tuovan arkeeni jotain positiivista.
C. en oikein tykkää tälle hetkellä omista liikakiloistani. 20 kiloa pitäisi pudottaa ettei vatsanahka repsottaisi.
Syitä on siis monia. Varmaan liittyvät jotenkin yhteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://static.vecteezy.com/system/resources/previews/050/783/201/non_2x…
Meinaatko, että jättäisivät vastaamatta tai ghostaisivat tämän kuvassa olevan herran?
Mahdoton sanoa. Pelkkä ulkonäkö ei riitä kiinnostuksen syttymiseen tai sen ylläpitämiseen. Oma Tinderistä löytynyt kumppanini ei ole ns. perinteisellä tavalla komea, mutta kuvista välittyi leppoisa tunnelma, hän hymyili lämpimästi ja katse oli lempeä. Se sytytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihmisellä on oikeus laittaa ihan mitkä tahansa kriteerit haluaa. Mutta ei vain voi jälkeenpäin väittää, et
Se kannattaa tatuointeja ottaessa muistaa, että ne vaikuttavat loppuelämään. Joku mies ei välttämättä niistä tykkää ja toinen taas pitää. Esimerkiksi monet rockhenkiset miehet tykkäävät paljonkin tatuoinneista, mutta eivät välttämättä ne fitness-miehet, joita haluat. Eivätkä sinua 5-10 vuotta nuoremmat fitness-miehet ole välttämättä kiinnostuneet yksinhuoltajaäidistä, jolla on kolme kouluikäistä lasta.
Se kannattaa huomata, että ihmiset yleensä eivät ota tatuointeja sillä perusteella, mistä joku toinen tykkää. Se on herttaisen yhdentekevää. Eivät miehetkään järjestä itseään ja elämäänsä sillä perusteella, mistä naiset tykkäävät, eikä heidän pitäisikään. Mutta todennäköisesti nainen, joka tykkää tatskoista, tykkää myös nimenomaan rock-henkisistä miehistä, ei jostain fitnesstyypeistä. Ei nää mieltymykset täysin sattumanvaraisesti jakaudu.
Mikään tästä ei kuitenkaan muuta sitä tosiasiaa, että sinkkumiehet ihan samalla tavalla kuin naisetkin ovat yksin siksi, että eivät kelpuuta niitä, jotka voisivat saada. Eivät siksi, että heidän olisi mahdotonta saada ketään Eivätkä varsinkaan siksi, että miehistä olisi ylitarjontaa (ei ole, naisia on enemmän).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet eivät lue niitä naisten profiileja, jossa mullakin lukee selvästi että haen lapsetonta miestä suhteeseen.
En voi tehdä mitään, koska lapsettomia, fiksuja miehiä ei ole vapaana. Ei tämä ole minusta kiinni. Enkä ala esim käytt
Kyllä on. Lapsettomia miehiä on paljon enemmän kuin lapsettomia naisia. Et vain ole muista syistä halukas tutustumaan heihin.
Vastaus nrolle 114:
Ikäluokissa 20-40v miehiä on itse asiassa merkittävästi enemmän, kuin naisia. Toki sitten yli 60 vuotiaissa naisia on puolestaan enemmän, koska miehet kuolevat nuorempina.
Mutta ns. "pariutumisikäisten" joukossa miehiä on paljon enemmänkin kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ja suurin osa naisista on tällaisia. Toisin kuin miehistä, joista 1/10 000 on naisten mielestä komea. Ja nämä miehet saavat sitten ne naisten tykkäykset, kuten varsin hyvin tiedämme.
Suurin osa naisista ei ole sellaisia, mitä miehet tämän palstan mukaan etsivät (alle 40, normaalipainoinen, ei lapsia aiemmista suhteista, ei lemmikkejä, pitkätukkainen, et tatuointeja jne jne jne). Jokainen noista kriteereistä poistaa joukosta osan naisia, joten kaikkiin niihin sopii vain pieni osa naisista. Todennäköisesti näitä "tavoiteltavia" naisia on suunnilleen yhtä paljon kuin naisten "tavoiteltavia" miehiä. Ja jos vain pieni osa kelpaa, niin luonnollisesti osa etsijöistä jää tyhjin käsin. Siinä ei edelleenkään ole mitään vikaa, mutta on turha väittää, että vain toinen sukupuoli olisi nirso, kun tosiasiassa molemmat ovat sitä yhtä lailla (ja pitääkin olla, tosin fiksumpaa olisi painottaa kumppanin luonteenpiirteitä, mutta sekin on jokaisen oma asia).
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nrolle 114:
Ikäluokissa 20-40v miehiä on itse asiassa merkittävästi enemmän, kuin naisia. Toki sitten yli 60 vuotiaissa naisia on puolestaan enemmän, koska miehet kuolevat nuorempina.
Mutta ns. "pariutumisikäisten" joukossa miehiä on paljon enemmänkin kuin naisia.
Tiedän, mutta ei vaikuta asiaan. Kun katsotaan kaikkia yli 20-vuotiaita ikäluokkia, niin niissä yhteensä on naisia enemmän kuin miehiä. Ja pariutua kyllä voi minkä ikäisenä tahansa. Se, että haluaa alle 40-vuotiaan naisen, on jo sinänsä kriteeri, jonka joku on päättänyt asettaa, ei mikään itsestäänselvyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tehdä mitään, koska lapsettomia, fiksuja miehiä ei ole vapaana. Ei tämä ole minusta kiinni. Enkä ala esim käytt
"En voi tehdä mitään, koska lapsettomia, fiksuja miehiä ei ole vapaana"
Jos kerran sinun mukaasi lapsettomia, fiksuja miehiä ei edes ole olemassa, niin miksi edes vaivaudut valittamaan asiasta? Tuohan tarkoittaa sitä, että sun juna meni jo, mahdollisuutesi ovat nolla. Joten mikset vaan keskity muihin asioihin, vaikka kissoihin ja puutarhanhoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nrolle 114:
Tiedän, mutta ei vaikuta asiaan. Kun katsotaan kaikkia yli 20-vuotiaita ikäluokkia, niin niissä yhteensä on naisia enemmän kuin miehiä. Ja pariutua kyllä voi minkä ikäisenä tahansa. Se, että haluaa alle 40-vuotiaan naisen, on jo sinänsä kriteeri, jonka joku on päättänyt asettaa, ei mikään itsestäänselvyys.
Tilastojen mukaan suomalaiset pariutuvat hyvinkin saman ikäisen kumppanin kanssa. Sen takia on oleellisen tärkeää huomioida, että 20-40 vuotiaita miehiä on merkittävästi enemmän, kuin 20-40 vuotiaita naisia.
Se että 80 vuotiaita sinkkunaisia on paljon, ei auta tässä mitään, koska tilastot osoittavat että suomalaiset pariutuvat oman ikäluokkansa sisällä.
Eikö se mennytkään niin, että jokaisella on oma maku, eivätkä kaikki naiset pidät samanlaisesta miehestä?