Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ihmettelen näitä sinkkuja jotka eivät löydä muka suhdetta

Vierailija
24.05.2025 |

Olen itse toki ollut suhteessani jo vuosia, mutta jos eroaisin niin varmasti löytäisin aika helpostikin kivan ja fiksun miehen.

Olen ihan normaali nainen, pidän toki kropan ja pään kunnossa. 

Mua myös viehättää monenlaiset miehet. Ei tarvitse olla mikään komea adonis tai paljon rahaa, kunhan on huumorintajuinen ja välittää musta. Naiset on varmaan jotenkin nirsoja nykyään. 

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on aika paljon sellaisia viestejä, joissa sanotaan että "haluamani kaltaisia miehiä ei yksinkertaisesti ole edes olemassa". Tällaiset kommentit kuulostavat omiin korviini aivan käsittämättömiltä. 

Olisi mielenkiintoista tavata nämä naiset, jotka kirjoittavat tällaista. Olisin todella utelias näkemään, minkälaisia he itse ovat. 

No minä olen sanonut, ettei ole lapsivapaita, 35+ vuotiaita, alkoholia käyttämättömiä fiksuja (=ei hippejä eikä ikuisia bilepoikia) työssäkäyviä miehiä, jotka haluavat vakavan suhteen. Itse olen samanlainen nainen. Tiedostan ettei tuollaisia miehiä vaan ole vapaana kuin ihan 1 miljoonasta, ja olen mieluummin sinkku kuin otan esim alkoholistin tai isimiehen.

Olen ollut sinkku 3+ vuotta, yksi tuollainen tuli vastaan, mutta hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut minusta ihmisenä (käytiin mm useammilla treffeillä, hän ei koskaan kysynyt minusta yhtään mitään, ei edes "entä sinä" omien kysymysteni jälkeen). Eli voidaan toki lisätä vielä "on aidosti minusta kiinnostunut" tuohon vaatimuslistaan, mutta sen soisi olevan jokaiselle itsestäänselvyys, toivoisin.

Enkä tiedä mitä kuvittelet minun voivan tilanteelle tehdä, kun tällaisia yksilöitä ei vaan ole olemassa vapaalla jalalla suhdetta hakemassa. Vaikka olisin supermissi niin eihän se tilannetta muuta (enkä haluaisi miestä jolle ulkonäkö on hirveän tärkeää ylipäätään). 

142/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Miesten määrän vähäisyyden huomaa lavatansseissa ja tanssikursseilla. Miehille olisi kysyntää mutta kun eivät lähde mukaan. Mieluummin sitten tilittävät somessa yksinäisyyttään ja kosketuksen puutetta. 

Vääränlainen musiikki on minun mielestäni huono tekosyy ellei sitten koe sitä tärkeämpänä kuin mahdollisuutta seuran löytämiselle. Luulisi että seuran ollessa kiinnostavaa mies tanssisi hidasta foksia vaikka sahansoiton tahdissa.

Eilen Pavilla Saija Tuupanen & eXmiehet ei todellakaan ollut mikään sahansoittokeikka.

Tansseissa käy vain fossiilit ja vanhat pierut.

Nekin nuoret naiset joiden kanssa eilen fossiilina tanssin mielellään olisivat hakeneet nuoria miehiä. Mutta kun nuoria miehiä ei näy niin joutuvat nuoretkin naisten vuorolla hakemaan meitä vanhoja pieruja.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse koskaan seurustellut elämäni aikana. En koskaan oikeastaan edes etsi aktiivisesti naisseuraa, työpaikallani on vain varattuja ja harrastuksissa en tutustu muihin ihmisiin.

Miten minä siis voin edes kohdata muita ihmisiä? Olen itse introvertti joten elämä on vähän erilaisilla kuin heillä jotka ovat parisuhteissa.

M34

144/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse koskaan seurustellut elämäni aikana. En koskaan oikeastaan edes etsi aktiivisesti naisseuraa, työpaikallani on vain varattuja ja harrastuksissa en tutustu muihin ihmisiin.

Miten minä siis voin edes kohdata muita ihmisiä? Olen itse introvertti joten elämä on vähän erilaisilla kuin heillä jotka ovat parisuhteissa.

M34

Vaihda harrastuksesi sellaiseen, jossa tutustut muihin ihmisiin. Tämä on arvovalinta: Kumpi on sinulle tärkeämpää, mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin vai nykyinen harrastus jossa se ei onnistu?

Jos valitset jatkaa nykyistä harrastetta mukavuusalueellasi niin se on sinun oma valintasi. 

M60

Vierailija
145/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Vaihda harrastuksesi sellaiseen, jossa tutustut muihin ihmisiin. Tämä on arvovalinta: Kumpi on sinulle tärkeämpää, mahdollisuus tutustua uusiin ihmisiin vai nykyinen harrastus jossa se ei onnistu?

Jos valitset jatkaa nykyistä harrastetta mukavuusalueellasi niin se on sinun oma valintasi. 

Kuten sanoin niin olen introvertti. Minulle tärkeintä on se että olen onnellinen ja tyytyväinen omaan elämääni. 

Minun mielestä on tyhmää vaihtaa harrastusta sen takia että tapaisi muita ihmisiä.

M34

Vierailija
146/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on aika paljon sellaisia viestejä, joissa sanotaan että "haluamani kaltaisia miehiä ei yksinkertaisesti ole edes olemassa". Tällaiset kommentit kuulostavat omiin korviini aivan käsittämättömiltä. 

Olisi mielenkiintoista tavata nämä naiset, jotka kirjoittavat tällaista. Olisin todella utelias näkemään, minkälaisia he itse ovat. 

No minä olen sanonut, ettei ole lapsivapaita, 35+ vuotiaita, alkoholia käyttämättömiä fiksuja (=ei hippejä eikä ikuisia bilepoikia) työssäkäyviä miehiä, jotka haluavat vakavan suhteen. Itse olen samanlainen nainen. Tiedostan ettei tuollaisia miehiä vaan ole vapaana kuin ihan 1 miljoonasta, ja olen mieluummin sinkku kuin otan esim alkoholistin tai isimiehen.

Olen ollut sinkku 3+ vuotta, yksi tuollainen tuli vastaan, mutta hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut minusta ihmisenä (käytiin mm use

Jos sä olet jo päättänyt että sellaisia miehiä ei ole olemassa, jotka täyttävät sun kriteerit, niin ok, sitten asia on niin (ainakin sun pään sisällä) 

Vierailija
147/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku. En halua parisuhdetta. En ole eroperheen lapsi ja olen saanut hyvän parisuhteen mallin kotoa. Minulla on myös kokemusta pitkistä parisuhteista (yli 10-vuotisista). Parisuhdemarkkinoilla täytän kriteerit kelvollisesti: yliopistotutkinto, vakituinen hyväpalkkainen työ, nätti, hoikka, terve ym.

Tällä elämänkokemuksella totean seuraavaa:

- Olen aina ollut onnellisin silloin, kun en ole ollut parisuhteessa.

-Aikuisiällä en ole nähnyt yhtään sellaista parisuhdetta jollaisessa itse haluaisin olla.

Aloittaja voi minun puolestani jatkaa ihan rauhassa ihmettelyään.😁

Vierailija
148/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku 3+ vuotta, yksi tuollainen tuli vastaan, mutta hän ei ollut ollen

Wow, en tiennytkään että kokemusperäisellä päättelylläni on sellainen voima, että se tekee todellisuudesta todellista!

Ps. Laita mihin tahansa deittiappiin hakuehdoksi "ei lapsia, ei halua lapsia, ei käytä alkoholia, ikä 35+, käy töissä, ateisti/agnostikko" ja katso sitä pyöreää nollaa joka tupsahtaa näytölle. Ei siihen sen kummempaa mielikuvitusta tarvitse. 

Vierailija
149/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hakea suhdetta. Olen tyytyväinen sinkkuna. 

Vierailija
150/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku 3+ vuotta, yksi tuollainen tuli vastaan, mutta hän ei ollut ollenkaan kiinnostunut minusta ihmisenä (käytiin mm use

Entä jos 1-2 kertaa kuussa käy kapakassa tuulettumassa? Oonko mä kovakin bilepoika? Saattaa syssyllä mennä kolmekin kuukautta etten ota alkoa pisaraakaan

151/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Kuten sanoin niin olen introvertti. Minulle tärkeintä on se että olen onnellinen ja tyytyväinen omaan elämääni. 

Minun mielestä on tyhmää vaihtaa harrastusta sen takia että tapaisi muita ihmisiä.

M34

Kuten kirjoitin se on sinun valintasi ja valitsemalla nykyisen vältät epämukavuusalueelle siirtymisen. Jos itse valitset olla kohtaamatta uusia ihmisiä ei sinulla ole oikeutta valittaa tai katkeroitua siitä että et kohtaa uusia ihmisiä. 

Minäkin olen mukavuusalueellani introvertti ja kotona erittäin hyvin viihtyvä erakkoluonne. Minä valitsin tuon toisen vaihtoehdon ja olen valintaani tähän asti ollut tyytyväinen.

Introvertille miehelle ensimmäisillä kerroilla miesten hakuvuoro lavatansseissa on epämukavuusalueen kirjaimellinen määritelmä. Siinä yhdistyy hienolla tavalla sosiaalisen kohtaamisen vaikeus, pelko toisen reaktioista ja tieto tai kuvitelma siitä ettei vielä ole mikään kovin hyvä tanssija eli sekoilee askelissaan.

M60

Vierailija
152/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä, koska olen tavannut elämässäni vain 2 miestä, joihin olen ihastunut. Useimpiin en vaan koe mitään vetoa, vaikka kuinka olisi komea tai speksien mukaan täydellinen. Nuo miestä johon tunsin vetoa - toisen sain suhteeseen, mutta hänellä oli pahoja päihde- ja mt-ongelmia, ja lopetin suhteen kun ymmärsin, ettei hänen kanssaan voisi perhettä perustaa, ja se oli mun haave. Toinen taas oli jo varattu, joten en koskaan edes kertonut hänelle ihastuksestani. Sen jälkeen en ole ihastunut enää keneenkään, tai siis tuntenut minkäänlaista pientäkään vetoa.

Lopetin deittailunkin pari vuotta sitten, kun tuntui niin väärältä niitä miehiä kohtaan, että annan pakit ilman mitään järjellistä syytä. Mutta kun en vaan pysty mihinkään juttuihin sellaisten kanssa, jotka on paperilla hyviä, mutta ei ole mitään kemiaa. Ja mulla se kemia ei synny ulkonäöstä, se on joku outo henkisen tason juttu, pitää olla sielunkumppani jollain tavalla jota en itsekään täysin ymmärrä. Olen aika erikoinen tyyppi, persoonallisuustyypiltäni varsin harvinainen INFJ, ehkä siksi niitä sielunkumppaneita löytyy harvoin.

Vierailija
153/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja suurin osa naisista on tällaisia. Toisin kuin miehistä, joista 1/10 000 on naisten mielestä komea. Ja nämä miehet saavat sitten ne naisten tykkäykset, kuten varsin hyvin tiedämme.

Suurin osa naisista ei ole sellaisia, mitä miehet tämän palstan mukaan etsivät (alle 40, normaalipainoinen, ei lapsia aiemmista suhteista, ei lemmikkejä, pitkätukkainen, et tatuointeja jne jne jne). Jokainen noista kriteereistä poistaa joukosta osan naisia, joten kaikkiin niihin sopii vain pieni osa naisista. Todennäköisesti näitä "tavoiteltavia" naisia on suunnilleen yhtä paljon kuin naisten "tavoiteltavia" miehiä. Ja jos vain pieni osa kelpaa, niin luonnollisesti osa etsijöistä jää tyhjin käsin. Siinä ei edelleenkään ole mitään vikaa, mutta on turha väittää, että vain toinen sukupuoli olisi nirso, kun tosiasiassa molemmat ovat sitä yhtä lailla (ja pitääkin olla, tosin fiksumpaa olisi pain

Mikähän hitto niissä tatuoinneissa on niin kamalaa? Jollain on esim. joku pieni söpö tihtustus jossain ranteessa, niin pilalla on nainen? Entä ne lapset, ei kai kukaan nyt niitä ala muutenkaan elättää. Eiköhän vanhemmat ne itse hoida. Miten ne pilaavat ihmisen? Entä lemmikit, miksi ne on niin no-no? Ok, jos on allerginen, ymmärrän, muuten oikein en.

N40, jolla ei lapsia/tatskoja/lemmikkejä/ylipainoa 

154/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä lemmikit, miksi ne on niin no-no? Ok, jos on allerginen, ymmärrän, muuten oikein en. 

Tyttöystävälläin koira on...

Eero ja Jussi: Liisan koira

Lemmikkiin voi liittyä isoja varauksia ja rajoituksia vapaa-ajankäyttöön. Ei tarvitse miettiä että mistä ne päivän 10000 askelta kertyisivät. T. nimim ex koiranomistaja

M60

Vierailija
155/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sinkku 3+ vuotta, yksi tuollainen tuli vastaan, mutta hän ei ollut ollen

Jos käyt joka toinen viikko kapakassa niin onhan se paljon. Mitä sä aikuinen mies siellä luuhaat? 

Vierailija
156/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies koska naiset yliarvioi oman tasonsa, tämä johtaa siihen että sinkkumiehet eivät löydä itselleen kumppania ellei mies tyydy siihen ylipainoiseen naiseen. 

157/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyt joka toinen viikko kapakassa niin onhan se paljon. Mitä sä aikuinen mies siellä luuhaat? 

Minä fossiili käyn diskossa lähes joka lauantai ja lavatansseissa kerran tai joskus kaksikin kertaa viikossa. Molemmissa on hauska luuhata eli kohdata uusia ihmisiä.

Ainoa tapa hankkia ihmissuhdeongelmia on se että ensin on niitä ihmissuhteita.

M60

Vierailija
158/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hyvä esimerkki naisesta, jolla on vain pakko olla joku mies, kun muillakin on ja on sosiaalisesti hyväksyttyä olla heteroparisuhteessa ja tyytyä mieheen. Kuitenkin epätyydyttävässä heteroparisuhteessaan hän miettii, kuinka muut naiset eivät tyydy ja että kuinka muiden naisten tulisi tyytyä, kun onhan sitä nyt pakko olla joku mies kun muillakin on. Kun itsekin meni tuohon epätyydyttävään heteroparisuhdeansaan. 

Vierailija
159/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä hyvä esimerkki naisesta, jolla on vain pakko olla joku mies, kun muillakin on ja on sosiaalisesti hyväksyttyä olla heteroparisuhteessa ja tyytyä mieheen. Kuitenkin epätyydyttävässä heteroparisuhteessaan hän miettii, kuinka muut naiset eivät tyydy ja että kuinka muiden naisten tulisi tyytyä, kun onhan sitä nyt pakko olla joku mies kun muillakin on. Kun itsekin meni tuohon epätyydyttävään heteroparisuhdeansaan. 

Näitä naisia on liikaa, joita vaivaa sinkkunaisten sinkkuus ja jotka länkyttävät parisuhdejuttuja 24/7. Länkyttävät sukulaisissa, kaverien luona, töissäkin tauolla. Tiedän mitä näiden miehet tekee ja ajattelee, mutten mitä nää naiset itse tekee ja ajattelee. Muuta kuin näitä parisuhdeasioita, tokko ajattelevat mitään muuta. Se on kyllä varmaa, ettei niiden miehet ajattele parisuhdeasioita..

Vierailija
160/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei enää kelpaa tavallinen mies koska naiset yliarvioi oman tasonsa, tämä johtaa siihen että sinkkumiehet eivät löydä itselleen kumppania ellei mies tyydy siihen ylipainoiseen naiseen. 

Voi se ylipanoinen laihduttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi