Mä ihmettelen näitä sinkkuja jotka eivät löydä muka suhdetta
Olen itse toki ollut suhteessani jo vuosia, mutta jos eroaisin niin varmasti löytäisin aika helpostikin kivan ja fiksun miehen.
Olen ihan normaali nainen, pidän toki kropan ja pään kunnossa.
Mua myös viehättää monenlaiset miehet. Ei tarvitse olla mikään komea adonis tai paljon rahaa, kunhan on huumorintajuinen ja välittää musta. Naiset on varmaan jotenkin nirsoja nykyään.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yli 40v sinkkumies ja kyllä se oikeasti ketuttaa, kun ei löydä itselle sopivaa vapaata naista mistään.
Kapakoissa en käy koska se kulttuuri ei ole koskaan kiinnostanut minua.
Netin deittisovelluksia olen selannut kyllästymiseen asti. Yhdenkään naisen kanssa ei saa järkevää viestittelyä aikaiseksi, saati että he lähtisivät treffeille.
Työpaikallani ei ole vapaita naisia. Miehistä varmaan joka neljäs on sinkku tai eronnut. Jos työpaikalle ilmestyy vapaa nainen, hän on max kuukauden vapaa ja sitten hän onkin jo suhteessa.
En ymmärrä, missä ja miten ne suhteet alkavat? Miten voi löytää vapaan naisen?
Se on keski-ikäisenö lähes mahdotonta. Varsinkaan jos ei tyydy kehen tahansa. Kyllähän Tinder on täynnä eronneita 40+ naisia, mutta ei se Tinder vaan toimi.
"Yhdenkään naisen kanssa ei saa järkevää viestittelyä aikaiseksi, saati että he lähtisivät treffeille. "
Jos olisin parisuhdeterapeutti, tästä lauseesta lähtisin liikkeelle. Mitä oikein viestittelet niille naisille?
Jotkut ihmiset etsii sitä elämää suurempaa yhteyttä. Toki sellaista ei tinderistä löydä.
Vierailija kirjoitti:
En vaadi naiselta paljoa .
victorias secret malli
kroppa täydellinen
hiusraja täydellinen
seksiä kolmesti päivässä
miljoonaomaisuus
mukava luonne
en ole edes kovin nirso mutta kyllä täydellinen pitää olla
Tää on kyllä hyvä! 😂👍
Eivät ne naiset ylipäänsä ole kiinnostuneita vastaamaan miesten viesteihin, ihan sama mitä sinne laittaa.
Helppohan se on sieltä suhteesta huudella. Pää ei taida olla ihan kunnossa sulla, vaikka kokisitkin sen olevan. 🤭
Vierailija kirjoitti:
"Et ole riittävän hyvännäköinen. Käytännössä kaikilla naisilla on deittisovelluksissa satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Jos et ole hyvännäköinen, niin miksi ne naiset käyttäisivät aikaansa sinun kanssa viestittelyyn, kun kymmeniä paljon paremman näköisiäkin miehiä on jonossa aloittamassa keskustelua."
Tämä on juuri se ydin. Pitäisi ymmärtää, että kilpailu naisista on niin valtavaa, että mikään vähän sinne päin ei enää riitä. Ne ulkonäön peruspalikat on oltava erinomaisessa kunnossa, että pääsee edes alkuun tässä nykypäivän pelissä.
Niin. Läheinen ystäväni on 37 vuotias yksinhuoltaja äiti. Hän teki hiljattain tinder profiilin, ja sai jo viikossa useita tuhansia tykkäyksiä.
Tuossa tilanteessa on pakko karsia niistä tuhansista tykkääjistä valtaosa pois, koska eihän kenelläkään ole aikaa viestitellä tuhansien miesten kanssa 😀 Ja miten muuten sitä karsintaa voi tuossa kohtaa vielä tehdä, kuin kuvien perusteella.
Eli on ihan ymmärrettävää, miksi ulkonäkö on se määräävä tekijä Tinderissä. Ihan samalla tavalla miehetkin tekisivät, jos olisivat samassa tilanteessa, eli vastaanottaisivat tykkäyksiä tuhansilta naisilta. Totta kai miehet karsisivat ensin pois ei-hyvännäköiset, ja vasta sen jälkeen alkaisivat miettiä muita kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ne naiset ylipäänsä ole kiinnostuneita vastaamaan miesten viesteihin, ihan sama mitä sinne laittaa.
Käytäpä oikeasti komean miehen kuvia, niin voin vakuuttaa sinulle että naiset vastaavat viesteihisi.
Vierailija kirjoitti:
http://static.vecteezy.com/system/resources/previews/050/783/201/non_2x…
Meinaatko, että jättäisivät vastaamatta tai ghostaisivat tämän kuvassa olevan herran?
Vierailija kirjoitti:
Haha. En lukenut kuin vain aloituksen, mutta kannustan aloittajaa esimerkiksi lataamaan Tinderin ja sitten tekemään ihan kokeena sellaisen kuukauden pikku tinder tutkimuksen.
Kyllä siinä karisee kaikki luulot "hyvän miehen löytämisestä" jos sinulla on minkäänlaista standardia yksiavioisuudesta, terveistä elämäntavoista (ei tupakkaa tai ryyppäämistä), jonkinlaisesta säännöllisestä toimeentulosta, työpaikasta ja maallisesta omaisuudesta = johon ei kuulu ulosoton asiakkuus, koulutuksesta, puhumattakaan halusta tai kyvykkyydestä perheen perustamiseen ja siitä huolehtimiseen ja/tai normaalipainoon/urheilullisuuteen ja päihteettömyyteen - huumorintajusta tai älykkyydestä puhumattakaan.
Jos sosiaalisesti kyvytön, sohvalla makaava, kaljaa juova, työtön, tupakoiva, ylipainoinen ja huumorintajultaan alistava sovinisti kelpaa niin sellainen löytyy kyllä tunnissa.
Oma kaveripiirini koostuu pitkälti kolmikymppisistä nörttimiehistä. Moni heistä ikisinkkuja, vaikka nämä kriteerit muuten täyttävätkin. En kyllä tiedä miten paljoa Tinderiäkään käyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että jättäisivät vastaamatta tai ghostaisivat tämän kuvassa olevan herran?
Riippuu aika paljon siitä, mitä herra kirjoittaisi.
Tiedän olevani nirso ja kiinnostavia miehiä on hyvin vähän. Tiedän että muutkin naiset ovat sellaisten miesten perään joista pidän, eli melko komeita, pitkiä, hyvä työpaikka, urheilullinen, hauska. Mutta en voi seurustella jonkun kanssa jos ei kiinnosta ja en saa mitään irti seurustelemalla jonkun kanssa joka ei herätä mitään tuntemuksia. En myöskään pysty harrastamaan seksiä tuollaisen miehen kanssa. Ei auta kuin olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytäpä oikeasti komean miehen kuvia, niin voin vakuuttaa sinulle että naiset vastaavat viesteihisi.
Ja pliis, älä kysele heti alkuun tuntemattoman naisen seksielämästä tai deittielämästä mitään, hän ei ole sinulle tilivelvollinen!
Vierailija kirjoitti:
Hyvissä vakisuhteissa olevat ovat tippuneet kärryiltä siitä miltä sinkkujen deittipooli näyttää. Kaikki ne punaposkiset reippaat partiopojat on jo naimisissa tai perheenisiä. Tinder ja muut apit on täynnä tajutonta tuubaa, vedättäjiä, valehtelijoita ja pettäjiä, eroistaan katkeroituneita ja ikiressukoita. On ihan poikkeus että tapaa jonkun joka osaa edes peruskäytöstavat ja osaa keskustella edes auttavasti.
Kenellekään ihan ok suhteessa olevalle en voi suositella eroa. Ei kannata pitää illuusioita siitä miten monta upeaa poikamiestä siellä on vapaana napattavaksi...kun siis vain ei ole. :D
Tämä on niin totta. Deittiapeissa naisten saamat tuhannet tykkäykset ovat algoritmin aikaansaannosta ja upeat poikamiehet pelkkä illuusio. Eihän niitä tapaa irl niin miksi sitten netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa. Maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki ja miehistä on valtava ylitarjonta
Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä. Miehet eivät "saa" naista, koska heille eivät kelpaa saatavilla olevat naiset. Eli aivan sama syy kuin miksi naiset eivät saa miestä.
Jep. Miehille kun kelpaavat naiset ikäluokassa 18-35 ja sitä vanhemmat ovat ilmaa. Myös lieväkin ylipaino tai väärän muotoinen keho ovat ehdoton ei. Eli miehet ne kranttuja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et ole riittävän hyvännäköinen. Käytännössä kaikilla naisilla on deittisovelluksissa satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Jos et ole hyvännäköinen, niin miksi ne naiset käyttäisivät aikaansa sinun kanssa viestittelyyn, kun kymmeniä paljon paremman näköisiäkin miehiä on jonossa aloittamassa keskustelua."
Tämä on juuri se ydin. Pitäisi ymmärtää, että kilpailu naisista on niin valtavaa, että mikään vähän sinne päin ei enää riitä. Ne ulkonäön peruspalikat on oltava erinomaisessa kunnossa, että pääsee edes alkuun tässä nykypäivän pelissä.
Niin. Läheinen ystäväni on 37 vuotias yksinhuoltaja äiti. Hän teki hiljattain tinder profiilin, ja sai jo viikossa useita tuhansia tykkäyksiä.
Tuossa tilanteessa on pakko karsia niistä tuhansista tykkääjistä valtaosa pois, koska eihän kenelläkään ole aikaa viestitellä tuhansie
No ei se itseasiassa mene ihan noin. Kyllä minä skippaisin sieltä selvästi fitissä kunnossa olevat kaunottaret välittömästi. Mutta toki niitä mätsejä ei ikinä edes tule tuon tasoisilta naisilta, mutta vaikka tulisi, niin parisuhde ei näiden kanssa kiinnostaisi. En pystyisi edes ottamaan paitaa pois tuollaisten ääressä. Kaikista paras nainen on jotain tavallisen ja kauniin rajamailla. Ja suurin osa naisista on tällaisia. Toisin kuin miehistä, joista 1/10 000 on naisten mielestä komea. Ja nämä miehet saavat sitten ne naisten tykkäykset, kuten varsin hyvin tiedämme.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän olevani nirso ja kiinnostavia miehiä on hyvin vähän. Tiedän että muutkin naiset ovat sellaisten miesten perään joista pidän, eli melko komeita, pitkiä, hyvä työpaikka, urheilullinen, hauska. Mutta en voi seurustella jonkun kanssa jos ei kiinnosta ja en saa mitään irti seurustelemalla jonkun kanssa joka ei herätä mitään tuntemuksia. En myöskään pysty harrastamaan seksiä tuollaisen miehen kanssa. Ei auta kuin olla yksin.
Tämä voisi olla minun kynästäni. 100% samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa. Maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki ja miehistä on valtava ylitarjonta
Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä. Miehet eivät "saa" naista, koska heille eivät kelpaa saatavilla olevat naiset. Eli aivan sama syy kuin miksi naiset eivät saa miestä.
Jep. Miehille kun kelpaavat naiset ikäluokassa 18-35 ja sitä vanhemmat ovat ilmaa. Myös lieväkin ylipaino tai väärän muotoinen keho ovat ehdoton ei. Eli miehet ne kranttuja ovat.
Nuo samat pätevät myös miehiin, paitsi miehet ovat ilmaa myös ikävuosina 18-35. Eikä miehelle myöskään riitä normaali paino, vaan täytyy olla vielä pitkä, lihaksikas ja hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että kuulut tähän isoon joukkoon, joka ei itse täytä noita kriteerejä, mitä odotat mieheltä.
Kun miestyyppisi on tämä, niin kuka tahansa naisista ymmärtää, millainen pitäisi olla itse.
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan samoin toisinpäin. Ylivoimaisesti suurin osa miehistä ei vastaa mitään, kun sinnepäin viestiä lähettelee. Miehet kun laittavat sydämen jokaiselle ja vasta jälkeenpäin ihmettelevät että jaa kuka tämä on. Ja ei, ei ole kyse siitä että laitan viestiä vain jollekin "top 5%" miehille, päinvastoin välttelen heitä koska olen itse ihan tavallinen nainen. Etsin kaltaistani, lapsetonta, normaalivartaloista, rauhallisesta elämästä pitävää. Hyvin vaikea sellaista on löytää tai saada tosiaan edes vastauksia. No, enää en edes ole noissa apeissa ja olen lakannut yrittämästä. Yksin mennään ja hyvä niin.
Ymmärtääkseni jotkut naiset harrastavat seksiä vain sellaisten miesten kanssa, joihin kokevat seksuaalista vetoa JA joiden kanssa ovat vakavissaan valmiita aloittamaan parisuhteen. Ja vain jos uskovat miehenkin aikovan suhteeseen. Itse en ole tällainen, mutta ilmeisesti ihan merkittävä osa ihmisistä on kiinnostunut harrastamaan seksiä vain suhteessa. Tällaisia siis pyrkivät huijaamaan nämä, jotka väittävät etsivänsä suhdetta vaikka oikeasti etsivät vain seksiä.