Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ihmettelen näitä sinkkuja jotka eivät löydä muka suhdetta

Vierailija
24.05.2025 |

Olen itse toki ollut suhteessani jo vuosia, mutta jos eroaisin niin varmasti löytäisin aika helpostikin kivan ja fiksun miehen.

Olen ihan normaali nainen, pidän toki kropan ja pään kunnossa. 

Mua myös viehättää monenlaiset miehet. Ei tarvitse olla mikään komea adonis tai paljon rahaa, kunhan on huumorintajuinen ja välittää musta. Naiset on varmaan jotenkin nirsoja nykyään. 

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiukot näyttää joltain perunanaamaiselta Matt Damonilta. Tumma ja tulinen se vaan meille laatumuijille kelpais.

Vierailija
162/166 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on aika paljon sellaisia viestejä, joissa sanotaan että "haluamani kaltaisia miehiä ei yksinkertaisesti ole edes olemassa". Tällaiset kommentit kuulostavat omiin korviini aivan käsittämättömiltä. 

Olisi mielenkiintoista tavata nämä naiset, jotka kirjoittavat tällaista. Olisin todella utelias näkemään, minkälaisia he itse ovat. 

Tarkoitatko nyt, että pitäisi olla AI-tason yliluonnollisen kaunis, jotta voi noin kokea?

Itse olen sen jo hyväksynyt, ettei sitä omaa ihannepuolisoani taida olla olemassa. Mutta sen vähempään en lähde, joten yksin taitaa loppuelämä mennä. Onneksi voi välillä uppoutua haaveisiin, joissa kaikki on mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikea sanoa, mistä johtuu. Ite kolmekymppinen mies ja en ole oikein koskaan päässyt parisuhteeseen asti, kun naiset laittaa aina tapailuvaiheessa poikki. Oon ihan urheilullinen ja arki hoituu sujuvasti. Ei pitäisi olla mitään isompia ongelmia. Silti tuntuu, ettei vaan täytä mitenkään naisten vaatimuksia.

Vierailija
164/166 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomiukot näyttää joltain perunanaamaiselta Matt Damonilta. Tumma ja tulinen se vaan meille laatumuijille kelpais.

Matt Damon valittiin maailman seksikkäimmäksi mieheksi vuonna 2007.

Vierailija
165/166 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin vaikea sanoa, mistä johtuu. Ite kolmekymppinen mies ja en ole oikein koskaan päässyt parisuhteeseen asti, kun naiset laittaa aina tapailuvaiheessa poikki. Oon ihan urheilullinen ja arki hoituu sujuvasti. Ei pitäisi olla mitään isompia ongelmia. Silti tuntuu, ettei vaan täytä mitenkään naisten vaatimuksia.

Itse laitoin viimeksi poikki suhteen alussa, koska toisella meni kaikki muu edelleni. Hyvä kun oli aikaa edes kerran viikossa nähdä kahdestaan pari tuntia, eikä toinen kokenut edes tarvetta sen enempään. Kovasti suunnitteli kyllä yhteenmuuttoa ja vaikka mitä, vaikka tosiasiassahan ei edes tunnettu toisiamme kunnolla. Eli tavoitteena oli päästä muuttamaan yhteen Jonkun kanssa. Tilalleni olisi voinut olla kuka tahansa muu.

Siinä tilanteessa ei auta ulkonäkö eikä tulot. Ero tuli hänelle yllätyksenä ja ihmetteli mistä muka kiikastaa, vaikka olin asiaa esiin muutaman kerran nostanut ilman muutosta. 

Jos lähden suhteeseen, niin en halua olla se Joku, jonka tilalla voisi olla yhtä hyvin kuka tahansa muu. Mutta satuin nyt vaan olemaan saatavilla.

Vierailija
166/166 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suhteen löytäisi vaikka saman tien, ei se siitä ole kiinni. Mutta kun itse olen sellainen että ihastun ja kiinnostun kenestäkään äärimmäisen harvoin. En halua viettää aikaani kenenkään kanssa joka ei tunnu hyvälle tai jonka kanssa en tunne oikeanlaista yhteyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan