Mä ihmettelen näitä sinkkuja jotka eivät löydä muka suhdetta
Olen itse toki ollut suhteessani jo vuosia, mutta jos eroaisin niin varmasti löytäisin aika helpostikin kivan ja fiksun miehen.
Olen ihan normaali nainen, pidän toki kropan ja pään kunnossa.
Mua myös viehättää monenlaiset miehet. Ei tarvitse olla mikään komea adonis tai paljon rahaa, kunhan on huumorintajuinen ja välittää musta. Naiset on varmaan jotenkin nirsoja nykyään.
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Etsin kaltaistani, lapsetonta, normaalivartaloista, rauhallisesta elämästä pitävää. "
Sama. Saan tykkäuksiä vain isi-miehiltä tai 20v nuoremmilta seksiä etsiviltä. Olenko nirso kun nämä eivät kelpaa vakavaan lapsettomaan suhteeseen?
Sun kannattaisi kysyä itseltäsi kaksi kysymystä:
- miksi saan tykkäyksiä vain miehiltä, jotka eivät kiinnosta minua?
- mitä minun kannattaisi tehdä, jotta jatkossa saisin tykkäyksiä sellaisilta miehiltä, joista itse olen kiinnostunut?
Koska miehet eivät lue niitä naisten profiileja, jossa mullakin lukee selvästi että haen lapsetonta miestä suhteeseen.
En voi tehdä mitään, koska lapsettomia, fiksuja miehiä ei ole vapaana.
En ole valittanut, tämä on keskustelu, keskusteluun osallistuminen ei ole valittamista. Kommenttini tarkoitus on muistuttaa apta ettei niitä fiksuja miehiä ole missään loputonta varastoa, kyllä ne on aikuisiässä todella vähissä vapailla markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus nrolle 114:
Ikäluokissa 20-40v miehiä on itse asiassa merkittävästi enemmän, kuin naisia. Toki sitten yli 60 vuotiaissa naisia on puolestaan enemmän, koska miehet kuolevat nuorempina.
Mutta ns. "pariutumisikäisten" joukossa miehiä on paljon enemmänkin kuin naisia.
Tiedän, mutta ei vaikuta asiaan. Kun katsotaan kaikkia yli 20-vuotiaita ikäluokkia, niin niissä yhteensä on naisia enemmän kuin miehiä. Ja pariutua kyllä voi minkä ikäisenä tahansa. Se, että haluaa alle 40-vuotiaan naisen, on jo sinänsä kriteeri, jonka joku on päättänyt asettaa, ei mikään itsestäänselvyys.
Tilastojen mukaan suomalaiset pariutuvat hyvinkin saman ikäisen kumppanin kanssa. Sen takia on oleellisen tärkeää huomioida, että 20-40 vuotiaita miehiä on merkittävästi enemmän, kuin 20-40 vuotiaita naisia.
Se että 80 vuotiaita sinkkunaisia on paljon, ei auta tässä mitään, koska tilastot osoittavat että suomalaiset pariutuvat oman ikäluokkansa sisällä.
Joo, mutta se on vapaa päätös, jonka jokainen tekee itse, se vain on useimpien tekemä päätös. Jos ihminen pariutuu omanikäisensä kanssa, se johtuu siitä, että hän on päättänyt niin. Jos ihminen ei löydä omanikäistään kumppania, ei halua eri-ikäistä ja päättää jäädä sinkuksi, niin sekin on päätös. Hän ei ole huono-onninen, joka ei pystynyt saamaan kumppania, vaan ihminen, joka päätti olla ilman kumppania. Koska naisia on enemmän, niin tiedämme, että mies voisi päättää toisinkin, jos vain haluaisi. Eli sikäli kyllä vain, se auttaa.
Jos väittää, että miehet "joutuvat" olemaan yksin, koska omanikäisiä naisia on vähemmän, niin se on sama kuin väittäisi, että osa normaalipainoisista naisista "joutuu" olemaan yksin, koska normaalipainoisia miehiä on vähemmän. Ei vaan he eivät vain halunneet ylipainoista kumppania. Eikä tarvitsekaan haluta, mutta ei pidä esittää, että kyse oli jostakin muusta kuin omasta valinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vakavaa suhdetta etsivää, työssäkäyvää, alkoholitonta ja ei-hurahtanutta lapsivapaata (siis sellaisena myös pysyvää, eli ei halua lapsia eikä "mietin vielä" lasten suhteen myöskään) 35v+ miestä sinä tunnet? Minä en yhtäkään.
Lapsitoiveista en osaa sanoa (todennäköisesti kuitenkin haluavat), ikäluokkakin 30-35. Osa opiskelee. Mutta toistakymmentä sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vakavaa suhdetta etsivää, työssäkäyvää, alkoholitonta ja ei-hurahtanutta lapsivapaata (siis sellaisena myös pysyvää, eli ei halua lapsia eikä "mietin vielä" lasten suhteen myöskään) 35v+ miestä sinä tunnet? Minä en yhtäkään.
Lapsitoiveista en osaa sanoa (todennäköisesti kuitenkin haluavat), ikäluokkakin 30-35. Osa opiskelee. Mutta toistakymmentä sanoisin.
Eli tunnet (minulle) liian nuoria miehiä jotka lisäksi haluavat lapsia. Etkä yhtään 35+ pysyvästi lapsivapaata. Mot.
Elämä on yksi iso persepää. Ei ollut kiinnostuneita silloin kun vielä olin kiinnostunut parisuhteesta. Nyt kun ei voisi vähempää kiinnostaa niin johan olisi kiinnostuneita.
Suomessa on paljon enemmän 20-40 vuotiaita miehiä, kuin 20-40v naisia. On aivan järjetöntä sanoa että 20-40v miesten pitäisi tämän takia deittailla eläkeläisnaisia.
Jos sukupuolet olisivat tässä yhtälössä toisinpäin, niin tuskin kukaan olisi niin mielisairas, että sanoisi että 20-40 v naisten pitäisi deittailla 70-80 vuotiaita miehiä.
Tässä ketjussa on aika paljon sellaisia viestejä, joissa sanotaan että "haluamani kaltaisia miehiä ei yksinkertaisesti ole edes olemassa". Tällaiset kommentit kuulostavat omiin korviini aivan käsittämättömiltä.
Olisi mielenkiintoista tavata nämä naiset, jotka kirjoittavat tällaista. Olisin todella utelias näkemään, minkälaisia he itse ovat.
Vierailija kirjoitti:
Mä en millään onnistu saamaan kumppania, ja ongelma on nimenomaan siinä, että olen aivan valtavan nirso.
Monet ovat kyllä kiinnostuneet minusta, mutta eivät ne, joista minä puolestani olen aidosti kiinnostunut. Ja kyllä, kiinnostun vain niistä huipputyypeistä, joilla on "kaikki": hyvä ulkonäkö, hyvä luonne, ja menestystä elämässä.
Näin se ollakin pitää.
Monasti sanotaan että täytyisi olla vähemmmän fnirso, mutta jos ei kiinnostusta vain löydy. Ei silloin ole häpeä vaikka joku haukkuisikin että on Fnirso.
Vierailija kirjoitti:
Mä en millään onnistu saamaan kumppania, ja ongelma on nimenomaan siinä, että olen aivan valtavan nirso.
Monet ovat kyllä kiinnostuneet minusta, mutta eivät ne, joista minä puolestani olen aidosti kiinnostunut. Ja kyllä, kiinnostun vain niistä huipputyypeistä, joilla on "kaikki": hyvä ulkonäkö, hyvä luonne, ja menestystä elämässä.
Onko sinulla itselläsi mitään noista kolmesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se ollakin pitää.
Monasti sanotaan että täytyisi olla vähemmmän fnirso, mutta jos ei kiinnostusta vain löydy. Ei silloin ole häpeä vaikka joku haukkuisikin että on Fnirso.
Fnirso?
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on aika paljon sellaisia viestejä, joissa sanotaan että "haluamani kaltaisia miehiä ei yksinkertaisesti ole edes olemassa". Tällaiset kommentit kuulostavat omiin korviini aivan käsittämättömiltä.
Olisi mielenkiintoista tavata nämä naiset, jotka kirjoittavat tällaista. Olisin todella utelias näkemään, minkälaisia he itse ovat.
Ne on sellaisia työttömiä luusereita (jos heitä arvosteltaisiin miehinä), jotka kuluttavat päivänsä tiktokissa ja muussa somessa tuhoten käsityksen siitä mitä tuolla todellisessa maailmassa tapahtuu. Sieltä sitten saavat käsityksen, että mitä ''ansaitsevat''.
No mä olen tavannut 44 miestä 2,5 vuoden aikana ja heistä joku 3/4 on antanut minulle pakit. Yhtäkään parisuhdetta ei ole löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se ollakin pitää.
Niillä ihmisillä jotka haluavat elämänkumppanin (kaikki eivät välttämättä halua), on kolme potentiaalista elämänpolkua:
1. Saa se, jonka halusitkin. Eli ns. best case scenario
2. Älä saa sitä jonka halusit, tyydy sitten johonkin muuhun ihmiseen
3. Älä saa sitä jonka halusit, älä tyydy vaan valitse yksinolo.
Jos ei ykkösoptio ole mahdollinen, pitää valita kakkosen ja kolmosen väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon enemmän 20-40 vuotiaita miehiä, kuin 20-40v naisia. On aivan järjetöntä sanoa että 20-40v miesten pitäisi tämän takia deittailla eläkeläisnaisia.
Jos sukupuolet olisivat tässä yhtälössä toisinpäin, niin tuskin kukaan olisi niin mielisairas, että sanoisi että 20-40 v naisten pitäisi deittailla 70-80 vuotiaita miehiä.
En miesten ja naisten osuudet eroa kovin paljon 20-40-vuotiaissa. Miehiä on ehkä 52%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se ollakin pitää.
Niillä ihmisillä jotka haluavat elämänkumppanin (kaikki eivät välttämättä halua), on kolme potentiaalista elämänpolkua:
1. Saa se, jonka halusitkin. Eli ns. best case scenario
2. Älä saa sitä jonka halusit, tyydy sitten johonk
Best case scenario on tietenkin tuo #1 mutta vain niin että sille toisellekin se suhde on tuo #1. Olisi kamala kohtalo jos itselle suhde olisi #1 mutta sille toiselle se olisikin tyytymissuhde #2.
Miesten määrän vähäisyyden huomaa lavatansseissa ja tanssikursseilla. Miehille olisi kysyntää mutta kun eivät lähde mukaan. Mieluummin sitten tilittävät somessa yksinäisyyttään ja kosketuksen puutetta.
Vääränlainen musiikki on minun mielestäni huono tekosyy ellei sitten koe sitä tärkeämpänä kuin mahdollisuutta seuran löytämiselle. Luulisi että seuran ollessa kiinnostavaa mies tanssisi hidasta foksia vaikka sahansoiton tahdissa.
Eilen Pavilla Saija Tuupanen & eXmiehet ei todellakaan ollut mikään sahansoittokeikka.
M60
M-1965 kirjoitti:
Miesten määrän vähäisyyden huomaa lavatansseissa ja tanssikursseilla. Miehille olisi kysyntää mutta kun eivät lähde mukaan. Mieluummin sitten tilittävät somessa yksinäisyyttään ja kosketuksen puutetta.
Vääränlainen musiikki on minun mielestäni huono tekosyy ellei sitten koe sitä tärkeämpänä kuin mahdollisuutta seuran löytämiselle. Luulisi että seuran ollessa kiinnostavaa mies tanssisi hidasta foksia vaikka sahansoiton tahdissa.
Eilen Pavilla Saija Tuupanen & eXmiehet ei todellakaan ollut mikään sahansoittokeikka.
Tansseissa käy vain fossiilit ja vanhat pierut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä käsittämätöntä tuossa on? Omat kriteerini ovat, että pitää olla sivistynyt ja fiksu, mun mielestä hauska, ja lisäksi hyvä nussimaan. Aivan mahdotonta saada nämä ominaisuudet samassa miehessä.
Itse olen sellainen, että ottajia olisi aina ollut yllin kyllin. Olen siis todellakin päässyt valitsemaan.
M-1965 kirjoitti:
Yhes välis Tanssi kursseil incuttelija "miehet" tanssi siel keskenää ku ne oli selannu Vauva forkalt et kandee käydä tanssi kursseil vähä kurssittelee vähä.
En niin, koska nämä on aina joko alkoholia rankasti käyttäviä ikuisia bilepoikia, tai horoskooppi-henkisyyshippejä, tai täysin syrjäytyneitä pitkäaikaistyöttömiä. Eivät kuulu yksikään minun kirjoissani kategorian "fiksu" alle, joka oli toinen kriteerini lapsettomuuden lisäksi.