Mä ihmettelen näitä sinkkuja jotka eivät löydä muka suhdetta
Olen itse toki ollut suhteessani jo vuosia, mutta jos eroaisin niin varmasti löytäisin aika helpostikin kivan ja fiksun miehen.
Olen ihan normaali nainen, pidän toki kropan ja pään kunnossa.
Mua myös viehättää monenlaiset miehet. Ei tarvitse olla mikään komea adonis tai paljon rahaa, kunhan on huumorintajuinen ja välittää musta. Naiset on varmaan jotenkin nirsoja nykyään.
Kommentit (166)
Mä oon yli 40v sinkkumies ja kyllä se oikeasti ketuttaa, kun ei löydä itselle sopivaa vapaata naista mistään.
Kapakoissa en käy koska se kulttuuri ei ole koskaan kiinnostanut minua.
Netin deittisovelluksia olen selannut kyllästymiseen asti. Yhdenkään naisen kanssa ei saa järkevää viestittelyä aikaiseksi, saati että he lähtisivät treffeille.
Työpaikallani ei ole vapaita naisia. Miehistä varmaan joka neljäs on sinkku tai eronnut. Jos työpaikalle ilmestyy vapaa nainen, hän on max kuukauden vapaa ja sitten hän onkin jo suhteessa.
En ymmärrä, missä ja miten ne suhteet alkavat? Miten voi löytää vapaan naisen?
Se on keski-ikäisenö lähes mahdotonta. Varsinkaan jos ei tyydy kehen tahansa. Kyllähän Tinder on täynnä eronneita 40+ naisia, mutta ei se Tinder vaan toimi.
No sinkkumiehissä ainakin on näitä, jotka ovat muka etsineet seurustelukumppania viisi vuotta. Oikeasti heidän parisuhteensa on päättynyt omaan pettämiseen ja eron jälkeen ovat keskittyneet panemiseen. Mutta sanomalla etsivänsä parisuhdetta saa naisia sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvissä vakisuhteissa olevat ovat tippuneet kärryiltä siitä miltä sinkkujen deittipooli näyttää. Kaikki ne punaposkiset reippaat partiopojat on jo naimisissa tai perheenisiä. Tinder ja muut apit on täynnä tajutonta tuubaa, vedättäjiä, valehtelijoita ja pettäjiä, eroistaan katkeroituneita ja ikiressukoita. On ihan poikkeus että tapaa jonkun joka osaa edes peruskäytöstavat ja osaa keskustella edes auttavasti.
Kenellekään ihan ok suhteessa olevalle en voi suositella eroa. Ei kannata pitää illuusioita siitä miten monta upeaa poikamiestä siellä on vapaana napattavaksi...kun siis vain ei ole. :D
Jos olet ihan oikeasti ja vilpittömästi sitä mieltä, että deittipoolissa ei ole yhtään hyviä miehiä enää jäljelllä, niin miksi et vaan luovuta?
Vai oletko siis luovuttanut jo?
Utelaiaana tosin miehenä, mitä se luovuttaminen sitten hyödyttäsi? - En minä käytä juurikaan aikaani kumppanin hakemiseen ja metsästämiseen, ehkä tässä on yksi keskeisimpiä syitä sille miski olen ja elän sinkkuna. Mutta edelleen toki haaveksin ja unelmoin aina välillä, että olisi enemmän kuin mukavaa löutää ja kohdata hänet, jonka kanssa saattasii edetä ja muodotaa yhdessä parisuhteen.
En syytä ketään "ikisinkkuudestani" En ole ajatellut uhriutuakaan asian johdosta. Toisinaan olen kokenut ja varmaan tulen taas eritysiesti näin kesällä pienen kateuden piston sisälläni kun näen ja kohtaan taas pariskuntia tai pariskuntaoletettuja, jotka huokuvat ja säteielevät kaikkea sitä, mitä vain kaksi toisiinsa kiintynytää ja rakastunutta ihmistä vain voi. Minä en ole voinut. Pidän mahdollsiena, että vielä joskus voin, Tai sitten en. Olen varmasti itse edelleen suurin kritiikkoni ja arvostelijani.
Olen silti hieman yrittänyt opetella suhtautumaan itseeni armollisemmin ja hyväksyvämmin. Itseni hyväksymällä (, joka ei tarkoita sitä, että olisin täysin luopunut itseni haastamsiesta) luulen, että minun on helpompi lkohdata toinenkin ja ehkä vielä joskus löytää Se Yksi ja Erityinen jos niin on tarkoitettu; tehdä yhdessä kahdesta hyvästä molemmille parempi. - Jollei niin käy, niin elän sinkkuna. kuten tähänkin asti, siitähän minulla onkin jo kokemusta.
Haha. En lukenut kuin vain aloituksen, mutta kannustan aloittajaa esimerkiksi lataamaan Tinderin ja sitten tekemään ihan kokeena sellaisen kuukauden pikku tinder tutkimuksen.
Kyllä siinä karisee kaikki luulot "hyvän miehen löytämisestä" jos sinulla on minkäänlaista standardia yksiavioisuudesta, terveistä elämäntavoista (ei tupakkaa tai ryyppäämistä), jonkinlaisesta säännöllisestä toimeentulosta, työpaikasta ja maallisesta omaisuudesta = johon ei kuulu ulosoton asiakkuus, koulutuksesta, puhumattakaan halusta tai kyvykkyydestä perheen perustamiseen ja siitä huolehtimiseen ja/tai normaalipainoon/urheilullisuuteen ja päihteettömyyteen - huumorintajusta tai älykkyydestä puhumattakaan.
Jos sosiaalisesti kyvytön, sohvalla makaava, kaljaa juova, työtön, tupakoiva, ylipainoinen ja huumorintajultaan alistava sovinisti kelpaa niin sellainen löytyy kyllä tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yli 40v sinkkumies ja kyllä se oikeasti ketuttaa, kun ei löydä itselle sopivaa vapaata naista mistään.
Netin deittisovelluksia olen selannut kyllästymiseen asti. Yhdenkään naisen kanssa ei saa järkevää viestittelyä aikaiseksi, saati että he lähtisivät treffeille.
Työpaikallani ei ole vapaita naisia. Miehistä varmaan joka neljäs on sinkku tai eronnut. Jos työpaikalle ilmestyy vapaa nainen, hän on max kuukauden vapaa ja sitten hän onkin jo suhteessa.
Se on keski-ikäisenö lähes mahdotonta. Varsinkaan jos ei tyydy kehen tahansa. Kyllähän Tinder on täynnä eronneita 40+ naisia, mutta ei se Tinder vaan toimi.
Itse olen eronnut nainen ja muutamia vuosia ollut jo yksin. Kokemukseni parisuhteista on, että ne ottavat enemmän kuin antavat. Siksi en nykyään enää lähtisi parisuhteeseen, ellei tule todellakin sellainen yliluonnollisen vahva tunne, että tässä on nyt Se Oikea.
Tosin siitäkin suhteesta lähtisin nopeasti, jos huomaisin pian alkuhuuman treffien vaihtuneen siihen, että laitan keittiössä yksinäni ruokaa toisen katsellessa telkkaria.
Olen ihan perus inkkeliukko, ja uskon silti, että jos minulle kelpaisi ihan kuka tahansa nainen monogamiseen sitoutuneeseen parisuhteeseen, niin aivan varmasti löytäisin naisen. Ne löytävät aina kumppanin, joilla ei kumppanille ole mitään vaatimuksia. Tiedän tällaisia ihmisiä paljonkin, jotka ottavat sen, joka ensimmäisenä tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
"Yhdenkään naisen kanssa ei saa järkevää viestittelyä aikaiseksi, saati että he lähtisivät treffeille"
Et ole riittävän hyvännäköinen. Käytännössä kaikilla naisilla on deittisovelluksissa satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Jos et ole hyvännäköinen, niin miksi ne naiset käyttäisivät aikaansa sinun kanssa viestittelyyn, kun kymmeniä paljon paremman näköisiäkin miehiä on jonossa aloittamassa keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä enemmistö naisista on vanhoja.
Niin, jos on kovat vaatimukset (esim. naiset pitää olla nuori) niin sitten voi jäädä ilman naista. Täsmälleen sama homma kuin naisilla.
Yksin jääminen ei tietenkään ole sinänsä mikään ongelma, koska yksinkin voi olla onnellinen. Mut sitten ei voi valittaa, että "naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa" kun tosiasiassa molemmat sukupuolet tekevät valinnan olla ottamatta niitä, jotka saisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa niistä enemmistö naisista on vanhoja.
Niin, jos on kovat vaatimukset (esim. naiset pitää olla nuori) niin sitten voi jäädä ilman naista. Täsmälleen sama homma kuin naisilla.
Yksin jääminen ei tietenkään ole sinänsä mikään ongelma, koska yksinkin voi olla onnellinen. Mut sitten ei voi valittaa, että "naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa" kun tosiasiassa molemmat sukupuolet tekevät valinnan olla ottamatta niitä, jotka saisivat.
Mutta jos et halua jotain naista tai miestä, niin et halua. Olipa syy mikä tahansa. Kukaan meistä ei halua olla jonkun kumppani, joka otti vain siksi, ettei muuta saanut. No ikävä kyllä monesti näin suhteet alkavat, mutta näin ei pitäisi olla. Ainakaan omaan elämääni en tällaista halua.
Vierailija kirjoitti:
No sinkkumiehissä ainakin on näitä, jotka ovat muka etsineet seurustelukumppania viisi vuotta. Oikeasti heidän parisuhteensa on päättynyt omaan pettämiseen ja eron jälkeen ovat keskittyneet panemiseen. Mutta sanomalla etsivänsä parisuhdetta saa naisia sänkyyn.
"Mutta sanomalla etsivänsä parisuhdetta saa naisia sänkyyn"
Tekeekö joku nainen oikeasti päätöksen seksin harrastamisesta sen perusteella, että mies sanoo etsivänsä parisuhdetta??
Mä harrastan seksiä sellaisen miehen kanssa, johon koen seksuaalista vetoa (ja joka kokee seksuaalista vetoa minuun). Se että haluaako tällainen mies parisuhteen, on ihan merkityksetön tieto minulle tuossa kohtaa.
Täällä 55 vee sinkkunainen. Olin edellisessä suhteessa 33 vuotta. Nyt ollut kaksi vuotta sinkkuna.
Otin nyt sitten Tinderin, ja onhan siellä paljo mukavia miehiä. Ja myös näitä vaari-ikäsiä millä on six-pack ja kuvat otettu salilla.
Valitsin ihan tavallisia, matcheja tuli.
Tänään tapaan kolmatta kertaa mukavaa miestä. Hän oli toinen matchini.
Ensimmäinen peru sitten treffit, kuulemma sairastu. Niin pallo meni tälle miehelle.
Ihan on ikäsensä näkönen ja olonen 61 vee.
Meillä synkkaa hyvin sängyssä, harrastettiin seksiä toisella tapaamisella.
Luulenpa että sekä naisten että miesten kannatais hakea ihan näitä normi ihmisiä. Antaa heille mahdollisuus.
"Et ole riittävän hyvännäköinen. Käytännössä kaikilla naisilla on deittisovelluksissa satoja tai tuhansia tykkäyksiä. Jos et ole hyvännäköinen, niin miksi ne naiset käyttäisivät aikaansa sinun kanssa viestittelyyn, kun kymmeniä paljon paremman näköisiäkin miehiä on jonossa aloittamassa keskustelua."
Tämä on juuri se ydin. Pitäisi ymmärtää, että kilpailu naisista on niin valtavaa, että mikään vähän sinne päin ei enää riitä. Ne ulkonäön peruspalikat on oltava erinomaisessa kunnossa, että pääsee edes alkuun tässä nykypäivän pelissä.
Sun muistikuvas on sillä ajalta, kun olit parikymppinen. Juu, sillon oli kivasti miehiä tarjolla. Itse oli myös heistä kiinnostuneempi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 55 vee sinkkunainen. Olin edellisessä suhteessa 33 vuotta. Nyt ollut kaksi vuotta sinkkuna.
Otin nyt sitten Tinderin, ja onhan siellä paljo mukavia miehiä. Ja myös näitä vaari-ikäsiä millä on six-pack ja kuvat otettu salilla.
Valitsin ihan tavallisia, matcheja tuli.
Tänään tapaan kolmatta kertaa mukavaa miestä. Hän oli toinen matchini.
Ensimmäinen peru sitten treffit, kuulemma sairastu. Niin pallo meni tälle miehelle.
Ihan on ikäsensä näkönen ja olonen 61 vee.
Meillä synkkaa hyvin sängyssä, harrastettiin seksiä toisella tapaamisella.
Luulenpa että sekä naisten että miesten kannatais hakea ihan näitä normi ihmisiä. Antaa heille mahdollisuus.
Tänään kun tapaamme niin kysyn haluaako alkaa vakipanokseni.
Ollaan jo sen ikäsiä että lapset jo tehty, molemmilla omat elämät.
Mutta sillon tällön viikonloppusin vois nähdä hyvän seksin merkeissä.
Kahden aikusen välinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta sanomalla etsivänsä parisuhdetta saa naisia sänkyyn"
Tekeekö joku nainen oikeasti päätöksen seksin harrastamisesta sen perusteella, että mies sanoo etsivänsä parisuhdetta??
Mä harrastan seksiä sellaisen miehen kanssa, johon koen seksuaalista vetoa (ja joka kokee seksuaalista vetoa minuun). Se että haluaako tällainen mies parisuhteen, on ihan merkityksetön tieto minulle tuossa kohtaa.
Voi kuule. Jos olisin sanonut naiselle aina suoraan, että en aio edes tulevaisuudessa haluta parisuhdetta, niin kyllä olisi 9/10 seksistä jäänyt harrastamatta. Kymmeneskin olisi todennäköisesti empinyt asiaa.
Me kaikki ihmisethän ollaan joka asiassa niin samanlaisia, varsinkin samanlaisia kuin sinä. Kokeile sinkkuelämää niin tiedät onko se noin helppoa kuin ajattelet.
On varmaan joo olemassa kivoja ja mukavia miehiä. Mutta kun niiden pitäisi
A) olla sinkkuja
B) myös haluta suhde ja juuri minun kanssani
30+ ikäluokassa A karsii valtaosan kivoista miehistä pois (koska he ovat suhteessa), ja B nyt ylipäätään on harvinaista (siis että kaksi ihmistä kiinnostui juuri toisistaan juuri samalla hetkellä).
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan perus inkkeliukko, ja uskon silti, että jos minulle kelpaisi ihan kuka tahansa nainen monogamiseen sitoutuneeseen parisuhteeseen, niin aivan varmasti löytäisin naisen. Ne löytävät aina kumppanin, joilla ei kumppanille ole mitään vaatimuksia. Tiedän tällaisia ihmisiä paljonkin, jotka ottavat sen, joka ensimmäisenä tulee vastaan.
Tämä on totta. Sitä en sitten tiedä, tulevatko he onnellisiksi suhteissaan. Kuvittelisin, että osa tulee. Ehkä pienempi osa kuin niistä, jotka valitsivat kumppaninsa sen perusteella, että oikeasti rakastuivat.
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn yksin, joten olen kriittinen sen suhteen kenet "huolin" parisuhteeseen. Ihan sama löytyykö ketään, mutta jos löytyy niin sen pitää parantaa elämänlaatua, ei huonontaa.
Tämä. Myönnän auliisti olevani valikoiva ja että parisuhteelle ja kumppanille asettamiani toiveita on vaikea täyttää. Se ei kuitenkaan ole mikään ongelma, koska parisuhde ei ole minulle itseisarvoinen. Jos kumppani rikastaa ja täydentää elämääni ja lisää onneani, ihana juttu ja sellaisesta ihmisestä haluan pitää kiinni ja tehsä osani, että olemme yhdessä onnellisia. Jos taas sellaista ei löydy, olen mieluummin yksin. Nyt olen parisuhteessa, mutta tätä ennen olin vuosikausia ilman suhdetta. Olin onnellinen silloinkin enkä kokenut, että elämästäni olisi puuttunut mitään.
Tämä on hauska. Allu saa niin vähän huomiota miehenä että esiintyy nyt naisena. Kirjoitustyylistä huomaa heti kuka on kyseessä.