Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä ihmettelen näitä sinkkuja jotka eivät löydä muka suhdetta

Vierailija
24.05.2025 |

Olen itse toki ollut suhteessani jo vuosia, mutta jos eroaisin niin varmasti löytäisin aika helpostikin kivan ja fiksun miehen.

Olen ihan normaali nainen, pidän toki kropan ja pään kunnossa. 

Mua myös viehättää monenlaiset miehet. Ei tarvitse olla mikään komea adonis tai paljon rahaa, kunhan on huumorintajuinen ja välittää musta. Naiset on varmaan jotenkin nirsoja nykyään. 

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä liity mun suhteeseeni vaan siihen, että kun ihmisiä on maailma pullollaan niin kuulostaa oudolta, ettei muka löytyisi jotain kivaa tyyppiä.

Pitäisi osata nähdä ne hyvät puolet muissa ihmissä eikä vaan miettiä koko ajan, että mitä se toinen voi antaa.

Mitä järkeä on ylipäätään mennä mihinkään ihmissuhteeseen, josta ei itselle saa mitään?

Vierailija
42/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naisten pitää aina sanoa "en löydä minulle kelpaavaa miestä" että "en löydä miestä"

ja tämä aina, aina ja aina. Sattumaakaan ei voi enää tuhannes kerta olla. 

Siis miksi näin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisten pitää aina sanoa "en löydä minulle kelpaavaa miestä" että "en löydä miestä"

Siis miksi näin?

Koska se on sama asia. Et sä asuntoakaan etsiessä erittele, että just sulle kelpaavaa asuntoa, vaan että et löydä asuntoa. Tai työtä. Tai autoa. Tai venettä.

Se ilmaisu sisältää jo lähtökohtaisesti sen, ettei mieleistä löydy. Eihän kukaan kai ota ihan mitä vaan sattuu saamaan? Toivottavasti ei :D

Vierailija
44/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, me vammaisetkin ?????? 

Vierailija
45/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi näin?

Koska se on sama asia. Et sä asuntoakaan etsiessä erittele, että just sulle kelpaavaa asuntoa, vaan että et löydä asuntoa. Tai työtä. Tai autoa. Tai venettä.

Se ilmaisu sisältää jo lähtökohtaisesti sen, ettei mieleistä löydy. Eihän kukaan kai ota ihan mitä vaan sattuu saamaan? Toivottavasti ei :D

Eli kaikki automaattisesti ilmaisevat itseään mahdollisimman ytimekkäästi. JOOPA JOO

Vierailija
46/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olet nainen ja naisille elämä on naurettavan helppoa

Vierailija
47/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa. Maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki ja miehistä on valtava ylitarjonta

Vierailija
48/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä liity mun suhteeseeni vaan siihen, että kun ihmisiä on maailma pullollaan niin kuulostaa oudolta, ettei muka löytyisi jotain kivaa tyyppiä.

Pitäisi osata nähdä ne hyvät puolet muissa ihmissä eikä vaan miettiä koko ajan, että mitä se toinen voi antaa.

Mitä järkeä on ylipäätään mennä mihinkään ihmissuhteeseen, josta ei itselle saa mitään?

Sit voi vanhana kiikkustuolissa muistella, kun oli aikoinaan niin hyvä ja uhrautuva ihminen, ja morkata niitä nykyajan nuoria ja keski-ikäisiä, jotka osaavat nauttia elämästään. Kai siitä tulee hyvä mieli.

Vierailija
49/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se niin helppoa ole, kun kriteerinä ovat hyväntahtoisuus, lempeys, viisaus ja itsenäisyys. 

Vierailija
50/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei miehet kelpaa ja miehet ei naista saa. Maailmassa on kysynnän ja tarjonnan laki ja miehistä on valtava ylitarjonta

Naisia on Suomessa enemmän kuin miehiä. Miehet eivät "saa" naista, koska heille eivät kelpaa saatavilla olevat naiset. Eli aivan sama syy kuin miksi naiset eivät saa miestä.

Vierailija
51/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit voi vanhana kiikkustuolissa muistella, kun oli aikoinaan niin hyvä ja uhrautuva ihminen, ja morkata niitä nykyajan nuoria ja keski-ikäisiä, jotka osaavat nauttia elämästään. Kai siitä tulee hyvä mieli.

No jos haluaa tuhlata oman ainutkertaisen elämänsä muiden miellyttämiseen, niin mikäs siinä :D itsellä vähän eri suunnitelma

Vierailija
52/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ihmettelen ikisinkkuutta mutta aika monta kertaa ihmetellyt. että miksi juuri minun oma kohtaloni on olla yks heistä (ikisinkuista). - Joskus tuntuuki sille kuin asia kasautuisivat. Olen elämäni aikana tavannu useammankin, jotka ovat löytäneet ja kohdanneet sen elämänsä suuren rakkausen ja intohimon useamman kerran samassa ajassa kun taas itse olen ollut sinkkuna. 

Toisinaan on käynyt mielessä, että osa jopa toivoo, että pysynkin sinkkuna, niin voivat lohduttautua, että jos ei elämässä muuta ole, niin se, että useimmat voivat onnitella ja taputtaa itseään olalla siitä, että ovat saaneet mahdollisuuden olla ja elää parisuhteesa, eivätkä aina sinkkuina kuten minä.

Onneksi vuosien varrella itsetunto on sen verran kasvanut, että enää en olisi valmis ja halukas kenen tahansa kanssa, ainakin yrittämään parisuhteessa olemista, vaan tiedostan, että parempi elää ja olla vastakin sinkkuna kuin käyttää valveilla olo aikan

Pystyn samaistumaan vahvasti.

Mulla kanssa ystävät ympärillä pariutuu, jotkut uudestaan ja uudestaan, samalla kun itse olen AINA ilman kumppania. En ymmärrä mikä minussa on niin erilaista, että en vaan kelpaa tai ikinä onnistu rakkauselämässä.

Ja olen varma, että osa ystävistäni saa lohtua siitä ajatuksesta, että ihan sama miten pahasti muuten he sotkevat asiansa, niin ainakin he pystyvät aina saamaan kumppanin halutessaan, eivätkä siis ole minun kaltainen ikisinkku. 

Vierailija
53/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi näin?

No utelaisuudesta kerro nyt sitten mistä tuo nainen voisi löytää tuon miehen? Miten hän voisi muuttaa sattuman toiseksi (ja löytää vaikka minut)?  - Tai miksi se ei muka enää voisi olla kiinni vain sattumasta? - Totta kai nainen on voinut löytää ja kohdata montakin hvältä vaikuttanutta miestä mutta yhtä lailla näiden miesten olsi tullut viehättyä ja kokea AP.sta jotain vastaavaa kuin Ap heistä mutta aina tai toistaiseksi ana on ollut sitten, jokin joka on lopulta johtanut siihen että parisuhteeseen ei ole lopulta edetty. - Vaan on huomattu, että yhteistä tulevaisuutta ei ole. Tai yhteinen tulevaisuus on voinut merkitä esimerkiksi kaveruutta ja tai ystävyyttä, kuten itselleni on joitain kertoja käynyt. Paljon tämäkin mutta ei sitä, mistä odottaisin ja kuvittelisin enää muodistuvan ja kehkeytyvän parisuhde minun ja naisen välille. Se juna meni jo,

Mutta jotta kaveruus tai ystävyys olsi mahdollinen, niin sekin vaatii ja edellyttää sitä, että molemmilla on samantapainen mielikuva siitä mitä se tarkoittaa. Minusta se tarkoittaa mm. sitä, että silloin kykenee arvostamaan ja kunnioittamanaan toisen valintoja ja päätöksiä, silloinkin kun ne eivät ole aina itselle mieleen. Itse en viehäty mistään epämääräsiemmistä viritelmistä tai säädöistä eli en harrasta seksiä kavereideni tai ystäveini kanssa mutta yritän olla tuomitsematta heitä, jotka niin mahd. tekevät.

Vierailija
54/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissä vakisuhteissa olevat ovat tippuneet kärryiltä siitä miltä sinkkujen deittipooli näyttää. Kaikki ne punaposkiset reippaat partiopojat on jo naimisissa tai perheenisiä. Tinder ja muut apit on täynnä tajutonta tuubaa, vedättäjiä, valehtelijoita ja pettäjiä, eroistaan katkeroituneita ja ikiressukoita. On ihan poikkeus että tapaa jonkun joka osaa edes peruskäytöstavat ja osaa keskustella edes auttavasti.

Kenellekään ihan ok suhteessa olevalle en voi suositella eroa. Ei kannata pitää illuusioita siitä miten monta upeaa poikamiestä siellä on vapaana napattavaksi...kun siis vain ei ole. :D

Vierailija
55/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvissä vakisuhteissa olevat ovat tippuneet kärryiltä siitä miltä sinkkujen deittipooli näyttää. Kaikki ne punaposkiset reippaat partiopojat on jo naimisissa tai perheenisiä. Tinder ja muut apit on täynnä tajutonta tuubaa, vedättäjiä, valehtelijoita ja pettäjiä, eroistaan katkeroituneita ja ikiressukoita. On ihan poikkeus että tapaa jonkun joka osaa edes peruskäytöstavat ja osaa keskustella edes auttavasti.

Kenellekään ihan ok suhteessa olevalle en voi suositella eroa. Ei kannata pitää illuusioita siitä miten monta upeaa poikamiestä siellä on vapaana napattavaksi...kun siis vain ei ole. :D

Jos olet ihan oikeasti ja vilpittömästi sitä mieltä, että deittipoolissa ei ole yhtään hyviä miehiä enää jäljelllä, niin miksi et vaan luovuta? 

Vai oletko siis luovuttanut jo?

Vierailija
56/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua "muka suhdetta" vaan oikean suhteen. Moni on mielummin yksin kuin "muka suhteessa"

Tämä. 

Kyllähän tosi helposti varmaankin löytyisi kädenlämpöinen suhde, jossa joko se toinen tai minä olen jollain asteella tyytynyt.

Mutta suhde, jossa kumpikin on alkujaankin yhtä ihastunut, panostaa toisiinsa ja ihastus jalostuu lopulta rakkaudeksi ja sielunkumppanuudeksi.... uskon loton päävoiton olevan todennäköisempää.

Vierailija
57/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua "muka suhdetta" vaan oikean suhteen. Moni on mielummin yksin kuin "muka suhteessa"

Tämä. 

Kyllähän tosi helposti varmaankin löytyisi kädenlämpöinen suhde, jossa joko se toinen tai minä olen jollain asteella tyytynyt.

Mutta suhde, jossa kumpikin on alkujaankin yhtä ihastunut, panostaa toisiinsa ja ihastus jalostuu lopulta rakkaudeksi ja sielunkumppanuudeksi.... uskon loton päävoiton olevan todennäköisempää.

Valtaosa parisuhteista on "ihan ok" suhteita. Jos se ei sinulle riitä, niin sitten vaihtoehdot on hakea sitä lottopottia, tai vaan suosiolla jäädä sinkuksi. 

Itse valitsen paljon mieluummin "ihan ok" suhteen ja yhteisen perheen, kuin yksin elämisen, mutta se on vain minun mielipiteeni. En tuomitse tai katso alaspäin ketään, joka valitsee toisin.

Vierailija
58/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä enää milloinkaan koulutettua miestä! Tinderissä tuli match ylikoulutetun miehen kanssa ja jostain kumman syystä hän halusi tavata minut, vaikka olen " vain" ammattikoulusta valmistunut. Käyn kuitenkin kokopäivätöissä ja tienaan omat rahani. Mies antoi koko ajan ymmärtää pienine vihjeineen miten hän on niin paljon parempi kuin minä ja miten hän ottaa vain naisen joka on vähintään maisteri. Luuli ilmeisesti minua niin tyhmäksi, etten hänen mielestään ymmärtäisi hänen vihjeitään. Seksiä kyllä olisi halunnut harrastaa. Tänän kokemuksen jälkeen katson ns. tavallista perusmiestä ihan uusin silmin. Voin olla myös yksinkin, olen jo tottunut siihen. 

Vierailija
59/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa niistä enemmistö naisista on vanhoja.

Vierailija
60/166 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein kaikissa maailman maissa on enemmän naisia kuin miehiä. Otapa pääsi pois sieltä p.erseestä ja mieti kuinka monta sinkkumiestä tiedät. Entä sinkkunaisia? Niinpä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi