Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raittiuden aiheuttama tolkuton tyhjyys ja tylsyys

Vierailija
23.05.2025 |

Miten olette klaaranneet?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikanaan lopetin päivittäisen juomisen keskivartalolihavuuden takia. Korvasin holin liikunnalla. Päätös ei ollut lopullinen vaan tavoitteellinen. Etappina oli, että kun pystyn ottamaan itseltäni suihin, myönnän itselleni kaljarahan ja saan ottaa kaljaa taas. Vuosi ja 5kk meni ennen kuin se päivä koitti. Käytäntö jäi siitä voimaan. Aina kaljarahaa saadakseni otan itseltäni poskeen. Joskus olen myös jättänyt kaljarahan antamatta, mutta siitä tulee raiskattu ja likainen olo. 

Vierailija
82/83 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ohi. Kun lopetin alkoholin, ekat kuukaudet makailin lähinnä kännykällä töiden jälkeen. Oli tavallaan raskasta ja tyhjää ja toipuminen vei aikaa.

Pikkuhiljaa sitten aloin saada voimia ja kiinnostusta muihin juttuihin. Tajusin että tässä nyt on vaan pakko harjoitella elämään selvinpäin. Aloin tehdä pieniä kävelylenkkejä ja käydä uimahallissa. Tein jonkin pienen askareen kotona kuten siivosin kylpyhuoneen ja palkitsin itseni sen jälkeen energiajuomalla. Hankin kuntosalikortin. 

Sitten alkoi vähitellen löytyä intoa ja energiaa niihin juttuihin ja muihinkin projekteihin kuten kodin kunnostukseen jne. Se otti aikansa mutta nykyään oon niin paljon paremmalla mielellä jatkuvasti että ei ole tottakaan. Joka aamu olen virkeä ja olo on mahtava, tuntuu että jaksan ja voin mitä vain.

Kuljen joskus terassien ohi ja mua syvästi säälittää ja surettaa ne vuodet jotka tuhlasin huonossa myrkyttyneessä olossa, vaikka luulin että se oli jotenkin kivaa silloin.

Älä luovuta, pian olosi on paljon parempi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähditkö sitten ottamaan kuppia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän