Tänään 21:30 pitäisi viettää baari-ilta yhdessä naisen kanssa. Mitä on odotettavissa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anaalia.
mene muualle homo.
Olen nainen ja haluan kullin peppuun.🤤
Sä et ole naista nähnyt kuin unissasi.
No baarissa on yleensä tapana tilata alkoholijuomia, ehkä jotain pikkupurtavaa siihen kylkeen. Jossain baareissa voi olla lautapelejä tai biljardipöytä, jolloin illanviettoon voi kuulua pelaamistakin. Varaudu siihen, että baarissa voi musiikki soida aika kovalla eikä se välttämättä ole omaa suosikkimusaasi. Illan edetessä porukka baarissa humaltuu ja joku saattaa törmät sinuun tai kaataa kaljat päällesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista vetää ap kunnon pohjat niin teet lähtemättömän vaikutuksen.
Joskus aikoinaan kävin nettitreffeillä ja aina otin pari keppanaa ennakkoon. Oli pakko kun olin muuten niin ujo eikä läppä lentänyt etenkin jos tuntui, että nainen on selvästi tasoani parempi. Kolme kertaa näin tein ja aina päätyi ensitreffit luokseni sänkyyn naisen kanssa. Jumalauta sitä tunsi itsensä mieheksi etenkin kun aina oli ollut jotenkin muka vaikeaa lähestyä vastakkaista sukupuolta. Upeita naisia nuo kaikki ja hienoja muistoja.
Pari kaljaa on eri asia kuin vetää kunnon pohjat eli perskännit jota mä tuossa mun aiemmassa viestissä tarkoitin.
neuvoni on tee oharit aina voitat