Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 21:30 pitäisi viettää baari-ilta yhdessä naisen kanssa. Mitä on odotettavissa?

Vierailija
23.05.2025 |

Ollaan tavattu kerran aikaisemmin.

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä ihmeestä me se voitaisiin tietää? Ei me sitä naista tunneta. Ei jokainen nainen toimi samalla tavalla. 

Jos mä tapaisin miehen toista kertaa, niin en todellakaan menisi viettämään mitään baari-iltaa. Ei siinä kunnolla tutustu. En myöskään suostuisi seksiin toisella tapaamiskerralla.

N45

Ja edelleen elää vahvana se ajatus, että nainen antaa ja mies saa. "En suostuisi seksiin"... Itse olen monesti "suostunut" jo ekoilla treffeillä, kun on tehnyt niin paljon mieli seksiä. Missähän kivikaudella säkin elät?

Missä mä kielsin muita tekemästä kuten itse haluaa? En elä kivikaudella vaan arvostan itseäni sen verran, että en harrasta seksiä ihmisen kanssa jota en tunne. Se on mun valinta. 

En myöskään missään kirjoittanut, että na

Mies vonkaa ja nainen sitten vihdoin suostuu. Eipä tuota kauhean monella eri tavalla voi tulkita.

Vierailija
62/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotiin en nyt ainakaan ventovierasta kutsu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kotiin en nyt ainakaan ventovierasta kutsu.

Eihän se ventovieras ole jos on kerran tavattu ja nimet vaihdettu. 

Vierailija
64/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, millainen pari sopii toisille treffeille baari-illan? Ja minkä tyypiseen paikkaa ?

Siis ymmärrän, jos käy vaikka lasillisilla viinibaarissa tai nyt jossain kivalla terassilla, mistä kauniit näköalat, mutta baari-ilta?

No mihin sitten? Jos ei halua urheilla, elokuvissa/konsertissa ei ainakaan tutustu; taidenäyttelyt/museot kiinni iltaisin, kirjastoonko iltaa istumaan vai kaatosateessa kävelylle?

Niin ja illat ovat ainoa aika tavata? Ei esim. voisi sopia treffejä huomiselle vaan mielummin viettää huomisen krapulassa?

Vierailija
65/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs pubiruusuja kiukuttaa, kun kaikkia ei kiinnosta istua baarissa ja koittaa siellä tutustua toiseen ihmiseen. 

Vierailija
66/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ompa estosta porukkaa.

Toisella tapaamisella kutsui miehen kotiini, juotiin viiniä ja syötiin.

Tein jo viesteissä ennen tota toista tapaamista selväksi että haluan sitten häntä. Elikkä tiesi jo etukäteen minun odotukseni. Nainenkin voi haluta seksiä.

Mukava ilta, meni sekstailun merkeissä.

Nyt huomenna tavataan uudelleen.

Erosin exästä kaksi vuotta sitten niin johan minuakin panetti.

Vierailija
67/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää, millainen pari sopii toisille treffeille baari-illan? Ja minkä tyypiseen paikkaa ?

Siis ymmärrän, jos käy vaikka lasillisilla viinibaarissa tai nyt jossain kivalla terassilla, mistä kauniit näköalat, mutta baari-ilta?

No mihin sitten? Jos ei halua urheilla, elokuvissa/konsertissa ei ainakaan tutustu; taidenäyttelyt/museot kiinni iltaisin, kirjastoonko iltaa istumaan vai kaatosateessa kävelylle?

Niin ja illat ovat ainoa aika tavata? Ei esim. voisi sopia treffejä huomiselle vaan mielummin viettää huomisen krapulassa?

Pikkukrapulassa uuden kultsin kanssa peuhaaminen on parhautta. Siihen orkkujen jälkeen hyvät sauhut ja leffa pyörimään. Kokeile joskus,avarra itseäsi hani.

Vierailija
68/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät kiinnosta alkoholistien asiat.

Vierailija
69/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein jo viesteissä ennen tota toista tapaamista selväksi että haluan sitten häntä. Elikkä tiesi jo etukäteen minun odotukseni. Nainenkin voi haluta seksiä.

Hyvä tyttö! Juuri näin. Ottakaas mimmit mallia tästä leidistä! 

Vierailija
70/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että ihmiset tekee toisin kuin sä ei tarkoita sitä, että ihmiset ovat estoisia. Ei vain ole mitään mielenkiintoa mennä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa. 

En silti ole estoinen ja kyllä mulla seksisuhde on. Se suhde on kuitenkin ihmisen kanssa jonka tunsin ennen seksiä. Kummallista kun ei tajuta ihmisten olevan erilaisia.

N45

Vierailija
71/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssitte ja juttelette?

Vierailija
72/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkukrapulassa uuden kultsin kanssa peuhaaminen on parhautta. Siihen orkkujen jälkeen hyvät sauhut ja leffa pyörimään. Kokeile joskus,avarra itseäsi hani.

Sä kylläkin voisit avartaa omaa ajatusmaailmaasi ja tajuta, että sun tapa toimia ja elää ei ole ainoa oikea tapa. 

Vierailija
73/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että ihmiset tekee toisin kuin sä ei tarkoita sitä, että ihmiset ovat estoisia. Ei vain ole mitään mielenkiintoa mennä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa. 

En silti ole estoinen ja kyllä mulla seksisuhde on. Se suhde on kuitenkin ihmisen kanssa jonka tunsin ennen seksiä. Kummallista kun ei tajuta ihmisten olevan erilaisia.

N45

Vaikuttaa kyllä siltä että SÄ et käsitä.

Vierailija
74/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Vaikuttaa kyllä sil

Mulle on ihan sama miten muut toimii. Mä olen kertonut miten mä toimin ja mitä en halua. En ole missään kohtaa kirjoittanut, että kaikkien muiden pitää elää kuten mä. Se on ihan sun omaa tulkintaa. 

N45

Vierailija
75/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tyttö! Juuri näin. Ottakaas mimmit mallia tästä leidistä! 

On menty samalla tyylillä ja olemme parisuhteessa.

Vierailija
76/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikkukrapulassa uuden kultsin kanssa peuhaaminen on parhautta. Siihen orkkujen jälkeen hyvät sauhut ja leffa pyörimään. Kokeile joskus,avarra i

Tule tiukkis pimeälle puolelle,tiedän että tykkäisit. 

Vierailija
77/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeintaan 1 kalja ja sitten meette jomman kumman kämpälle nussimaan tajun kankaalle. Onhan sulla siniset pillerit valmiiksi hommattu ja sukelluspuvut jos on vaativa eukko?

Niin ja muista hoitaa orkku ensin sille.

M47

SIINÄ lihavan runkkarin neuvot.monella miehellä seisoo ilman sinisiä pillereitäkin.

Vierailija
78/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sä ymmärtämään lukemasi. 

Vierailija
79/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voin auttaa sua ymmärtämään elämää. Ai että olis ihana nähdä kun rentoudut. 

Vierailija
80/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voin auttaa sua ymmärtämään elämää. Ai että olis ihana nähdä kun rentoudut. 

Sulla ei kuule riitä taidot ja kestävyys mun kanssa. Tuollaisen etovan itseriittosen ääliön kanssa en suostuisi yhtään mihinkään. Mulla on seksiä varten ihan toisenlainen mies.