Tänään 21:30 pitäisi viettää baari-ilta yhdessä naisen kanssa. Mitä on odotettavissa?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä ihmeestä me se voitaisiin tietää? Ei me sitä naista tunneta. Ei jokainen nainen toimi samalla tavalla.
Jos mä tapaisin miehen toista kertaa, niin en todellakaan menisi viettämään mitään baari-iltaa. Ei siinä kunnolla tutustu. En myöskään suostuisi seksiin toisella tapaamiskerralla.
N45
Ja edelleen elää vahvana se ajatus, että nainen antaa ja mies saa. "En suostuisi seksiin"... Itse olen monesti "suostunut" jo ekoilla treffeillä, kun on tehnyt niin paljon mieli seksiä. Missähän kivikaudella säkin elät?
Missä mä kielsin muita tekemästä kuten itse haluaa? En elä kivikaudella vaan arvostan itseäni sen verran, että en harrasta seksiä ihmisen kanssa jota en tunne. Se on mun valinta.
En myöskään missään kirjoittanut, että nainen antaa ja mies saa. Se oli ihan sun oma virheellinen tulkinta. Mun mielestä seksissä sekä mies että nainen antaa ja saa. Se on nautinto molemmille.
N45
Vierailija kirjoitti:
Juotte 2 olutta tai 4 drinkkiä, keskustelette elämän tarkoituksesta ja arvomaailmojenne yhteensopivuudesta, sovitte seuraavat treffit, haluatte, pussaatte ja menette koteihinne.
Haluatte, mutta ette kuitenkaan köyri hikisesti ja limaisesti sen kolme minuuttia, mitä miehenpuoli kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Juotat hänet humalaan ja tuot takaisin asunnollesi. Loppu onkin historiaa. 😉
Mitä kovemmassa humalassa hän on, sitä todennäköisemmin ei laita vastaan pientä koskettelua ja peräti seksiä.
Mies36
Näin se menee. Naiset menettävät estonsa alkoholista.
Raiskaussyytettä odotellessa
Vierailija kirjoitti:
nus sitte, anukseen saakka
No voi nyt helvetti sun kanssas Kakka-Keijo taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mistä ihmeestä me se voitaisiin tietää? Ei me sitä naista tunneta. Ei jokainen nainen toimi samalla tavalla.
Jos mä tapaisin miehen toista kertaa, niin en todellakaan menisi viettämään mitään baari-iltaa. Ei siinä kunnolla tutustu. En myöskään suostuisi seksiin toisella tapaamiskerralla.
N45
Ja edelleen elää vahvana se ajatus, että nainen antaa ja mies saa. "En suostuisi seksiin"... Itse olen monesti "suostunut" jo ekoilla treffeillä, kun on tehnyt niin paljon mieli seksiä. Missähän kivikaudella säkin elät?
Sillä kivikaudella, että minua ei ainakaan random-ukkojen patjana ole koskaan kiinnostanut olla. Ei ole niin isoa panetusta tullut, että hommaisin vieraan miehen sänkyyni. On meitä moneksi.
eri
Varmaan turha kysyä, mutta haluatko kertoa ikäsi ja nykyisen parisuhdestatuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juotat hänet humalaan ja tuot takaisin asunnollesi. Loppu onkin historiaa. 😉
Mitä kovemmassa humalassa hän on, sitä todennäköisemmin ei laita vastaan pientä koskettelua ja peräti seksiä.
Mies36
Näin se menee. Naiset menettävät estonsa alkoholista.
Raiskaussyytettä odotellessa
Ei tuu kundit syytöksiä kun pelaatte homman siihen malliin että mimmi on niin kiimassa että haluaa ottaa spontaanisti poskeen jo hississä. Opetelkaa pojat pelaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Miten niin ei tutustu? Onko sulla tapana vetää sellaiset lärvit, ettet muista mitään?
Siinä toinen lapsellinen. Missään en kirjoittanut yhtään mitään lärveistä. Mä en vain näe baaria sellaisena paikkana missä rauhassa tutustutaan toiseen. Tämä on mun mielipide eikä alkoholi liity asiaan millään tavalla.
N45
Rouvalle on parin punkun jälkeen kaikki lapsellisia. Ota vähän iisimmin peipe.
Mä en juo punkkua koskaan enkä ole tänään juonut kuin teetä ja vettä. Mua vain vituttaa tuollaiset muka hauskat jutut. Joo olen väsynyt, mutta olen nähnyt ja kokenut niin paljon tässä elämässä, että ei jaksa enää tuollaisia lapsellisia ulinoita.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Juuri näin. kävelylle,kahville,housut jalassa ja jumala mielessä! U go girl!
Älä viitsi olla lapsellinen aikuinen ihminen. Jos mä haluaisin parisuhteen, niin mä en sopisi mitään baaritreffejä. Aikuiset ihmiset osaa tutustua ilman alkoholia ja baaria. Ei siellä melussa kunnolla voi jutella ja tutustua.
Jumala mua ei kiinnosta peen vertaa, en ole uskovainen. Seksi tulee kuvioihin kun on sen aika. Toka tapaamiskerta ei ole mulle ain
Oletko sä vähän yksinkertainen? Tiedän eron, mutta kyllä se on ihan fakta, että ei perjantai-iltana klo:21.30 baarissa kovin hiljaista ole. En ole ainoa joka ihmettelee, että toisen treffit on baari-ilta. No senkus, mutta ei ole kyllä mun juttu. Yhdessä voidaan mennä baariin sitten, kun tunnetaan jo paremmin.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Miten niin ei tutustu? Onko sulla tapana vetää sellaiset lärvit, ettet muista mitään?
Siinä toinen lapsellinen. Missään en kirjoittanut yhtään mitään lärveistä. Mä en vain näe baaria sellaisena paikkana missä rauhassa tutustutaan toiseen. Tämä on mun mielipide eikä alkoholi liity asiaan millään tavalla.
N45
Rouvalle on parin punkun jälkeen ka
Aikuiseksi kasvaminen ei kuulu elämäntapaani. Kokeile joskus,elämä paaaljon hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luvassa siis alemman tason treffit, kun pitää alkoholia nauttia.
Äänestätkö kenties vihreitä tai vasemmistoa, kun päihteet pyörittää elämää? Siihen myös kuulunee väkivalta, kännissä sitten tappelette?
M42
Sait revittyä kuviteltuja puoluetaustoja tähänkin mukaan..BOOORRIIINGG!
Ei tarvitse kuvitella, riittää että kulkee kaupungilla silmät ja korvat auki, jokaikisessä mielenosoituksessa ne on ne vihervasemmistolainen rikkomassa lakia ja harjoittamassa sitä "parempaa väkivaltaa" laillista mielenosoitusta harjoittavia kohtaan. Ja valtaosa heistä riehujista on sekaisin kuin seinäkellot.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45
Missä mä kielsin muita tekemästä kuten itse haluaa? En elä kivikaudella vaan arvostan itseäni sen verran, että en harrasta seksiä ihmisen kanssa jota en tunne. Se on mun valinta.
En myöskään missään kirjoittanut, että na
Minä en taas halua harrastaa seksiä ihmisen kanssa, jonka tunnen. Siinä menee tunteet pilalle kun lihan himot kohtaavat. Näin meitä vaan on eri juniin.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestätkö kenties vihreitä tai vasemmistoa, kun päihteet pyörittää elämää? Siihen myös kuulunee väkivalta, kännissä sitten tappelette?
M42
Ei tarvitse kuvitella, riittää että kulkee kaupungilla silmät ja korvat auki, jokaikisessä mielenosoituksessa ne on ne vihervasemmistolainen rikkomassa lakia ja harjoittamassa sitä "parempaa väkivaltaa" laillista mielenosoitusta harjoittavia kohtaan. Ja valtaosa heistä riehujista on sekaisin kuin seinäkellot.
M42
Mielummin menen baariin rennon vihervassarin kanssa kuin oikeamielisen tosikon. Mielummin ihanasti rempsallaan kuin taulukkoelämää.
Pubiruusut ei näköjään pidä ihmeellisenä, että tokat treffit on baari-ilta. Eikä noiden ruusujen mielestä ole mitenkään erikoista heti levittää jalkoja tuntemattomalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
M42
Mielummin menen baariin rennon vihervassarin kanssa kuin oikeamielisen tosikon. Mielummin ihanast
Sä olet niitä yksinkertaisia jotka ei ymmärrä kuin ääripäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
M42
Mielummin menen baariin rennon vihervassarin
Pusit ja halit sun kumpaankin ääripäähän
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, millainen pari sopii toisille treffeille baari-illan? Ja minkä tyypiseen paikkaa ?
Siis ymmärrän, jos käy vaikka lasillisilla viinibaarissa tai nyt jossain kivalla terassilla, mistä kauniit näköalat, mutta baari-ilta?
No mihin sitten? Jos ei halua urheilla, elokuvissa/konsertissa ei ainakaan tutustu; taidenäyttelyt/museot kiinni iltaisin, kirjastoonko iltaa istumaan vai kaatosateessa kävelylle?
Sillä kivikaudella, että minua ei ainakaan random-ukkojen patjana ole koskaan kiinnostanut olla. Ei ole niin isoa panetusta tullut, että hommaisin vieraan miehen sänkyyni. On meitä moneksi.
eri