Tiesitkö kikan millä karkkia saa kaupasta jopa yli puolet halvemalla?
suosi irto karkkia pussitetun karuskin sijaan. Hinta ero suuri jopa 10n euroa.
Kommentit (108)
M&M karkit on monta kertaa halvempia irtokarkkeina kuin valmiissa pussissa. Välillä ollut tarjouksessa 4,95€/kg, kun valmiissa pussissa yli 20€/kg. Samoin daimin makuiset krokanttikarkit. Vihreet kuulat yms. joulukarkit ostan irtokarkeista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Vain luuserit syö karkkia.
Onpas meillä Suomessa paljon sitten niitä luusereita, Yli kaksi miljoonaa vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas meillä Suomessa paljon sitten niitä luusereita, Yli kaksi miljoonaa vähintään.
Sinäpä sen sanoit. Vai meinaatko ettei kaksi miljoonaa kärpästä voi olla väärässä..
Vihreät kuulat ja Finlandia-kuulat ovat paljon halvempia irtokarkkeina ostettuina.
Ai tää onkin joku lasten palsta? Vai ostaako joku aikuinen muka karkkia?
En ole ikinä ostanut irtokarkkeja sen jälkeen, kun prismassa näin 2v tenavan ensin sullovan niitä suuhunsa, ja vihainen äiti kaivoi lapsen suusta karkit JA LAITTOI NE TAKAISIN LAARIIN. 🥴
Ne hinnat pitäisi tuplata, tai ehkä kolminkertaistaa. Tosin varmaan köyhät sokeriaddiktit sitten varastaisi :D
Punnitse ensin ja lapa sitten toinen puoli lisää karkkia! Miksei kaikki tajua tätä?
Karkit on kohtuuttoman halpoja ajateltuna niiden epäterveellisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ostanut irtokarkkeja sen jälkeen, kun prismassa näin 2v tenavan ensin sullovan niitä suuhunsa, ja vihainen äiti kaivoi lapsen suusta karkit JA LAITTOI NE TAKAISIN LAARIIN. 🥴
Aika seko mamma. Vähä-älyisten ei pitäisi lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Punnitse ensin ja lapa sitten toinen puoli lisää karkkia! Miksei kaikki tajua tätä?
Koska se on rikos
Laitan irtokarkkia pussin täyteen ja pussiin perunan tarralappu 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on rikos
Eikä ole, kaikkihan tätä tekee!?
Ei ole väliä. Syön harvoin karkkia.
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta olen lukenut senkin, että kaupanpitäjä on ohjeistanut siivoojat ja kaupan työntekijät illalla lattioita lakaistessa laittaa pudonneet karkit takaisin laareihin. Maisteltuja, käsin klähmittyjä ja lattiapölyisiä karkkeja, hyi olkoon. Tuon jutun jälkeen olen ostanut vain pussi tai muovilaatikkokarkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta olen lukenut senkin, että kaupanpitäjä on ohjeistanut siivoojat ja kaupan työntekijät illalla lattioita lakaistessa laittaa pudonneet karkit takaisin laareihin. Maisteltuja, käsin klähmittyjä ja lattiapölyisiä karkkeja, hyi olkoon. Tuon jutun jälkeen olen ostanut vain pussi tai muovilaatikkokarkkeja.
Höpö höpö. Älä usko kaikkea mitä sanotaan.
Mä joskus nostan sitä pussia varovasti samalla kun punnitsen ja pidän käden paikoillaan niin maksaa paljon vähemmän jos pussin antais olla rennosti siinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus nostan sitä pussia varovasti samalla kun punnitsen ja pidän käden paikoillaan niin maksaa paljon vähemmän jos pussin antais olla rennosti siinä.
Voi mikä neronleimaus! Täytyypä kokeilla.. eiku.
En osta ikinä mitään, mitä joku on voinut lähmiä likaisilla ja räkäisillä käsillä. Kaikki irtona ostettava pitää olla pestävissä tai kuorittavissa.