Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään 21:30 pitäisi viettää baari-ilta yhdessä naisen kanssa. Mitä on odotettavissa?

Vierailija
23.05.2025 |

Ollaan tavattu kerran aikaisemmin.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä ihmeestä me se voitaisiin tietää? Ei me sitä naista tunneta. Ei jokainen nainen toimi samalla tavalla. 

Jos mä tapaisin miehen toista kertaa, niin en todellakaan menisi viettämään mitään baari-iltaa. Ei siinä kunnolla tutustu. En myöskään suostuisi seksiin toisella tapaamiskerralla.

N45

Juuri näin. kävelylle,kahville,housut jalassa ja jumala mielessä! U go girl!

Älä viitsi olla lapsellinen aikuinen ihminen. Jos mä haluaisin parisuhteen, niin mä en sopisi mitään baaritreffejä. Aikuiset ihmiset osaa tutustua ilman alkoholia ja baaria. Ei siellä melussa kunnolla voi jutella ja tutustua.

Jumala mua ei kiinnosta peen vertaa, en ole uskovainen. Seksi tulee kuvioihin kun on sen aika. Toka tapaamiskerta ei ole mulle ainakaan oikea aika. Ei kaikki ole sellaisia, että sänkyyn mennään heti. Älytöntä ajatella, että on vain Jumala mielessä. Kasva aikuiseksi.

N45

Vierailija
22/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkuhuuma,tasaantuminen,lapsi,väsymys,syyttely,ero,elatusmaksu. pidä hauskaa

Harmi että sulla on naisista tollaisia kokemuksia.

Kyllä tämä ruma fakta taitaa olla 70% miehistä ja naisita totta, ainakin silloin kun se ensimmäinen avioliitto päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä ihmeestä me se voitaisiin tietää? Ei me sitä naista tunneta. Ei jokainen nainen toimi samalla tavalla. 

Jos mä tapaisin miehen toista kertaa, niin en todellakaan menisi viettämään mitään baari-iltaa. Ei siinä kunnolla tutustu. En myöskään suostuisi seksiin toisella tapaamiskerralla.

N45

Miten niin ei tutustu? Onko sulla tapana vetää sellaiset lärvit, ettet muista mitään?

ON

Vierailija
24/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

alkuhuuma,tasaantuminen,lapsi,väsymys,syyttely,ero,elatusmaksu. pidä hauskaa

Harmi että sulla on naisista tollaisia kokemuksia.

Kyllä tämä ruma fakta taitaa olla 70% miehistä ja naisita totta, ainakin silloin kun se ensimmäinen avioliitto päättyy.

Harmi että sulla on noin karuja kokemuksia.

Vierailija
25/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyvin menee, niin piirasta tulee.

Vierailija
26/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 1 kalja ja sitten meette jomman kumman kämpälle nussimaan tajun kankaalle. Onhan sulla siniset pillerit valmiiksi hommattu ja sukelluspuvut jos on vaativa eukko?

Niin ja muista hoitaa orkku ensin sille.

M47

Vierailija
27/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Älä viitsi olla lapsellinen aikuinen ihminen. Jos mä haluaisin parisuhteen, niin mä en sopisi mitään baaritreffejä. Aikuiset ihmiset osaa tutustua ilman alkoholia ja baaria. Ei siellä melussa kunnolla voi jutella ja tutustua.

Jumala mua ei kiinnosta peen vertaa, en ole uskovainen. Seksi tulee kuvioihin kun on sen aika. Toka tapaamiskerta ei ole mulle ainakaan oikea aika. Ei kaikki ole sellaisia, että sä

Mitä sä rageet. Se oli vitsihuumoria. 

Vierailija
28/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin nuoruuteni takaisin en enää milloinkaan menisi naisen kanssa baariin. Kavereiden kanssa on paljon hauskempaa ja kassit voi tyhjentää pattayalla.

Vierailija
29/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin nuoruuteni takaisin en enää milloinkaan menisi naisen kanssa baariin. Kavereiden kanssa on paljon hauskempaa ja kassit voi tyhjentää pattayalla.

Ilmankos oletkin nyt roikkopallinen, riippurintainen mies Kontulan yksiössä ja Thaimaakin on pelkkä kaukainen muisto.

Vierailija
30/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Miten niin ei tutustu? Onko sulla tapana vetää sellaiset lärvit, ettet muista mitään?

Siinä toinen lapsellinen. Missään en kirjoittanut yhtään mitään lärveistä. Mä en vain näe baaria sellaisena paikkana missä rauhassa tutustutaan toiseen. Tämä on mun mielipide eikä alkoholi liity asiaan millään tavalla.

N45

Vierailija
31/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nääh. Liian helppoa ja läävää. Vaativan suomineidon kellistäminen on paljon haastavampaa ja hauskempaa.

Vierailija
32/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, millainen pari sopii toisille treffeille baari-illan? Ja minkä tyypiseen paikkaa ?

Siis ymmärrän, jos käy vaikka lasillisilla viinibaarissa tai nyt jossain kivalla terassilla, mistä kauniit näköalat, mutta baari-ilta?

Vierailija
33/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Jumala mua ei kiinnosta peen vertaa, en ole uskovainen. Seksi tulee kuvioihin kun on sen aika. Toka tapaamiskerta ei ole mulle ain

Paskaa sellaista. Tuollaiset "vitsit" on yksi syy miksi mua ei kiinnosta enää tutustua uusiin ihmisiin. Varsinkaan miehiin.

N45

Vierailija
34/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Siinä toinen lapsellinen. Missään en kirjoittanut yhtään mitään lärveistä. Mä en vain näe baaria sellaisena paikkana missä rauhassa tutustutaan toiseen. Tämä on mun mielipide eikä alkoholi liity asiaan millään tavalla.

N45

Rouvalle on parin punkun jälkeen kaikki lapsellisia. Ota vähän iisimmin peipe.

Vierailija
35/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N45

Ja edelleen elää vahvana se ajatus, että nainen antaa ja mies saa. "En suostuisi seksiin"... Itse olen monesti "suostunut" jo ekoilla treffeillä, kun on tehnyt niin paljon mieli seksiä. Missähän kivikaudella säkin elät?

Vierailija
36/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nus sitte, anukseen saakka

-kohti perusanaalia ja sen yli

-rakastan sua anukseen saakka ja takaisin

Runomies

Vierailija
37/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvassa siis alemman tason treffit, kun pitää alkoholia nauttia.

Äänestätkö kenties vihreitä tai vasemmistoa, kun päihteet pyörittää elämää? Siihen myös kuulunee väkivalta, kännissä sitten tappelette?

M42

Vierailija
38/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Jumala mua ei kiinnosta peen vertaa, en ole uskovainen. Seksi tulee kuvioihin kun on sen aika. Toka tapaamiskerta ei ole mulle ainakaan oikea aika. Ei kaikki ole sellaisia, että sä

Olet jo kypsään ikään ehtinyt nainen, muttet ymmärrä mitä eroa on baarilla ja yökerholla?

Vierailija
39/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luvassa siis alemman tason treffit, kun pitää alkoholia nauttia.

Äänestätkö kenties vihreitä tai vasemmistoa, kun päihteet pyörittää elämää? Siihen myös kuulunee väkivalta, kännissä sitten tappelette?

M42

Sait revittyä kuviteltuja puoluetaustoja tähänkin mukaan..BOOORRIIINGG!

Vierailija
40/105 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon tumut heti alkuun. Aloitatte A-tuopeilla ja jallunapsu kylkeen. Parit noita, niin on jo avoimempi mieli ja estot vähenee. Siitä sitten laskettelee ihan vain kaljalla ja sitten kämpille panemaan.

Suoraan pupan oppikirjasta 👴🏻👍 rai rai 😎🍺