Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain taas tietää että työkaveri kertoo minusta toiselle työkaverille paikkaansapitämättömiä asioita

Vierailija
23.05.2025 |

Jotka saavat minut näyttäytymään negatiivisessa valossa. Ihanaa olla töissä. Tuo ressukka luulee ettei se toinen lähetä viesteistä minulle kuvakaappauksia reaaliaikaisesti.

Nyt se on taas mielin kielin ja aurinkoinen avulias ihana päivänsäde kun tänään saa taas juoda viinaa.

Pitäisi vaihtaa työpaikkaa.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa! Mutta vähällä pääset jos vaan työkavereille on kertonut. Mun Stockmannin pikkupomo valehteli musta isoille päälliköille eikä ne uskoneet kun sanoin ettei pidä paikkaansa. Sitte olin taas puolen tunnin puhuttelussa jossa oli 1 tai 2 isoa pomoa paikalla. Kahdesti yritin itsemurhaa, onneksi ei onnistunut. Älysin ottaa loparit, nyt on kaikki hyvin vaikka töitä ei olekaan;)

Vierailija
2/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyttäjät pilaavat työpaikan, kuten kaiken muunkin elämässään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa! Mutta vähällä pääset jos vaan työkavereille on kertonut. Mun Stockmannin pikkupomo valehteli musta isoille päälliköille eikä ne uskoneet kun sanoin ettei pidä paikkaansa. Sitte olin taas puolen tunnin puhuttelussa jossa oli 1 tai 2 isoa pomoa paikalla. Kahdesti yritin itsemurhaa, onneksi ei onnistunut. Älysin ottaa loparit, nyt on kaikki hyvin vaikka töitä ei olekaan;)

Ai kamala. Alkoi oma tilanne tuntua paljon helpommalta.

Onneksi tuo tosiaan ainakin pääsääntöisesti puhuu vain tuolle yhdelle joka raportoi tiedot minulle. Eilisissä viesteissä oli kuitenkin jo sen verran törkeää kieltä ja keskittyjä juttuja että aloin huolestua puhuuko se muillekin samoja tarinoita. Sellaisille jotka eivät kerro minulle enkä voi puolustautua.

Ap

Vierailija
4/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myrkyttäjät pilaavat työpaikan, kuten kaiken muunkin elämässään. 

Totta. Ei sillä kavereita ole työpaikan ulkopuolellakaan, ja viikonloppuöisistä somepostauksista päätellen ei kotonakaan onni kukoista.

Ap

Vierailija
5/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kunnianloukkauksesta tutkintapyyntö poliisille.

Vierailija
6/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaisikohan mennä läpi?

Todellisuudessa en voi edes kertoa tuolle kollegalle että tiedän mitä hän minusta puhuu, sillä en halua suolata sitä työkaveria joka minulle asiat kertoo. Palan nytkin halusta jotenkin vihjata että olen lukenut eilisetkin viestit sanasta sanaan. Mutta se ei olisi reilua toista työkaveria kohtaan.

Ap

Vierailija
7/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille selkäänpuukottajille jotka hymyilevät sinulle päin naamaa aurinkoisesti pitäisi pistää syanidia kahviin.

Vierailija
8/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut asian puheeksi? Homma loppuu siihen, kun avaat suusi kaikkien kuulen ja kysyt mikä homman nimi. 

Vierailija
9/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa en voi edes kertoa tuolle kollegalle että tiedän mitä hän minusta puhuu, sillä en halua suolata sitä työkaveria joka minulle asiat kertoo. Palan nytkin halusta jotenkin vihjata että olen lukenut eilisetkin viestit sanasta sanaan. Mutta se ei olisi reilua toista työkaveria kohtaan.

Ap

Pyri saamaan ne tekstarit itsellesi jotenkin ja sitten teet vaan rikosilmoituksen. Tee se. Itsesi takia. Se joka kertoi on kuitenkin jo osallistunut juttuun, eikä se ole sinun vika sekään. Poliisikuulustelussa he viimein tajuavat ettei kannata pilata toisen mainetta. Sinulla on vaan yksi maine ja PUOLUSTA sitä. He eivät sitä tee.Sano paljastaneelle kaverillesi että todistaisit hänenkin puolestaan jos sama kävisi hänelle.

Vierailija
10/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Puhu sille työkaverille tukeeko hän sinua jos teet tutkintapyynnön. Yhdessä tehden on enemmän painoarvoa sillä, ettei ne väitteet pidä paikkaansa. Jos tähän päädytte, ilmoittakaa pomolle asiasta, harkintanne mukaan joko ennen tai jälkeen kun olette tehneet tutkintapyynnön. -sivusta

Vierailija
11/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille selkäänpuukottajille jotka hymyilevät sinulle päin naamaa aurinkoisesti pitäisi pistää syanidia kahviin.

Tekisi mieli ainakin sylkäistä sen sumppiin.

Naamatusten on niin kivaa kaveria että, ja kännissä viikonloppuisin yrittää houkutella baariin. En ymmärrä miten joku voikin olla niin kuvottavan kaksinaamainen, ja motiivi on myös jäänyt täysin hämärän peittoon.

Ap

Vierailija
12/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pyri saamaan ne tekstarit itsellesi jotenkin ja sitten teet vaan rikosilmoituksen. Tee se. Itsesi takia. Se joka kertoi on kuitenkin jo osallistunut juttuun, eikä se ole sinun vika sekään. Poliisikuulustelussa he viimein tajuavat ettei kannata pilata toisen mainetta. Sinulla on vaan yksi maine ja PUOLUSTA sitä. He eivät sitä tee.Sano paljastaneelle kaverillesi että todist

Mulla on niistä kuvakaappaukset, mutta ei taida olla niin vakavia juttuja että niistä syytteen saisi aikaiseksi. Enimmäkseen sellaista settiä että näytän huonolta työntekijältä. Tosin kaikki tietävät etten sitä ole, joten siltäkin osin hänen solvauksensa valuvat hiekkaan.

Lähinnä inhottaa olla töissä kun nyttenkin se tuolla yrittää heittää jotain läppää innoissaan mutta itse en jaksa katsoa enää edes päin.

Ap

Vierailija
13/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos poliisi on nihkeä sano vaan napakasti että sinulla on oikeus puolustaa itseäsi ja ilmo tehdään. Ne suhtautuvat näihin hyvin yliolkaisesti, älä välitä siitä, sano että palkkaakin teille kyllä maksetaan jos valittelee työmäärää. Jokatapauksessa ilmon tekeminen antaa sulle voimia kun puolustat laillisesti rajojasi ja osoitat noille että se menee nyt tässä. Tämä ehkäisee muitakin tarttumasta kimppuusi miten vaan, vaikka poliisi antaisi myöhemmin tiedoksi ettei rikosta. Siitäkin voit valittaa esimiehelleen ja sitten myös valvovalle viranomaiselle jos haluat. Yleensä nämä pällit haluavat sovitteluratkaisun ja silloin vaadit euroja pöytään paljon. Muista ilmoitusta tehdessäsi vaatia rangaistusta. Sen voi myöhemmin muuttaa sovitteluksi tai voit vaikka luopua jutusta kokonaankin. Kunhan opetus menee perille.

Vierailija
14/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolusta rajojasi nyt on sen jämäkkyyden paikka. Suoraan , esimiehelle tai poliisille. Kunhan et anna mennä ylitsesi noin. Se on kateutta yleensä ellei ao tiedä miksi joku käyttäytyy noin. Esimiehesi voi pakottaa terapiaan sen tai potkut, vaikka, ellei jutut lopu. Me tuetaan sinua täällä, ugh!!!

Vierailija
15/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo tosiaan ainakin pääsääntöisesti puhuu vain tuolle yhdelle joka raportoi tiedot minulle. Eilisissä viesteissä oli kuitenkin jo sen verran törkeää kieltä ja keskittyjä juttuja että aloin huolestua puhuuko se muillekin samoja tarinoita. Sellaisille jotka eivät kerro minulle enkä voi puolustautua.

Ap

Oletko näyttänyt näitä viestejä esimiehellesi?

Vierailija
16/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele lähiesimiehen ja/tai luottamusmiehen kanssa ennen kuin levittelee vastaavia juttuja myös muille.

Vierailija
17/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää tämä porukka yhteen samoin ystäväsi joka sinusta kertoilee juttuja. Käytte tämän läpi. Pyydä tarvittaessa esimies paikalle. 

Minä en sietäisi tätä ja selvittäisin juurta jaksaen tämän läpi. Tarvittaessa teet poliisille ilmoituksen perättömistä asioista. Säästä kaikki viestit niin sinulla on näyttöä asiasta. 

Kenenkään ei tarvitse tällaista sietää. 

Vierailija
18/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolusta rajojasi nyt on sen jämäkkyyden paikka. Suoraan , esimiehelle tai poliisille. Kunhan et anna mennä ylitsesi noin. Se on kateutta yleensä ellei ao tiedä miksi joku käyttäytyy noin. Esimiehesi voi pakottaa terapiaan sen tai potkut, vaikka, ellei jutut lopu. Me tuetaan sinua täällä, ugh!!!

Kiitos!

En aio tehdä rikosilmoitusta, jutut eivät ole niin vakavia ainakaan toistaiseksi. Jos muuttuvat niin sitten. 

Kateellinen se taitaa olla, vihaa yhtälailla kaikkia muita jotka tuntuvat olevan tyytyväisiä elämäänsä.

Ap

Vierailija
19/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko näy

En, mutta tänään tuli ekan kerran mieleen että ehkä pitäisi soittaa esimiehelle ja kysyä onko kollega jutellut näitä valehitaan myös hänelle. Yhdestä toisesta inhokkityökaveristaan tämä noita oli soittamassa esimiehelle että ei ole töissä vaikka pitäisi olla. Tiesi kyllä että on ihan normaalisti töissä. Soitin silloin sille kyseiselle työkaverille ja kerroin tästä vihakampanjasta, että jos esimies soittaa hänelle ja kysyy jotain niin tietää sitten mistä on kyse.

Tajusin tosiaan tänään että hyvällä todennäköisyydellä nämä kampanjat kohdistuvat myös minuun. Toisaalta esimies tietää kyllä millainen tyyppi on kyseessä, eli tiedän hänen olevan 100% minun puolellani jos tuo sille alkaa soitella (tai on jo soitellut).

Ap

Vierailija
20/39 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ohitan tuollaiset kaksinaamaiset ass holet olkiani kohauttaen. Ei hetkauta kenenkään mustamaalaamiset. Itsellä vastaava tilanne päällä, että pari tyyppiä yrittää mitä ihmeellisimmällä asioilla minut murtumaan. Ei tule onnistumaan. Suhtauden tähän haasteena :)