Sain taas tietää että työkaveri kertoo minusta toiselle työkaverille paikkaansapitämättömiä asioita
Jotka saavat minut näyttäytymään negatiivisessa valossa. Ihanaa olla töissä. Tuo ressukka luulee ettei se toinen lähetä viesteistä minulle kuvakaappauksia reaaliaikaisesti.
Nyt se on taas mielin kielin ja aurinkoinen avulias ihana päivänsäde kun tänään saa taas juoda viinaa.
Pitäisi vaihtaa työpaikkaa.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kerää tämä porukka yhteen samoin ystäväsi joka sinusta kertoilee juttuja. Käytte tämän läpi. Pyydä tarvittaessa esimies paikalle.
Minä en sietäisi tätä ja selvittäisin juurta jaksaen tämän läpi. Tarvittaessa teet poliisille ilmoituksen perättömistä asioista. Säästä kaikki viestit niin sinulla on näyttöä asiasta.
Kenenkään ei tarvitse tällaista sietää.
Ei olisi oikein sitä kohtaan joka minulle näistä jutuista kertoo. Hän haluaa pitää asialliset välit tähän paskanjauhajaan, sillä joutuu työskentelemään hänen kanssaan usein samassa pienessä tilassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa! Mutta vähällä pääset jos vaan työkavereille on kertonut. Mun Stockmannin pikkupomo valehteli musta isoille päälliköille eikä ne uskoneet kun sanoin ettei pidä paikkaansa. Sitte olin taas puolen tunnin puhuttelussa jossa oli 1 tai 2 isoa pomoa paikalla. Kahdesti yritin itsemurhaa, onneksi ei onnistunut. Älysin ottaa loparit, nyt on kaikki hyvin vaikka töitä ei olekaan;)
Ai kamala. Alkoi oma tilanne tuntua paljon helpommalta.
Onneksi tuo tosiaan ainakin pääsääntöisesti puhuu vain tuolle yhdelle joka raportoi tiedot minulle. Eilisissä viesteissä oli kuitenkin jo sen verran törkeää kieltä ja keskittyjä juttuja että aloin huolestua puhuuko se muillekin samoja tarinoita. Sellaisille jotka eivät kerro minulle enkä voi puolustautua.
&nbs
En, mutta tänään tuli ekan kerran mieleen että ehkä pitäisi soittaa esimiehelle ja kysyä onko kollega jutellut näitä valehitaan myös hänelle. Yhdestä toisesta inhokkityökaveristaan tämä noita oli soittamassa esimiehelle että ei ole töissä vaikka pitäisi olla. Tiesi kyllä että on ihan normaalisti töissä. Soitin silloin sille kyseiselle työkaverille ja kerroin tästä vihakampanjasta, että jos esimies soittaa hänelle ja kysyy jotain niin tietää sitten mistä on kyse.
Tajusin tosiaan tänään että hyvällä todennäköisyydellä nämä kampanjat kohdistuvat myös minuun. Toisaalta esimies tietää kyllä millainen tyyppi on kyseessä, eli tiedän hänen olevan 100% minun puolellani jos tuo sille alkaa soitella (tai on jo soitellut).
Ap
Kannattaisi jutella esimiehen kanssa. Tietääpä sitten etukäteen, jos joskus tämä työ"kaverisi" sanoo jotain esimiehelle, jos ei siis ole jo sanonut. Ja mainita tuosta toisesta tapauksesta samalla, vaikka se ei sinua koskekaan.
Sinua savustetaan ja mustamaalataan. Toivottavasti totuus vielä tulee ilmi.
Kritisoiko sinua siitä, kuinka käytät työaikasi vauvalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa! Mutta vähällä pääset jos vaan työkavereille on kertonut. Mun Stockmannin pikkupomo valehteli musta isoille päälliköille eikä ne uskoneet kun sanoin ettei pidä paikkaansa. Sitte olin taas puolen tunnin puhuttelussa jossa oli 1 tai 2 isoa pomoa paikalla. Kahdesti yritin itsemurhaa, onneksi ei onnistunut. Älysin ottaa loparit, nyt on kaikki hyvin vaikka töitä ei olekaan;)
Onneksi tuo tosiaan ainakin pääsääntöisesti puhuu vain tuolle yhdelle joka raportoi tiedot minulle. Eilisissä viesteissä oli kuitenkin jo sen verran törkeää kieltä ja keskittyjä juttuja että aloin huolestua puhuuko se muillekin samoja tarinoita. Sellaisille jotka eivät
Näin varmaan pitää kyllä tehdä. Toisaalta luulen kyllä että esimies soittaisi minulle jos kollega hänelle jotain epämääräisiä juttuja alkaisi selittää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille selkäänpuukottajille jotka hymyilevät sinulle päin naamaa aurinkoisesti pitäisi pistää syanidia kahviin.
Tekisi mieli ainakin sylkäistä sen sumppiin.
Naamatusten on niin kivaa kaveria että, ja kännissä viikonloppuisin yrittää houkutella baariin. En ymmärrä miten joku voikin olla niin kuvottavan kaksinaamainen, ja motiivi on myös jäänyt täysin hämärän peittoon.
Ap
Kateus on motiivi. Ja baariin haluaisi sinut, että saisi sinut känniin ja nolattua. Puhu pomolle.
Vierailija kirjoitti:
Sinua savustetaan ja mustamaalataan. Toivottavasti totuus vielä tulee ilmi.
Odotan sitä päivää kuin kuuta nousevaa että vaihdamme työkaverin kanssa työpaikkaa. Siis sen joka lähettelee minulle kuvat näistä toisen lähettämistä viesteistä. Se on molemmilla suunnitelmissa.
Vihdoin pääsen sanomaan että tiedän kaiken mitä hän on minusta puhunut, enkä halua enää ikinä kuulla hänestä mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään. Saadaan tehdä mitä lystätään kun ei ole töitä. Päivystetään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kerjäät tällaiselta palstalta neuvoja "hankalaa työkaveria" vastaan. Todennäköisemmin itse olet se hankala työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noille selkäänpuukottajille jotka hymyilevät sinulle päin naamaa aurinkoisesti pitäisi pistää syanidia kahviin.
Tekisi mieli ainakin sylkäistä sen sumppiin.
Naamatusten on niin kivaa kaveria että, ja kännissä viikonloppuisin yrittää houkutella baariin. En ymmärrä miten joku voikin olla niin kuvottavan kaksinaamainen, ja motiivi on myös jäänyt täysin hämärän peittoon.
Ap
Kateus on motiivi. Ja baariin haluaisi sinut, että saisi sinut känniin ja nolattua. Puhu pomolle.
Voisiko olla niin?
Hän kyllä nolaa itsensä totaalisesti aina jos jossain työporukalla käydään. Yhteisiin vapaa-ajan juttuihin häntä ei hyvästä syystä kutsuta, mutta ns. virallisiin juttuihin on tietysti pakko. Ilmestyy jokaikinen kerta paikalle jo valmiiksi aivan ympäripäissään ja loppuillasta joko haukkuu kaikki pystyyn ilman syytä ja/tai lääppii ja yrittää pussailla jotain itseään puolta nuorempaa miesraasua. Hän tietää kyllä että minä en itseäni nolaa vaikka kännissä olisinkin.
Ap
Ensi viikolla palaverin paikka: paikalle sinä, kiusaaja, kuvakaappausten lähettäjä, kaksi lähintä esimiestä sekä ylempi taho. Loppuu kiusaaminen. Varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja kerjäät tällaiselta palstalta neuvoja "hankalaa työkaveria" vastaan. Todennäköisemmin itse olet se hankala työkaveri.
En ole kerjännyt neuvoja. Kunhan puran tuntojani.
Ap
Epätoivoinen kateellinen työkaveri. Myös kokoomuslaiset yhteiseksi huvikseen mustamaalavat "epämiellyttäviä" henkilöitä, mitä paremmassa asemassa itse, sitä palkitsevampaa pilata tämän henkilön tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tuo tosiaan ainakin pääsääntöisesti puhuu vain tuolle yhdelle joka raportoi tiedot minulle. Eilisissä viesteissä oli kuitenkin jo sen verran törkeää kieltä ja keskittyjä juttuja että aloin huolestua puhuuko se muillekin samoja tarinoita. Sellaisille jotka eivät kerro minulle enkä voi puolustautua.
Ap
NYT! MENE heti maanantaina pomolle sun muille puhumaan! Työpaikkakiusaamista ja se on laitonta!
Juopot ovat just tuollaisia. Tarvitsevat aina jonkun itseään huonomman. Yksikin työpaikalla on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen kateellinen työkaveri. Myös kokoomuslaiset yhteiseksi huvikseen mustamaalavat "epämiellyttäviä" henkilöitä, mitä paremmassa asemassa itse, sitä palkitsevampaa pilata tämän henkilön tulevaisuus.
Joo, kateelliselta se vaikuttaa moneen suuntaan kyllä. Meille tuli uusi tyyppi töihin pari vuotta sitten. Tämä paskanjauhaja alkoi aktiivisesti vihaamaan häntä ekasta päivästä lähtien. Tärkeintä jauhajalle oli päästä kovaan ääneen toitottamaan että hän on ollut miehensä kanssa kolme vuotta kauemmin naimisissa kuin tämä uusi työkaveri omansa kanssa. :D Uusi työkaveri siis kertoo välillä juttuja esim. matkoistaan perheensä kanssa, ja jauhajan perheonni on tosiaan ainakin kännisomepäivitysten perusteella usein katkolla.
Tästä omituisesta purkauksesta päättelimme että suurinta myrkkyä hänelle ovat ihmiset jotka ovat onnellisesti perheellisiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juopot ovat just tuollaisia. Tarvitsevat aina jonkun itseään huonomman. Yksikin työpaikalla on liikaa.
Kai se siihen voi liittyä. Selvästi ainakin häpeää juomistaan, kun esimerkiksi selitti vastikään silmät kirkkaina miten kesäisin ei tule juotua ollenkaan, on niin paljon kaikkea muuta kivaa. Vähän ihmeissäni kuuntelin, kun yökypelinä näen kesälomalla ja viikonloppuisin hänen yölliset sekoilupäivityksensä somessa ja jätän vastaamatta lukuisiin sekaviin känniviesteihin jotka hän poistaa aamulla.
Tai ei kai alkoholiongelmainen ikinä myönnä ongelmaansa ääneen ennen kuin hakeutuu hoitoon.
Ap
Näin minäkin olen tehnyt tähän asti. Antaa karavaanin haukkua, enimmäkseen tunnen häntä kohtaan sääliä.
Nyt alkaa kyllä vähän jo olla hermot kireällä, kun luulin että eletään jonkinlaista suvannevaihetta mutta nyt taas eiliset viestit muistuttivat millainen tyyppi on kyseessä. Enkä ymmärrä mistä hänen raivonsa aina leimahtaa; ikinä en ole hänelle pahasti sanonut tai muutenkaan millään tavalla hänen elämäänsä tai töitään hankaloittanut.
Ap