Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini sanoi että meidän koti on kamalampi kuin kenenkään muun missä se on ikinä ollut

Vierailija
23.05.2025 |

Ja sanoi tämän ihan tosissaan, ei suutuspäissään. Ei kuulemma kehtaa tuoda kavereitaan ja nyt on noloa järjestää rippijuhlat kotona. On ihan normaali lapsiperheen koti.

Kommentit (138)

Vierailija
101/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No teinit on teinejä. Me asutaan vanhassa kyläkoulussa ja pihapiirissä on pari sähköistettyä aittarakennusta jossa voi yöpyä. Alkuviikosta 15v poika oli sitä mieltä, että ne on noloja, eikä kellään muulla ole yhtä noloa kotia ja pihapiiriä kuin meillä. Eilen hän sitten päätti, että haluaa majailla toisessa aitassa kesän 🤷 Aamulla auto oli nolo, koska se ei ole sähköauto, kummasti kelpasi kuitenkin kyyti kouluun 😂

Tää on kyllä just niin teiniä 😂. Ihania ovat.

Vierailija
102/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä homma meillä sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teinien sanomisia kannata niin vakavasti ottaa. Meidän teinin mielestä meillä syödään noloa ruokaa, olen ehdottanut hänelle että tekee sitten itse vähemmän nolot ruoat, mutta ei ole vielä kauhaan tarttunut.

Vierailija
104/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No teinit on teinejä. Me asutaan vanhassa kyläkoulussa ja pihapiirissä on pari sähköistettyä aittarakennusta jossa voi yöpyä. Alkuviikosta 15v poika oli sitä mieltä, että ne on noloja, eikä kellään muulla ole yhtä noloa kotia ja pihapiiriä kuin meillä. Eilen hän sitten päätti, että haluaa majailla toisessa aitassa kesän 🤷 Aamulla auto oli nolo, koska se ei ole sähköauto, kummasti kelpasi kuitenkin kyyti kouluun 😂

Tää on kyllä just niin teiniä 😂. Ihania ovat.

emojihullu...toivottavasti teini ymmärtää hävetä sua

Vierailija
105/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Ei teini sitten sanonut, mitä mieltä hän on vanhemmistaan?

Suurimmalla osalla teinejä kun sattuu olemaan myös  maailman noloimmat  ja huonoimmat vanhemmat, etteivät ilkeä edes kertoa kavereille.

Siinä valossa ap. asiat ovat hyvin. 

Vierailija
106/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei teinien sanomisia kannata niin vakavasti ottaa. Meidän teinin mielestä meillä syödään noloa ruokaa, olen ehdottanut hänelle että tekee sitten itse vähemmän nolot ruoat, mutta ei ole vielä kauhaan tarttunut.

meillä ei ollut ruokaa..olin laiha kuin luuranko..onko noloo..oli 90 luku..minua myös kiusattiin koulussa huolella..kotona sain turpaani ilman syytä

Vierailija
107/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ei teini sitten sanonut, mitä mieltä hän on vanhemmistaan?

Suurimmalla osalla teinejä kun sattuu olemaan myös  maailman noloimmat  ja huonoimmat vanhemmat, etteivät ilkeä edes kertoa kavereille.

Siinä valossa ap. asiat ovat hyvin. 

minua lyötiin ja pidettiin nälässä

ketään ei kiinnostanut, ei edes naapureita

lellikää rumat lihavat autisti teininne pilalle

Vierailija
108/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meilläkin kaikki on kamalaa, rumaa ja meidän elämä on niin tylsää että koirakin masentuu. Näin teinin ajatukset.

😂🤣😂🤣😂

Vierailija
109/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut kuulla että tuo vähän niin kuin kuuluu ikään että kaikki omaan perheeseen liittyvä on noloa ja kamalaa?

Ei se oikeasti kuulu.

T. Kolmen aikuisen lapsen äiti

Ei ollut meilläkään tuollaista. Ehkä omat lapset vaan on paremmin kasvatettuja😁

Tai sitten teille ei uskalleta sanoa mitään. Ei kunnioituksesta, vaan pelosta. Oletteko jotain uskiksia?

Tää on aina se vakioselitys, jos teinit ei huuda, raivoa ja hauku. Ehkäpä ei vaan ole tarvetta sellaiselle? Itse ainakin raivosin teininä sen takia, että mua ei kuunneltu eikä yritetty ymmärtää ja äitiäni häpesin siksi, että hän pukeutui aivan käsittämättömiin asuihin. Ei ne teinien pu

minä olin hiljaa.silti hakattiin.

Vierailija
110/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koti on niin nolo, ettei sinne kehtaa vieraita päästää, niin rippijuhlat voi pitää sitten oman perheen kesken. Lahjoja toki tulee näin vähemmän. Anna teinin päättää nieleekö häpeänsä ja keskittyy juhlimaan vai nolosteleeko. 

Jos teinille ei pidä rippijuhlia, niin sekin alkaa nolottaa, koska kaikilla muilla nuorilla on rippijuhlat. Niin onks hei sit vähän noloo taas.

Vierailija
111/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meilläkin kaikki on kamalaa, rumaa ja meidän elämä on niin tylsää että koirakin masentuu. Näin teinin ajatukset.

😂🤣😂🤣😂

emojihullu sekoaa..kukaan ei välitä sen lapsista

Vierailija
112/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks, aloin nauraa tälle. Miten voi ruokakin olla noloa 😂.

Vierailija
113/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän teinien mielestä ei ole noloa? Meidän koira on nolo, koska se pitää ulkoiluttaa?!? (Ilmeisesti muiden koirat on muumeja 🤔) Ja pikkusiskot ne vasta noloja onkin, kun ne täytyy aamuisin viedä päiväkotiin 😁 Mutta tuo on ohimenevää, joten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

No teinin ikäisenä päiväkoti- ikäiset sisarukset ovat kyllä kärsimystä. Täytyy olla tosi tilava koti jotta saa rauhaa. Minä olin 8 v kun syntyi pikkuveli ja kärsin siitä aina, einole mitään yhteisiä lapsuusmuistoja veljen kanssa ja nyt aikuisena ei paljoa olla tekemisissä. 

Vierailija
114/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, kannattaako tuota nyt niin vakavasti ottaa? Jokaisella teinillä tulee aika kun aivan kaikki on noloa. Jopa ne pari päivää sitten ostetut uudet erittäin toivotut kengät muuttuu yhtäkkiä noloiksi.

Vierailija
115/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita kuvia tulemaan niin katotaan onko teinis oikeassa. Mistäpä muuten osattas sanoa? Jos et laita ni lähe meneen täältä. 

Vierailija
116/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap itse ole ollut teini, vai kultaako aika muistot? Omista teini ajoista on 15+ vuotta, mutta muistan kuinka kaikki oli noloa.

Vierailija
117/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut kuulla että tuo vähän niin kuin kuuluu ikään että kaikki omaan perheeseen liittyvä on noloa ja kamalaa?

Ei se oikeasti kuulu.

T. Kolmen aikuisen lapsen äiti

Ei ollut meilläkään tuollaista. Ehkä omat lapset vaan on paremmin kasvatettuja😁

Kaltoinkohdelluilla ja pelolla kasvatetuilla lapsilla voi jäädä jotkut normaalit kehitysvaiheet käymättä, kuten vauvan vierastaminen, pikkulapsen uhmaikä ja murrosiän kapinointi/vanhemmista hiljalleen irtautuminen ja itsenäistyminen. Toki vaiheiden voimakkuudessa on paljon yksilöllistä vaihtelua. 

Vierailija
118/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koti on niin nolo, ettei sinne kehtaa vieraita päästää, niin rippijuhlat voi pitää sitten oman perheen kesken. Lahjoja toki tulee näin vähemmän. Anna teinin päättää nieleekö häpeänsä ja keskittyy juhlimaan vai nolosteleeko. 

Mun mielestä aikuiset nousevat tällaisten teinien nolouskipuilun yläpuolelle, ja juhlat järjestetään niissä puitteissa mitä on ja sillä sipuli. Ei lähdetä mukaan teinikiukutteluun, että jos teiniä nolottaa oma koti niin rangaistukseksi juhlia ei tule.

Vierailija
119/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto on nolo, koti on nolo, uusi fillari on nolo ja mutsi ja faija ne vasta noloja onkin. Kyllä tuo ajallaan ohi menee.

Vierailija
120/138 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valittaa, pitää itse olla valmis ratkaisemaan tilanne / tekemää jotain asian eteen. Jookos kookos?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme