Teini sanoi että meidän koti on kamalampi kuin kenenkään muun missä se on ikinä ollut
Ja sanoi tämän ihan tosissaan, ei suutuspäissään. Ei kuulemma kehtaa tuoda kavereitaan ja nyt on noloa järjestää rippijuhlat kotona. On ihan normaali lapsiperheen koti.
Kommentit (138)
Miksi pahoitit mielesi? Mitä sanoit teinille? Raivositko? Vai ehdotitko että voitaisiin laittaa yhdessä koti kauniiksi ja juhlakuntoon, että teini voisi suunnitella ja sinä autat toteutuksessa?
Normaali teini. Aina kaikki on tuossa iässä huonommin kuin kenelläkään muulla...
Meidän teini sanoi että meillä on vanha ja kulunut koti ja kavereiden kodit on moderneja. Tämä (okt) on rakennettu 2002 😕
Sanot että juhlat pidetään kotona ja vanhemmat myös päättää ketä sinne kutsutaan. Aikuisena voi sitten itse pitää juuri sellaisia juhlia kuin itse haluaa.
Juttele sen teinin kanssa, että mitä tarkemmin tarkoitti, onko hänellä ideoita, mitä olisi mahdollista tehdä ennen rippijuhlia. Toki realiteettien rajoissa, mitään kaikki uusiksi -remonttia ei tietysti ole mahdollista tehdä.
Teinien mielestä kaikki on noloa, ei sitä niin vakavasti tarvitse ottaa. Kuuluu ikään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut kuulla että tuo vähän niin kuin kuuluu ikään että kaikki omaan perheeseen liittyvä on noloa ja kamalaa?
Ei se oikeasti kuulu.
T. Kolmen aikuisen lapsen äiti
Ei ollut meilläkään tuollaista. Ehkä omat lapset vaan on paremmin kasvatettuja😁
Tai sitten teille ei uskalleta sanoa mitään. Ei kunnioituksesta, vaan pelosta. Oletteko jotain uskiksia?
Tää on aina se vakioselitys, jos teinit ei huuda, raivoa ja hauku. Ehkäpä ei vaan ole tarvetta sellaiselle? Itse ainakin raivosin teininä sen takia, että mua ei kuunneltu eikä yritetty ymmärtää ja äitiäni häpesin siksi, että hän pukeutui aivan käsittämättömiin asuihin. Ei ne teinien pu
Kaikki jutut ei ehkä ole tuulesta temmattuja, mutta monet ainakin meillä ovat. Tietää siitä että mieli muuttuu jatkuvasti. Se mitä eilen on sanonut, oli eilen, tänään on jo uusi mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Sanot että juhlat pidetään kotona ja vanhemmat myös päättää ketä sinne kutsutaan. Aikuisena voi sitten itse pitää juuri sellaisia juhlia kuin itse haluaa.
Juuri tällä tavalla kasvatetaan niitä raivokkaita teinejä. Ei kysytä lapselta yhtään mitään ja määrätään miten asiat tehdään "Koska minä sanon ja niin kauan kuin sinä et asumiskuluja maksa, niin ei ole nokan koputtamista! Nih!"
Vierailija kirjoitti:
Meidän teini sanoi että meillä on vanha ja kulunut koti ja kavereiden kodit on moderneja. Tämä (okt) on rakennettu 2002 😕
Ja se on vanha ja kulunut. Vuodesta 2002 on reilusti yli 20 vuotta aikaa ja se näkyy sisustusratkaisuissa. Huonekalut varmaan on myös tuolta ajalta?
Ruvetkaa teinin kanssa yhdessä kohentamaan kodin ulkonäköä, siinä selviää, mikä hänen silmäänsä häiritsee. jospa asian voi korjata helposti vaikka hieman järjestystä muuttamalla tai viemällä noloja tavaroita varastoon juhlien ajaksi.
Kauheaa! Kuka hänestä tuollaisen on kasvattanut???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se on vanha ja kulunut. Vuodesta 2002 on reilusti yli 20 vuotta aikaa ja se näkyy sisustusratkaisuissa. Huonekalut varmaan on myös tuolta ajalta?
Oot vissiin teini?
Kaikilla ei vaan voi olla sitä arkkitehdin suunnittelemaa ja designerin sisustamaa kivitaloa Westendissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot vissiin teini?
En ole, mutta kyllähän talosta näkee onko se nykyaikainen vai 20 vuotta vanha, mikäli sitä ei ole remontoitu äskettäin. En ottanut kantaa siihen, että onko se noloa vai ei.
Laita teini telttaan asumaan johonkin metsään kuukaudeksi. Ehkä sitten osaa arvostaa kotiasi.
Niin meidänkin, ja tottahan se varmasti onkin. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmasti jo aika nuhjaantunut, jos on alkuperäisessä kunnossa.
kellään ei ole / kaikilla muillakin on
Tää on aina se vakioselitys, jos teinit ei huuda, raivoa ja hauku. Ehkäpä ei vaan ole tarvetta sellaiselle? Itse ainakin raivosin teininä sen takia, että mua ei kuunneltu eikä yritetty ymmärtää ja äitiäni häpesin siksi, että hän pukeutui aivan käsittämättömiin asuihin. Ei ne teinien puheet ihan tuulesta temmattuja ole, älkää vähätelkö.