Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmisillä on woltia/foodoraa vastaan?

Vierailija
22.05.2025 |

Ymmärrän hyvin, jos joku ei halua käyttää palvelua, mutta mistä kumpuaa tarve mollata palvelun käyttäjiä? Syytellään uusavuttomaksi tai laiskaksi tai ties miksi. Miksi asia käy niin kovin tunteisiin?

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... jos rahat on tiukilla tai elellään tuilla, niin miten on varaa maksaa jostain kotiinkuljetuksesta?

En käytä usein, mutta mulla on krooninen sairaus ja joskus tilaan kun olen niin huonossa kunnossa ettei ole voimia mennä kauppaan tai tehdä ruokaa. 

Joo, mutta miksi joku ei jaksa koskaan tehdä itse ruokaa? Jakseta enää mitään, kun skuutilla joka paikkaan jne. Luotatteko maan tulavaisuuden ja maan puolustuksen joskus näitden energiajuomaa lipittävien veetien käsiin? Skuutilla varmaan rintamalle ja Wolt ei sinne tule.

Vierailija
62/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmmm... jos rahat on tiukilla tai elellään tuilla, niin miten on varaa maksaa jostain kotiinkuljetuksesta?

Ilmaisia kuljetuksia saa myös

Entä tuotteet joita ne kuljettaa, harvemmin perunoita ja muita ruokatarvikkeita.  Kuuluuko yhteiskunnan kustantaa pizzat ja hampurilais ateriat 

Kyllä ne tilaukset maksetaan ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. näin: Foodoralta PowerPizzan perhelätty 20e ilmaiskuljetuksella, miinus 6e flashdeal tarjous, miinus 5e koodi = perhepitsa kotiovelle 9e.

Syön siitä kolme kertaa, eli 3e ateria.

Kaupasta ei edes einespaskat irtoa enää kolmella eurolla.

Olet ylpeä siitä, että syöt 3 kertaa pitsaa? 

Mahtaa olla elimistö tikissä.

Syön silloin kun syön. Näillä ruoan hinnoilla mikä tahansa puoli-ilmainen herkku kiinnostaa!

Vieläpä himaan tuotuna.

Vierailija
64/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palvelut ovat pienille ravintoloille tosi kalliita käyttää, mutta eivät ne oikein voi olla niitä tarjoamattakaan. Siksi woltin / foodoran käyttäjät tekevät karhunpalveluksen ravintolalle. Mieluummin haen siksi aina ruoan itse.

Tämä. Ja minä ajattelen niitä lähettejäkin: onhan se tietysti kunniallista työtä, mutta jotenkin inhoan sitä ajatusta että toinen ihminen joutuu olemaan juoksupoikana minulle. Koen että se on alentavaa meille molemmille. 

Muutenkin syön ravintolaruoan mieluummin siellä ravintolan pöydässä, kuumana, ja kotoan sitten kotiruokaa. 

En kyllä paheksu ketään joka noita palveluja käyttää, nämä ovat vaan omat syyni olla käyttämättä. 

Vierailija
65/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. näin: Foodoralta PowerPizzan perhelätty 20e ilmaiskuljetuksella, miinus 6e flashdeal tarjous, miinus 5e koodi = perhepitsa kotiovelle 9e.

Syön siitä kolme kertaa, eli 3e ateria.

Kaupasta ei edes einespaskat irtoa enää kolmella eurolla.

Olet ylpeä siitä, että syöt 3 kertaa pitsaa? 

Mahtaa olla elimistö tikissä.

Sanoiko syövänsä vain pizzaa?

Vierailija
66/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskit ajavat melkein päälle, rasittavia pellejä kontteineen..olispa niillä maan alla omat käytävät elämää ja kuljetuksia varten. Miksi sieltä kotimaasta on ollut pakko tunkeutua Suomeen? Naisena olen vaikka kuinka usein joutunut kokemaan, että ma tut yrittävät väkisin pitää silmäpeliä tai iskeä..ei kiinnosta, eikä koskaan tule kiinnostamaan. Aikai frigidiä, että jonkun mielestä on ok,että apinakuskit lähtevät seuraamaan random-ihmistä kadulla? Potku perseelle ja pois Suomesta jos ei osaa elää!

Vierailija
67/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä palvelut ovat pienille ravintoloille tosi kalliita käyttää, mutta eivät ne oikein voi olla niitä tarjoamattakaan. Siksi woltin / foodoran käyttäjät tekevät karhunpalveluksen ravintolalle. Mieluummin haen siksi aina ruoan itse.

Tämä. Ja minä ajattelen niitä lähettejäkin: onhan se tietysti kunniallista työtä, mutta jotenkin inhoan sitä ajatusta että toinen ihminen joutuu olemaan juoksupoikana minulle. Koen että se on alentavaa meille molemmille. 

Muutenkin syön ravintolaruoan mieluummin siellä ravintolan pöydässä, kuumana, ja kotoan sitten kotiruokaa. 

Ja kuka haluaa ruokansa apinan käsistä? En ainakaan halua kohdata sellaista alaovellani.

En kyllä paheksu ketään joka noita palveluja käyttää, nämä ovat vaan omat syyni olla käyttämättä. 

Vierailija
68/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni yhteiskunta pohjautuu siihen, että sinua maksukykyisenä kansalaisena palvellaan ja sinä maksat palveluista. Taksikuski ajaa sut minne haluat, parturi leikkaa hiuksesi jne.

eri

Vierailija
69/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni yhteiskunta pohjautuu siihen, että sinua maksukykyisenä kansalaisena palvellaan ja sinä maksat pa

Ns. palveluyhteiskunta on velkainen yhteiskunta, koska vaihtotaso ei mene kuin väärään suuntaan toistemme palvelemisesta. Lopulta kenelläkään ei ole varaa maksaa kenenkään palveluista. Itse leikkaan tukkani itse, silitän paitani itse, keitän kahvini itse, kokkaan ruokani ja ajan omaa autoa. Nettotulot yli 7000€/kk ja pistän fyrkat ennemmin sijoituksiin. Toki sekin malli syö yhteiskuntaa sisältä, mutta palvelualojen katoaminen ei itseäni hetkauta pätkääkään.

Vierailija
70/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne v*tun pakistanilaiset apinat, jotka kuskaa ja ajaa ihmisten päälle. Eivät osaa edes liikennesääntöjä. Orjatyövoimaa.

Vierailija
71/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko, siis kadehtia ? Kotiinkuljetus tuli tarpeeseen covidin aikaan, mm. etätyöläiset käyttivät ja käyttävät edelleen, jne. Pitääkö tuilla elävien siksi mollata tilaajia koska eivät itse viitsisi edes kaupassa käydä ?

Vierailija
72/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolttien ja Foodora kuskien reput ovat likaisia, eivät noudata liikennesääntöjä, rasittavia pellejä suoraan sanottuna, inhoan niitä. Tänään viimeksi huusin yhdelle apinalle, että mene vttuun sillä pyörällä kävelytieltä Tampereella. Apinoita ovat. 

Oletpa törkeä työtä tekevää ihmistä kohtaan.

Missä vaiheessa "työtätekevä" status menee lain edelle? Saanko minäkin ajaa vaikkapa ylinopeutta ja päin punaisia jos olen silloin töissä?

Apinaksi huutelu on törkeää.

Aponoita/mutiaisiahan ne on. Ma tu ja..tuntkeutuu maahan ilman kansan toiveita.

Taidat olla yksi päähänsilittelijöitä.

Kadehdit kun maahanmuuttajat ahkeroivat vaan itse et viitsi muuta kuin makoilla.

Vierailija
73/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foodora mainos vituttaa niin paljon,että verenkierto pysähtyy hetkeksi.

Vierailija
74/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wolttien ja Foodora kuskien reput ovat likaisia, eivät noudata liikennesääntöjä, rasittavia pellejä suoraan sanottuna, inhoan niitä. Tänään viimeksi huusin yhdelle apinalle, että mene vttuun sillä pyörällä kävelytieltä Tampereella. Apinoita ovat. 

Oletpa törkeä työtä tekevää ihmistä kohtaan.

Missä vaiheessa "työtätekevä" status menee lain edelle? Saanko minäkin ajaa vaikkapa ylinopeutta ja päin punaisia jos olen silloin töissä?

Apinaksi huutelu on törkeää.

Aponoita/mutiaisiahan ne on. Ma tu ja..tuntkeutuu maahan ilman kansan toiveita.

Taidat olla yksi päähänsilittelijöitä.

Ootko sekaisin päästä,kun luulet että noille r*iskareille joku olisi kateellinen?! Wolt kuskista korkeintaan linnaan tai taksikuskiksi. Pärjään rahallisesti oikein hyvin, ei tarvitse tuollaista työtä ikinä miettiä.

Vierailija
75/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni yhteiskunta pohjautuu siihen, että sinua maksukykyisenä kansalaisena palvellaan ja sinä maksat pa

Eri: onko valkoihoinen normaali ihminen vai apina vastassa, apinoilta en palveluita osta.

Vierailija
76/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ravintola sitten tarjoa omaa kuljetuspalvelua, jos kuljetusyritys tulee niin kalliiksi?

Onhan sekin kallista tarjota omaa kuljetuspalvelua. Eihän Woltitkaan maksa kuljettajilleen kunnolla. Sitä paitsi ravintolat on pakotettu olemaan juuri näiden kuljetusyritysten valikoimissa, sillä asiakkaat juuri käyttävät niitä. Lukekaa lehtiä, niin tiedätte enemmän aiheesta.

Koska wolt/foodora pistää euroja mainostamiseen. Ravintola voi ihan vapaasti luoda oman alustan ja markkinoida sitä miten haluaa.

Näiden kuljetusyritysten käyttäminen on jo laajalle levinnyt käytäntö. On aika vaikea yhden ravintolan lähteä muuttamaan sitä. 

Vierailija
77/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni yhteiskunta pohjautuu siihen, että sinua maksuk

Sit voi hetkauttaa, kun olet vanha ja tarvitset hoivaa. Sekin päivä tulee. 

Vierailija
78/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekkejen työt on siirtynyt puuvillapellolta takseihin ja wolttiin😂😂😂. No, jossain sitä.pohjasakankin näemmä oltava.

Vierailija
79/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkujilla ei varmaan itsellä ole koskaan ollut tilanetta, missä tuolle palvelulle olisi oikeasti tarvetta, joten eivät voi käsittää, miten tuo voisi olla muuta kuin laiskuutta tai rahan holtitonta tuhlausta. Jotkut tykkää kommentoida kärkkäästi ihan mitä tahansa asiaa, vaikka sitten wolttausta.

Kerro nyt sitten muutamalla esimerkillä, mitä ne tilanteet ovat, jossa tätä palvelua ilman ei pärjää? Haluaisin tietää, koska tilaamienne safkojen löyhkä pilaa taloyhtiön hissin hajumaailman päivittäin. 

Itsellä oksennustauti, voimat nolla, jääkaappi tyhjä, koska tarkoitus oli mennä kauppaan seuraavana päivänä. Tilasin Woltilla ruokaostokset kotiovelle ja lapset saivat ruokaa. Toisella kerralla jäätävä päänsärky, apteekkiin matkaa, eikä autoa käytössä. Wolt toi puuttuvat särkylääkkeet ja

Jokaisella pitäisi olla kolmeksi vuorokaudeksi kotivaraa. Sitä paitsi vaikka minulla olisi kauppapäivä, niin kyllä kaapista jotain kuivatuotteita aina löytyy. Miksi särkylääkettä ei aina ole varalta kaapissa? Miten sitten toimit näissä tilanteissa ennen Woltin olemassaoloa? Esimerkkisi vain kuvastavat sitä, että sinulla ei ole erityisen hyviä elämänhallintataitoja. 

Vierailija
80/122 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahat tiukilla ja silti en maksa jostain noin turhasta. Ruuat tulee meille kotiinkuljetuksella Prismasta.