Mistä ihmeessä hankkia silmälasit kun joka paikasta huonoja kokemuksia?
Mistä siis voi enää hankkia silmälasit kun tuntuu et kaikki optikot sössii asiat tai laatu umpisurkea?
Silmäasema ei tekivät näöntarkastuksen päin mä tyä ja sitä myöten linssit tietenkin aivan väärät. Eivät myöntäneet virheensä vaikka sanoin jo näöntarkastuksessa asiasta. Silmälasit piti maksaa kokonaisuudessaan vaikka väärät vahvuudet. Jos olisin halunnut uudet oisi nekin pitänyt maksaa.
Nissenillä vähän sama homma kuin Silmäasemalla, mutta päädyin olla tilaamatta lasit.
Instrulla ei noi räikeitä virheitä mutta melkein aina ylimielinen ja asiakasta alistava palvelu. Lisäksi ihan hiton kallis.
Specsaversilta ostettu nykyiset lasit, mutta linssien laatu ihan hiton huono. Lisäksi näitä piti säätää useita kertoja istuviksi eikä millään saaneet niitä istuviksi. Kolmen kerran jälkeen sanottiin ettei voi enää näitä säätää, joten olen nyt kolme vuotta käyttänyt huonosti istuvia laseja. Eipä jäänyt hyvä mieli tästäkään.
Synsam. Rahastuksen makua. Väkipakolla kaupittelivat kalleimpia kehyksiä vaikka kuinka sanoin etten halua niin kalliita. Lisäksi yrittivät tyrkyttää sitä lifestyle sopparii. Ei kiitos.
Nyt pitäisi taas käydä näöntarkastuksessa ja nämä nykyiset lasit ainakin saada vaihdettua uusiin, mutta minne ihmeessä mennä enää kun tuntuu ettei noiden yllä mainittujen kokemusten takia halua jalallakaan astua noihin liikkeisiin? Varskikaan kun tarviin monitehot joten linssit eivät halvimmasta päästä.
Kommentit (65)
Instrusta en enää osta. Valehtelevat myydessään, eivät kuuntele, ongelmat on asiakkaan vika ja törkeän kalliskin.
Kokeilen seuraavaksi jotain halpakauppaa netissä, vaikka sitä Banaania. Jos ne on huonot, niin ainakin meni vähemmän rahaa hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo tule hurjan kalliiksi, jos jatkuvasti joutuu hankkimaan uusia silmälaseja? Puhumattakaan mikä vaiva noissa on. Minä olen käynyt silmäleikkauksessa eikä enää tarvitse laseja ollenkaan. Omalla kohdallani laskin, että silmäleikkauksen hinta säästyy 3 vuodessa takaisin. Suosittelen.
En halua ottaa riskiä siitä, että värinäkö kärsisi. Minulla on tetrakromaattinen näkö, jota käytän työssäni. Lisäksi leikkauksella ei enää näe pimeydessä hyvin. Ja kolmas nega on, että leikatuilla silmillä tarvitsee vanhana lasit, koska ei näe enää lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo tule hurjan kalliiksi, jos jatkuvasti joutuu hankkimaan uusia silmälaseja? Puhumattakaan mikä vaiva noissa on. Minä olen käynyt silmäleikkauksessa eikä enää tarvitse laseja ollenkaan. Omalla kohdallani laskin, että silmäleikkauksen hinta säästyy 3 vuodessa takaisin. Suosittelen.
Mun silmäsairaus on sellainen, ettei siihen ole mitään leikkaushoitoa olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Instrusta en enää osta. Valehtelevat myydessään, eivät kuuntele, ongelmat on asiakkaan vika ja törkeän kalliskin.
Kokeilen seuraavaksi jotain halpakauppaa netissä, vaikka sitä Banaania. Jos ne on huonot, niin ainakin meni vähemmän rahaa hukkaan.
Tää on niin totta, että kun tulee ongelmia niin se on asiakkaan vika. Eivät myönnä omia tunaroimisiaan. Ensin ollaan mielin kielin asiakkaalle mutta jos tulee ongelmia, niin muuttuu ääni kellossa. Alkaa heti se, että ei ole meidän syy ja hyvä ettei pistettä pihalle liikkeestä.