Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeessä hankkia silmälasit kun joka paikasta huonoja kokemuksia?

Vierailija
21.05.2025 |

Mistä siis voi enää hankkia silmälasit kun tuntuu et kaikki optikot sössii asiat tai laatu umpisurkea? 

Silmäasema ei tekivät näöntarkastuksen päin mä tyä ja sitä myöten linssit tietenkin aivan väärät. Eivät myöntäneet virheensä vaikka sanoin jo näöntarkastuksessa asiasta. Silmälasit piti maksaa kokonaisuudessaan vaikka väärät vahvuudet. Jos olisin halunnut uudet oisi nekin pitänyt maksaa. 

Nissenillä vähän sama homma kuin Silmäasemalla, mutta päädyin olla tilaamatta lasit. 

Instrulla ei noi räikeitä virheitä mutta melkein aina ylimielinen ja asiakasta alistava palvelu. Lisäksi ihan hiton kallis.

Specsaversilta ostettu nykyiset lasit, mutta linssien laatu ihan hiton huono. Lisäksi näitä piti säätää useita kertoja istuviksi eikä millään saaneet niitä istuviksi. Kolmen kerran jälkeen sanottiin ettei voi enää näitä säätää, joten olen nyt kolme vuotta käyttänyt huonosti istuvia laseja. Eipä jäänyt hyvä mieli tästäkään. 

Synsam. Rahastuksen makua. Väkipakolla kaupittelivat kalleimpia kehyksiä vaikka kuinka sanoin etten halua niin kalliita. Lisäksi yrittivät tyrkyttää sitä lifestyle sopparii. Ei kiitos.

Nyt pitäisi taas käydä näöntarkastuksessa ja nämä nykyiset lasit ainakin saada vaihdettua uusiin, mutta minne ihmeessä mennä enää kun tuntuu ettei noiden yllä mainittujen kokemusten takia halua jalallakaan astua noihin liikkeisiin? Varskikaan kun tarviin monitehot joten linssit eivät halvimmasta päästä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instrusta olen aina saanut hyvää palvelua ja laadukkaat lasit.

Vierailija
2/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pienelle yritykselle. Etsi pieni putiikki. 

Ketjuliikkeet tuottaa hihnalta pashaa kaiken aikaa. Iltakoulun käyneitä optikkoja vai lie 9e ihmisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä halvat rimpulat, muotoile omin käsin sopiviksi

Vierailija
4/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, etsi pieni liike! Niissä on yleensä palveluhalukkuutta vielä. Muista myöhemmin mainita hyvä kokemus, jos sellainen oli. Eli paha myös.

Vierailija
5/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän piilolinssejä. 

Vierailija
6/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kahdet loistavat lasit tamperelaisesta oculus optiikasta. Mutta on ne sitten kolme-neljä kertaa jotain specsaversiä kalliimmatkin. Mutta tässä kohtaa olen tosiaan saanut rahakke vastinetta, vaikka yleensä en usko sellaiseen.

Vierailija
7/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissenillä olivat ilmeisesti hioneet linssin liian epäsopivaksi kehykseen ja virhe oli korjattu jollakin valkoisella massalla, joka näkyi kehyksen alareunassa. Lasit piti maksaa heti eikä valituksia kuunneltu. Kaapin täytteeksi jäivät.

Specsaversin kanssa on toistaiseksi sujunut. Toivon yhteistyön jatkuvan.

Mulle sopii vain yksi tietty kehysmalli, yhdessä tietyssä värissä. Tämän asian kykenee toteamaan kuka tahansa, kun silmälaseja sovittelen.

Olen sillain hankala asiakas.

Vierailija
8/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy silmälääkärillä, sieltä saat reseptin, jonka perusteella varmasti saat Silmäasemalta oikeanlaiset rillit.

Vierailija
9/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy silmälääkärillä, sieltä saat reseptin, jonka perusteella varmasti saat Silmäasemalta oikeanlaiset rillit.

Optikko mittaa mielestäni näön parhaiten. Itse sain silmälääkäriltä ihan väärän vahvuiset lasit. 

Vierailija
10/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Optikko mittaa mielestäni näön parhaiten. Itse sain silmälääkäriltä ihan väärän vahvuiset lasit. 

Silmät osasi kyllä tutkia hyvin ja lääkitä vaivat, mutta näöntarkistukseen jatkossa optikko.

Vierailija
11/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synsamin lifestylestä olen tykännyt. Saa omilla valinnoilla hinattua hintaa. Sanot mitä olet valmis maksamaan ja lasit sen mukaan. Näin sinulla on aina parhaat mahdolliset 3kpl laseja. Itse olen tykännyt ja voi vaihtaa linssit kun näkö muuttuu. Ei paljon yli vuotta voi samoja laseja käyttää kuitenkaan. Lisäksi linssit on mahtavat. En ikinä olisi uskonut että ongelmasilmilleni löytyy näin hyvät. Kehykset valitsin satasen hintaluokasta ja monitehojen linssit parhaasta.

Vierailija
12/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina useammalla optikolla. On tosiaan joskus joku optikko arvioinut näön päin mäntyä. Palvelu on muutoin ollut ystävällistä. Yhden kerran laseihin oli hiottu väärän vahvuinen linssi, siis eri kuin optikon tilaama, ja se tietysti vaihdettiin stten kun tajusin sen olevan väärä. 

Vierailija
13/13 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä valitus että ei voi ostaa kun myyjä tarjoaa kallista? Sanot että otat halvemmat kehykset etkä halua sopimuksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi