Hieman yli 50 v. koulukavereitani (miehiä) kuolee yhtenään
Onko teidän tuttavapiirissä näkynyt tällainen ilmiö? Itse olen huomannut viimeisen parin vuoden aikana lehdessä peräti neljän entisen koulukaverini kuolinilmoituksen. V. 1969-71 syntyneitä miehiä. Eikä edes erityisen rappiolla olevia, osa päinvastoin. Jotenkin pelottavaa.
Itse olen alkanut syödä kolesterolilääkkeitä 45-vuotiaana.
M54
Kommentit (268)
Lainasin vahingossa omaa viestiäni.
Yritin vastata eri viestiin.
Haalikaa itsellenne edes se Kauppalehden uutinen. Kreeta Karvala.
Onko George Soros käynyt liian vanhaksi kun on pitänyt keksiä WEF-Klasu ja Ursula tilalle?
Vibeke Manniche oli se tanskalaisnainen. Tässä linkissä tutkimuksia, joita hän on muiden kanssa tehnyt. Näköjään tutkinut myös Sveitsissä syntyvyyttä rokotetut vs. rokottamattomat.
https://www.researchgate.net/scientific-contributions/Vibeke-Manniche-2…
Mikä ihmeen koronadenialistien ripuliketju tästä tuli?
kaikki hyvät ketjut pitää aina pilata
Muuten Sutinen oli itse tarkistanut mikroskooppiset kuvat rokotettujen verestä ja nähnyt muutokset. Hän varoitti ja lähetti pitkän lääketieteellisen artikkelinsa kaikille eduskuntapuolueille mitä kaikkea muutakin huolestuttavaa oli löytynyt
Hän pyysi ettei rokotteita enää jaettaisi, mutta nämä poliittiset broilerit vaikenivat.
Olisihan se ollut heille kiusallista jos totuus olisi julkisesti paljastettu.
Että näin.
Tämä häpeällinen rokotuskeissi on syy, miksi en enää ikinä äänestä eduskuntavaaleissa.
Kaikki luotto meni lopullisesti
Vierailija kirjoitti:
kaikki hyvät ketjut pitää aina pil---
---
Oletko kepuli? Vai demari? Vanha NL - liiton ummehtunut ja korruptoitunut m a f i a. Ikivanha menneisyyden m a f i a. Olen todella kyllästynyt teihin.
En ole koronadenialisti. En ole yhtään ainoaa kertaa kiistänyt koronavirusta
Nämä rokotteet olen heittänyt syrjään alusta asti sekä varoittanut niistä.
Naisilla on kotiäitinä ja oloneuvoksina helpompi elämä ja vähemmän paineita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Oletko kepuli? Vai demari? Vanha NL - liiton ummehtunut ja korruptoitunut m a f i a. Ikivanha menneisyyden m a f i a. Olen todella kyllästynyt teihin.
Minä varoitan sinusta. Hullu olet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautaustoimihenkilö on puhunut tästä ylikuolleisuudesta viime vuosina.
Kun Aki Linden oli ministerinä ,hän sanoi että ylikuolleisuus pitää selvittää, ei ole kuulunut vaikka lisääntynyt siitä moninkertaisesti.
Lopettivat selvitystyön hyvin lyhyeen, koska alkoi ilmetä epämiellyttäviä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
---
Minä varoitan sinusta. Hullu
---
Toimit kuten nataliat, svetlanat ja iiigorit.
Kun et keksi järkevää sanottavaa, alkaa haukkuminen.
Kaltaisistasi
aina tulee jotenkin yksinkertainen vaikutelma.
Ala sivistää itseäsi. En usko että olet tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi on saanut infarktin mutta selvinnyt niistä. Yksi tuttu kuoli sydänkohtaukseen mutta todella lihava kaveri, ei vaan sydän kestänyt. Kaipa se on se Karjalaisten metsurien perimä joka meidän ikäisiä vie. Itseäkin pelottaa kun on jo kertaalleen rinnasta ottanut mutta eivät lääkärissä välittäneet mitään. Verenpainelääkkeitä syön. En tupakoi ja alkoholia kohtuudella. Omat isovanhemmat kuolivat n. 60-vuotiaina yhtä lukuunottamatta joka eli vähän yli 80-vuotiaaksi.
Ei me tälle mitään voida kuin yrittää pitää elintavat kunnossa. Otin toki henkivakuutuksen niin ei jää vaimo tyhjän päälle. Testamenttia olen miettinyt kun pelkään etten 60-vuotispäiviä näe.
Menehän toiselle lääkärille, kuulostaa äkkikuoleman oireilta nuo.
Juu, kiitos vinkistä. Hyvin todennäköisesti äkkikuolema korjaa lähivuosina jos ei varjoainekuvauksiin pääse.
On tästä ylikuolleisuudesta julkaistu ihan viralliset tilastotkin.
Tilanne oli karmea. En tiedä onko se pahentunut.
EUn tilastot, Britannian tilastot.
Suomen tilasto joka oli THLn tilasto.
Jos jotain sattuu kiinnostamaan voi kuunnella lääkäri Rauno Mäkelän haastattelun: Mikko Kempe. Sen- su- roi-tiin Youtubesta, mutta löytyy muualta.
Rauno Mäkelä analysoi kaikki tilastot ihan kädestä pitäen meille rupusakille. Näemme ne itse ihan omin silmin.
Harmi ettette ottaneet näitä varoituksia tosissanne.
Me emme voi muistaa enää kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verenpaine, kolesteroli, koronan jälkitaudit?
Olen nyt kuusikymppinen ja lopetin alkoholin käytön kokonaan siinä alle nelikymppisenä.
Monet miehet jatkoi ja ihan vanhaan tahtiin vetivät. Se oli juuri noin viisikymmentä ja korkeintaan 55v, kun kuolla kupsahtivat. Oma isäni osasi varottaa ajoissa. Totesi että vanhana ei keho kestä alkoholia ja venäläiset miehetkin kuolee nuorina, juuri alkon takia.
Willie Nelson teki myös ratkaisun kahdeksankymmentäluvulla. Elää edelleen kun jätti alkoholin pois.
Jos juopi kuin kolmekymppisenä, niin joutuu hautaan siinä viisikymppisenä. Ne joka viikonloppuiset juomingit on hyvä lopettaa jo oikeasti kolmekymppisenä, nin säästyy syöpien kehitykseltä. Alkoholi on syöpää edistävä aine.
Tosi harvoin sopii ottaa ja vähän, jos haluaa elää seitsemänkymppiseksi. Alkoholi on tosiaan yksi suurin tappaja joka vie viisikymppisenä miehiä kuin naisia.
NAC.
Tuolla hoidolla saa piikkiproteiinipskan pois elimistöstään.
En keksi tähän hätään aluksi muuta apua, kuin Facebookin Suomen rokoteuhrit/vammautuneet
Menkää sinne ja pyytäkää neuvoja ja apua.
Toivottavasti he neuvovat sieltä.
Vahinko on jo tapahtunut, nyt on tärkeintä puhdistaa itsensä ja kerrottava tämä läheisille.
Inttäminen saa loppua tähän.
Tsemppiä sekä erinomaista terveyttä ja äärimmäisen pitkää ikää meille kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään eläkeiässä alkaa kaverit kupsahtelee miespuoliset. Yksinäistä on niillä miehillä, jotka elää 70-80- vuotiaiksi, saatika vanhemmiksi. Naisilla pidempi elämä.
Miesten keskimääräinen elinikä on nykyään n. 78 vuotta, arvelen.
Alkoholia säännöllisesti kerran viikossa käyttävillä se on alempi. Puhutaan siinä 47-55v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina ja miehekäs ruokavalio.
Ei aina. Kaverini oli reilut 50 v ja mitat tyyliin 190cm/85kg ja kova mies juoksemaan. Olisiko sitten ollut perinnöllinen korkea kolesteroli.
Kolesteroli ja kolesteroli! Sekö on ainoa syy kuolemiin?
Jos on geenilotossa saanut apo4E geenin.
Myös verenpaine ja korkeat sokerit rassaavat elimistöä.
Kaikki kuitenkin hoidettavissa, elintavat kuntoon ja ehkä lääkitys siihen tueksi.
Aivohalvauksen määrä näyttää nousseen samoin veritulppien määrä. Mistähän johtuu?
Hämmästyttävää että miesten ja naisten yleinen eläkeikä on sama vaikka naiset elävät keskimäärin pidempään. Kai se on sitä tasa-arvoa, kuten asevelvollisuuskin.