Hieman yli 50 v. koulukavereitani (miehiä) kuolee yhtenään
Onko teidän tuttavapiirissä näkynyt tällainen ilmiö? Itse olen huomannut viimeisen parin vuoden aikana lehdessä peräti neljän entisen koulukaverini kuolinilmoituksen. V. 1969-71 syntyneitä miehiä. Eikä edes erityisen rappiolla olevia, osa päinvastoin. Jotenkin pelottavaa.
Itse olen alkanut syödä kolesterolilääkkeitä 45-vuotiaana.
M54
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka kuoleekin? Miksi sitä jotkut pelkäävät. Olen 69v, mitään hyvää ei ole tulossa enää. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kipeämmäksi menee kaikki paikat. Tympäisee lähteä noihin riemuylioppilaiden juhliin. Ei tässä ole mitään riemuitsemisen aihetta.
Sama mutta 39 vuotias. Tuomittu ikuiseen työttömyyteen, ylipainoon ja yksinäisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Juu. Tuttavista 4 kuolleet viisikymppisinä. Ja kaikki sairauskohtaukseen äkillisesti. Kahdella tiedän olleen massiivinen aivoverenvuoto. Miehiä kaikki, kaksi ylipainoista ja kaksi kuikeloa. Yhdelle alko maistui.
Olisi kannattanut hoitaa verenpaine, diabetes ja kolesteroli lääkkeillä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka kuoleekin? Miksi sitä jotkut pelkäävät. Olen 69v, mitään hyvää ei ole tulossa enää. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kipeämmäksi menee kaikki paikat. Tympäisee lähteä noihin riemuylioppilaiden juhliin. Ei tässä ole mitään riemuitsemisen aihetta.
Sama mutta 39 vuotias. Tuomittu ikuiseen työttömyyteen, ylipainoon ja yksinäisyyteen.
Itse haluan kokea vielä paljon. Ikää hieman päälle 50. Ikätovereiden kuolemat tsemppaavat elämään terveellisemmin ja olemaan ylipäätään kiitollinen siitä, että on terve. Huolestuttaa kylläkin, kun huomasin painoindeksini olevan eka kertaa elämässä 27. Pakko saada sisäelinrasvaa pysyvästi pois.
Onneksi olkoon juoppojen ja mielisairaiden vainoajamiesten Suomi!
Kaksi on kuollut, molemmat ylipainoisia eivätkä hoitaneet uniapneaansa. Molemmilla petti sydän. Aika kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa vaikka tällainen mies naisena pilaamaan elämää. Kiukutteva ja huonotuulinen. Minua, paljon nuorempaa, on painostettu parisuhteeseen tällaisen vanhuksen kanssa. Se on hyvin masentavaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Miehet alkaa kuolla viidenkympin tienoilla. Ei mitään uutta.
Heikkoja olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minä en todellakaan halua elää yli 70-vuotiaaksi. Jo kuudenkympin jälkeen alkaa lahoaminen ja elämänlaadun lasku tavalla tai toisella. En ole kiinnostunut sellaisesta, enkä halua kokea tai elää vanhuutta - edes tervettä sellaista. Minulle sopiva ikä lähteä täältä olisi 55-60 vuotta.
- - - - -
Meitä on moneksi.
Mä sain uuden duunin 59 vuotiaana ylempi toimihenkilö -statuksella ja tein sitä duunia kahdeksan vuotta. Palkka oli kohdallaan mutta itse duuni ei yltänyt uran huippuaikojen tasolle. Nyt eläkkeellä 2 vuotta ja neljä kuukautta ja voin sanoa eläväni elämäni parasta aikaa ihan joka saralla! Merelle voi lähteä kun sää sallii eikä työt jaruttele, marjalle ja sienelle samoin, terveys ei aseta mitään jarruja. Kun aikaa on, marjametällä ei tarvitse urakoida eikä viritellä systeemejä kantaa kolmea-neljää puolukkaämpäriä pois, kun arkipäivähuvina on tehdä lenkki luontoon ja marja-aikana tuodsa vaan ämpäri marjoja ja toinen sieniä, järkkäriäkin tulee taas kanniskeltua luonnossa. Töissä ollessa niukat vapaa-ajat hiukan pakotti urakoimaan, jos halusi talvimarjat saada kerättyä, nyky tilanne on taivaalline verrattuna aikaan työelämässä. Lähtö toki voi tulla ihan koska vaan, heikot jäät talvella tai liikenne-onnettomuus tms mutta ei asiat muutu moisia märehtimällä. Itse katson eteenpäin hyvin valoisin mielin, mustikka kukkii hurjasti täällä päin ja monet lämpimät ja suorastaan kuumat kesät ennakoivat supervuotta kuhasaliin osalta, taas.
Meitä on moneksi....
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tyyppi joka u l i s e e linkkien perään:
NYT teidän ITSENNE on otettava ITSEÄNNE niskasta kiinni.
Teillä on sama päämäärä:
U l i s e t t e linkkejä sekä jatkatte haukkumista.
Linkkien jakaminen oli täysin turhaa.
Nyt opiskelemaan. Kaikki linkit on jaettu vuodesta 2021.
Mars!
Nyt haette tiedon ihan itsenne sekä luette AJATUKSEN kanssa.
Tästä voi aloittaa: Peter A. McCullough.
Harmi että Sutinen on kuollut. Hänelle olisi kai voinut soittaa/ lähettää s - postia.
- -
"Linkkien jakaminen oli täysin turhaa."
Se on ihan totta. Ilman linkkauksia kun on peräti kätevää suoltaa puhdasta *evon*askaa foorumit täyteen, kuten tapaat tehdä. Ja puuttuva linkkaus inhottavasti nollaa hienon foliohattuväittämäsi ihan siinä paikassa.
Vituttaako?
Vierailija kirjoitti:
Aivohalvauksen määrä näyttää nousseen samoin veritulppien määrä. Mistähän johtuu?
- - -
Esimerkki *evon*askaväittämästäsi ilman linkkiä: "Aivohalvauksen määrä näyttää nousseen samoin veritulppien määrä. Mistähän johtuu?"
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki nuorena kuolevat syövät kolesterolilääkkeitä kun työterveys määrää niitä.
- -
Toinen esimerkki *evon*askaväittämästäsi ilman linkkausta: "Lähes kaikki nuorena kuolevat syövät kolesterolilääkkeitä kun työterveys määrää niitä."
Eliniänodote on vajaa 80 v. Osaan voi vaikuttaa, osaan ei.
Geenit, ympäristö, elintavat.
Ei kannata myös tappaa itseään sorville. Liikuntaa, alko ja tupakka pois ylipainoa pois. Stressiä vähemmäksi. Käyty sydänfilmissä, hyvät veriarvot. Tuli sanottua ettei sitten hätää. Hoitaja totesi että äkkilähtö voi tulla silti, nähnyt. Sydän pettää, sepelvaltimon kanssa useilla on piileviä oireita.
Kolme tapausta tiedän tuosta 50...60v ikähaarukasta lapsuuden kotikaupungista. Yhteistä kaikille oli rankka alkoholin käyttö, muusta terveydestä ei ole tietoa. Nykyisellään kun seuraa netistä sieltä "kirkollisia uutisia, valtaosa kuolleista on hyvin iäkkäitä, nuoremmat ovat hyvin harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivohalvauksen määrä näyttää nousseen samoin veritulppien määrä. Mistähän johtuu?
Kaikki sen jo tietää, mistä johtuu.
Nykyään on tosi helppoa kun on vain se yksi kuolinsyy. Ei tarvitse ottaa mitään vastuuta elämästään, koska se vie kuitenkin. Itseä kiinnostaisi enemmän, että mihin aikaisemmin kuoltiin noin nuorena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viina ja miehekäs ruokavalio.
Ei aina. Kaverini oli reilut 50 v ja mitat tyyliin 190cm/85kg ja kova mies juoksemaan. Olisiko sitten ollut perinnöllinen korkea kolesteroli.
Kolesteroli ja kolesteroli! Sekö on ainoa syy kuolemiin?
%3D%3D
Ei, tappopiikki, CV -injektio (pedon merkki) on myös erittäin tod näk ehdokas. Sitä ei edes välttäm. edes huomaa kunnes on myöhäistä, jos yrittää sydämen vajaatoiminnassa juoksennella.
Lukekaa huviksenne kommentteja. Koko pakanamaa SUOMI vaikenee, poliitikot ovat pellekoronasta alkaen pitäneet yllä jatkuvaa poliittista kriisistä kriisiin -sirkusta 24/7
- - - -
Edellä on esimerkki foorumeille kirjoittelevasta henkilöstä, joka kuluu "perin helposti narrattavissa olevaan kansanosaan".
Joo olen huomannut saman ilmiön, muutamia vähän yli 50-vuotiaita tuttuja on kuollut ja yksi sai sydänkohtauksen mutta selvisi siitä. Sydänkohtauksen saaneelle laittoivat stentin sydämeen ja hänellä on nyt lääkitys, alkoi liikkumaan ja harrastamaan enemmän, johtotason ihminen on ja varakas joten usein syö ravintoloissa hyvin ja alkoholia myös kuluu vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aina. Kaverini oli reilut 50 v ja mitat tyyliin 190cm/85kg ja kova mies juoksemaan. Olisiko sitten ollut perinnöllinen korkea kolesteroli.
%3D%3D
Ei, tappopiikki, CV -injektio (pedon merkki) on myös erittäin tod näk ehdokas. Sitä ei edes välttäm. edes huomaa kunnes on myöhäistä, jos yrittää sydämen vajaatoiminnassa juoksennella.
Lukekaa huviksenne kommentteja. Koko pakanamaa SUOMI vaikenee, poliitikot ovat pellekoronasta alkaen pitäneet yllä jat
Kun muistelee sitä painostuksen ja porpagandan määrää pellekoronassa, mikä jatkui VUOSIA non stop kunnes vaihtui Ukraina agendaan, ja jos ja kun kuulun siihen noin 10-vajaa 20% kansasta joka EI mennyt helppoon kun käytännössä koko valtio osallistui kyseiseen narraukseen, en taida kovin helposti narrattava olla vai olenko...x)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
%3D%3D
Lukekaa huviksenne kommentteja. Koko pakanamaa SUOMI vaikenee, polii
- - - -
Mistä ihmeen huijauksesta mahdat kirjoitella? Onko sinulla esittää jotain oikeasti konkreettista ja täsmällistä ympäripyöreän vihjailusi sijaan?
Olen huomannut. Porukkaa kaatuu kuin heinää. Ehkä tutkitut ja turvalliset aiheuttavat äkkikuolemia.
"Nämä rokotteet olen heittänyt syrjään alusta asti sekä varoittanut niistä."
?? Niksi?
Osaatko kertoa mitään järkisyytä tuolle?