Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hieman yli 50 v. koulukavereitani (miehiä) kuolee yhtenään

Vierailija
19.05.2025 |

Onko teidän tuttavapiirissä näkynyt tällainen ilmiö? Itse olen huomannut viimeisen parin vuoden aikana lehdessä peräti neljän entisen koulukaverini kuolinilmoituksen. V. 1969-71 syntyneitä miehiä. Eikä edes erityisen rappiolla olevia, osa päinvastoin. Jotenkin pelottavaa. 

Itse olen alkanut syödä kolesterolilääkkeitä 45-vuotiaana.

M54

Kommentit (268)

Vierailija
141/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseem Malhotra: (muistivaraisesti ja hyvin väljästi referoituna) "Tärkein kysymys, jonka meistä itse kukin voi asettaa itselleen on se, kehen ja mihin tahoon uskoa kaikista tärkeimmässä asiassa eli omaa terveyttä koskevissa kysymyksissä"

Järkyttyneenä olen seurannut, miten sadat ja tuhannet kokevat MV-lehden ja roskafoorumien moskan "luotettavaksi" tietolähteekseen.

Saati sitten tietokonenörtin, ökyrikkaan, rodunjalostajan pojan, Epsteinin vieraan, auringon pimentämistä suunnittelevan ja kortuptoituneen who:n suurimman yksityisen rahoittajan Bill Gatesin.

Vierailija
142/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään eläkeiässä alkaa kaverit kupsahtelee miespuoliset. Yksinäistä on niillä miehillä, jotka elää 70-80- vuotiaiksi, saatika vanhemmiksi. Naisilla pidempi elämä. 

Siksi kannattaa opetella ystävystymään myös naisten kanssa. On sitten vanhainkodissa seuraa.

Kannattaa opetella ystävystymään robottien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku sen dokkarin nimen, missä hautaustoimistotyypit kertoo niistä tukoksista? 

Vierailija
144/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotiaana? Kyllä on hyvä aloittaa jo 35 vuoden iässä viimeistään.

Vierailija
145/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kovinkaan moni tietää tätäkään:

Ursula von der Leyen joutui äskettäin EUn tuomioistumen eteen hämäristä - koronarokotebisneksistä Pfizerin kanssa. ( KORRUPTIO.)

TÄSTÄ oli juttu ihan Kauppalehdessä, toimittaja on Kreeta Karvala.

Sieltäpä ne rikokset paljastuvat vähitellen.

Sitä enemmän eliitti ja bisnestyypit rikastuivat mitä enemmän ihmiset ottivat noita rokotteita.

Antoivat ruiskuttaa itseensä piikkiproteiinipskaa.

Vahinko on jo tapahtunut. Pelastakaa itSenne ja muut.

NAC. Tuo on se kuuri.

Vierailija
146/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku sen dokkarin nimen, missä hautaustoimistotyypit kertoo niistä tukoksist

---

Onko hän suomalainen vai englantilainen?

Vierailija
147/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ruumiita ei tiettävästi palsamoida, mutta niissä maissa joissa sitä harrastetaan, ne palsamoijat ovat piikitysten jälkeen ihmetelleet järkyttäviä, ennen näkemättömiä löydöksiä kuolleiden verisuonista, kun he siis työssään joutuvat laskemaan ruumiista veret pois ja täyttävät sitten jollain muulla aineella. Verisuoniin on kasvanut valkoista kumimaista massaa, joka tukkii suonet. Ei ihme, jos tukokset ja sydänkohtaukset on lisääntyneet. Kolesteroli ei siihen liity.

Periaatteessa koronaviruskin voisi aiheuttaa samaa, mutta elimistö tunnistaa viruksen ja vastustaa sitä. Kun kehoon tehdään rokotteella piikkiproteiinitehdas, elimistö ei yhtä hyvin osaa tuhota sitä. Se valmistaa ihan liikaa piikkiproteiinia ja nämä kertyvät ihan vääriin paikkoihin, minne niiden ei pitänyt levitä pistoskohdasta. Teitä on huijattu. Vaatikaa vastauksia ja korvauksia terveyshaitoista. Pyytäkää anteeksi niiltä, joita haukuitte, vaikka nämä yrittivä

Tuli asiaa sivuten mieleen, että kun 1924 Leninin kuoltua, hänen kroppaansa balsamoitiin näytteille laittoa varten, lääkärit hämmästyivät. Leninin aivoverisuonet olivat kalkkeutuneet niin pahoin, että ne olivat kuin mineralisoituneita pieniä putkia. Niitä pystyi kilistelemään ja koputtelemaan. Näin kerrotaan Edvard Radzinskin Stalin-elämäkerrassa sivuhuomautuksena. Vahva huhu tosin myös kiersi, että Leninillä olisi ollut syfilis eli kuppa. Tuo perinnöllinen verisuonisairaus oli ollut hänen isälläänkin.

Vierailija
148/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hautaustoimihenkilö on puhunut tästä ylikuolleisuudesta viime vuosina.

kuvittelis aiheesta löytyvän ihan tilastojakin. ei tarvitse luottaa kuulopuheeseen

NIin löytyykin, tilastojen mukaan yhä edelleen kuolee enemmän ihmisiä kuin ennen koronaa.

no onko sulla tilastoja laittaa. en ihan hirveästi luota jonkun youtubettajien tms tekemiin analyyseihin. pitäs ainakin verrata onko kuolleisuus korkeampi niillä jotka on rokotteen ottaneet, onko eri rokotteiden välillä eroja, merkitseekö rokotteiden lukumäärä jne

Tanskassa tutkittiin saman valmistajan eri rokote-eriä. Toisessa erässä haittavaikutusten määrä oli jokseenkin odotettu, mutta vähän liian suuri, että se olisi hyväksyttävällä tasolla tuollaiseen sairauteen ja ennaltaehkäisevään käyttöön. Kolmannessa erässä ei ilmennyt käytännössä ollenkaan haittoja. Tutkijan mukaan tämä erä viittasi jopa plaseboon, koska yleensä jotain haittoja aina on. Mutta se ensimmäinen erä oli ihan karmea ja suurin osa haitoista esiintyi siinä erässä. Tutkija epäili, että rokotetta on sen jälkeen muutettu. En muista sen naisen nimeä, mutta ihan oikea, arvostettu tutkija kyseessä. 

Vierailija
149/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pelkää käydä lääkärissä joten usein on hoito jo myöhäistä.

Vierailija
150/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kardiologin nimi on Peter A. McCullough.

Netistä löytyy ansioluettelo.

Facebookissa kannattaa liittyä ryhmään Suomen rokoteuhrit/vammautuneet.

Minulla ei ole mitään poliittista narratiivia enkä äänestä ollenkaan.

INTP - A.

Käytä päättelykykyäsi. Nyt pelkkä looginen ajattelukyky kehiin.

jeps sä taidat olla niitä jotka on tästä vaan saaneet elämälleen tarkoituksen, vaikkei mitään suurempaa syvällisempää 

---

En mahda mitään sille jos et vieläkään suostu kuuntelemaan järkipuhetta.

Jopa IL: n toimittaja J. Ristamäki vaati selvittämään koronatokotteiden ja ylikuolleisuuden yhteyden. Siitä on jo noin pari kolme vuotta aikaa.

Hän totesi että se voi olla poliittisesti kiusallista.

Juuri näin. Fiks

"Jopa". Mistä lähtien roskalehtien toimittajat on olleet auktoriteetteja, joiden sanan pitäisi painaa?

Vierailija
151/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku sen dokkarin nimen, missä hautaustoimistotyypit kertoo niistä tukoksist

---

Onko hän suomalainen vai englantilainen?

Ai se dokkari? Se oli englanninkielinen, en muista oliko amerikkalainen vai brittiläinen. 

Vierailija
152/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö tätä?

H. Nohynek ei ottanyt yhtään ainoaa koronarokotetta.

Toivottavasti vielä löydätte haastattelun Youtubesta.

Vierailija
153/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet pelkää käydä lääkärissä joten usein on hoito jo myöhäistä.

Yritin saada lääkäriajan selkäkivun vuoksi. Takaisinsoittopalvelusta soitettiin kahden päivän päästä ja hoitaja luki mulle puhelimessa jostain terveysportista samat lätinät, jotka olin itse googlannut. Ei lääkäriaikaa, ei reseptiä, ei mitään.

t. mies

Vierailija
154/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

150/152

IL on ns. valtamedia ja joskus sielläkin on asiallisia uutisia jotka ovat linjassa ulkom. niin sanotun valtamedian kanssa.

Mutta jos sinulla ei ole sitä mediaukutaitoa, sille ei mahda mitään.

Sinulla on asennevamma.

Vierailija
155/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseem Malhotra: (muistivaraisesti ja hyvin väljästi referoituna) "Tärkein kysymys, jonka meistä itse kukin voi asettaa itselleen on se, kehen ja mihin tahoon uskoa kaikista tärkeimmässä asiassa eli omaa terveyttä koskevissa kysymyksissä"

Järkyttyneenä olen seurannut, miten sadat ja tuhannet kokevat MV-lehden ja roskafoorumien moskan "luotettavaksi" tietolähteeks

---

Opettele medialukutaitoa. Joskus ämveessä on ulkomaisten ns. valtamedioiden julkaisua joita ei täällä neukkulassa ole.

Kuten esim

Reutersin jne.

Mutta jos sinulla ei ole alkeellisintankaan medialulutaitoa niin ikävä juttu.

Ja ei sekään auta jos luet. Jos et osaa ajatella niin sille ei voi mitään.

Jos näet ämveessä jotain niin tarkista se alkuperäisestä lähteestä.

Et ilmeisesti ole huomannut Suomesss vallitsevaa sen

- - - -

Huti sulle.

Luen hypijutut iltapäivälehdistä ja maailmanpolitiikan kuumat kysymykset suoraan ao. maan sikäläisistä lähteistä. Mutta et voi kieltää, etteivätkö tuhannet pölvästit pitäisi Bitchuitea luotettavampana tietolähteenä kuin vaikka Lääkärilehteä tai The Lancet:a?

Vierailija
156/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut. Oman isäni kavereista lähes kaikki kuolleet himpun päälle viiskybäsinä.

Onko isäsi käynyt aikoihin terveystarkastuksessa? Itse kävin pitkästä aikaa ja yllätyin kun mulla oli sekä korkea verenpaine että kolesteroli, vaikka olen aika hoikka (180cm/70kg)

Hoikkuus ei takaa mitään. Diabeteskin voi puhjeta ihan pyytämättä ja yllättäen kenelle tahansa, laihallekin.

Vierailija
157/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaako joku sen dokkarin nimen, missä hautaustoimistotyypit kertoo niistä tukoksista? 

- -

Miksi olet humpuukista kiinnostunut?

Vierailija
158/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuvittelis aiheesta löytyvän ihan tilastojakin. ei tarvitse luottaa kuulopuheeseen

NIin löytyykin, tilastojen mukaan yhä edelleen kuolee enemmän ihmisiä kuin ennen koronaa.

no onko sulla tilastoja laittaa. en ihan hirveästi luota jonkun youtubettajien tms tekemiin analyyseihin. pitäs ainakin verrata onko kuolleisuus korkeampi niillä jotka on rokotteen ottaneet, onko eri rokotteiden välillä eroja, merkitseekö rokotteiden lukumäärä jne

Tanskassa tutkittiin saman valmistajan eri rokote-eriä. Toisessa erässä haittavaikutusten määrä oli jokseenkin odotettu, mutta vähän liian suuri, että se

- - -

Jos viittaat "tutkimukseen" niin mikä ihme ujostuttaa tässäkin laittamasta asiallista linkkiä?

V = Linkitys veisi *aska bitchuiteen, sinne helposti narrattavissa olevan kansanosan Eldoradoon..

Vierailija
159/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettelemalla löysin. Died suddenly oli tuon dokkarin nimi. Aika asenteellisesti on pyritty leimaamaan tuo dokkari wikipediassa yms. Mutta katsokaa ja arvioikaa itse. Olin itsekin skeptinen ennen kuin oikeasti katsoin sen. Muistaakseni myös J. Campbell on haastatellut jotain noista hautaustoimistotyypeistä tästä aiheesta, eli ei ole mikään keksitty henkilö. 

Vierailija
160/268 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskassa tutkittiin saman valmistajan eri rokote-eriä. Toisessa erässä haittavaikutusten määrä oli joks

Mitenkä minä sen linkin laitan, kun en muista edes sen naisen nimeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi