Hieman yli 50 v. koulukavereitani (miehiä) kuolee yhtenään
Onko teidän tuttavapiirissä näkynyt tällainen ilmiö? Itse olen huomannut viimeisen parin vuoden aikana lehdessä peräti neljän entisen koulukaverini kuolinilmoituksen. V. 1969-71 syntyneitä miehiä. Eikä edes erityisen rappiolla olevia, osa päinvastoin. Jotenkin pelottavaa.
Itse olen alkanut syödä kolesterolilääkkeitä 45-vuotiaana.
M54
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tutkittu.
---
Vanha uutinen. Vuodelta 2024. Poliittista propagandaa.
Miksi te itsepäisesti haluatte elää säkissä?
onko niitä nyt sitten viimeisen vuoden aikana kuollut erityisen paljon. eikös se rokote muutenkin vähitellen elimistöstä poistu, joten kuvittelis haittojenkin vähenevän mitä kauemmin rokotteen o
---
Se ei ollut normaali rokote. Se oli piikkuproteiinia.
Samaa pskaa eri paketissa. Piikkiproteiini oli koronaviruksessa. Ei sitä olisi ollut mikään pakko antaa sentään ruiskuttaa omaan kehoonsa
121/123
Sulle on täysin turhaa enää jaella mitään linkkejä.
Totuus hierottiin myös sinulleKIN päin naamaa jo vuodesta 2021.
Olet kai sama rokotelobbari joka haukkui täällä rokottamattomia monta vuotta.
Miltä nyt tuntuu?
Paljonko tienasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tuttu joka ei ottanut korona rokotetta sairasti rankan taudin ja nyt ovat mullan alla toisin kuin rokotteen ottaneet.
tästähän oli ekoina vuosina tutkimustulosta että kuolleisuus oli rokottamattomilla suurempi. olis ihan mielenkiintoista nähdä uudempaa tilastoa. ylikuolleisuudestahan on siellä täällä puhuttu mutta mitään suurempaa keskustelua ja tutkimusta ei ole ollut. lääkeyhtiöt tietysti lobbaa kaikkea tuollaista vastaan, koska mahdolliset korvausvaatimukset olis varmasti miljardiluokkaa jos yhteys sairauksiin/kuolleisuuteen todettaisiin
itse rokotteen otin tietäen, että siihen saattoi liittyä joitain riskejä. omasta mielestä asia aika selkeästi viestit
---
Se oli propagandaa. Rokottamattomilla EI ollut ylikuolleisuutta.
Miksi tätä propagandaa levitettiin?
Kuunn
- - - -
"Se oli propagandaa. Rokottamattomilla EI ollut ylikuolleisuutta."
Noup!
Koko korona-ajan korkein eurooppalainen yhden viikon ylikuolleisuus kohdattiin viikoilla 14-15/2020. Siis reilusti yli puoli vuotta ennen koronarokotuksien alkamista.
Miten tämän selität?
Lähde: Euromomo
Ruotsin koko historian ajan korkein kuolleisuus ja samalla ylikuoleisuus kohdattiin koronan ensimmäisenä vuonna 2020. Siis ennen koronarokotuksia.
Miten tämän selität?
Lähde: Euromomo
- - - -
Suurin osa lapsista oppii jo eskarissa, ettei edes eskarin tädeille kannata valehdella helposti tarkastettavissa olevista asioista😎
no sillähän meni ihan täys kiukku vaihe päälle kun vaan ihan ystävällisesti lisää tietoa kyselee.
Vierailija kirjoitti:
Verenpaine, kolesteroli, koronan jälkitaudit?
Paremminkin viina ja tupakka.
Täyd!
Ruotsin kuolleisuudesta kertoo mm Statista
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään eläkeiässä alkaa kaverit kupsahtelee miespuoliset. Yksinäistä on niillä miehillä, jotka elää 70-80- vuotiaiksi, saatika vanhemmiksi. Naisilla pidempi elämä.
Siksi kannattaa opetella ystävystymään myös naisten kanssa. On sitten vanhainkodissa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi ihmistä on kuollut koronarokotteeseen Suomessa vuosina 2021-2023. Ihan löytyy näistä tutkittua tietoa.
https://fimea.fi/ajankohtaista/koronavirus-covid-19-/koronarokotteiden-…
Niin, siis nuo on todettuja. Tosi paljon on kuollut pian sen jälkeen sekä vanhuksia että ihan terveitä ei niin vanhojakin, mutta ellei omaiset tajua vaatia selitystä, niin ne ei tule tietoon. Usein asiat ei etene, vaikka omaiset vaatisivatkin.
Hoidon taso ; säällä. Voi olla. Saattaa olla. Kokeile tota. Lähetetään kotiin tutkimatta kunnolla yksikin tuli sairaalasta ulos ja rinnasta puristi ei saanut happea oli juuri todettu että kotiin vaan. Varokaa noita valmiskahveja missä karrageenia maitojauhetta sokeria kofettinit 22 mg. Ja Lakritsat. Sekopää lääkärit käyttää itse jotain huumeita . E-pillereitä syövälle hormonikerukka terveyskeskus. Ihan outoja . Antibioottia ei saa millään mutta yhtä äkkiä yksityisellä saa ja paranee. Ulkomaalaiset lääketehtaat yrittää syrjäyttää suomalaiset. Outoja sivuoireita mutta myös liikaa rauhoittavia. Ja kun ne ei kuule mitä asiakas sanoo edes. Mitä hä mitä. Joko arabica kahvi mittaa kofeiinia ja colat. On otettu ihan terveitä hampaita pois kuin vanhuksia kierrätetty ympäri kaupunkeja estetty saamasta aikoja. Tahallaan. Terkkariin kun soittaa voi linjalla olla mies ääni sama kuin soittaa yrityksiin. Olette jonossa bimbelibom. Leikkauspotilaat yrittää itse kammeta ylös sängystä mutta ei saa nousta. Haavat aukeaa. Putkaan kuolee usein kylmyyteen ilman peittoa lattialla ja voi olla sairaskohtaus mitä ei ole edes katsottu papereista. Juoppojen ongelmana on ettei heitä tutkita vaikka on joku kohtaus sairaus. Halvaus. Verensokeri heittää noiden uusien sokeristen drinkkien takia on joka lähtöön juomia. Lonkeroita ja siideristä missä sokeria. Hirveästi. Ei niissä Alkoa paljon ole mutta sokeria. ihmiset sairastuu niistä. Pelkässä oluessa ei paljon ole edes kaloreita. Ilmeisesti piraatti juomia myös kun joku haisee lähinnä kynsilakan poisto aineelle eikä alkolle. Alkoholeissa on eroja ja huijauksia. Tuoremehuissa on sokeria. Joku sairastui kun alkoi juoda niitä Belgiasta tuotuja uus drinkkejä kaupasta . Diapetes heti iski. Hienon värisiä sokerijuomia. Ei kannata.
Brittiläinen huippukardiologi Aseem Malhotra oli ensimmäisten joukossa ottamassa innokkaana k-piikit. Sitten hänen isänsä kuoli heti piikkien jälkeen ja hän alkoi tutkia asiaa. Hän myös kohtasi ihmeellistä, epätieteellistä salailun kulttuuria yrittäessään puhua näistä. Nyt hän on vakuuttunut siitä, että niitä ei pitäisi antaa kenellekään. Kuunnelkaa hänen 2-tuntinen, tulkattu todistuksensa suomalaisessa oikeudenkäynnissä, joka (koko oikeudenkäynti) on Suomen "maailman vapaimmassa ja riippumattomimmassa" mediassa vaiettu kuoliaaksi. Löytyy hakusanoilla Case Covidpass.
Lapset saa kohtauksia suolet täynnä karkkia eli sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään eläkeiässä alkaa kaverit kupsahtelee miespuoliset. Yksinäistä on niillä miehillä, jotka elää 70-80- vuotiaiksi, saatika vanhemmiksi. Naisilla pidempi elämä.
Miesten keskimääräinen elinikä on nykyään n. 78 vuotta, arvelen.
Aseem Malhotra: (muistivaraisesti ja hyvin väljästi referoituna) "Tärkein kysymys, jonka meistä itse kukin voi asettaa itselleen on se, kehen ja mihin tahoon uskoa kaikista tärkeimmässä asiassa eli omaa terveyttä koskevissa kysymyksissä"
Järkyttyneenä olen seurannut, miten sadat ja tuhannet kokevat MV-lehden ja roskafoorumien moskan "luotettavaksi" tietolähteekseen.
Mun isä 78v ja suurin osa kavereista vielä hengissä ja niitä on kymmeneittäin. Tosi aktiivisia reserviläisiä, metsästäjiä yms. En huomaa kuvailemaasi tilannetta.
Tiesittekö tätä?
H. Nohynek ei ottanyt yhtään ainoaa koronarokotetta.
Toivottavasti vielä löydätte haastattelun Youtubesta.
Suomessa ruumiita ei tiettävästi palsamoida, mutta niissä maissa joissa sitä harrastetaan, ne palsamoijat ovat piikitysten jälkeen ihmetelleet järkyttäviä, ennen näkemättömiä löydöksiä kuolleiden verisuonista, kun he siis työssään joutuvat laskemaan ruumiista veret pois ja täyttävät sitten jollain muulla aineella. Verisuoniin on kasvanut valkoista kumimaista massaa, joka tukkii suonet. Ei ihme, jos tukokset ja sydänkohtaukset on lisääntyneet. Kolesteroli ei siihen liity.
Periaatteessa koronaviruskin voisi aiheuttaa samaa, mutta elimistö tunnistaa viruksen ja vastustaa sitä. Kun kehoon tehdään rokotteella piikkiproteiinitehdas, elimistö ei yhtä hyvin osaa tuhota sitä. Se valmistaa ihan liikaa piikkiproteiinia ja nämä kertyvät ihan vääriin paikkoihin, minne niiden ei pitänyt levitä pistoskohdasta. Teitä on huijattu. Vaatikaa vastauksia ja korvauksia terveyshaitoista. Pyytäkää anteeksi niiltä, joita haukuitte, vaikka nämä yrittivät varoittaa teitä. Erotetaan kaikki korruptioporukka.
2 itsemurhaa ja yksi luonnollinen kuolema. Vuosimallia 1980. Eivät olleet läheisiä mutta kuitenkin, naamat ja nimet tiesin. Lisäksi eriasteisia päihdeongelmia vaikka millä mitalla.
Vierailija kirjoitti:
Aseem Malhotra: (muistivaraisesti ja hyvin väljästi referoituna) "Tärkein kysymys, jonka meistä itse kukin voi asettaa itselleen on se, kehen ja mihin tahoon uskoa kaikista tärkeimmässä asiassa eli omaa terveyttä koskevissa kysymyksissä"
Järkyttyneenä olen seurannut, miten sadat ja tuhannet kokevat MV-lehden ja roskafoorumien moskan "luotettavaksi" tietolähteeks
---
Opettele medialukutaitoa. Joskus ämveessä on ulkomaisten ns. valtamedioiden julkaisua joita ei täällä neukkulassa ole.
Kuten esim
Reutersin jne.
Mutta jos sinulla ei ole alkeellisintankaan medialulutaitoa niin ikävä juttu.
Ja ei sekään auta jos luet. Jos et osaa ajatella niin sille ei voi mitään.
Jos näet ämveessä jotain niin tarkista se alkuperäisestä lähteestä.
Et ilmeisesti ole huomannut Suomesss vallitsevaa sen suu ria.
Taisit nukkua koulussa.
Niin se aina on ollut.