Hieman yli 50 v. koulukavereitani (miehiä) kuolee yhtenään
Onko teidän tuttavapiirissä näkynyt tällainen ilmiö? Itse olen huomannut viimeisen parin vuoden aikana lehdessä peräti neljän entisen koulukaverini kuolinilmoituksen. V. 1969-71 syntyneitä miehiä. Eikä edes erityisen rappiolla olevia, osa päinvastoin. Jotenkin pelottavaa.
Itse olen alkanut syödä kolesterolilääkkeitä 45-vuotiaana.
M54
Kommentit (268)
Tutkitut ja turvalliset aiheuttavat äkkikuolemia, turbovauhtia eteneviä syöpiä, valkosolujen alasajoa, kasvaimia, verisuonitukoksia, sydänoireita, ruusuja yms. Tämä koitetaan aktiivisesti salata täällä peräpohjolassa, mutta monessa maassa ollaan asiasta tietoisia.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitut ja turvalliset aiheuttavat äkkikuolemia, turbovauhtia eteneviä syöpiä, valkosolujen alasajoa, kasvaimia, verisuonitukoksia, sydänoireita, ruusuja yms. Tämä koitetaan aktiivisesti salata täällä peräpohjolassa, mutta monessa maassa ollaan asiasta tietoisia.
Joo, vain salaliittohörhö tietää totuuden!
Vierailija kirjoitti:
Eliniänodote on vajaa 80 v. Osaan voi vaikuttaa, osaan ei.
Geenit, ympäristö, elintavat.
Ei kannata myös tappaa itseään sorville. Liikuntaa, alko ja tupakka pois ylipainoa pois. Stressiä vähemmäksi. Käyty sydänfilmissä, hyvät veriarvot. Tuli sanottua ettei sitten hätää. Hoitaja totesi että äkkilähtö voi tulla silti, nähnyt. Sydän pettää, sepelvaltimon kanssa useilla on piileviä oireita.
Tästä minulla kokemusta. Sydänkäyrän perusteella ei mitään havaintoa ongelmista edes noin tunti lievän infarktin jälkeen. Onneksi oli infarktista sydänentsyymi hieman koholla niin passitettiin sairaalaan ja siellä sitten varjoainekuvassa sepelvaltimotauti näkyi selvästi.
Jos tulee outo vasemman käden särky rasitustilanteessa niin lääkäriin saman tien tarkistamaan tilanne. Jos ei muuta tutkimusta tehdä niin pyytää Dinit-reseptin. Seuraavan kerran kun tulee oire niin dinittiä suihkaus kielelle. Mikäli oireet nyt häviää muutamassa minuutissa vaikka rasitus katkuu niin oli kyse sydänperäisestä vaivasta (angina pectoris) ja nyt sitten kiireellä uudelleen lääkäriin kertomaan tuo havainto.
M60
Vierailija kirjoitti:
- - -
Onko väitteille jotain katetta vai ovatko ne pelkkää heikkolahjaisten mölinää anonyymifoorumeilla?
Ymmärrän oikein hyvin kaipuunne linkittömään ja lähdeviitteetömään kirjoitteluun🤣😅😁😎
https://thl.fi/ajankohtaista/tiedotteet-ja-uutiset/naista-merkeista-tun…
Rokotedenialisti iskee jälleen. Ihan oikeasti teidän salaliittoteoriat ovat aivan naurettavia.
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliniänodote on vajaa 80 v. Osaan voi vaikuttaa, osaan ei.
Geenit, ympäristö, elintavat.
Ei kannata myös tappaa itseään sorville. Liikuntaa, alko ja tupakka pois ylipainoa pois. Stressiä vähemmäksi. Käyty sydänfilmissä, hyvät veriarvot. Tuli sanottua ettei sitten hätää. Hoitaja totesi että äkkilähtö voi tulla silti, nähnyt. Sydän pettää, sepelvaltimon kanssa useilla on piileviä oireita.
Tästä minulla kokemusta. Sydänkäyrän perusteella ei mitään havaintoa ongelmista edes noin tunti lievän infarktin jälkeen. Onneksi oli infarktista sydänentsyymi hieman koholla niin passitettiin sairaalaan ja siellä sitten varjoainekuvassa sepelvaltimotauti näkyi selvästi.
Jos tulee outo vasemman käden särky rasitustilanteessa niin lääkäriin saman tien tarkistamaan tilanne. Jos ei muuta tutkimusta tehdä niin pyytää Dinit-reseptin. Seuraavan kerran kun
Se on juurikin näin. Jos esimerkiksi kaikki 55-vuotiaat tutkittaisiin sepelvaltimotaudin varalta niin löydöksiä tulisi aivan varmasti ja pitkässä juoksussa saataisiin ennaltaehkäistyä paljon infarkteja.
Elinikä on geeneihin kirjoitettu hyvin pitkälti. Elintavoilla voi marginaalisesti vaikuttaa suuntaan tai toiseen. Sitten on tietysti tuurilla osuutta siinä, että löytyykö syöpä tai muu vaiva ajoissa ja saako siihen laadukasta hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka kuoleekin? Miksi sitä jotkut pelkäävät. Olen 69v, mitään hyvää ei ole tulossa enää. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä kipeämmäksi menee kaikki paikat. Tympäisee lähteä noihin riemuylioppilaiden juhliin. Ei tässä ole mitään riemuitsemisen aihetta.
Tämä. Minä en todellakaan halua elää yli 70-vuotiaaksi. Jo kuudenkympin jälkeen alkaa lahoaminen ja elämänlaadun lasku tavalla tai toisella. En ole kiinnostunut sellaisesta, enkä halua kokea tai elää vanhuutta - edes tervettä sellaista. Minulle sopiva ikä lähteä täältä olisi 55-60 vuotta.
- - - - -
Meitä on moneksi.
Mä sain uuden duunin 59 vuotiaana ylempi toimihenkilö -statuksella ja tein sitä duunia kahdeksan vuotta. Palkka oli kohdallaan mutta itse duuni ei yltänyt uran huippuaiko
Niin ihmisiä on kaikenlaisia, mieheni on vähän yli 50 ja valittaa koko ajan kaikenlaista vaivaa, on ylipainoinen ja syö verenpainelääkkeitä eikä jaksaisi mitään. Hän sanoo tuntevansa olevansa vanha ja raihnainen, työ on stressaava.
Tämä yksi kohta kun mies täyttää 50 vuotta niin lähtöjä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 40v ja suurin osa kavereistani on jo kuollut. Tuskin itsekään elän kovin vanhaksi.
Ette arvosta terveellisiä elämäntapoja. Kovat kundit.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää että miesten ja naisten yleinen eläkeikä on sama vaikka naiset elävät keskimäärin pidempään. Kai se on sitä tasa-arvoa, kuten asevelvollisuuskin.
Naisilla on paljon vaivoja ja sairauksia vaikka elävät pidempään. Yleensä myös terveemmät elämäntavat eli vähemmän tupakkaa ja viinaa ja terveellistä ravintoa kohtaan on kiinnostusta. Ei naisilta voi vaatia loputonta jaksamista.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Miehet alkaa kuolla viidenkympin tienoilla. Ei mitään uutta.
Vajaa kymmenen prosenttia kuoloo jo ennen kuin täyttää 50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotedenialisti iskee jälleen. Ihan oikeasti teidän salaliittoteoriat ovat aivan naurettavia.
Keholla, joka Jeesusta seuraavalla uudelleen syntyneellä kristityllä on Pyhän Hengen temppeli, ei voi olla mitään tekemistä pakanoiden lihallisten kehoon injektoitavien pharmakea coctailien kanssa, ei vaikka 100% pakanoista palvoisi niitä. TÄTÄ tarkoittaa olla vainottu omassa maasaan.Jeesus Kristus, Jumalan poika, kuten ennenkin, on meidän ainoa ja oikea parantaja nyt ja ikuisesti, ei gloBAAListien pharmakekeitokset.
Sun jutuissa ei ole senkään vertaa järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään vertailevaa tutkimusta tehty koronapiikit ottaneista ja ottamattomista. Monella jotka on ottaneet on tullut kaikenlaisia sairauksia.
Ei ole tehty missään m aailmassa.Ei ole inresseissä tässätapauksessa.
- - -
"Onko mitään vertailevaa tutkimusta tehty koronapiikit ottaneista ja ottamattomista. Monella jotka on ottaneet on tullut kaikenlaisia sairauksia"
Aiheesta on tehty massiivinen määrä tutkimuksia. Yhtenevä lopputulema on se, ettei kuolleisuus tai yhtään mikään sairaus korreloi koronarokotuksien kanssa. Tässäkin topicissa on esimerkiksi vilahdellut vihjauksia "turbosyövistä" mutta yksikään tutkimus ei ole väittämää todennut. Voidaan sanoa, että varma osoitus valheellisesta antivaxxeripropagandasta on kirjoittajan vihjailut 'turbosyöpiin'.
https://publichealthcollaborative.org/alerts/false-claims-persist-about…
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona tutkitusti vahingoitti imuniteettia ja sydäntä. Siksi sydänkohtaukset ovat lisääntyneet kaikenikäisillä eri puolilla maailmaa.
Minä sain sydänkohtauksen viime vuonna. Olen normaalipainoinen, erittäin terveet elintavat omaava nainen, en ole koskaan tupakoinut, en käytä alkoholia. Terveydestä olen huolehtinut aina, ei ole edes reikiä hampaissa, olen se, joka lotraa aurinkorasvallakin ja jo teininä luin terveellisestä ruuasta kirjoja. Niin vaan tuli yllättäen infarkti.
N53
Miten tietoinen olet sadoista nuorista urheilijamiehistä ,jotka kuolleet sydänongelmiin viimevuosina ilman koronaa, mutta yhteisen tekijän omaavina?
Samaa nuorten urheilijoiden sydänkuolleisuutta oli tiedossa jo reilusti ennen koronaa. Syynä se, että urheilijan s
Kilpaurheilijat ja ammattilaiset urheilee päivässä sen työpäivän verran tai enemmänkin. Tuttava tekee kymmenen tunnin treenipäiviä eikä pidä varsinaisesti välipäivää palautumiseen vaan säätelee sykkeellä homman niin että tulee toistoja ja kroppa palautuu samalla kokoajan.
Se että tavallinen ihminen voisi ihan hyvin treenata terveysmielellä sen 10-20h viikossa olisi ok. Nythän moni vain vetää kolmisen tuntia viikossa ja se ei hyödytä mitään.
Vanhuksillekin suositellaan tunti päivässä kevyttä liikuntaa ja välivaiheineen se on noin 2-3h liikuntaa päivässä jos ottaa mukaan hyötyliikunnan kävelyineen.
Tavallisen ihmisen on ihan turha pelätä että vetää kuin ammattilainen. Pikemminkin se laiskuus on suuri vaiva ja sun viestistä paistoi jurikin se vanha laiskuus, jota herra Kekkonenkin vihasi. Tekosyitä aina löytyy.
Toissavuonna oli tilasto, että 1970 syntyneistä oli silloin elossa 88,9%. Jos käyrä on jatkunut ennallaan, nyt 1970 syntyneistä on elossa 87,4%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korona tutkitusti vahingoitti imuniteettia ja sydäntä. Siksi sydänkohtaukset ovat lisääntyneet kaikenikäisillä eri puolilla maailmaa.
Minä sain sydänkohtauksen viime vuonna. Olen normaalipainoinen, erittäin terveet elintavat omaava nainen, en ole koskaan tupakoinut, en käytä alkoholia. Terveydestä olen huolehtinut aina, ei ole edes reikiä hampaissa, olen se, joka lotraa aurinkorasvallakin ja jo teininä luin terveellisestä ruuasta kirjoja. Niin vaan tuli yllättäen infarkti.
N53
Miten tietoinen olet sadoista nuorista urheilijamiehistä ,jotka kuolleet sydänongelmiin viimevuosina ilman koronaa, mutta yhteisen tekijän omaavina?
Samaa nuorten urheilijoiden sydänkuolleisuutta oli tiedossa jo r
"Se että tavallinen ihminen voisi ihan hyvin treenata terveysmielellä sen 10-20h viikossa olisi ok. Nythän moni vain vetää kolmisen tuntia viikossa ja se ei hyödytä mitään"
Tuulesta tempaistua evon*ontaa alusta loppuun.
https://ukkinstituutti.fi/palvelut/jarjestoportaali/liikkumisen-suositu…
HS 24.1.2025
>>Eniten urheilevat myös vanhenevat nopeammin<<
HahHahHaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keholla, joka Jeesusta seuraavalla uudelleen syntyneellä kristityllä on Pyhän Hengen temppeli, ei voi olla mitään tekemistä pakanoiden lihallisten kehoon injektoitavien pharmakea coctailien kanssa, ei vaikka 100% pakanoista palvoisi niitä. TÄTÄ tarkoittaa olla vainottu omassa maasaan.Jeesus Kristus, Jumalan poika, kuten ennenkin, on meidän ainoa ja oikea parantaja nyt ja ikuisesti, ei gloBAAListien pharmakekeitokset.
🎵 Herra auttaa häntä, joka auttaa itseään 🎵
Siispä piikille!
Meillä osasi vanha Iitu varoittaa appiukkoa ajoissa, kun tämä vaikutti ihan humalaiselta tai pervitiinin syöneeltä pannukahvituksen jäläkeen.
Totesi että nyt on kolesterolikännit meneillään ja ukko pittää saaha hoittoon ajoissa.
Kävi ilmi että Iso Tuuvalla olikin niin korkeat kolesterolit että yöhikoilu ja hengenahdistus kertoi pahinta.
Ukko lähti siltä istumalta laajennusleikkaukseen ollessaan vasta 46 kesän ikäinen.
Vanha Iitu tiesi miten pannukahvi indikoi kolesteroliarvojen kanssa elimistössä niin ikään.
Tai sitten se koronavirus, joka ihan tutkitusti vahingoittaa käytännössä koko elimistöä.