Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On jotenkin surullista jos yli kolmekymppiset vielä ryyppää ja baareilee

Vierailija
18.05.2025 |

Ihanku parikymppiset...

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä kaikki tietämäni korkeaatikoulutetut hyväpalkkaiset käyvät silloin tällöin töiden jälkeen muutamalla iästä riippumatta. Hyvin menestyneitä ihmisiä, ei käy sääliksi.

Joo mutta siis toihan on sitä parempaa baareilua. Ei sitä kuulu kutsua baareiluksi, vaan että käytiin yksillä / VIINIbaarissa / networkingissä / businesstapaamisessa jne.

Vierailija
62/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin baareja missä voisi rauhassa käydä yhdellä töiden jälkeen. Kaikki paikat muuttuneet yökerhoiksi tai karaoke paikoiksi. M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Ryyppääminen kuuluu nuoruuteen, eikä onneksi nykyään aina sinnekään. Kännissä keikkuminen ei ole ikinä ollut kovin hohdokasta. Näkeehän sitä välillä kaiken ikäisiä, jotka on ihan pleksit, mutta surullistahan se vähän on, jos ei osaa juoda kohtuudella.

Ei kiinnosta teidänkaltaisten mielipiteet. Aina välistä on kiva hummata kunnolla. 

Vierailija
64/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Ryyppääminen kuuluu nuoruuteen, eikä onneksi nykyään aina sinnekään. Kännissä keikkuminen ei ole ikinä ollut kovin hohdokasta. Näkeehän sitä välillä kaiken ikäisiä, jotka on ihan pleksit, mutta surullistahan se vähän on, jos ei osaa juoda kohtuudella.

Jäikö sinulla elämä elämättä?

Vierailija
65/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta teidänkaltaisten mielipiteet. Aina välistä on kiva hummata kunnolla. 

Pikkulapsivaihe oli mulla sellaista kotoilua, nyt kun on taas vapaa menemään, tulee käytyä useammin viihteellä. Kävikö täällä joku kaksikymppisenä hampaat irvessä baarissa, vai mikä on tämä surunaihe vanhemmissa baarissa kävijöistä?

Toki harrastan paljon muutakin. Ap:lle suosittelen tiukkaa permanenttia, jotta muut näkevät jo ensisilmäykseltä, millaisia ajatuspieruja hän suustaan suoltaa.

Vierailija
66/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei itseäni enää kiinnosta yökerhot reilu kolmekymppisenä. Pitää olla sellainen mukava paikka jossa on tarjolla myös ruokaa. Hyvää viiniä ja drinkit. En tuhlaa rahojani mihinkään pahaan halpaan juomaan enää. Enkä juo itseäni enää ikinä siihen kuntoon, että aamulla olisi krapula. Elämä on näin paljon parempaa. Mutta ymmärrän myös heitä, jotka haluavat käydä yökerhoissa ja "nollata". Itselle se ei vaan sovi enää, kun lapset kuitenkin pitää hoitaa myös seuraavana päivänä.

Vierailija
67/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt niin, että yhteiskunta antanut ymmärtää, että ryyppääminen ei ole enää ok. Sitten voi luvan kanssa haukkua niitä, jotka edelleen ryyppäävät. Kuitenkin todellisuudessa haluaisi itsekin ryypätä ja siitä katkeruus.

Vierailija
68/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on taas joku mummon näköinen 27 vuotias, joka mainostaa itseään Tinderissä nuorekkaaksi. OMG!

Vierailija
69/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin todella yllättynyt, kun kävin 15 vuoden jälkeen entisessä kantabaarissa, ja siellä istui edelleen tuttuja naamoja. Siis minun ikäisiäni ihmisiä, joiden luulin kaikkien siirtyneen ajat sitten baarivaiheesta eteenpäin. Selvisi, että he ovat siellä ihan samaa tahtia edelleen. Tulihan siinä vähän surullinen olo heidän puolestaan, mutta toisaalta samalla iloinen omasta. Jos joskus tuntuu, että olisi elämässä pitänyt tähän ikään mennessä saavuttaa enemmänkin, muistan heidät. 

Näin on, 15 vuotta on jo itsessään selvyys, olohuone, asunnon jatke näille poloisille." Mulla on sille asiaa", naamioidaan käynti hiljaiseksi lupaukseksi itselle vetää lärvit! Suomalainen on edelleen heikko päihteiden edessä, ja kauan käyttänyt joutuu tekemään paljon töitä irtautuakseen niistä. Niille baaripaukuille ei ole lopullista hintaa vielä maksettu tiskillä. Koukkuvaihe syö miestä!

Vierailija
70/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt niin, että yhteiskunta antanut ymmärtää, että ryyppääminen ei ole enää ok. Sitten voi luvan kanssa haukkua niitä, jotka edelleen ryyppäävät. Kuitenkin todellisuudessa haluaisi itsekin ryypätä ja siitä katkeruus.

Ryyppääminen on ainoa sallittu tapa päihtyä. Vähemmän haitallisella kannabiksella päihtyminen on suomessa käyttörikos. Tuo on niin järjen vastaista että melkein saa päänsäryn kun ajattelee sitä. 

Vierailija
71/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se teidän persettänne kutittaa miten joku elää? Ei ole olemassa mitään sääntökirjaa, että missä iässä saa tehdä mitäkin. Itse olen 35v korkeakoulutettu, hyvässä työssä ja perheellinen, käyn silti joskus baarissa. Aika ylimielistä asennoitumista osalla täällä, tunnetaan ylemmyyttä kun osataan elää paremmin kuin muut. Ei anna kovin fiksua ja sisäisesti kaunista kuvaa kenestäkään katsoa toisia alaspäin.

Vierailija
72/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielinen suhtautuminen on merkki katkeruudesta. Jotain on vialla omassa elämässä.

Vierailija
73/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimielinen suhtautuminen on merkki katkeruudesta. Jotain on vialla omassa elämässä.

Kyllä, ei aidosti omaan elämäänsä tyytyväisillä ja tasapainoisilla ihmisillä ole tarvetta polkea toisia alas. Jostain omasta pahasta olosta ja tyytymättömyydestä sellainen kumpuaa.

Vierailija
74/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppisenä on hauskempi baarittaa. Voi juoda baarissa eri drinkkejä ja kulkea uberilla. Parikymppisenä piti ensin vetää pohjat jollain valdemarilla ja baarissa raha riitti juuri perseen makuiseen halpiskaljaan.

Useimmat baarit on "tarkoitettu" nuorille. Tai ainakin heitä siellä suurimmaksi osaksi on, jolloin yhtään vanhemmat ei siellä viihdy. Mä kyllä luokittelen kolmekymppisen vielä aika nuoreksi...

Kolmekymppiset eivät todellakaan ole nuoria noissa nuorille tarkoitetuissa paikoissa, joissa bilettää 18-25 vuotiaat, erottuvat kyllä aika ikäloppuins siellä. 

Hmm. Kyllä ainakin Tampereella baareissa on vanhempaakin porukkaa. Sinne ne sulautuu sekaan.

Vierailija
75/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan oikeassa. Kyllä minua harmittaa, että tuli tuhlattua niissä baaripiireissä aivan liian monia vuosia elämästä. Kun itsetunto oli maassa, koin vihdoin kuuluvani johonkin. Minulla oli ensimmäistä kertaa jopa laajaksi luonnehdittava ystäväpiiri. No mitään ystävyyttähän se ei tietenkään ollut, kun tapaamiset keskittyivät vain ja ainoastaan tuopin äärelle. Olin hyvin surullinen hahmo, vaikka itse pidin itseäni jotenkin parempana bilettäjänä. Olinhan ihan nätti ja freesi, enkä mikään elähtänyt pubiruusu. En edes juonut aamuisin. Minulla oli ihan ammatti ja työkin.

Olin yli 40 kun raitistuin, ja kyllähän se kaduttaa, että tuli venytettyä. Väkisin miettii, missä sitä olisi, jos olisi tullut valittua paremmin. Maailma on niin paljon kauniimpi ja ennen kaikkea suurempi ja mielenkiintoisempi nyt. Vaikka tietysti vannoin silloin olevani onnellinen. "Kaikkihan nyt välillä ottaa", ja mitä näitä nyt on. Nyt tiedän, että minua on silloin katsottu säälien, ja ymmärrän sen täysin.

Vierailija
76/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surullisempaa jos vain istuvat kännykän tai tietokoneen ääressä eivätkä käy missään eivätkä tapaa ketään. Näitä on nykyään jo enemmän ja jopa baareilu voisi tehdä heille hyvää. 

Joutuu vain pahempiin ongelmiin jos vähät rahat mnee baareihin.

Baareissa käy myös varakkaita ihmisiä.

Jos tehtäisiin joku tilasto, niin ei siellä kyllä keskimäärin varakkaat roiku.

Vierailija
77/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin hauska joskus piipahtaa baarissa katsomassa mikä meno. En ihan heti muista, milloin olisin käynyt. Josko kesälomalla käyttäisi yhden illan vaikka baarikierrokseen. Sellainen nostalgiatrippi. 

Vierailija
78/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olettaa, että 'vanhemmilla' baarissa kävijöillä olisi jäänyt jotain elämästä kokemasta. Minä ainakin olen jo käynyt naimisissa, saanut lapsen ja kasvattanut hänet aikuiseksi ja nyt on taas vaihe, että voin elää omaa elämää vaikka käymällä baareissa. Mua vähän säälittää lapsiperhevaiheessa olevat ihmiset, mutta aika parantaa, noin 20 v kun huolehtii vaan perheestä, niin on taas oikeutettu itse käymään viihteellä. Eli nyt kun hankit lapsen, niin voit mennä baariin taas vuonna 2045! Mietipä sitä ap. 😁

Vierailija
79/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mie sen ymmärrän että nykynuoret on pilalla kun eivät mutta vetävät huumehia. Mutta että aikuisista ihmisistä on tullu ihme vässyköitä. Iik yök alkoholi on pahasta ja saatanan keksintö. Voi hyvää päivää millaiseksi on mennyt Suomessa meno.

Vierailija
80/110 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että aika lyhyessä ajassa alkoholi on demonisoitu. Sanoisin, että vielä vähän ennen koronaa alkoholin juomisessa ei nähty mitään ihmeellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan