Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Auttakaa..

Vierailija
18.05.2025 |

Oon jo yli 40v mutta mulla olis huomenna pääsykoe kampaamoalaan. Ala kiinnostaa mutta mun ikä jo? Olisin varmaan vanhin. Lisäksi oon työkyvyttömyyseläkeläinen, voin kyllä opiskella mutta mitä mä sanon haastattelussa jos kysytään miksi olen sillä? Mä oon nyt ihan kahden vaiheilla uskallanko mennä. Teenkö itteni naurunalaiseksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan. 

Vierailija
2/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvaihtajia on aina. Ei se ole mitenkään ihmeellistä, että joku haluaa neljäkymppisenä opiskelemaan. Mitä tulee työkyvyttömyyseläkkeeseen, on täysin asiatonta kysellä siitä, joten sitä ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on työkyvyttömyys eläkkeellä, niin kuinka pystyy tekemään töitä?

Eiköhän tuo työkyvyttömyys ole selvitetty silloin, kuin eläke on myönnetty?

Kampaajan ammatti on raskas: Seisomatyö, kädet, hartiat, selkä ja niska jatkuvassa rasituksessa.

Lisäksi ala on hyvin sosiaalinen, johon tarvitaan hyvät sosiaaliset taidot, palveleva asenne, ystävällisyys ja kärsivällisyyttä.

Kait ap olisi uudelleen koulutettu, mikäli hän vielä johonkin työhön kykenisi.

Mutta hän ei kykene, koska on saanut työkyvyttömyys eläkkeen.

Aloitus on kusinen tahallaan väännetty trolli.

Vierailija
4/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammatinvaihtajia on aina. Ei se ole mitenkään ihmeellistä, että joku haluaa neljäkymppisenä opiskelemaan. Mitä tulee työkyvyttömyyseläkkeeseen, on täysin asiatonta kysellä siitä, joten sitä ei tapahdu.

Heh hee?

Miten muka työtkyvyttömyyseläkkeellä pystyy töihin?   Selitä tämä meille kaikille?

Jos hän pystyisi töihin, niin kait hän ois nytkin töissä.   Entisessä ammatissaan.

Ja tottakai pääsykokeessa kysellään kaikkea mahdollista, myös koulutuksen tarvetta.

Vierailija
5/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuku pitkään ja nauti elämästä

Vierailija
6/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä sano ap ,miksi sinä haluat kampaajaksi ja mitkä on sinun tulevaisuude suunnitelmat. Et pääse ,ellei sinulla ole hakua , etkä osaa kertoa sitä.

Vierailija
7/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan. Näytä, että olet nainen etkä hiiri. Minäkin olen alanvaihtaja ja lähestyn viittäkymmentä. Nyt valtiovallalla on kovaa keppiä ja osa tekee osa-aikaista työtä, paljon on työttömiä. Pääasia, että tekee jotain ja opiskeleminen kannattaa aina. Onnellisia ovat he, joilla on vakioduuni. 

Vierailija
8/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan. 

Samaa mieltä, ole urhea!

Vierailija
9/9 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko ja Kylli täällä. Ei sinusta ole edes rehveille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan