Järkyttävässä kunnossa ihmisillä ne Airfryerin paistokipot. Teflon pinnoitetta puuttuu monesta kohtaa
Kiva syödä semmoista myrkkyä ruuan mukana.
Itsellä uunimallinen Airfryer jossa pinnoittamattomat pellit ja ritilät.
Kommentit (53)
Jos on teflonpinnoitetta niin se kuluu ajan myötä. Jossain mallissa nopeammin toisessa hitaammin. Kaikki pinnoitteet kuluvat käytössä. Myös valurautapannu kuluu käytössä.
Minäkin olen tarkistanut toista sataa kuparipannua ja vain yhdessä olen havainnut tinauksen olevan kunnossa. Sillä ei ole kai keitetty kuin yhtenä päivänä 40-luvulla nelikymppisjuhlakahvit. On 6 litran perintökuparipannu, nyt keittiöni yläkaapin päällä koristeena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kipot? Itse käytän fryerissä aina leivinpaperi- tai folioalustaa. Ei ruoka missään kipossa ole kiinni.
Sen ilman on tarkoitus KIERTÄÄ siellä. Ei kierrä kunnolla minkään folion läpi.
Ai laitat oman ruokasi suoraan ritilälle? Siitä vaan, minä en.
Näin katsos, ei tarvitse mitään papereita ja folioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kipot? Itse käytän fryerissä aina leivinpaperi- tai folioalustaa. Ei ruoka missään kipossa ole kiinni.
Sen ilman on tarkoitus KIERTÄÄ siellä. Ei kierrä kunnolla minkään folion läpi.
Ai laitat oman ruokasi suoraan ritilälle? Siitä vaan, minä en.
Näin katsos, ei tarvitse mitään papereita ja folioita.
Meillä sama, ihan paras vekotin.
Moniko on hankkinut airfryerin koristeeksi. Kuten kuparipannut keittiön seinälle. Käytetään ehkä pari kertaa vuodessa mutta muuten vain kehutaan kuinka sellainen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, tai sitten erillinen uunivuoka. Onpa ällöttävä ajatus, että suoraan siellä paistelisi. Mutta kai se niinkin sitten käy.
Täh? Eihän se sen kummoisempaa ole laittaa siihen ritilälle, kuin laittaa siihen uunivuokaankaan.
Mulla on sellainen Philipsin korimalli ja pesen sekä sen korin, että sen alemman pöntön koneessa. Siellähän ne puhdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama, tai sitten erillinen uunivuoka. Onpa ällöttävä ajatus, että suoraan siellä paistelisi. Mutta kai se niinkin sitten käy.
Täh? Eihän se sen kummoisempaa ole laittaa siihen ritilälle, kuin laittaa siihen uunivuokaankaan.
Mulla on sellainen Philipsin korimalli ja pesen sekä sen korin, että sen alemman pöntön koneessa. Siellähän ne puhdistuu.
Juu ei hyi, aina jotakin ruoan ja korin välissä. Tietysti pesen omanikin koneessa, eikä ainakaan silmämääräisesti mitään kulumia näy. Näyttää kirjaimellisesti uudelta.
Vierailija kirjoitti:
Moniko on hankkinut airfryerin koristeeksi. Kuten kuparipannut keittiön seinälle. Käytetään ehkä pari kertaa vuodessa mutta muuten vain kehutaan kuinka sellainen on.
Meillä se on käytössä joka päivä. Sillä voi tehdä tosi monipuolisesti ruokaa. Lähes kaikkea, mitä normiuunissakin.
Mut meillä käytetään 5v hankinnan jälkeen ulkoporeallastakin monta kertaa viikossa, vaikka senkin piti olla vaan turhake joka unohtuu viikon päästä 🤷
Uunimalli on ollut kyllä erinomainen meidän kahden hengen talouteen, missä asuu ahkera kotikokki ilman kiertoilmauunia. Pesen ritilät, pellin ja korin koneessa, pinnoitteet ovat ja pysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei hyi, aina jotakin ruoan ja korin välissä. Tietysti pesen omanikin koneessa, eikä ainakaan silmämääräisesti mitään kulumia näy. Näyttää kirjaimellisesti uudelta.
Käytätkö sä paistinpannullakin aina jotain ruuan ja pannun välissä?
Vierailija kirjoitti:
Uunimalli on ollut kyllä erinomainen meidän kahden hengen talouteen, missä asuu ahkera kotikokki ilman kiertoilmauunia. Pesen ritilät, pellin ja korin koneessa, pinnoitteet ovat ja pysyvät.
Tota Princess saa teflon pinnotteisena ja pinnoittamatonta Deluxe versiota.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta uunissa käytän. Jopa kiertoilmauunissa.
Ei meidän philipsistä ole irronut mitään, oisko ne tokmannin halpiskoneet temutettuja ja niistä irtoaa maalit
Vierailija kirjoitti:
Ei meidän philipsistä ole irronut mitään, oisko ne tokmannin halpiskoneet temutettuja ja niistä irtoaa maalit
Kyllä siitä irtoaa, et vain näe sitä. Samanlailla kuin teflonpannuista.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että joku tunnustaa. Kaikki käyttävät sitä jatkuvasti ja silti se on kuin uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, mutta uunissa käytän. Jopa kiertoilmauunissa.
En näe tässä kohtaa eroa paistinpannun ja uunipannun/pellin/paistoritilän käytössä. Joo, uunissa tai fryerissä voi valua esim. rasvaa, mutta en ymmärrä mitä yökkimistä siinä on, jos ne rasvat on helppo poistaa laittamalla osat koneeseen 🤷
Meillä pestään säännöllisesti koneessa ja käytetään airfryerriin sopivia leivinpapereita siisti on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että joku tunnustaa. Kaikki käyttävät sitä jatkuvasti ja silti se on kuin uusi.
Ja sulla ei ole, vaikka kaikilla muilla on. Jaxuhali!
Vierailija kirjoitti:
Kierrätkö ovelta ovelle ja vaadit pääsyä tarkastamaan Air fryerin paistokipot?
Sellainen asia kuin some on.