Järkyttävässä kunnossa ihmisillä ne Airfryerin paistokipot. Teflon pinnoitetta puuttuu monesta kohtaa
Kiva syödä semmoista myrkkyä ruuan mukana.
Itsellä uunimallinen Airfryer jossa pinnoittamattomat pellit ja ritilät.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätkö ovelta ovelle ja vaadit pääsyä tarkastamaan Air fryerin paistokipot?
Huomio parilta kaverilta viikonlopulta.
Ap
Ehkä nuo sun kaverit on samaa rupusakkia kuin sinäkin. Villi arvaus.
Teflonhullu jankkaaja täällä taas vauhdissa.
Mä annoin airfryerin pois koska mulla on kiertoilmauuni, joka on paljon parempi kuin se.
Ap ilmeisesti vuokramurjussa asuja, jonka mielestä muovikuorinen köyhäin uuni on parasta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on teflonpinnoitetta niin se kuluu ajan myötä. Jossain mallissa nopeammin toisessa hitaammin. Kaikki pinnoitteet kuluvat käytössä. Myös valurautapannu kuluu käytössä.
Toki, mutta valurautapannustani saan vain elimistölle muutenkin tarpeellista rautaa, en mitään hormonihäirikköyhdisteitä.
Ei ole teflonia ruuanlaittoasioissa tässä taloudessa. Eikä juuri muoviakaan kyllä.
Onko tämä joku kauppias, joka yrittää myydä ihmisille pinnoittamattomilla ritilöillä varustettuja laitteita? Sitten pillastuu, kun joku kertoo että tosi hyvänä on pysynyt ja joku toinen, ettei hänen ruokansa edes koske laitteeseen. Kun ei saa käyttää mitään leivinpaperia konetta ja ruokaa suojaamassa, ja se tosi hyväkuntoiselta näyttävä pinnoitettu on oikeasti ihan paska. Hiukan liikaa tuntuu olevan paatosta nyt mukana, ollakseen uskottava huomio.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä joku kauppias, joka yrittää myydä ihmisille pinnoittamattomilla ritilöillä varustettuja laitteita? Sitten pillastuu, kun joku kertoo että tosi hyvänä on pysynyt ja joku toinen, ettei hänen ruokansa edes koske laitteeseen. Kun ei saa käyttää mitään leivinpaperia konetta ja ruokaa suojaamassa, ja se tosi hyväkuntoiselta näyttävä pinnoitettu on oikeasti ihan paska. Hiukan liikaa tuntuu olevan paatosta nyt mukana, ollakseen uskottava huomio.
No älä! 😂
Vierailija kirjoitti:
Teflonhullu jankkaaja täällä taas vauhdissa.
Ai on joku tuttu palstahahmo?
Vierailija kirjoitti:
Mä annoin airfryerin pois koska mulla on kiertoilmauuni, joka on paljon parempi kuin se.
Ap ilmeisesti vuokramurjussa asuja, jonka mielestä muovikuorinen köyhäin uuni on parasta ikinä.
Minusta on taas tyhmää lämmittää uuni pientä annosta varten. Sen takia Airfryer toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on taas tyhmää lämmittää uuni pientä annosta varten. Sen takia Airfryer toimii hyvin.
Itsellä pöhötin käyttämättömänä kaapissa, kun totesin, että on vain glorifioitu kiertoilmagrilli ja oikea uuni on monin kerroin parempi ja monipuolisempi. Onneksi sain oman vekottimeni lahjaksi, niin ei tule omantunnontuskia laittaa sitä kierrätykseen.
Parempi folio fryerissa kuin kymmenen hatussa. - vanha viisaus
Vierailija kirjoitti:
Muovikuorinen köyhäinuuni on erittäin kätevä, kun ei todellakaan kiinnosta aina odotella uunin esilämmitystä. Vaikka meidän kiertoilmauuni on ihan suht nopea, niin airfryerillä annokseni on lähes valmis siinä vaiheessa, kun uuni ilmoittaisi olevansa riittävän kuuma.
Paperivuoka on hyvä, pysyy airfryer puhtaana.
Minulla on airfryer jota en käytä juuri koskaan.