Koskin vahingossa paljaaseen sähköjohtoon ja se tuntui epämiellyttävältä. Onko minulla sähköallergia?
Miten kannattaa toimia tästä eteen päin? Pitäisikö muuttaa maaseudulle mökkiin?
Kommentit (13)
Sähköallergia voi olla aika ikäväkin vaiva. Kuulin tapauksesta, jossa telineillä ollut raksamies ei viitsinyt lähteä vessaan vaan päätti lorotella siitä suoraan alas, huomaamatta siellä olevaa voimajohtoa. Allergian takia meni taju ja tekohampaat lensivät suusta. Lääkärin mukaan ei kuitenkaan tullut isompaa vahinkoa mutta lisääntymisaikeet kannatti vähäksi aikaa unohtaa.
Laita se johto suuhun, paranee allergiat.
Voimavirtajohto kuorittuna anaaliin ja sit väännät kytkimestä
Ehkä tilasi palaa ennalleen, jos kokeilet uudestaan koskettaa paljasta sähköjohtoa. Mieluiten molemmilla, kosteilla käsillä. Tämä on tietääkseni ainoa keino päästä eroon negatiivisista energiakentistä, joita kehossasi nyt on sinuun vaikuttamassa. Toimi nopeasti, ettei haitallinen energiakenttä tee laajempaa tuhoa aivojesi sähköiselle toiminnalle.
Jos vaihejohtoon koskit niin ei mikään ihme että tuntui epämiellyttävältä kun olet koskenut 230VAC jännitteeseen. Vaikka olisi hyvin eristäytynyt maasta ettei virtaa paljoa kulje kehon läpi niin ei se hyvältä tunnu. Sähköallergian kanssa asialla ei ole mitään tekemistä vaan olet saanut sähköiskun.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaihejohtoon koskit niin ei mikään ihme että tuntui epämiellyttävältä kun olet koskenut 230VAC jännitteeseen. Vaikka olisi hyvin eristäytynyt maasta ettei virtaa paljoa kulje kehon läpi niin ei se hyvältä tunnu. Sähköallergian kanssa asialla ei ole mitään tekemistä vaan olet saanut sähköiskun.
Heh, tosikko.
Minulla ilmeni sähköallergian oireita kun kusin paimenpoikaan.
Meille kävi samalla tavalla ja ostettiin koko perheelle ctec ylläpitolaturit, ne kytketään iltaisin nänneihin, niin saa yön aikana (halvempi hinta) siedätyshoitoa allergiaan
Vierailija kirjoitti:
Minulla ilmeni sähköallergian oireita kun kusin paimenpoikaan.
Ai, minulle ei tullut.
t ahmed vuohineuvos
Minulla on kynttiläallergia. Koskin kynttilän liekkiin ja sain ikävän allergiarakkulan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kynttiläallergia. Koskin kynttilän liekkiin ja sain ikävän allergiarakkulan.
Miehelläni on kiuasallergia. Kännissä horjahti kiuasta päin ja pippeliin tuli rakkula.
Olet luultavasti huomionkipiä persu?
Siedätyshoitoa vaan kehiin, yhdistä itsesi voimavirtaan ja odottele parantumista.