Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hankala ihminen? Mies perui menon, niin vedin kutsun toiseen iltaan pois

Vierailija
17.05.2025 |

En ole varma toiminko lapsellisesti. Olen maaliskuusta asti deittaillut yhtä miestä, joka on siis yksityisyrittäjä ja sen bisneksillä ei ole mennyt hirveän hyvin viime aikoina. Olen itse aika aktiivinen tyyppi ja tietysti olen kutsunut miestäkin messiin jos olen ollut menossa jonnekin.

Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja vedoten siihen että sen pitää katsoa rahankäyttöä. Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä taas illanviettoon....ja hän kieltäytyi sanoen että haluaa säästää rahat Euroviisuiltaan, jonne siis olin myöskin kutsunut miehen tapaamaan kavereitaan.

Samalla aikaa, siis minulle rahahuolia valitellen, mies ostaa kaikenlaista elektroniikkarihkamaa, pelijuttuja ja viime viikolla tilasi uuden pelikonsolin. Mutta junalippu illanviettoon á 3 euroa suuntaansa (?) on siis liian kallista ja pitää ehdottomasti säästää?? Mies ehdotti eilen että jos illanvieton jälkeen tulen sitten hänen luokseen.

Minulla suoraan sanoen hirtti kiinni ja latasin suorat sanat että ei kiinnosta tulla eikä tarvitse vaivautua Euroviisuiltaankaan. Minusta on ikävää että tunnen olevani jonkun prioriteettilistan häntäpäillä kun junaliput á 6 euroa pitää ehdottomasti säästää mutta samalla on rahaa ennakkotilata joku pelikonsoli á 600 euroa. Minusta on tosi ikävää että mies laskee senttejä vain silloin kun kyseessä on minun kanssani ajanvietto. Ja pokkana sitten ehdotti että matkustaisin itse hänen luokseen sitten yöllä. Hei haloo, halusin että tapaat ystäväni enkä ole mikään woltattava myöhänillanpillu joka tilataan kotisohvalle kun on liian kallista mennä itse ulos.

Olinko kohtuuton?

Kommentit (369)

Vierailija
101/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.

Joo, tuolta se juuri tuntuu. On ihan ok että aina ei kaikkialle halua tai pääse, mutta suoraan sanoen vituttaa aina kuulla se sama "aa sori aattelin skipata, pitää vähän säästää" ja sitten seuraavana päivänä lähettää jonkun shoppailukuvan että on ostanut sitä sun tätä.

Minulla on periaatteena etten rupea maksamaan muiden menoja. Ehdottamani jutut eivät ole olleet mitä ökykalliita, niin tuntuu pahalta että mies mieluummin kykkii kotona ja säästää sen 10-20 euroa mitä iltaan olisi mennyt sen sijaan että

Mies on ilmeisesti paljon sinua vanhempi, on jo juoksunsa juossut ja nyt on tyytyväinen koti-iltoihin. Sinä taas juokset tuli perseen alla paikasta toiseen, joten olette liian erilaiset. Lisäksi vielä miehen rahatilanne ei mahdollista juoksemista sinun mukanasi. Hän laittaa vähät rahansa itselleen tärkeämpiin asioihin, kuin baareissa juoksemiseen.

Vierailija
102/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.

Joo, tuolta se juuri tuntuu. On ihan ok että aina ei kaikkialle halua tai pääse, mutta suoraan sanoen vituttaa aina kuulla se sama "aa sori aattelin skipata, pitää vähän säästää" ja sitten seuraavana päivänä lähettää jonkun shoppailukuvan että on ostanut sitä sun tätä.

Minulla on periaatteena etten rupea maksamaan muiden menoja. Ehdottamani jutut eivät ole olleet mitä ökykalliita, niin tuntuu pahalta että mies mieluummin kykkii kotona ja säästää sen 10-20 euroa mitä iltaan olisi mennyt sen sijaan että

Olette tapailleet pari kuukautta. Muodostit itsellesi kuvan miehestä 10-15 vuotta vanhojen asioiden perusteella? Matkusteleva ja aktiivinen kilpaurheilija ja vieläpä yrittäjä! Siinä olisi sinulle hieno esittelymies! 

Miehellä taitaa olla ikää jo jonkin verran ja AP on nuorempi?

Harmillinen pettymys. Uutta matoa koukkuun vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on selkeästi keskenkasvuinen vielä. Kauheeta sättimistä jostain parin kuukauden jutusta. Mikset vaan nyt hyväksy, että mies on erilainen ja hällä on erilainen arvomaailma. Siksihän sitä tapaillaan, että oppii tuntemaan toisen. Nyt tunnet. Eroa, jos ei sovi sinulle ja lopeta kitinät.

Näin juuri, ja pidetään ne sukuelimet siellä housussa sen tutustumisajan. 

Kun alkaa väninä jostain että "pitää tietää seksuaailnen yhteensopivuus" ennen kuin tuhlaa naiseen aikaa ja rahaa niin suoraan blokkiin, tällainen mies on puhdas seksuaalinen hyväksikäyttäjä ja kusettaja.

Mä olen nainen enkä mä kyllä ala odottamaan kuukausitolkulla tai edes viikkotolkulla seksiä. 

N45

Kun kärsivällisyys on nolla ja hedonismi sata. Nautinto mulle tänne heti, muuten en aio kiinnostua!

Sairas maailma... 

N53, joka todellakin rakastaa seksiä, mutta ei kenen tahansa vaan vain rakkauden kohteen kanssa. 

Vierailija
104/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan miehen sydän toisaalla?

Vierailija
105/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku kutsuisi mun ruokaa biojätteeksi, se oli the end automaattisesti. 

Samoin.

Jos ei kelpaa, ei syö. Mutta ruoan haukkuminen on moukkamaista.

Ap luo itsestään kuvaa lapsellisena pissiksenä. 

Vierailija
106/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on selkeästi keskenkasvuinen vielä. Kauheeta sättimistä jostain parin kuukauden jutusta. Mikset vaan nyt hyväksy, että mies on erilainen ja hällä on erilainen arvomaailma. Siksihän sitä tapaillaan, että oppii tuntemaan toisen. Nyt tunnet. Eroa, jos ei sovi sinulle ja lopeta kitinät.

Kun alkaa väninä jostain että "pitää tietää seksuaailnen yhteensopivuus" ennen kuin tuhlaa naiseen aikaa ja rahaa niin suoraan blokkiin, tällainen mies on puhdas seksuaalinen hyväksikäyttäjä ja kusettaja.

Mä olen nainen enkä mä kyllä ala odottamaan kuukausitolkulla tai edes viikkotolkulla seksiä. 

N45

Kun kärsivällisyys

Kun palstan besserwisserit kuvittelee tuntevansa toisen. Älä nyt oikeasti aikuinen ihminen viitsi. Mä teen kuten mä haluan ja sä teet kuten sä haluat. Kummmankaan tapa ei ole ainoa oikea. Luulisi tuon ikäisen ihmisen sen verran ymmärtävän.

En mäkään kenen tahansa kanssa sänkyyn hyppää, joten ihan turhaan soitat suutasi. Opettele hyväksymään muiden tavat elää. 

N45

Vierailija
107/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on fiksumpiakin miehiä, jotka ainakin haluavat laittaa vaimon ykköseksi ainakin useimmiten, ja vuosien saatossa opettelevat asiaa käytännössä. 

Totta kai ystävätkin on tosi tärkeitä, molemmille. Mut ei se niin voi mennä, et puoliso jatkuvasti häviää kavereille. Oli sit mies tai nainen. 

Onko parin kuukauden tapailututtavuus rinnastettavissa vaimoon? 

Ei.

Vastasin tuolle, joka sanoi : omat ystävät ja tutut menee AINA naisystävän/vaimon edelle. 

Vierailija
108/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä vakava seurustelusuhde, miehen mielestä fwb, ja miehen eduilla, ei naisen, eli annan sen verran, että naikkonen ei jätä,että saan pimpsaa. 

Vierailija
109/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mielestä vakava seurustelusuhde, miehen mielestä fwb, ja miehen eduilla, ei naisen, eli annan sen verran, että naikkonen ei jätä,että saan pimpsaa. 

Mies on haistanut apn epätoivon. Ei tarvitse panostaa.

Vierailija
110/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on fiksumpiakin miehiä, jotka ainakin haluavat laittaa vaimon ykköseksi ainakin useimmiten, ja vuosien saatossa opettelevat asiaa käytännössä. 

Totta kai ystävätkin on tosi tärkeitä, molemmille. Mut ei se niin voi mennä, et puoliso jatkuvasti häviää kavereille. Oli sit mies tai nainen. 

Onko parin kuukauden tapailututtavuus rinnastettavissa vaimoon? 

Ei ole, mutta eihän sellaisesta puolisoa tule, joka asetetaan kakkoseksi.

Vierailija
111/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Ap:n tapailumies on löytänyt tämän ketjun? Otsikko voi pistää silmään esim IS:n sivulla. Mies voi helposti tunnistaa itsensä jo otsikosta ja Ap kertoilee auliisti lisää ketjussa erittäin tunnistettavasti.  Jopa miehen työn ja harrastukset.Myös nämä yhteensaattaneet ystävät tunnistavat varmasti Ap:n. Aloittaja varmaan toivoi saavansa "jätä se sika kuoron" komppauksia ja hiljeni kun tuli muutakin palautetta. 

Vierailija
112/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hankala ihminen. Pelikonsoleita ostava aikamies joka panttaa kuutta euroa joutaa vaihtoon. T. mies

Vierailija
113/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoittaa:

...olen maaliskuusta asti deittaillut...

...Nyt parin viime kuukauden aikana...

Hmm, maaliskuu, huhtikuu, toukokuun puoliväli 🤔

Tää taitaakin olla Porvoosta tää typy

Vierailija
114/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa:

...Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja...

Kuinka paljon niitä menoja muka on?

Jos tämä ei ole provo, niin eikö tuo nainen tajua, ettei heillä ole mitään suhdetta?! Jossain viestissä hän sanoi seurustelevansa miehen kanssa ja on siksi kurjaa tehdä asioita yksin.

Piti ihan kalenterista laskea. Maaliskuun alusta on 13 viikkoa. Ja peruutuksia on tullut 5.

Ihan kahjoa!

Vierailija
115/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään haluaisi 2 kertaa kuukaudessa ravata erilaisissa tapahtumissa, kuten AP tahtoo. 

Lisäksi olette olleet yhdessä maaliskuusta, eli vain pari kuukautta, en haluaisi vielä tutustua perheeseen, sukulaisiin tai ystäviin. 

Ap tuntuu haluavan edetä hirveän nopeaa ja lisäksi suunnitella menemisiä toisenkin puolesta. Mies taas pitää rauhallisemmassa elämästä. 

Kenenkään rahat eivät riitä kaikkeen, ja mies selvästi on tarkka rahoistaan. Hän ei halua käyttää rahaa kokoajan, vaan käyttää rahansa asioihin, joista itse nauttii. 

Te vain olette hyvin erilaisia, ja lisäksi vaikutat vähän ylikävelevältä tyypiltä, AP. 

Minäkin vetäytyisin jos olisin AP.n kanssa. 

No miksi sitten on esim. harrastettu seksiä, jos ei haluta edetä nopeaa?

Jännästi se nopeasti eteneminen koskettaa vain pari

Olen nainen, ja kyllä minä harrastan seksiä siinä tutustumisvaiheessakin.  Useimmille naisillekaan seksi ei ole asia, jota pitää pihdata papin aameneen asti. 

Jos suhde loppuu niin se loppuu. Yleensä syy on osapuolten erilaisuus, ja juuri sitähän seurustelu on, tutustumista toiseen. Ei sen kummempaa. 

Vierailija
116/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa:

Jos tämä ei ole provo, niin eikö tuo nainen tajua, ettei heillä ole mitään suhdetta?! Jossain viestissä hän sanoi seurustelevansa miehen kanssa ja on siksi kurjaa tehdä asioita yksin.

Piti ihan kalenterista laskea. Maaliskuun alusta on 13 viikkoa. Ja peruutuksia on tullut 5.

Ihan kahjoa!

Veisitkö sinä kaverin häihin mukanasi miehen, jonka olet tuntenut pari viikkoa? Ap kertoi, että mies ei halunnut mukaan, vaikka erikseen pyydettiin bilettämään... Siis ap halusi näyttömiehen!

Vierailija
117/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Kun kärsivällisyys

Toisille seksi on tärkeämpää kuin toisille. Toiset tarvitsee seksiin vahvan tunneyhteyden, toiset eivät. Kaikki tavat on ihan ok, pitää vain löytää se samankaltainen vastapuoli.

Vierailija
118/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa:

Ihan kahjoa!

Veisitkö sinä kaverin häihin mukanasi miehen, jonka olet tuntenut pari vi

A) ap halusi esittelymiehen

B) ap luulee seurustelun alkavan ekasta aktista

C) ap on takertuva ja läheisriippuvainen. Ripustautuu heti mieheen.

D) ap onnistui luomaan provon, joka meni hetken aikaa läpi

E) ap ei käy täysillä ja kuvittelee tapailumiehen

F) ?

Itse veikkaan A,B,C 

Kakkosvahtoehtona veikkaan E

Vierailija
119/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoittaa:

Ihan kahjoa!

Veisitkö sinä kaverin häihin mukanasi miehen, jonka olet tuntenut pari vi

Totta!

En veisi edes 2,5kk tuttavuuden jälkeen (mikä on maksimi näillä specseillä). Ja morsian oikein erikseen kutsui häihin. Enpä usko.

Vierailija
120/369 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien ihmisten häät on ehdottomasti ei, joku tienoilta on ehdottomasti ei. Jokainen käyttää rahansa niin kuin huvittaa ei niin kuin sinä haluat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän