Olenko hankala ihminen? Mies perui menon, niin vedin kutsun toiseen iltaan pois
En ole varma toiminko lapsellisesti. Olen maaliskuusta asti deittaillut yhtä miestä, joka on siis yksityisyrittäjä ja sen bisneksillä ei ole mennyt hirveän hyvin viime aikoina. Olen itse aika aktiivinen tyyppi ja tietysti olen kutsunut miestäkin messiin jos olen ollut menossa jonnekin.
Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja vedoten siihen että sen pitää katsoa rahankäyttöä. Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä taas illanviettoon....ja hän kieltäytyi sanoen että haluaa säästää rahat Euroviisuiltaan, jonne siis olin myöskin kutsunut miehen tapaamaan kavereitaan.
Samalla aikaa, siis minulle rahahuolia valitellen, mies ostaa kaikenlaista elektroniikkarihkamaa, pelijuttuja ja viime viikolla tilasi uuden pelikonsolin. Mutta junalippu illanviettoon á 3 euroa suuntaansa (?) on siis liian kallista ja pitää ehdottomasti säästää?? Mies ehdotti eilen että jos illanvieton jälkeen tulen sitten hänen luokseen.
Minulla suoraan sanoen hirtti kiinni ja latasin suorat sanat että ei kiinnosta tulla eikä tarvitse vaivautua Euroviisuiltaankaan. Minusta on ikävää että tunnen olevani jonkun prioriteettilistan häntäpäillä kun junaliput á 6 euroa pitää ehdottomasti säästää mutta samalla on rahaa ennakkotilata joku pelikonsoli á 600 euroa. Minusta on tosi ikävää että mies laskee senttejä vain silloin kun kyseessä on minun kanssani ajanvietto. Ja pokkana sitten ehdotti että matkustaisin itse hänen luokseen sitten yöllä. Hei haloo, halusin että tapaat ystäväni enkä ole mikään woltattava myöhänillanpillu joka tilataan kotisohvalle kun on liian kallista mennä itse ulos.
Olinko kohtuuton?
Kommentit (369)
Et ole mulkku.
Itsekin olen työtön pihi ja kitsastelen (ja kitsastelin jo ennen työttömyyttä, sen takia säästössä on okt:n verran rahaa) herkästi asioista, jotka saa jotenkin toteutettua halvemmalla, esim. teen aina mieluummin kotona ruokaa ja juon kauppajuomia ravintolan&baarin sijaan ja liikun julkisilla (PKS), mutta....
...6 euron bussilippujen takia vinkuminen on *tun köyhää. Mullakin menisi kuppi nurin. Yleensä nämä samaiset ihmiset nimittäin tärväävät rahaa kaikkeen epämääräiseen, yleisin ovat päihteet ja roskaruoka. Tuo 600 euron pelikonsoli viittaa vähän siihen, että onlineen palaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Et ole mulkku.
Itsekin olen työtön pihi ja kitsastelen (ja kitsastelin jo ennen työttömyyttä, sen takia säästössä on okt:n verran rahaa) herkästi asioista, jotka saa jotenkin toteutettua halvemmalla, esim. teen aina mieluummin kotona ruokaa ja juon kauppajuomia ravintolan&baarin sijaan ja liikun julkisilla (PKS), mutta....
...6 euron bussilippujen takia vinkuminen on *tun köyhää. Mullakin menisi kuppi nurin. Yleensä nämä samaiset ihmiset nimittäin tärväävät rahaa kaikkeen epämääräiseen, yleisin ovat päihteet ja roskaruoka. Tuo 600 euron pelikonsoli viittaa vähän siihen, että onlineen palaa rahaa.
Jeps, tuo voi olla myös nätti tekosyy sille että ei kiinnosta vittuakaan.
Vierailija kirjoitti:
AP on selkeästi keskenkasvuinen vielä. Kauheeta sättimistä jostain parin kuukauden jutusta. Mikset vaan nyt hyväksy, että mies on erilainen ja hällä on erilainen arvomaailma. Siksihän sitä tapaillaan, että oppii tuntemaan toisen. Nyt tunnet. Eroa, jos ei sovi sinulle ja lopeta kitinät.
Näin juuri, ja pidetään ne sukuelimet siellä housussa sen tutustumisajan.
Kun alkaa väninä jostain että "pitää tietää seksuaailnen yhteensopivuus" ennen kuin tuhlaa naiseen aikaa ja rahaa niin suoraan blokkiin, tällainen mies on puhdas seksuaalinen hyväksikäyttäjä ja kusettaja.
Mä ymmärrän sun miestä täysin, en itsekkään jaksaisi naista, jonka kanssa pitäisi jatkuvasti käydä jossain kissanristiäisissä ja olla kuin joku näyttelyesine!
Vierailija kirjoitti:
Vastaus otsikon kysymykseen. Olet.
Olet hankala, itsekäs ja passiivisaggressiivinen. Peruit kutsun kostona ja koulutusmielessä.
Höpsis. Tasapainon hakemista. Jos toinen antaa enemmän ja toinen ottaa niin sitä antamista vähennetään sen mukaan että ollaan tasapainossa. Jos toinen ei anna mitään ja molemmat vaan ottavat, niin sitten suhde on riitaisa ja lopulta joku kuolee, jos sitä ei lopeteta sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mies ei viihdy tapahtumissa, joissa pitäisi seurustella muiden, jopa tuntemattomien ihmisten kanssa. Siis: olla sosiaalinen. Haluaisi, että sinä hoidat nämä tapahtumat keskenäsi ja menet niiden jälkeen hänen luokseen. Käyttää rahanmenoa tekosyynään. Tekosyyhän se on, jos hänellä riittää rahaa paljon suurempiinkin, ei-välttämättömiin menoihin.
Tuollainen lusmuilu ei ole hyväksyttävää. Ota asia esiin suorasanaisesti. Mikäli hän ei myönnä asiaa ja suostu kompromisseihin, ei moista suhdetta kannata jatkaa.
Tälläinen kuva minullekin tuli. Särähti että euroviisu rientoihin oli tulossa heti kun hänen kavereitaan on siellä. Miehesi on mikki hiiri eikä vaan saan sanottua suoraan.
Jos on rahasta tiukkaa ei silloin ostella mieslapsi pelikoneita. Aina red flag.
Miehesi on mitä ilmeisemmin myös introvertti. On tainnut matkailunsa tehdä exänsä tai muun ekstron kanssa. Ei se some ja hienot kuva rantalomasta kerro totuutta.
Ota asiat puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi 2 kertaa kuukaudessa ravata erilaisissa tapahtumissa, kuten AP tahtoo.
Lisäksi olette olleet yhdessä maaliskuusta, eli vain pari kuukautta, en haluaisi vielä tutustua perheeseen, sukulaisiin tai ystäviin.
Ap tuntuu haluavan edetä hirveän nopeaa ja lisäksi suunnitella menemisiä toisenkin puolesta. Mies taas pitää rauhallisemmassa elämästä.
Kenenkään rahat eivät riitä kaikkeen, ja mies selvästi on tarkka rahoistaan. Hän ei halua käyttää rahaa kokoajan, vaan käyttää rahansa asioihin, joista itse nauttii.
Te vain olette hyvin erilaisia, ja lisäksi vaikutat vähän ylikävelevältä tyypiltä, AP.
Minäkin vetäytyisin jos olisin AP.n kanssa.
No miksi sitten on esim. harrastettu seksiä, jos ei haluta edetä nopeaa?
Jännästi se nopeasti eteneminen koskettaa vain parisuhteen vastuita ja velvoitteita, ei pillupalveluja.
Juuri katselin videota muslimien avioliitoista ja siellä tuli ilmi, että miehen 2. vaimo on usein salavaimo. Ei siksi, että se pitäisi salata ykkösvaimolta, vaan että hän voi välttää sosiaaliset velvollisuutensa sitä naista kohtaan. Vähän niinkuin tässäkin. Kelpaa kyllä mieslapsipelit ja siitossimulaatiot, mutta auta armias jos pitäisi olla oikea parisuhde eli esim. käydä yhessä josasin julkisesti. Tuo on naisen häpäisyä, halventamista ja tämän alentamista juuri siksi: wolttipilluksi.
Ap, sulla on sana hallussa. Toivottavasti sanoit noin myös miehelle, ellet niin sano.
Olitko kohtuuton - no et.
JSS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on selkeästi keskenkasvuinen vielä. Kauheeta sättimistä jostain parin kuukauden jutusta. Mikset vaan nyt hyväksy, että mies on erilainen ja hällä on erilainen arvomaailma. Siksihän sitä tapaillaan, että oppii tuntemaan toisen. Nyt tunnet. Eroa, jos ei sovi sinulle ja lopeta kitinät.
Kun alkaa väninä jostain että "pitää tietää seksuaailnen yhteensopivuus" ennen kuin tuhlaa naiseen aikaa ja rahaa niin suoraan blokkiin, tällainen mies on puhdas seksuaalinen hyväksikäyttäjä ja kusettaja.
Mä olen nainen enkä mä kyllä ala odottamaan kuukausitolkulla tai edes viikkotolkulla seksiä.
N45
Ekana tuli mieleen, että mies haluaa pitää ap:n piilossa. Voi tavata vanhoja tuttuja, joiden joukossa on tämä kaksikon toisiinsa tutustuttanut, mutta muihin julkisiin tapahtumiin ei halua mennä pariskuntana. Kas kun ei ole hyvä juttu, jos tapailunaiset sattuvat törmäämään toisiinsa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että mies ei viihdy tapahtumissa, joissa pitäisi seurustella muiden, jopa tuntemattomien ihmisten kanssa. Siis: olla sosiaalinen. Haluaisi, että sinä hoidat nämä tapahtumat keskenäsi ja menet niiden jälkeen hänen luokseen. Käyttää rahanmenoa tekosyynään. Tekosyyhän se on, jos hänellä riittää rahaa paljon suurempiinkin, ei-välttämättömiin menoihin.
Tuollainen lusmuilu ei ole hyväksyttävää. Ota asia esiin suorasanaisesti. Mikäli hän ei myönnä asiaa ja suostu kompromisseihin, ei moista suhdetta kannata jatkaa.
Tälläinen kuva minullekin tuli. Särähti että euroviisu rientoihin oli tulossa heti kun hänen kavereitaan on siellä. Miehesi on mikki hiiri eikä vaan saan sanottua suoraan.
Jos on rahasta tiukkaa ei silloin ostella mieslapsi pelikoneita. Aina red flag.
Miehesi on mitä ilmeisemmin myös introvertti. On
Ei miehellä välttämättä ole rahasta tiukkaa. Se vaan valitsee, mihin sitä käyttää.
Ap ei ole miehen mielestä sen arvoinen, että käyttäisi sen parikymppiä.
Voi toki olla, että mies ja pelikonsoli elävät elämänsä onnellisina loppuun asti kaksistaan. Ja ap jatkaa biletystä yksin
Ap on tyypillinen biach! Kaikki miehet juoskaa heti karkuun kun vielä pystytte, muuten joudutte myymään vapautenne ja huomaatte parin vuoden päästä tekevänne kaikkea mistä ette oikeasti tykkää.
Tuon ymmärtäisi jos olisit sinkkuäiti.
Vierailija kirjoitti:
Han kala tyyppiset naiset kannattaa jättää huomiotta. Ne on lahnoja sängyssä.
Ahtiko se siellä pulputtaa?
🧜🐟🐠🐡🐡🎣
Jos joku kutsuisi mun ruokaa biojätteeksi, se oli the end automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.
Onneksi on fiksumpiakin miehiä, jotka ainakin haluavat laittaa vaimon ykköseksi ainakin useimmiten, ja vuosien saatossa opettelevat asiaa käytännössä.
Totta kai ystävätkin on tosi tärkeitä, molemmille. Mut ei se niin voi mennä, et puoliso jatkuvasti häviää kavereille. Oli sit mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tuon ymmärtäisi jos olisit sinkkuäiti.
Niin. Kuulostaa jotenkin kovin
pinnalliselta tuo suhteenne.
Et ollut kohtuuton.
Ei ole kenties sen väärti, että alat jahdata. Anna olla.
Ei kannata roikkua. Kyllä ihastunut osaa ilmaista sen.
Jos olet kiinnostunut ihmisestä, niin puhu asiat auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama, jos nainen vonkaa koeajoa ennen kuin edes haluaa tutustua. Näitäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.
Onneksi on fiksumpiakin miehiä, jotka ainakin haluavat laittaa vaimon ykköseksi ainakin useimmiten, ja vuosien saatossa opettelevat asiaa käytännössä.
Totta kai ystävätkin on tosi tärkeitä, molemmille. Mut ei se niin voi mennä, et puoliso jatkuvasti häviää kavereille. Oli sit mies tai nainen.
Onko parin kuukauden tapailututtavuus rinnastettavissa vaimoon?
Mies haluaa eri asioita, kuin sinä, AP.
En minäkään haluaisi kokoajan käyttöä rahaa johonkin, eikä minulla ole tarvetta "elää ja kokea" koska elämäni siellä kotona on mielekästä ja mukavaa.
Minun mielestäni seurustelun tarkoitus on elää yhdessä, rinnakkain. Siten, että molemmilla on myös omia juttuja. Mieluiten jaan sitä arkea ja arkisia asioita kumppanin kanssa.
Minulle olisi kauhistus olla kokoajan menossa jonnekin.