Olenko hankala ihminen? Mies perui menon, niin vedin kutsun toiseen iltaan pois
En ole varma toiminko lapsellisesti. Olen maaliskuusta asti deittaillut yhtä miestä, joka on siis yksityisyrittäjä ja sen bisneksillä ei ole mennyt hirveän hyvin viime aikoina. Olen itse aika aktiivinen tyyppi ja tietysti olen kutsunut miestäkin messiin jos olen ollut menossa jonnekin.
Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja vedoten siihen että sen pitää katsoa rahankäyttöä. Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä taas illanviettoon....ja hän kieltäytyi sanoen että haluaa säästää rahat Euroviisuiltaan, jonne siis olin myöskin kutsunut miehen tapaamaan kavereitaan.
Samalla aikaa, siis minulle rahahuolia valitellen, mies ostaa kaikenlaista elektroniikkarihkamaa, pelijuttuja ja viime viikolla tilasi uuden pelikonsolin. Mutta junalippu illanviettoon á 3 euroa suuntaansa (?) on siis liian kallista ja pitää ehdottomasti säästää?? Mies ehdotti eilen että jos illanvieton jälkeen tulen sitten hänen luokseen.
Minulla suoraan sanoen hirtti kiinni ja latasin suorat sanat että ei kiinnosta tulla eikä tarvitse vaivautua Euroviisuiltaankaan. Minusta on ikävää että tunnen olevani jonkun prioriteettilistan häntäpäillä kun junaliput á 6 euroa pitää ehdottomasti säästää mutta samalla on rahaa ennakkotilata joku pelikonsoli á 600 euroa. Minusta on tosi ikävää että mies laskee senttejä vain silloin kun kyseessä on minun kanssani ajanvietto. Ja pokkana sitten ehdotti että matkustaisin itse hänen luokseen sitten yöllä. Hei haloo, halusin että tapaat ystäväni enkä ole mikään woltattava myöhänillanpillu joka tilataan kotisohvalle kun on liian kallista mennä itse ulos.
Olinko kohtuuton?
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luettelemasi tilaisuudet tarkoittavat sitä, että et oikeastaan halua olla miehen kanssa, haluat, että kaverisi näkevät sinun olevan miehen kanssa. Olenko oikeassa?
Tämä kyllä nauratti. Valitettavasti esim. tuo teknokonsertti toimii vähän paremmin konserttisalissa missä on se DJ, lavatekniikka ja parisataa muuta vierasta, kuin kahdestaan kotiolkkarissa.
Oltaisiinhan me kotonakin tietysti voitu kuunnella sama youtubesta (ilmaisversiosta) käsi kädessä sohvalla istuen ja hanavettä jaetusta lasista nauttien.
-ap
Totta kai se nauratti, koska se oli totta! Tässä listaasi: "Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä taas illanviettoon....ja hän kieltäytyi sanoen että haluaa säästää rahat Euroviisuiltaan, jonne siis olin myöskin kutsunut miehen tapaamaan kavereitaan."
Ei sinulla ole listalla sellaisia yhdessäoloja, joissa olisit miehen kanssa, huomioisit nimenomaan hänet. Sinulla on kaikenlaista sinkkuaikojen yhdessäoloa, jossa olennaisinta on se, että muut näkevät sinut miehen kanssa, ei se, että olet miehen kanssa. Teknokonsertti on sekin tilaisuus, jossa olisit nimenomaan muusta syystä kuin ollaksesi miehen kanssa. Hän mahtaa kokea olevansa pelkkä statussymboli, sellainen seurustelusuhde paperilla.
Enkä edelleenkään ymmärrä, miksi kutsut miehen tapaamaan kavereitaan, jos hän mielestäsi on liikaa kavereittensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minne, on junalippu noin halpa? Vain 3€ suuntaansa? Katsoin varsin verrokkina huomisen junalippujen hinnat esim. Tampere- Helsinki ja löysin 16,90€ - 33,90€ väliltä hinnat.
Tuo on seutulipun hinta. Ja varmaan mies laski siihen jotain paikan päällä nautittuja juomiakin. Ei silti muuta mitään. Jos miehen prioriteetti on poikamieslaumansa, niin hän ei ole kypsä perheellistymään.
Eihän ap:kaan ole kypsä perheellistymään, siihen kun kuuluu niitä tylsiä koti-iltoja ja biojätteen syömistä. Harva vauva viihtyy teknobileissä ja kavereiden häät on yleensä lapsettomia.
Ei meistä kumpikaan ole myöskään kypsä avaamaan laskettelukeskusta tai perustamaan tuotantonavettaa? Hyvä kun kumpikaan noista, siis sen perheen perustamisen lisäksi, ei ole ollut omissa tai miehen tulevaisuudensuunnitelmissa tai haaveissa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitten rahasta ole kiinni, jos miehellä on kuitenkin rahaa ostaa itselleen kivoja juttuja. Häntä ei vaan kiinnosta ne jutut joita sä ap ehdotat.
Miksi miehellä ei saisi olla rahaa ostaa itselleen kivoja juttuja, jos häntä ei vähääkään kiinnosta naisen kaverin häät täysin tuntemattomassa seurassa?
Olen. Työnantajat rakastavat vaikeita henkilöitä. Mitä vaikeampi tyyppi sitä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minne, on junalippu noin halpa? Vain 3€ suuntaansa? Katsoin varsin verrokkina huomisen junalippujen hinnat esim. Tampere- Helsinki ja löysin 16,90€ - 33,90€ väliltä hinnat.
Tuo on seutulipun hinta. Ja varmaan mies laski siihen jotain paikan päällä nautittuja juomiakin. Ei silti muuta mitään. Jos miehen prioriteetti on poikamieslaumansa, niin hän ei ole kypsä perheellistymään.
Eihän ap:kaan ole kypsä perheellistymään, siihen kun kuuluu niitä tylsiä koti-iltoja ja biojätteen syömistä. Harva vauva viihtyy teknobileissä ja kavereiden häät on yleensä lapsettomia.
Ei meistä kumpikaan ole myöskään kypsä avaamaan laskettelukeskusta tai perustamaan tuotantonavettaa? Hyvä kun kumpikaan noista, si
Tää on palstalla eka kerta, kun joku vertaa perheen perustamista laskettelukeskuksen avaamiseen. Tosin miksipä ei, jos miehen näkee jonkinlaisena näyttelyesineenä, niin miksipä ei perhettä vertaisi ikuiseen alamäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luettelemasi tilaisuudet tarkoittavat sitä, että et oikeastaan halua olla miehen kanssa, haluat, että kaverisi näkevät sinun olevan miehen kanssa. Olenko oikeassa?
Tämä kyllä nauratti. Valitettavasti esim. tuo teknokonsertti toimii vähän paremmin konserttisalissa missä on se DJ, lavatekniikka ja parisataa muuta vierasta, kuin kahdestaan kotiolkkarissa.
Oltaisiinhan me kotonakin tietysti voitu kuunnella sama youtubesta (ilmaisversiosta) käsi kädessä sohvalla istuen ja hanavettä jaetusta lasista nauttien.
-ap
Totta kai se nauratti, koska se oli totta! Tässä listaasi: "Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä t
Eikö ole normaalia että haluaa jakaa kiinnostuksenkohteitaan seurustelukumppanin kanssa? Jos tykkäisin purjehtia, niin pyytäisin miehen veneelleni. Jos olisin taidemaalari, niin tietysti kutsuisin miehen ateljeelleni?
Itse tykkään konserteista, tapahtumista ja illanvietoista. Ihan normaaliahan noihin on mennä yhdessä? Vituttaa vain että nämä on just ne mihin mies ei halua upottaa kallisarvoisia senttejään vaikka ensin sanoo olevansa kiinnostunut mutta sitten päivää ennen peruu ja vetoaa aina rahasyihin. Ei tee mieli enää kysyä minnekään kun niin usein tulee torpatuksi. Ja tuntuu oudolta kysellä sitten seuraa ympäri kyliä kun oma kumppani ei halua.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Totta kai se nauratti, koska se oli totta! Tässä listaasi: "Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä t
Onko sulle aivan vieras konsepti se, että jaetaan kokemuksia? Mennään ja tehdään asioita yhdessä? Ei siinä ole kyse näyttäytymisestä, vaan siitä että kotoa on kiva poistua yhdessä jonnekin tekemään jotakin kivaa.
Ap menitkö yksin noihin tapahtumiin? Toivottavasti et jättänyt tapahtumia välistä ameeban miehen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden häät ovat yleensä lapsettomia? Mistä ihmeestä sä tuon keksit? Ei mun kavereilla ainakaan ole lapsettomia häitä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meistä kumpikaan ole myöskään kypsä avaamaan laskettelukeskusta tai perustam
Oleppa hyvä :)
Ei kaikilla ole perheenperustamishaaveita. Siitä vihjailu ja lyttäys epäkypsäksi ihmiseksi vain sen takia ettei halua jotain tiettyä elämänsuuntaa tuntuu tosi triviaalilta.
Viesti oli vastaus kommenttiin jossa naljailtiin että punalappuelämään on sitten parempi tottua jo etukäteen että on kypsä aikuinen. Koko aiheenahan on etten halua sementinharmaata pakkopullaelämää kotisohvan ja alepan väliä laahaten. Haluanko perheen/hevosen/vauvan/scuba-diplomin ovat ihan erillisiä keskusteluja (=en/en/en/ehkä).
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Totta kai se nauratti, koska se oli totta! Tässä listaasi: "Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsert
Miehen suunnasta katsottuna kaikki sinun kiinnostuksenkohteesi ovat sinkkuaikojen kiinnostuksia.
Jos rakastaisit purjehtimista, niin purhehtisit aina parin kaverin kanssa, eikös? Ja mies olisi mukana, koska sinulle on tärkeää, että mies on mukana, ei yhteinen aika miehen kanssa. Siellä ateljeessakin olisi pari taiteilijaystävääsi.
Sinä haluat miehen olevan mukanasi, sinä et halua olla miehen kanssa! Ymmärrätkö eron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.
Joo, tuolta se juuri tuntuu. On ihan ok että aina ei kaikkialle halua tai pääse, mutta suoraan sanoen vituttaa aina kuulla se sama "aa sori aattelin skipata, pitää vähän säästää" ja sitten seuraavana päivänä lähettää jonkun shoppailukuvan että on ostanut sitä sun tätä.
Minulla on periaatteena etten rupea maksamaan muiden menoja. Ehdottamani jutut eivät ole olleet mitä ökykalliita, niin tuntuu pahalta että mies mieluummin kykkii kotona ja säästää sen 10-20 euroa mitä iltaan olisi mennyt sen sijaan että viettäisi normaalin illanvieton.
Mies kiertää myös kaikki kauppojen alelaarit ja jos teke
Punalaputettua sekamelskaa? Ihan samoja raaka-aineita ne on laputettunakin. Sinusta tulee outo, ylimielinen vaibi.
Jokaisella on X määrä rahaa käytettävänä. Jokaisella on oikeus käyttää se raha mihin haluaa.
Miksi miehen pitäisi käyttää rahaa ap:n menoihin, jos ne eivät miestä kiinnosta?
On fiksua valita menonsa ja ostaa punalaputettua, jos siten saa hankittua itselleen jotain mieluista.
Ap, olisitko itse valmis käyttämään rahojasi miehen pelikoneisiin tmv? Ja mies vaan pyytäisi lisää ja lisää tuhlaamista hänen mielenkiinnon kohteisiin. Miltä tuntuisi?
Rakastunut mies käyttää rahaa naiseensa. Tapailumies ei halua tuhlata, jos helpommallakin saa piparia.
N64
Jos on pakko roikkua siellä niin tutustukaa toisiinne vaikka rauhassa 6kk ennen mitään panemisia ja lääppimisiä. Jos tuona aikana ihastusta ei synny tai se laskee -> ei jatkoon. Jos he
Puoli vuotta tutustumista ilman seksiä? Ei kiitos, ei ole mun juttu. Kyllä pitää melko nopeasti ottaa selville seksin saralla toimiiko kemiat lainkaan yhteen. Joidenkin kanssa tökkii on pelkkä suutelu ja se siitä. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja kyllä ottaisi päähän tutustua ja ihastua toiseen monta kuukautta ja sitten todeta, että seksi ei toimi lainkaan.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Totta kai se nauratti, koska se oli totta! Tässä listaasi: "Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erik
Mene nyt jo jankuttamasta, tuo väitteesi on ihan turha ja typerä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden häät ovat yleensä lapsettomia? Mistä ihmeestä sä tuon keksit? Ei mun kavereilla ainakaan ole lapsettomia häitä ollut.
Olen viimeisen 5 vuoden aikana ollut 12 kaverin (tai miehen kaverin) häissä, kaikki nuo ovat olleet lapsettomia. Olemme noin 30v ikäisiä, osalla on lapsia, osalla ei. Häät on juhlittu aikuisten kesken.
Kyllä sä taidat olla woltattava myöhäisillanpillu. Punalaputettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.
Joo, tuolta se juuri tuntuu. On ihan ok että aina ei kaikkialle halua tai pääse, mutta suoraan sanoen vituttaa aina kuulla se sama "aa sori aattelin skipata, pitää vähän säästää" ja sitten seuraavana päivänä lähettää jonkun shoppailukuvan että on ostanut sitä sun tätä.
Minulla on periaatteena etten rupea maksamaan muiden menoja. Ehdottamani jutut eivät ole olleet mitä ökykalliita, niin tuntuu pahalta että mies mieluummin kykkii kotona ja säästää sen 10-20 euroa mitä iltaan olisi mennyt sen sijaan että viettäisi normaalin illanvieton.
Mies ki
Eiköhän ap tarkoittanut, että on ostettu sitä sun tätä punalaputettua ja yhdistelty miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden häät ovat yleensä lapsettomia? Mistä ihmeestä sä tuon keksit? Ei mu
Niin ja sen vuoksi tietysti kaikkien muidenkin ihmisten kavereiden häät ovat lapsettomia. Palstalogiikkaa taas.
Et ole paikallisjunasta kuullut?