Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko hankala ihminen? Mies perui menon, niin vedin kutsun toiseen iltaan pois

Vierailija
17.05.2025 |

En ole varma toiminko lapsellisesti. Olen maaliskuusta asti deittaillut yhtä miestä, joka on siis yksityisyrittäjä ja sen bisneksillä ei ole mennyt hirveän hyvin viime aikoina. Olen itse aika aktiivinen tyyppi ja tietysti olen kutsunut miestäkin messiin jos olen ollut menossa jonnekin.

Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja vedoten siihen että sen pitää katsoa rahankäyttöä. Jutut oli tyyliin illanvietto, viikonloppumatka, ystävän häät (-pelkkä bileosuus, ystävä (morsian) itse vielä erikseen kutsui että tultaisiin yhdessä), teknokonsertti, toinen illanvietto. Eilen olin kysynyt miestä taas illanviettoon....ja hän kieltäytyi sanoen että haluaa säästää rahat Euroviisuiltaan, jonne siis olin myöskin kutsunut miehen tapaamaan kavereitaan.

Samalla aikaa, siis minulle rahahuolia valitellen, mies ostaa kaikenlaista elektroniikkarihkamaa, pelijuttuja ja viime viikolla tilasi uuden pelikonsolin. Mutta junalippu illanviettoon á 3 euroa suuntaansa (?) on siis liian kallista ja pitää ehdottomasti säästää?? Mies ehdotti eilen että jos illanvieton jälkeen tulen sitten hänen luokseen.

Minulla suoraan sanoen hirtti kiinni ja latasin suorat sanat että ei kiinnosta tulla eikä tarvitse vaivautua Euroviisuiltaankaan. Minusta on ikävää että tunnen olevani jonkun prioriteettilistan häntäpäillä kun junaliput á 6 euroa pitää ehdottomasti säästää mutta samalla on rahaa ennakkotilata joku pelikonsoli á 600 euroa. Minusta on tosi ikävää että mies laskee senttejä vain silloin kun kyseessä on minun kanssani ajanvietto. Ja pokkana sitten ehdotti että matkustaisin itse hänen luokseen sitten yöllä. Hei haloo, halusin että tapaat ystäväni enkä ole mikään woltattava myöhänillanpillu joka tilataan kotisohvalle kun on liian kallista mennä itse ulos.

Olinko kohtuuton?

Kommentit (369)

Vierailija
341/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotatko, Ap, että me kaikki haukumme kuorossa miestä ja kehumme sinua?

Voi voi, mies on ihan kamala ja sinä niin ihana, fiksu ja menevä.

Riittikö?

Palstaraati on juuri siitä hyvä kun vastaukset on niin erilaisia.

Asia on sen verran monisyinen (suhde-odotukset, konflikti, pettymys, tunteet, raha, ajanvietto, uusi suhde jne) että olisi ollut ihme jos vastaukset olisivat olleet yhdellä linjalla.

Ääneen ajattelemalla ja ketjun ajatuksia palloittelemalla sain kuitenkin miehelle sanoiksi mistä kenkä oikeasti hiertää niin ainakin keskustelu on avattu ja saa nähdä mitä käy. Tajusin että eniten ei häiritse mikään miehen rahankäyttö tai kutsujen peruminen vaan se että kotoiluaika on luisunut enenev

Omalla ajalla polttakoon vaikka tuomiokirkkoja, kunhan yhdessäoloaika ei mene tuollaiseen slubailuun.

Minua ei kiinnosta muuttaa kenenkään tapoja tai tottumuksia, niin on miehen oma valinta haluaako kunnioittaa toivettani. Itse en halua tuhlata vapaa-aikaani pilvenkäryssä istuen. Jos vapaa-ajan pitää olla tuonnäköistä niin itse en ole sitten siihen osana. Siis kuten viime viikonloppuna tulikin miehelle jo sanottua ja heti seisottua sanojeni takana. :)

-ap

Vierailija
342/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on sosiaalinen, aktiivinen, itsenäinen, talous ja työ on kunnossa.

Miksi hänen täytyy tyytyä keski-ikäiseen reppanaan

Miksei hän saa tasoistaan seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nainen nosta tasoa. Mies ei halua osallistua illanviettoihin, mutta olettaa että matkustat hänen luokseen yöllä. Olet hänelle panoseuraa, et muuta.

Vierailija
344/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotatko, Ap, että me kaikki haukumme kuorossa miestä ja kehumme sinua?

Voi voi, mies on ihan kamala ja sinä niin ihana, fiksu ja menevä.

Riittikö?

Palstaraati on juuri siitä hyvä kun vastaukset on niin erilaisia.

Asia on sen verran monisyinen (suhde-odotukset, konflikti, pettymys, tunteet, raha, ajanvietto, uusi suhde jne) että olisi ollut ihme jos vastaukset olisivat olleet yhdellä linjalla.

Ääneen ajattelemalla ja ketjun ajatuksia palloittelemalla sain kuitenkin miehelle sanoiksi mistä kenkä oikeasti hiertää niin ainakin keskustelu on avattu ja saa nähdä mitä käy. Tajusin että eniten ei häiritse mikään miehen rahankäyttö tai kutsujen pe

Sun sohvaperuna valitsee pössyttelyn ja polttamisen ennen sua. Sehän jättää sut sisälle yksin. Et sinä kiinnosta sitä tarpeeksi. Se on valintansa tehnyt. Mitä sinä valitset? Usko jo! Jos se ei valitse sun seuraa nyt, millainen suhteenne on, kun alkuhuuma laantuu?

345/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Aika vähään tyydyt, Ap.

En odotakaan kuuta taivaalta. Minulla on jo oman elämän raamit kasassa eli turvattu talous, kiva talo ja antoisa vapaa-aika. En tarvitse tai halua tänne ketään sen kummemmin jakamaan tai sekoittamaan elämääni tai talouttani.

Mieheltä haluan lähinnä hyvää seksiä ja seuraa ja sen että on kivaa yhdessä. Onko se vähään tyytymistä jos tuo on kaikki mitä haluan :)

-ap

Mielestäni on. Olet kaikesta päätellen ihan tasokas tapaus, miksi ottaisit tuollaisen epäsiistin pössyttelijän? Miksei jotain sporttista nuorempaa miestä vaikka?

Ja vielä tuo pössyttely. Puhutaanko me nyt siis kannabiksesta? Jos kyse on siitä, tuo mies on tosi ala-arvoinen. Kerroit, että hän ei edes pese käsiään. Kuka tuollaisen kanssa seksiä haluaa?

🇺🇦🇮🇱

346/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on sosiaalinen, aktiivinen, itsenäinen, talous ja työ on kunnossa.

Miksi hänen täytyy tyytyä keski-ikäiseen reppanaan

Miksei hän saa tasoistaan seuraa?

Tämä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
347/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö tää sama jankkaaminen jatkuu täällä. Eikö APn pitäisi nyt olla jossain aktiviteeteissa, mihin se mies ei lähde mukaan? 

Vierailija
348/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä on ty  pe rys, unohda.

M77

Vierailija
349/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Aika vähään tyydyt, Ap.

En odotakaan kuuta taivaalta. Minulla on jo oman elämän raamit kasassa eli turvattu talous, kiva talo ja antoisa vapaa-aika. En tarvitse tai halua tänne ketään sen kummemmin jakamaan tai sekoittamaan elämääni tai talouttani.

Mieheltä haluan lähinnä hyvää seksiä ja seuraa ja sen että on kivaa yhdessä. Onko se vähään tyytymistä jos tuo on kaikki mitä haluan :)

-ap

On. Tuo on tyytymistä.

Haluat hyvää seksiä, seuraa ja että on kivaa yhdessä. 

Seksistä et ole (vielä) puhunut

Mutta eihän sinulla ole kivaa hänen kanssaan, eikä hän ole hyvää seuraa.

Etkö itse näe?

Mies on pihi, wolttaa sulta pildeä, polttaa, pössyttelee, peruu tapaamisia, tarjoaa punalaputettua biojätettä, jättää

Mies en rehti, hyväntuulinen, hyvä keskustelija, avoinmielinen, avulias ja kohtelias. Tekee pikkuhommia kysymättä ja kokkaa aina aamiaiset. Joskus vähän hassunkömpelö. Saa minut nauramaan. Hyvä tanssimaan. Tarttuu tuumasta toimeen, omasta halustaan auttanut minua kodinrempoissa. Hyvä keskustelemaan konflikteja rauhallisesti. Omaa semmoisen hyvän ja rehdin tyypin auran ja sen kanssa on hyvä olla.

Siis miljoona hyvää ominaisuutta.

Tämän takia olenkin sormien läpi katsonut niitä vähemmän kivoja ominaisuuksia, jotka ei siis aina ole läsnä. Nuo mukavat ominaisuudet taas sitten on.

-ap

Vierailija
350/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Aika vähään tyydyt, Ap.

-ap

On. Tuo on tyytymistä.

Etkö itse näe?

Mies on pihi, wolttaa sulta pildeä, polttaa, pössyttelee, peruu tapaam

Siis tapasitte maaliskuussa ja hän on jo ehtinyt autella rempoissa (huom! monikko)

Kaiken sen matkustelun, reivien, illanviettojen lisäksi. Ja sitten se on ehtinyt vielä laiskotella ja nyhjätä kotona.

Miksi keksit juttuja?

Onko sinulla mielikuvituspoikaystävä?

Vierailija
351/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miesystävällä on oma tärkeysjärjestys ja sinä et ole ykkösenä. Ottaisi minuakin päähän, mutta en ole ikinä itsekään ollut kenellekään ykkönen joten on tavallisen miehen käytöstä kai. Omat jutut ja kaverit menee AINA naisystävän/vaimon edelle.

Joo, tuolta se juuri tuntuu. On ihan ok että aina ei kaikkialle halua tai pääse, mutta suoraan sanoen vituttaa aina kuulla se sama "aa sori aattelin skipata, pitää vähän säästää" ja sitten seuraavana päivänä lähettää jonkun shoppailukuvan että on ostanut sitä sun tätä.

Minulla on periaatteena etten rupea maksamaan muiden menoja. Ehdottamani jutut eivät ole olleet mitä ökykalliita, niin tuntuu pahalta että mies mieluummin kykkii kotona ja säästää sen 10-20 euroa mitä iltaan olisi mennyt sen sijaan että

Joo, ap, tosi hauskaa seuraa tuntuu olevan.

Vierailija
352/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku patologinen kusettaja?

Vierailija
353/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Aika vähään tyydyt, Ap.

-ap

On. Tuo on tyytymistä.

Etkö itse näe?

siksi harmittaakin että miksi sen pitää samalla lappaa minulle punalappuruokaa. Miksi jättää oven auki kun käy vessassa. Miksi ei pese käsiä vessan jälkeen. Miksi pihistelee parin euron menoja. Miksi ei tajua miten usein ramppaa polttelemassa. Miksi syöttää minulle tähteitä. Miksi ei pidä partaansa ja hiuksiaan ihmismäisessä kunnossa. Miksi antaa jo nyt luisua orastavan suhteen tuollaiseen nuhjumeininkiin.

Tuntuu että muuten rhan mahtavalta tyypiltä puuttuu jotain perushygieniakäsityksiä tai normaaleja sosiaalisia käytöstapoja."

"...leffa valittu, telkkari on päällä ja leffa valmiina ja mies jättää minut yksin sohvalle kun menee itse polttelemaan ulos ja selaamaan puhelintaan. Nökötän itse sitten siinä sohvalla keskenäni. Mitä yhdessäoloa tuokin nyt on?

Nukkumaanmennessä mies saattaa myös sitten sanoa että polttaa vielä yhdet jolloin menen yksin sänkyyn ja mies seisoo yksin pihalla ja nukun jo kun se itse tulee sänkyyn. 

Sama yksinnökötys aina aamiaisen jälkeen, iltapäivällä, kotiintullessa, kokatessa, illalla, nukkumaanmennessä.

Mielestäni tuollainen yhdessäolo on tosi laadutonta. Miksi kutsuisin jonkun kotiini että saan istua yksin sisällä kun toinen polttelee ulkona? Tai mennä yksin istumaan toisen yksiöön kun se mieluummin selaa puhelinta parvekkeellaan kuin on kanssani. Tuota tarkoitan juuri sillä kotonanököttämisellä. Mitä laatu-aikaa se on mädätä kotona ja yksin sisällä odottaa että toinen saa polteltua."

Jep jep, ap

Vierailija
354/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä jonkun pilipali koulutuksen lopputyö aiheena esim, kääntyykö keskustelu miesvihaksi tmv?

Testaakohan toi, miten erilaisia reaktioita tulee?

Toi tupakalla ramppaaminen ja sänkyyn yksin jättäminen olisi tullut esiin aloituksessa. Sen verran pitkään kouhkasi punalaputetuista ruoista.

Tuohan on paljon isompi 🚩kuin piheys ja menojen peruuttaminen.

En usko ollenkaan tähän tarinaan enää.

Ap tässä moro. Itsekin vasta tässä ketjua kirjoittaessa ja vastauksia lukiessa tajusin että oma epätyytyväisyyden aiheuttaja on ollut että kotiaika miehen kanssa ei ole hirveän kivaa. Ja aina vastaehdotuksena minun kutsuihini on ollut lisää tuota samaa.

Kotiaika on lähinnä ollut:

- miehen tai minun kämpillä istumista

- miehen tupakoinnin/pössyttelyn odottelua eli yksin sisällä istumista

- vanhentuneitten

Minkä takia katselet tuollaista pössyttelijää ja vielä ihmettelet sen epähygieenisia tapoja, että ruoka mätänee pusseihin, että firmalla menee huonosti jne?

Vierailija
355/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Aika vähään tyydyt, Ap.

-ap

On. Tuo on tyytymistä.

Etkö itse näe?

Sillä on päihdeongelma. Vaihda kannabiksen tilalle vaikka kokkeli tai heroiini, vieläkö on hauskaa?

Vierailija
356/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Aika vähään tyydyt, Ap.

-ap

On. Tuo on tyytymistä.

Etkö itse näe?

Mies on pihi, wolttaa sulta pildeä, polttaa, pössyttelee, peruu tapaamisia, tarjoaa punalaputettua biojätettä, jättää

Kiitos. Luulin, että pitää vielä raahautua tänään salille, mutta näiden kommenttien lukeminen hoitikin vatsalihastreenin puolestani. 😂

Vierailija
357/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettaja Kaarle Hurtig on sanonut, että pössyttely tekee tylsyydestä siedettävää. Eli ei tarvitse keksiä mitään muuta tekemistä kuin pilvessä kotona istuskelu.

Tuollaista elämääkö sä Ap haluat katsella ja myötäelää? 

Vierailija
358/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on X määrä rahaa käytettävänä. Jokaisella on oikeus käyttää se raha mihin haluaa.

Miksi miehen pitäisi käyttää rahaa ap:n menoihin, jos ne eivät miestä kiinnosta?

On fiksua valita menonsa ja ostaa punalaputettua, jos siten saa hankittua itselleen jotain mieluista.

Ap, olisitko itse valmis käyttämään rahojasi miehen pelikoneisiin tmv? Ja mies vaan pyytäisi lisää ja lisää tuhlaamista hänen mielenkiinnon kohteisiin. Miltä tuntuisi?

Rakastunut mies käyttää rahaa naiseensa. Tapailumies ei halua tuhlata, jos helpommallakin saa piparia.

N64 

Toi viimeinen lause on niiiiin totta.

Vierailija
359/369 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osaatko selittää rajun vaihtelun suhtautumisessasi miesystävääsi?

Minusta sinun kannattaisi vakavasti pohtia, miksi mielialasi heittelee noin rajusti? Välillä mies on likainen pössyttelevä itsekäs luuseri ja kohta ihana, tekevä ja seurallinen.

Tämä kertoo sinusta enemmän kuin miehestä

Vierailija
360/369 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuivat maaliskuussa. Nyt eletään toukokuun loppua. Eli tuneneet 2-3 kuukautta  riippuen siitä missä vaiheessa maaliskuuta tutustuivat.

Ap aloitti ketjun 17.5. eli silloin oli jo kriisiä. Ap kirjoitti: "Nyt parin viime kuukauden aikana mies on jo viisi kertaa perunut menoja" Eli mies on alkanut perua menoja maaliskuun puolen välin tienoilla? Auvoista aikaa on ehtinyt olla max kaksi viikkoa. Edellyttäen, että tapasivat maaliskuun alussa.

On ollut viikonloppumatka, illanvieetoja, häät, teknobileet... Ainakin ap on näissä ollut. 

Nyt ilmeni, että mies on tehnyt remonttejakin naisen asuntoon.

Millä hiivatin ajalla? Ja miesparkaa haukutaan laiskaksi!

Ap, kun keksit provoja, ota kalenteri esiin. Nyt tarina ei täsmää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä