Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi potilastietoja urkitaan niin paljon, ja mikä mahdollistaa sen? Miten siihen tulisi puuttua?

Vierailija
17.05.2025 |

Niin häikälemättömän paljon näitä on uutisissa >:(

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja kyltymätön uteliaisuus toisten henkilökohtaisiin asioihin. 

Mä tiedän useamman miehen joka on todella utelias ja toisten asiat kiinnostaa. Yksi tuollainen tiedonhaluinen kyylä asuu naapurissani.

Ei se muuta sitä tosiasiaa että toisista huolehtiminen on pääosin naisten vastuulla, johtuu siitä että äitiys antaa hyvät edellytykset. 

Vierailija
102/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän useamman miehen joka on todella utelias ja toisten asiat kiinnostaa. Yksi tuollainen tiedonhaluinen kyylä asuu naapurissani.

Vaimonsa on laittanut sen ukon hommiin. Ei sitä itseään kiinnosta, mutta kun muija ei kostu ilman että saa kuiskia tapahtumista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois, jos et osaa keskustella itse asiasta. Vai meinaatko että naiset pitäisi poistaa terveydenhuollosta ja tilalle robotteja, no ehkä tulevaisuudessa.

--

Älä tule sönköttämään pilden saamattomuudesta jos et halua vastausta siihen.

Enkä meinaa että naiset pitäisi poistaa terveydenhuollosta, kirjoitinko niin? Miksi sitten spermaviemäri yrität keksiä asioita ja laittaa sanoja toisten suuhun? Toki, sekin on tyypillistä teille naisille. Noinhan te toimitte myös siellä työpaikoillanne.

Eivät kaikki kommentoijat ole samoja henkilöitä. Mene nyt vaan pois.

Älä spermaviemäri sitten sekaannu toisten lankoihin ilmaisematta että olet eri henkilö.

Pysyn tässä ketjussa, kiitos. Olette mielenkiintoisella tuulella taas haukkumassa miehiä.

Ei henkilö, mutta miten siis spermasikas ratkaiset aloituksen ongelman?

Vierailija
104/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pois, jos et osaa keskustella itse asiasta. Vai meinaatko että naiset pitäisi poistaa terveydenhuollosta ja tilalle robotteja, no ehkä tulevaisuudessa.

--

Älä tule sönköttämään pilden saamattomuudesta jos et halua vastausta siihen.

Enkä meinaa että naiset pitäisi poistaa terveydenhuollosta, kirjoitinko niin? Miksi sitten spermaviemäri yrität keksiä asioita ja laittaa sanoja toisten suuhun? Toki, sekin on tyypillistä teille naisille. Noinhan te toimitte myös siellä työpaikoillanne.

Eivät kaikki kommentoijat ole samoja henkilöitä. Mene nyt vaan pois.

Älä spermaviemäri sitten sekaannu toisten lankoihin ilmaisematta että olet eri henkilö.

Pysyn tässä ketjussa, kiitos. Olette mielenkiintoisella tuulella taas hau

Tai oikeastaan spermasika.

Vierailija
105/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulmilla miespuolisilla naapurikyttäreillä on täysin toisenlainen motiivi. He eivät ole sinällään uteliaita, mutta haluavat kontrolloida, pomottaa ja kieltää toisilta asioita. Tällaisessa taloyhtiössä asuminen on pieni helvetti.

Vierailija
106/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon saa selville. Kuinka voin varmistaa että kukaan ei tutki minun tietojani. 

Vierailija
107/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se muuta sitä tosiasiaa että toisista huolehtiminen on pääosin naisten vastuulla, johtuu siitä että äitiys antaa hyvät edellytykset. 

Miksi naisten pitäisi huolehtia potilastietoja tutkimalla jopa sellaisia henkilöitä joiden asiat ei heille kuulu millään tavalla?

Vierailija
108/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoidossa työskentelee kymmeniätuhansia ihmisiä. Tottakai joukkoon mahtuu muutama mätämuna.

Muutama?

Naiset ovat luonnostaan uteliaita jotka tunkevat nokkansa asioihin jotka ei heille kuulu. Laitetaan päälle kaikista naisista löytyvä uskomattoman suuri miesviha... Hoitajiksi keskittyvät vain kaikkein sairaimmat yksilöt, jotka nauttivat kivun näkemisestä ja tuottamisesta. Miettikää itse millaiset ihmiset haluavat varastaa syöpään kuolevalta pikkupojalta sen kipulääkkeet, tai pistää insuliinia sellaisiin ihmisiin jotka ei sitä tarvitsis.

Mä olen nainen ja ollut hoitoalalla monta vuotta. Ensin lähihoitajana ja nyt valmistun sairaanhoitajaksi. En todellakaan käy urkkimassa kenenkään asioita. Mulla ei ole mitään miesvihaa. En ole mieleltäni sairas enkä todellakaan nauti kivun näkemisestä ja tuottamisesta. Nuo kipulääkkeiden varastajat ja vääriin ihmisiin insuliinin pistäjät ovat todella pieni osa hoitajista. Todella lapsellista yleistää kaikki hoitajat tuollaisiksi. Lisäksi ihan vain tiedoksi, että niitä mätämunahoitajia on löytynyt myös miehistä. Mätämunia löytyy myös lääkäreistä. Yhdestä tehty jopa sarja kun toimi kirurgina vaikka ei ollut lääkäri lainkaan. Ja ihan oli kuule miehestä kyse.

Ainut mieleltään sairas tässä olet sinä, kun tuollaisia päästät näppäimistöltäsi. Kukaan mieleltään terve ei ajattele tuollaista. Sulla tässä on aivan järjettömän suuri naisviha.

Vierailija
109/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä spermaviemäri sait tästä sukupuolitetun asian? Painu helvettiin koska tuo ei koske ketjun aihetta mitenkään.

Inceliä kiukuttaa, kun ei taaskaan eilen illalla lohjennut pesää yhdeltäkään naiselta. :D 

Vierailija
110/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimonsa on laittanut sen ukon hommiin. Ei sitä itseään kiinnosta, mutta kun muija ei kostu ilman että saa kuiskia tapahtumista

Eikä ole. Se mies on ollut utelias jo ennen tätä vaimoaan. Huvittavaa kun jotkut ei usko, että miehistäkin löytyy uteliaita ja kaikki naiset ei ole uteliaita.

Vierailija
111/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sä spermaviemäri sait tästä sukupuolitetun asian? Painu helvettiin koska tuo ei koske ketjun aihetta mitenkään.

Inceliä kiukuttaa, kun ei taaskaan eilen illalla lohjennut pesää yhdeltäkään naiselta. :D 

Tässä näkee naisen arvon. Pesä, pilde... ei naisista taida olla muuta tarjoamaan miehille. Edes omasta mielestään.

Jos naisista olisi tarjoamaan jotain muuta, miksi ette reagoi näihin kommentteihin? Halvennatte itseänne enemmän kuin miehiä.

No, ettehän edes vastaa kun kysytään "mitä nainen tuo pöydälle parisuhteessa". Onhan se noloa kun ei keksi kuin "pesä/pilde"

Vierailija
112/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Se mies on ollut utelias jo ennen tätä vaimoaan. Huvittavaa kun jotkut ei usko, että miehistäkin löytyy uteliaita ja kaikki naiset ei ole uteliaita.

Huvittavaa kun tunnut tietävän kovin tarkkaan heidän asiansa. Miten sinulla onkin noin hyvät tiedot heistä?

Vierailija
113/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoidossa työskentelee kymmeniätuhansia ihmisiä. Tottakai joukkoon mahtuu muutama mätämuna.

Muutama?

Naiset ovat luonnostaan uteliaita jotka tunkevat nokkansa asioihin jotka ei heille kuulu. Laitetaan päälle kaikista naisista löytyvä uskomattoman suuri miesviha... Hoitajiksi keskittyvät vain kaikkein sairaimmat yksilöt, jotka nauttivat kivun näkemisestä ja tuottamisesta. Miettikää itse millaiset ihmiset haluavat varastaa syöpään kuolevalta pikkupojalta sen kipulääkkeet, tai pistää insuliinia sellaisiin ihmisiin jotka ei sitä tarvitsis.

Mä olen nainen ja ollut hoitoalalla monta vuotta. Ensin lähihoitajana ja nyt valmistun sairaanhoitajaksi. En todellakaan käy urkkimassa kenenkään asioita. Mulla ei ole mitään miesvihaa. En ole mieleltäni sairas enkä todellakaan nauti kivun näkemisestä ja tuottamisesta. Nuo kipulääkkeiden varastajat ja vääriin ihmisiin insuliinin pistäjät ovat todella pieni osa hoitajista. Todella lapsellista yleistää kaikki hoitajat tuollaisiksi. Lisäksi ihan vain tiedoksi, että niitä mätämunahoitajia on löytynyt myös miehistä. Mätämunia löytyy myös lääkäreistä. Yhdestä tehty jopa sarja kun toimi kirurgina vaikka ei ollut lääkäri lainkaan. Ja ihan oli kuule miehestä kyse.

Ainut mieleltään sairas tässä olet sinä, kun tuollaisia päästät näppäimistöltäsi. Kukaan mieleltään terve ei ajattele tuollaista. Sulla tässä on aivan järjettömän suuri naisviha.

Ja kun joku kirjoittaa miehistä täällä samalla asenteella, alat koskettemaan itseäsi ja nyökkäilet päätäsi  "se on just noin, kaikki miehet ovat sikoja"

Mutta sinussa ei ole miesvihaa, tämä selvä.

Vierailija
114/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee naisen arvon. Pesä, pilde... ei naisista taida olla muuta tarjoamaan miehille. Edes omasta mielestään.

Jos naisista olisi tarjoamaan jotain muuta, miksi ette reagoi näihin kommentteihin? Halvennatte itseänne enemmän

Sä itse haukut naisia spermaviemäreiksi. 

Vierailija
115/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun joku kirjoittaa miehistä täällä samalla asenteella, alat koskettemaan itseäsi ja nyökkäilet päätäsi  "se on just noin, kaikki miehet ovat sikoja"

Mikä sulla on oikeasti hätänä? Sä koko ajan haukut ja alennat naisia tässä ketjussa ja kirjoitit todella lapsellisia oletuksia hoitajista. Mä kerroin itsestäni ja etten ole tuollainen, kuten ei ole moni muukaan. Sä vain tulet haukkumaan lisää. Se, että puutun sun epäasialliseen käytökseen ei tarkoita sitä, että mulla on miesvihaa. En vain ymmärrä tuota sun käytöstä. Ei kukaan ihminen käyttäydy tuolla tavoin, jos omat asiat ovat kunnossa. 

Jos mussa olisi miesvihaa, niin enhän olisi koskaan päätynyt kertaakaan parisuhteeseen, harrastanut seksiä ja mennyt naimisiin. Jos mä jotakuta miestä vihaan, niin se johtuu ihan sen miehen omasta käytöksestä enkä sen vuoksi vihaa miehiä yleisesti.

Vierailija
116/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastomatermatiikan soveltaminen käytäntöön voi olla haasteellista. Asiaa voi ajatella niin, että 68 % joukosta mahtuu luonnollisen hajonnan piiriin, mutta peräti 32 % käyttäytyy merkittävästi poikkeavalla tavalla. Kahden hajonnan ulkopuolella jäävät 5 % ovat niitä, jotka toimivat jo täysin ennusteiden vastaisesti. Kun jokin asia yleistetään on alkeellista ajatella sen koskevan kaikkia.

Vierailija
117/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä potilastietoja kukaan pääse katsomasn ilman asiallista perustetta ja jokaisesta käynnistä  potilastiedoissa jää tiedostoihin jälki ja sekin mihin tiedostoihin kukin terveydenhuollossa työskentelevä pääsee käsiksi on tarkoin rajattu ja useammalla kuin monelle ei ole annettu ollenkaan oikeuksia katsella potilastietoja koska eivät niitä työssään tarvitse. Älkää levittäkö tästäkin asiasta turhaan.

Kiitos huumoripostauksesta.

Vierailija
118/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä itse haukut naisia spermaviemäreiksi. 

---

Haukut? Ei faktan sanominen ole haukkumista. Näin minulle on palstalla opetettu ketjuissa joissa puhutte miehistä "hieman värikkäällä asenteella"

Siaksi haukkuminen on ollut arkipäivää vuosikymmeniä. Oletko puuttunut siihen epäinhimillästämiseen, vai reagoitko vasta kun naista aletaan kutsua porsivaksi emakoksi?

Nimenomaan haukut. Vastasin vain sitten samalla mitalla. Oikeasti haukkuminen puolin ja toisin ei ole järkevää. Sä voisit jo lopettaa tuon lapsellisen raivoamisen. Tuli jo selväksi, että vihaat naisia. Mitään ketjun aiheeseen kuuluvaa et ole osannut kirjoittaa vaan keskityt vain naisten haukkumiseen.

Vierailija
119/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaste, häät, hautajaiset? Melkoisella varmuudella pappi on lukenut asianosaisten tiedot seurakunnan tiedostoista. Nekin, mitä ei papin tarvitsisi tietää voidakseen tehdä toimituksen.

Vierailija
120/159 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sulla on oikeasti hätänä? Sä koko ajan haukut ja alennat naisia tässä ketjussa ja kirjoitit todella lapsellisia oletuksia hoitajista. Mä kerroin itsestäni ja etten ole tuollainen, kuten ei ole moni muukaan. Sä vain tulet haukkumaan lisää. Se, että puutun sun epäasialliseen käytökseen ei tarkoita sitä, että mulla on miesvihaa. En vain ymmärrä tuota sun käytöstä. Ei kukaan ihminen käyttäydy tuolla tavoin, jos omat asiat ovat kunnossa. 

Jos mussa olisi miesvihaa, niin enhän olisi koskaan päätynyt kertaakaan parisuhteeseen, harrastanut seksiä ja mennyt naimisiin. Jos mä jotakuta miestä vihaan, niin se johtuu ihan sen mie

Lopeta jo. Mä ainakin lopetan sun kanssa "keskustelun", kun sun käytös on tuota luokkaa. Ihan turha sulle on mitään kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan